• Metanoia University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to The University of Metanoia a place where all our students can work on their happy endings.

    The University of Metanoia is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Metanoia staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Metanoia ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier in the University of Metanoia?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES











    The Univeristy of Metanoia

    Charlie George Pan Peter Pan Oldenburg 1.1
    Breezy "Bree" Periwinkle DarkFae 1.1
    Ophelia Oceanusdatter Attina DarkFae 1.1
    Ilyas Cassim of Agrabah Aladdin Hargreeves 1.1
    Mei Kiyoko Hamada Hiro Hamada Venustic 1.3
    Olivia Anna Oldenburg Elsa Sombre 1.2
    Name Dochter Rapunzel Balloo Pg
    Adil Zaire Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins Jim Hawkins Oldenburg 1.5
    Name Dochter Belle Alomnia Pg
    Finnley "Finn" Arthur Holm Ariel Venustic 1.5
    Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh Alice Hargreeves 1.5
    Dominic/March "Dom" Tarrant Kingsleigh Alice Oldenburg 1.5
    Lise Elea Bjorgman Anna Hopps 1.6


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg Elsa Oldenburg 1.1
    Percival "Percy" Ashley Hook Captain Hook Hargreeves 1.1
    [R] Lillian "Lilly" Evil Queen FreeThyself 1.4
    Lucien Étienne Richard Gaston Venustic 1.4
    Orev Hades DarkFae 1.5
    Qadir Fayez Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Name Dochter Scar Hopps Pg
    Methuselah "Seth" Grim Reaper Lovecraft 1.4
    Avarice Onyx De Vil Cruella De Vil Sombre 1.5
    Nesrin Feyre Maleficent Philophobia 1.6



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    METANOIA





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dom of Hargreeves maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door DiavaI, Hargreeves en Dom.


    Let's talk peeps!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2019 - 14:33 ]


    How far is far

    Ik schrijf morgen, iets verkeerd gegeten dus aan schrijven Kom ik niet toe :') rip my belly


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, oké, Charlie en Percy worden een beetje door het slijk gehaald, I admit that. (Especially Charlie. . . Poor boy did nothing wrong.)
    But every day is a party with the Grim Reaper, right? Hij staat er een enigszins verloren bij, maar als iemand hem wilt storen, feel free to do so!


    [ heaven knows ]

    Ik Ben nogsteeds suf dus Wie op mij wacht I am so sorry


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Ik Ben nogsteeds suf dus Wie op mij wacht I am so sorry


    Ik ben nu bezig een beginnetje voor Lillian te schrijven, zal Percy er zo meteen in verwerken (;
    En blijf jij maar rusten tot je je weer kiplekker voelt!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2019 - 18:35 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Ik ben nu bezig een beginnetje voor Lillian te schrijven, zal Percy er zo meteen in verwerken (;
    En blijf jij maar rusten tot je je weer kiplekker voelt!


    Alhoewel, het begint redelijk lang te worden, het zal waarschijnlijk de volgende post worden :Y)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    I'm so sorry dat ik nog niet gepost heb, maar druk ugh. Ik heb vanavond eindelijk wat tijd hehe.
    Also, I'm in need of relationships for Dom :Y)


    How far is far

    Ik post vavavond even geupdate versie van mijn relatielijstjes plus die van Beau en Dom c;


    How far is far

    Ik heb hen beiden nog niet in mijn collection :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik heb hen beiden nog niet in mijn collection :Y)

    Laten we daar maar eens verandering in gaan brengen heheh


    How far is far

    Ik heb ook nog Dee voor relaties!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb nog geen tijd gehad voor een post of mijn nieuwe rol (als die komt..) dus oeps lol

    Nogmaals: als iemand gaat posten die Zira in een post wil betrekken, yes pls c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aaah feck, was ik net helemaal klaar met mijn relatielijstje is er iets mis met de lay-out :’) Helaas had ik geen tijd meer om het te fixen voor mijn werk dus ik hoop het in de pauze te kunnen fixen op mijn mobiel (pray for me) en anders vanavond. Ik wil in ieder geval Larsen vanavond posten C:
    I’m sorreh


    How far is far

    Breezy "Bree"




    Breezy "Bree" - How did you do that?


