• Metanoia University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to The University of Metanoia a place where all our students can work on their happy endings.

    The University of Metanoia is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Metanoia staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Metanoia ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier in the University of Metanoia?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES










    The Univeristy of Metanoia

    Charlie George Pan Peter Pan Oldenburg 1.1
    Breezy "Bree" Periwinkle DarkFae 1.1
    Ophelia Oceanusdatter Attina DarkFae 1.1
    Ilyas Cassim of Agrabah Aladdin Hargreeves 1.1
    Mei Kiyoko Hamada Hiro Hamada Venustic 1.3
    Olivia Anna Oldenburg Elsa Sombre 1.2
    Name Dochter Rapunzel Balloo Pg
    Adil Zaire Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins Jim Hawkins Oldenburg 1.5
    Name Dochter Belle Alomnia Pg
    Finnley "Finn" Arthur Holm Ariel Venustic 1.5
    Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh Alice Hargreeves 1.5
    Dominic/March "Dom" Tarrant Kingsleigh Alice Oldenburg 1.5
    Lise Elea Bjorgman Anna Hopps 1.6


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg Elsa Oldenburg 1.1
    Percival "Percy" Ashley Hook Captain Hook Hargreeves 1.1
    [R] Lillian "Lilly" Evil Queen FreeThyself 1.4
    Lucien Étienne Richard Gaston Venustic 1.4
    Orev Hades DarkFae 1.5
    Qadir Fayez Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Morrigan Zira Prince Scar Hopps 1.4
    Methuselah "Seth" Grim Reaper Lovecraft 1.4
    Avarice Onyx De Vil Cruella De Vil Sombre 1.5
    Nesrin Feyre Maleficent Philophobia 1.6



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    METANOIA





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dom of Hargreeves maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door DarkFae, Hargreeves en Oldenburg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2020 - 2:34 ]


    How far is far

    Sombre schreef:
    DIT IS FANTASTISCH!

    Ik zou heel graag de zoon willen van Elsa, Frozen. (Geen idee of het een probleem is dat zij niet getrouwd is in de films?)

    Faceclaim Lucky Blue Smith (:


    Oeps, zie net dat er al een zoon is.

    Misschien kunnen het broers zijn? Ik wil anders ook wel een meisje maken.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Oeps, zie net dat er al een zoon is.

    Misschien kunnen het broers zijn? Ik wil anders ook wel een meisje maken.

    Hahaha I mean het leek me al leuk om twins te maken. Like the good twin and the evil twin so if you want to? c;


    How far is far

    Dom schreef:
    (...)
    Hahaha I mean het leek me al leuk om twins te maken. Like the good twin and the evil twin so if you want to? c;


    Leuk! Ik wil dan wel een meisje maken die qua karakter heel erg op d'r lieve tante Anna lijkt.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Leuk! Ik wil dan wel een meisje maken die qua karakter heel erg op d'r lieve tante Anna lijkt.

    Hahaha that’s cute, ik zet je erbij c:


    How far is far

    Dom schreef:
    (...)
    Hahaha that’s cute, ik zet je erbij c:


    faceclaim nastya kusakina (:


    - thank you for existing -

    FreeThyself schreef:
    Ik denk dat ik voor een dochter ga van de evil queen, maar ik ga het op reservering zetten.


    Ik ga ook alvast Taylor Hill claimen, voordat ze weg is (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Olivia Anna Oldenburg

    Olivia      ❄      Meaning “symbol of peace”
          Anna      ❄      Meaning “grace” - named after her aunt
                Oldenburg      ❄      The name of the royal family in Arendelle


    Olivia is net als haar tweelingbroer Larsen twintig jaar oud.
          ❄      Ze is geboren in Arendelle op 1 juni, dit maakt haar sterrenbeeld tweeling.

    Metanoia
          ❄      Olivia heeft altijd al gedroomd van studeren aan Metanoia. Deze school beloofde veel goeds en dat is wat ze graag wilde. Zodra ze hoorde dat haar broer naar Ira wilde was haar hart gebroken, omdat ze ook hem het beste wilde wensen.

    Powers
          ❄      Olivia heeft net als haar broer Larsen de krachten van hun moeder gekregen. Larsen heeft altijd veel geoefend en is ontzettend sterk. Olivia wilde echter vrij weinig met de krachten doen, ze vond het niet nodig. Ze kan ze beheersen en ze is ook erg sterk, maar ze doet er niks mee.



    The daughter of the Ice Queen
    Appearance      ❄
    Olivia is een mooie en opvallende verschijning. Ze heeft net als haar moeder en broer lichtblond haar. Dat van haar golft lichtelijk en pluist als het vochtig wordt. Ze heeft lichtblauwe ogen met lange, lichte wimpers. Haar wenkbrauwen zijn iets donkerder dan haar haren en ze heeft een iets bredere neus. Olivia's lippen zijn wat smaller, haar onderlip heeft het meest volume. Haar gezicht is verder redelijk smal en is gesierd door een strakke kaaklijn.
    Haar lichaam is lang en smal, ze heeft dan ook weinig rondingen. Ze is zo'n 1.80 lang en weegt niet veel meer dan 60 kilogram. Ze is gek op luxueuze kleding en grote gouden sieraden.
    Olivia heeft een lieve stem, maar als ze boos is klinkt ze bijna als een ander persoon. Ze krijgt een bepaalde dreiging in haar stem die alles behalve prettig klinkt. Haar Deense accent is net als bij haar broer wel degelijk aanwezig.


