• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Aan de ene kant wil Taylor Sienna feliciteren met haar opmerking, aan de andere kant will hij haar bijten en not in the good way :'D (of misschien ben ik dat wel en niet Taylor because don't hurt the precious :'D)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Aan de ene kant wil Taylor Sienna feliciteren met haar opmerking, aan de andere kant will hij haar bijten en not in the good way :'D (of misschien ben ik dat wel en niet Taylor because don't hurt the precious :'D)

    Ha. Taylor zou echt geweldig zijn voor Olivia denk ik XD
    Maar neee, hij doet Sienna geen pijn, dat geloof ik niet (cool)

    :'D I love the comment, Jason zou even met zijn mond vol tanden staan :'D

    ik post morgen Ronnie btw :3 en Jason


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zie hem zich nog oddly protective opstellen over Jason, terwijl hij tegelijkertijd zelf zoiets heeft van; waarom bescherm ik die loser?

    I mean... Duh...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lexie duwt hem dan zo van de tribune af. 'Ja, je moet wel hard op je hoofd zijn gevallen om dat te doen, TayTay, dus ik dacht, ik probeer je de draadjes in je hoofd weer goed te krijgen'


    Bowties were never Cooler

    HAhah :'D Jason zou niet weten wat hem overkomt

    volgens hem zouden de cheerleaders wat gesnoven hebben


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Obviously dat hij dat niet zou doen in Lexie's bijzijn. Hij heeft nog steeds geen sociale zelfmoordneigingen :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gelukkig maar, want Lexie heeft hem nog wel eventjes nodig voor hun bitch 1 en bitch 2 dubbelact (';


    Bowties were never Cooler

    Hij zal altijd haar bitchbuddy zijn :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Niet als hij het liefje van een zangvogeltje(en vooral dat vogeltje) wordt. Dan voelt ze zich echt verraden


    Bowties were never Cooler

    Hahaha oh juist Lexie jumped him first :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    :'D Ooh Am I foreshadowing drama? That I might have created? My, my ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lexie doesn't want him, but his going for a bird will set her off, and Jason just a little worse than the others


    Bowties were never Cooler

    Het duurt nog wel even voor Taylor beseft hoe hij in elkaar zit dus voorlopig hoeven we niet aan dat drama te denken :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Gelukkig maar


    Bowties were never Cooler