          Larsen vind Bree een erg interessante dame, al helemaal toen hij erachter kwam dat zij ook de kracht bezit om ijs te manipuleren. Natuurlijk zijn hun krachten niet helemaal hetzelfde en kan Breezy tot zijn verbazing dingen die hij nog nooit gezien heeft. Dit heeft zijn interesse gewekt en hij zou graag het een en ander van haar leren.



          Breezy "Bree" - My own little Tinkerbell

    Bree en Charlie kennen elkaar al enige tijd. Tinkerbell is Bree haar tante en heeft haar nichtje vaak meegenomen naar de familie Pan. Waar Tinkerbell voorheen Charlie zijn slachtoffer was, was zijn aandacht nu overgegaan op Bree. Dit elfje kon hele andere dingen dan Tink en wilde wél met hem spelen. Naarmate de twee ouder werden is de band altijd gebleven en ziet Charlie haar echt als zijn beste maatje en zal haar altijd beschermen, kostte wat het kost.


          🙪 Breezy "Bree" - How did you do that?

    Text


          Breezy "Bree" - Text

    Text





    Ophelia Oceanusdatter


    Ophelia Oceanusdatter - Text

    Text


          Ophelia Oceanusdatter - Text

    Text


          🙪 Ophelia Oceanusdatter - Text

    Text


          Ophelia Oceanusdatter - You've caught my interest

    Deze roodharige dame had al meteen Dom zijn interesse weten te wekken. Al zou hij niet weten of zijn oog op haar viel vanwege haar intense haarkleur of om haar prachtige ogen. Ophelia is een dochter van de zee en in haar ogen is hij zeker verdronken. Ze was meteen lief voor hem, iets waardoor hij meteen al een beetje rond haar heen bleef hangen. Hij voelde zich bij haar op zijn gemak en al snel kweekte de twee zelfs enige romantische gevoelens voor elkaar.
    Echter duurde het niet lang voor ook March zichzelf uitnodigde op Metanoia.
    March vraagt zich af wie dit meisje is die constant gesprekken met hem aan probeert te knopen en voelt zich er wat ongemakkelijk onder. Hij zal haar dan ook vaak mijden.





    Ilyas Cassim of Agrabah
    Ilyas Cassim of Agrabah - I still have a soft spot for you

    Larsen en Ilyas hebben al wat historie samen. De twee jongens delen hetzelfde lot, wat automatisch een band schept. Natuurlijk bracht de familie Oldenburg wel eens bezoekjes aan Agrabah. De jongens kennen elkaar dan ook al sinds ze erg klein waren. Larsen herinnert zich de tripjes naar Agrabah nog als gister. Het was de meest onaangename plek waar hij ooit was geweest. Als iemand waarvan de lichaamstemperatuur niet hoger reikt dan vijfentwintig was zo'n intense hitte op zijn huid niet erg aangenaam. Echter maakte Ilyas dat weer dubbel en dwars goed. De twee jongetjes hadden meteen een klik en konden zich uren vermaken samen.
    Echter nu de twee ouder zijn -zijn ze uit elkaar gegroeid en heeft Larsen een totaal ander pad bewandeld, iets wat hun relatie niet ten goede heeft gedaan.
    Larsen herinnert zich de jongen nog goed maar blijft het liefst bij hem uit de buurt, hij doet hem teveel denken aan zijn verleden.


          Ilyas Cassim of Agrabah - I like you and your cat

    Vanaf de eerste keer dat Charlie Ilyas tegenkwam was hij vastberaden vrienden te worden met de jongen. Charlie merkte dat de jongen wat onzeker was en maakte het zijn missie om de jongen wat meer op de voorgrond te laten treden, dit verdiende hij immers. Hij kan met de jongen lachen en zo nu en dan is Ilyas ook wel te porren voor een kwajongensstreek. Echter is Charlie vele malen drukker dan Ilyas en heeft de jongen soms moeite met Charlie te volgen, al is hij dit wel gewend. Ook vind Charlie Hasim erg interessant en zou erg graag met Ilyas zijn kat knuffelen.