    Personality       ❄


    sociaal            nieuwsgierig            vriendelijk            flirterig            humoristisch            klunzig            zorgzaam            kort lontje            fijnproever            boekenwurm            filmliefhebber            ongeduldig            ijdel            netjes            intelligent            snel ongerust            dierenvriend            koppig            enthousiast            gevoelig            familiegericht            preuts            geen ochtendmens            creatief            trouw            aanhankelijk            levendig            speels


    Some history
          ❄      Olivia en haar broer zijn op dezelfde dag geboren in Arendelle. Haar broer, Larsen, werd net een half uur eerder geboren en dat krijgt ze bijna bij iedere discussie wel weer te horen. Hij is de oudste. Gelukkig vindt Olivia het niet echt een probleem, het feit dat Larsen de oudste is brengt namelijk heel wat verantwoordelijkheden met zich mee, daar hoeft Olivia zich geen zorgen over te maken. Ze is dan als baby ook altijd een stuk rustiger geweest dan Larsen. De twee babies hadden twee moeders en Olivia wist niet anders. Ondertussen weet ze natuurlijk dat het niet "normaal" is om twee moeders te hebben, maar ze houdt onvoorwaardelijk van hen en de man die hen heeft verlaten kan ze wel vermoorden, ondanks dat ze hem niet kent. Olivia was niet alleen als baby maar ook als kind altijd vrij rustig. Ze hield van kleuren, boekjes lezen, filmpjes kijken en paardrijden. Ze kon dan ook heel goed op zichzelf zijn. Larsen was altijd wat minder makkelijk in de omgang en Olivia vond het nooit leuk om te zien dat hij straf kreeg.
          Olivia heeft net als haar moeder de kracht om sneeuw en ijs te manipuleren en te besturen. Olivia beheerst de krachten en traint wel eens, maar ze heeft geen idee wat ze er mee zou moeten doen. Ze laat ze dan ook redelijk links liggen. Larsen is altijd een wat emotionele jongen geweest en zijn krachten waren daar sterk aan verbonden. Het ging bij hem dan ook best vaak fout en ook Olivia is ooit bijna geraakt na een woede uitbarsting. Ze had het hem vergeven, maar hij had moeite met zichzelf vergeven. Olivia doet haar uiterste best om haar broer te helpen en er voor hem te zijn. Haar hart brak echter toen ze hoorde dat hij naar Ira University ging.
          Olivia zelf gaat met trots naar Metanoia University. Deze school belooft veel goeds en ze wilt dolgraag studeren.

    Family
          ❄     

    Elsa Oldenburg ◦ moeder ◦ 42
    Tove Oldenburg ◦ moeder ◦ 45
    Larsen Oldenburg ◦ broer ◦ 20
    Anna Bjorgman-Oldenburg ◦ tante ◦ 39
    Kristoff Bjorgman ◦ oom ◦ 42
    Iduna Oldenburg ◦ opa ◦ †
    Agnarr Oldenburg ◦ oma ◦ †


    Extra's
          ❄     

    Olivia is gek op paardrijden, ze heeft er twee
    Anna is haar favoriete persoon op de wereld
    Ze is nog nooit verliefd geweest
    Olivia is echt heel erg bang voor vuur
    Ze kan ook niet goed tegen warmte
    Olivia houdt van dansen en muziek
    Ze heeft ook een grote liefde voor koken

    [ bericht aangepast op 7 nov 2019 - 10:42 ]


    - thank you for existing -

    [ bericht aangepast op 4 nov 2019 - 15:12 ]


    --

    Waren kids van duistere figuren verplicht om naar Ira te gaan of kregen ze de keus?
    Want anders zou ik wel graag in elke school een zoon van Jafar willen :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Waren kids van duistere figuren verplicht om naar Ira te gaan of kregen ze de keus?
    Want anders zou ik wel graag in elke school een zoon van Jafar willen :Y)

    Nee dat is niet verplicht, maar het zal hen niet ten danken afgenomen worden haha :’)
    Tuurlijk mag dat! Ik zet je erbij c:


    How far is far

    Ooooh fuck yes! I love this.

    Ik heb ooit meegedaan aan een andere Disney Descendants RPG en ik zou best graag mijn rol min of meer willen hergebruiken (is al jaren oud). Zij was de dochter van Shere Khan (of Scar, een van de twee, I forgot). Mag dat ook, ook al zijn zij technisch gezien geen mensen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HlCCUP schreef:
    Ooooh fuck yes! I love this.

    Ik heb ooit meegedaan aan een andere Disney Descendants RPG en ik zou best graag mijn rol min of meer willen hergebruiken (is al jaren oud). Zij was de dochter van Shere Khan (of Scar, een van de twee, I forgot). Mag dat ook, ook al zijn zij technisch gezien geen mensen?



    Oooooh yess I remember her! She was awesome :Y). Tuurlijk mag dat!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HlCCUP schreef:
    Ooooh fuck yes! I love this.

    Ik heb ooit meegedaan aan een andere Disney Descendants RPG en ik zou best graag mijn rol min of meer willen hergebruiken (is al jaren oud). Zij was de dochter van Shere Khan (of Scar, een van de twee, I forgot). Mag dat ook, ook al zijn zij technisch gezien geen mensen?

    Ja hoor! (We doen wel gewoon alsof hun ook mensen zijn ;p)


    How far is far

    Dom schreef:
    (...)
    Ja hoor! (We doen wel gewoon alsof hun ook mensen zijn ;p)

    Hahahahahaha, oh well, het is 2019, alles is mogelijk xd


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Yesss nais nais.

    Ik ga d'r even opzoeken, haha. Wat vinden jullie leuker, Scar of Shere Khan?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.