          🙪 Ilyas Cassim of Agrabah - You're too good for this world

    Hoewel Beau altijd het beste van mensen in probeert te zien weet hij het ook echt wel te herkennen als iemand geen goede intenties heeft. Beau heeft vrij veel vrienden maar heeft nog nooit eerder zo'n oprecht iemand gekend als Ilyas. Deze jongen is één en al goedheid en Beau is dol op hem. Hij noemt hem dan ook liefkozend "boo". Niet omdat Ilyas eng is, of omdat Beau een oogje op hem heeft, puur omdat hij wanneer hij bij de jongen is constant de neiging heeft om in zijn wangetjes te knijpen en hem te knuffelen.
    Ook is Beau groot fan van Hassim, wie hij graag achter zijn oor kriebelt of even een stevige knuffel geeft.


          Ilyas Cassim of Agrabah - I love hugs also!/Keep that thing away from me

    Dom vond Ilyas al meteen een vriendelijk gezicht en het duurde niet lang voor hij zeker wist dat Ilyas te vertrouwen was. Wanneer hij down is -is hem opgevallen dat Ilyas zich zorgen maakt en hem zelfs in een knuffel trekt, iets waar Dom nooit nee tegen zou zeggen.
    Echter wanneer March het overneemt zal hij Ilyas straal voorbij lopen en is Hassim geen fan van hem. Hoewel zowel March als Dom dol zijn op dieren voelt hij zich als March niet op zijn gemak bij Hasim, alsof het dier hem door heeft.



    Mei Kiyoko Hamada
    Mei Kiyoko Hamada - You're clever, I like it

    Hoewel Larsen het idee heeft dat niemand van Metanoia ooit iets zelf heeft moeten doen voor waar ze nu staan, bij Mei is dat duidelijk wel het geval. Zij is gekomen waar ze is door haar hersenen te gebruiken en dat kan Larsen wel respecteren. Larsen zal niet snel contact met haar leggen maar heeft wel bewondering voor haar.


          What's this? Oh- uh, I think I just broke it... sorry -

    Sinds Charlie Mei bezig heeft gezien met allerlei onderdeeltjes die resulteerde in een heuse robot is hij fan van haar. Hij kan uren naar haar blijven kijken terwijl ze bezig is met dingen in elkaar te zetten, weliswaar door haar werkplaats vliegend, rennend en een pad van destructie achter zich latend. Het is dan ook geen geheim dat Charlie wat onhandig is en hij heeft dan ook al het een en ander per ongeluk uit elkaar laten doen vallen.


          🙪 - Please teach me how to do that

    Net zoals Mei is Beau dol op alles wat met tech te maken heeft. Hij heeft op zijn schip al het een en ander geleerd als er weer eens iets mis was met de bedrading etc. maar zou hier graag meer over willen leren. Hij zal dan ook vaak vol bewondering over Mei haar schouder mee kijken.


          Mei Kiyoko Hamada - Text

    Text





    - Olivia Anna Oldenburg
    Olivia Anna Oldenburg - My other half

    Olivia is Larsen zijn tweelingzus. Het meisje is maar een half uurtje jonger dan hem, toch is het iets wat ze al heel haar leven aan moet horen. Doordat ze jonger is noemt hij haar liefkozend Livvie -Liv for short. Larsen is dol op zijn wederhelft, zal alles voor haar doen en zal zijn leven geven om haar te beschermen. De twee zijn altijd twee handen op één buik geweest, echter is dit veranderd toen Larsen zijn emoties en zijn krachten niet meer onder controle had. Hij wilde de persoon waar hij het meest om gaf niet kwaad doen en vluchtte naar Ira, uit bescherming tegenover zijn familie. Hij mist Liv nog steeds iedere dag maar probeert zo min mogelijk aan zijn leven in Arendelle terug te denken, wetend dat hij anders zo terug zou keren.


          Olivia Anna Oldenburg - How can you possibly be princess grump his sister?

    Charlie vind Olivia haar persoonlijkheid helemaal geweldig en zou haar graag beter leren kennen. Ook kan hij maar niet begrijpen hoe zij de tweeling kan zijn van Larsen.


          🙪 Olivia Anna Oldenburg - You're sweet

    Wanneer Olivia langs Beau oploopt in de gangen kan hij het niet laten om als een gek naar haar te glimlachen. Ze is een mooie verschijning en voor zover Beau heeft gemerkt bezit ze ook een hart van goud.


          Olivia Anna Oldenburg -





    Dochter Rapunzel
    Dochter Rapunzel -




          Dochter Rapunzel -




          🙪 Dochter Rapunzel -




          Dochter Rapunzel -





    - Adil Zaire Al-Jurjani
    Adil Zaire Al-Jurjani - Please get out of my personal space...

    Larsen raakt enorm in de war toen hij Adil voor het eerst zag. Hij lijkt namelijk qua uiterlijk sprekend op zijn broer, duh. Hierdoor heeft Larsen vaker dan eens per ongeluk Adil bij zijn schouder gegrepen in plaats van Qadir.
    Verder dan dat vind hij Adil een prima jongen maar raakt hij wat nerveus van hem. Hij heeft het idee dat de jongen recht door hem heen kan kijken, iets wat hem absoluut niet bevalt.


          Adil Zaire Al-Jurjani - I'll teach you how to fly!

    Charlie vind Adil een leuke jongen en vind het geweldig hoe hij hem mee kan krijgen in zijn idiote ideeën.


          🙪 Adil Zaire Jurjani - You're quite alright matey

    Zodra Adil bij Beau in de buurt is voelt Beau zich meteen een stuk vrolijker, Adil straalt het gewoon uit. Beau mag Adil enorm graag en zal hem dan ook als een goede vriend beschouwen.


          - Wait, are you the grumpy or the bubbly one?

    Noch Dom noch March kan deze tweeling uit elkaar houden.


    Lisea Melisita
    Lisea Melisita - What do you want?

    Het is Larsen al vaker opgevallen dat Lisea een gesprek met hem aan probeert te knopen. Hij heeft werkelijk waar geen idee wat zo iemand als Lisea met hem zou moeten en het laat hem wat ongemakkelijk voelen bij haar in de buurt. Hij negeert haar dan ook maar en hoopt dat ze ooit de hoop opgeeft en hem met rust laat.


          Lisea Melisita - My co Captain

    Lisea en Charlie genieten alle twee van het gevoel van avontuur. Dit is dan ook de reden waarom Charlie haar graag meeneemt op die van hem. Hij vermaakt zich altijd opper best met haar en is dol op deze meid.


          🙪 Lisea Melisita - What's up my dear?

    Lisea heeft haar hart op de juiste plek. Ze is zorgzaam, behulpzaam en bied altijd een luisterend oor aan wie daar behoefte aan heeft. Echter heeft Beau gemerkt dat ze zichzelf nogal snel lijkt weg te cijferen. Hierom staat Beau regelmatig voor haar deur om even te checken hoe het eigenlijk met haar gaat. Iets wat vaak uitloopt tot gesprekken die soms tot middernacht duren.


          Lisea Melisita -





    - Percival "Percy" Ashley Hook
    Percival "Percy" Ashley Hook - That damn pirate

    Larsen heeft het niet op piraten. Larsen heeft het eigenlijk op bijna niemand, maar nog minder op Percy. Hun manier van doen en hun asociale gedrag... Larsen krijgt er de rillingen van. Toch, toen hij Percy zag was het eerste wat hij dacht: damn, that pirate is hot.
    Het was vanaf de eerste dag al vrij duidelijk dat de twee elkaar niet mochten. Percy had duidelijk de pik op Larsen omdat "het prinsesje niet op Ira thuis hoorde". Larsen liet het eerst langs zich heen gaan maar Percy bleef hem lastig vallen tot uiteindelijk ook Larsen zich niet meer in kon houden.
    Larsen kan de jongen nog altijd lastig verdragen en toch is er een gevoel vanbinnen wat ervoor zorgt dat hij de jongen op blijft zoeken. Hij voelt zich seksueel enorm aangetrokken tot de jongen maar ontkent dit in alle toonaarden en probeert dit te negeren, wat makkelijker gezegd is dan gedaan.


          Percival "Percy" Ashley Hook - I don't care what you are, just talk to me

    Charlie en Percy hebben al enige geschiedenis achter zich liggen, iets waar Charlie graag op terug kijkt. Hij weet dat Percy veranderd is maar weet diep van binnen dat de connectie die ze hadden niet zomaar over kan zijn. Hij blijft zijn best doen door te dringen tot de jongen, hoewel het Percy alleen maar irriteert. Toch hoopt hij dat de jongen zich ooit bedenkt en Charlie weer een kans geeft.


          🙪 - You're not that bad

    Het was voor Beau al meteen duidelijk dat hij te maken had met een piraat. Hoewel Beau officieel gezien ook een piraat is kunnen de twee niet meer van elkaar verschillen.
    Hoewel Percy eerst niets van Beau wilde weten, is Beau erg overtuigend. Percy is in gaan zien dat Beau wel meevalt en overtuigd hem weer op zijn manier de wat rebelsere kant van zichzelf te omarmen.


          Percival "Percy" Ashley Hook - "Boo"

    Dominic vraagt zich af waarom Percy altijd met een boog om hem heen loopt, al heeft hij een vaag vermoeden dat March er achter zit.
    March weet dondersgoed dat Percy het niet op hem heeft en hem het liefst ontloopt. Hier maakt March graag gebruik van. Hij zal hem expres intens aanstaren, naar hem knipogen of ineens naast hem verschijnen en "boo" roepen en zich daarna bescheuren om de piraat zijn reactie. March vind Percy maar een hopeloos geval van een piraat.



    - Lillian "Lilly"
    Lillian "Lilly" - What did I do wrong?

    Toen Larsen net aankwam op Ira werd hij door vrijwel alle leerlingen met hun nek aangekeken. Niet dat het Larsen iets uitmaakte, het was alleen maar heerlijk rustig. Toch waren het Lilly en Avarice die hem benaderde. In het begin was hij wat sceptisch maar al snel begon hij het wel aangenaam te vinden met de twee dames. Al snel waren de drie een bekend trio op Ira. Dit veranderde echter toen Larsen meer om begon te gaan met Orev, iets wat Lillian niet uit kon staan. Ze was er voor Larsen toen hij niemand anders had en nu ging hij aanpappen met haar vijand.
    Echter heeft Larsen geen flauw benul van wat hij fout heeft gedaan, maar zit hij er ook niet mee. Hij kaatst gewoon dezelfde bal naar haar terug. Toch heeft hij er stiekem diep van binnen wel een beetje last van dat het zo gelopen is. Ze zijn beiden nog bevriend met Avarice en de twee doen dan ook normaal in het bijzijn van haar, maar beste vriendjes zijn ze niet meer...


          Lillian "Lilly" -




          🙪 Lillian "Lilly" -




          Lillian "Lilly" -





    - Lucien Étiennne Richard
    Lucien Étienne Richard - What number am I again?

    Het eerste wat Larsen opviel aan Lucien was de enorme zwerm aan scharrels die wanhopig om hem heen hingen. Larsen begrijpt de gedachten gang van zijn leeftijdsgenootjes niet en wil zich er ook niet in verdiepen maar had ze toch wel wat intelligenter dan hulpeloos met zijn allen achter één gozer aan te vangen. Larsen vroeg zich al snel af wat deze jongen nou zo speciaal maakte en vanaf het moment dat Larsen Lucien wat beter begon te bestuderen leek de jongen precies hetzelfde bij hem te doen. Lucien gooide zijn charmes in de strijd al had hij net zo goed met een muur kunnen staan flirten. Larsen kent vrijwel geen sociale skills en vond het alleen maar vreemd hoe de jongen zich gedroeg. Lucien deed Larsen niets, iets waar de jongen maar slecht mee om kon gaan. Echter toonde de jongen doorzettingsvermogen en gaf hij niet op. Hoewel Larsen zichzelf niet wilde verlagen tot het niveau van de gemiddelde puberale student, heeft hij uiteindelijk na veel pogingen van Lucien ook toegegeven aan zijn charmes. Zo nu en dan delen de jongens het bed samen, iets wat voor Larsen puur begon omdat hij ook zo zijn behoeften had en Lucien hier de perfecte persoon voor was. Echter is er iets meer ontstaan tussen de twee. Larsen is gepromoveerd tot Lucien zijn praatpaal, waarschijnlijk omdat er weinig tot geen commentaar geleverd wordt vanuit Larsen. Larsen geeft het niet graag toe, maar hij is stiekem toch wel een heel klein beetje gehecht geraakt aan de jongen. Hij kan uren op bed naar het plafond starend naar Lucien zijn geblaat luisteren.


          Lucien Étienne Richard - No, I don't want to join you in your bed

    Het is geen geheim dat Lucien genoeg fan girls en fan boys om zich heen heeft hangen, toch heeft Charlie dit nooit begrepen. Ja, Lucien is absoluut niet lelijk maar hij moet er niet aan denken iemand waar hij het bed mee deelt te moeten delen. Charlie hoopt dat Lucien hem voorbij loopt, al is hij stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig…


          🙪 Lucien Étienne Richard - Looks like you've got a lot of love to give...

    Beau is misschien wat ouderwets maar hij is ervan overtuigd dat je het bed maar met één persoon deelt en niet met tien tegelijk. Beau zal nooit judgen en laat Lucien lekker zijn ding doen maar zelf zal hij niet zo snel in de jongen zijn bed te vinden zijn.
    Ondanks Lucien zijn... "hobby", vind Beau het wel een aardige jongen waar hij graag eens een praatje mee maakt.


          -





    - Orev
    Orev - Hi hot, I'm cold

    Orev trok al meteen Larsen zijn aandacht. De jongen had een bepaald uitstraling, aantrekkelijkheid... Larsen had nog nooit echt de kans gehad om zijn seksualiteit te onderzoeken en het feit dat hij zich tot Orev aangetrokken voelde moest iets betekenen, toch? Hij wilde hier graag meer over weten. De interesse bleek geheel wederzijds te zijn en nadat de vlam oversloeg zijn de twee meerdere keren in elkaars bed beland.
    Sommige zullen zeggen dat vuur en ijs niet samen gaat maar Orev en Larsen hebben het tegendeel bewezen.


          Orev -




          🙪 Orev -




          Orev -





    - Qadir Fayez Al-Jurjani
    Qadir Fayez Al-Jurjani - Man after my frozen heart

    Larsen doet niet aan vrienden en sentimenteel gedoe maar als hij iemand tot vriend moest benoemen zou het Qadir zijn. Hoewel hij in het begin niets van de jongen moest weten, heeft Qadir al snel zijn interesse weten te wekken. Het was al snel duidelijk dat Qadir een soort gelijke attitude over zich heen had als Larsen, iets wat zou botsen, zou je denken. Toch was niets minder waar. Qadir probeerde contact met Larsen te leggen door hem zo nu en dan een subtiele tip te geven tijdens zijn zoektocht naar informatie over duistere krachten. Van het een kwam het andere en nu delen de twee hun gedachten, visies en helpen ze elkaar bij het trainen van hun krachten.
    Waar hun contact eerst puur zakelijk was, is het voor Larsen langzamerhand ook iets meer gaan betekenen. Hij heeft echt het gevoel gekregen dat hij bij Qadir met alles terecht kan, iets wat hem stiekem ook wat angstig maakt.


          Qadir Fayez Al-Jurjani - You don't scare me

    Het is overduidelijk dat Qadir niet gediend is van Charlie zijn aanwezige persoonlijkheid, iets wat Charlie alleen maar prachtig vind. Qadir zijn opmerkingen sporen hem alleen maar aan om Qadir verder uit te lokken. De jongen is intimiderend maar Charlie gelooft niet dat Qadir daadwerkelijk het lef heeft om zijn dreigementen waar te maken.


          🙪 Qadir Fayez Al-Jurjani -




          Qadir Fayez Al-Jurjani -





    - Morrigan Zira Prince
    Morrigan Zira Prince - I hate your guts

    Zira en Larsen zijn beiden ongelofelijk arrogant, iets wat in hun geval enorm met elkaar botst.


          Morrigan Zira Prince - Debby Downer

    Charlie heeft niet zoveel met de meeste afkomstig van Ira. Hij vind ze allen te pessimistisch maar Zira spant toch wel echt de kroon. Hij blijft dan ook liever bij haar uit de buurt.


          🙪 Morrigan Zira Prince - Hi,

    De arrogantie die om Zira heen hangt was al meteen te merken, toch schrikt dit Beau niet af. Hij ziet een oprechte lieve meid in haar en zou deze graag naar boven halen. Hij zal dan ook hier en daar eens een gesprek met haar proberen aan te knopen. Of dit gewaardeerd wordt is nog maar de vraag.


          Morrigan Zira Prince -





    - Methuselah "Seth"
    Methuselah "Seth" -




          Methuselah "Seth" - What is your problem

    Charlie en Seth zijn een extreme vorm van elkaars tegenpolen. Ze zeggen wel eens dat tegenpolen elkaar aantrekken maar dit is bij deze twee absoluut niet het geval. Seth kan Charlie overduidelijk niet uitstaan terwijl Charlie voor zijn gevoel helemaal niets gedaan heeft.
    Charlie ontwijkt deze jongen het liefst maar helaas is het zijn kamergenoot.


          🙪 Methuselah "Seth" - Hi death, I'm alive

    Hoewel de meeste met een grote boog om Seth heen lopen is Beau niet bang naast Seth te gaan staan en een gesprek met hem te voeren. Hij kan de nuchtere kijk van de jongen wel appericieren en zijn humor vind hij helemaal geweldig. Hij heeft medelijden met het feit dat de jongen waarschijnlijk nooit écht liefde heeft gekend en zou de jongen daar wel kennis mee willen laten maken.


          Methuselah "Seth" -





    - Avarice Onyx De Vil
    Avarice Onyx De Vil - I like your style

    Avarice en Larsen hebben hetzelfde beeld over de wereld, iets wat Larsen wel kan waarderen. Hij kan zijn lach dan ook niet inhouden als hij haar weer een van haar heerlijk sarcastische opmerkingen hoort maken.
    Larsen is voorzichtig met de term "vriend" maar is inmiddels toch wel om Avarice gaan geven, al zal hij dit wederom niet snel toegeven.


          Avarice Onyx De Vil -




          🙪 Avarice Onyx De Vil -




          -





    - Finnley "Finn" Arthur Holm
    Finnley "Finn" Arthur Holm -




          Finnley "Finn" Arthur Holm -




          🙪 Finnley "Finn" Arthur Holm - Climb aboard

    Hoewel Finn en Beau uit twee totaal verschillende werelden komen hebben ze in ieder geval al één ding gemeen met elkaar: hun voorliefde voor schepen. Echter is er wel een verschil tussen hun geliefde schepen. Waar die van Finn over de zee vaart, vliegt die van Beau vooral door de lucht. Dit heeft Finn enorm geïntrigeerd en Beau vertelt hem graag alles wat hij weet. Beau vind Finn een geweldige jongen en beschouwd hem inmiddels als zijn beste vriend.


          Finnley "Finn" Arthur Holm - Hello there

    Ondanks dat Dom zijn gedachten zich altijd overal en nergens bevinden bleven deze toch wel even bij Finn hangen. Hij vond de jongen al meteen enorm aantrekkelijk maar hem benaderen durfde hij niet echt.
    Echter toen March het overnam was er al snel contact tussen de twee.



    - Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh
    Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh - You're a mystery to me

    Dee is een vrolijk en enthousiast meisje, iemand die Larsen zou ontwijken. Echter wanneer Bunny heeft overgenomen stijgt zijn interesse in haar en vind hij haar erg interessant.


          Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh - You're crazy, I love it!

    Dee is net zo kinderlijk en enthousiast over alles als Charlie zelf en hij gaat erg graag met haar om.


          🙪 Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh - I'll be your back-up brother

    Beau vond Dee al vanaf de eerste dag dat hij haar zag een schatje. Hij had zelden zo'n lieve meid gezien en kreeg al meteen de neiging om haar te beschermen. Hij ziet ook dat Dom niet altijd even goed instaat is de rol van grote broer op zich te nemen en deze neemt Beau dan ook graag op zich als Dom het even niet kan.


          Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh - Tweedle Dee

    Dee en Dom zijn broer en zus en worden ook wel "Tweedle Dee en Tweedle Dom" genoemd. De twee hebben enorm veel meegemaakt maar hebben altijd elkaar gehad wat een immens sterke band geschapen heeft. Dom zou dan ook met liefde de geen omleggen die ook maar een haar op Dee haar hoofd zou krenken. De twee hebben veelal dezelfde symptomen en kunnen zich erg goed in elkaar verplaatsen. Echter wanneer hun alter egos overnemen ontstaat er nog wel eens een meningsverschil of erger. Bunny en March zijn beiden even geschift en kunnen het prima met elkaar vinden waar Bunny en Dom of March en Dee totaal niet met elkaar overweg kunnen.
    Ze zijn vrijwel altijd samen en hebben ook samen een "bedrijf" opgezet om de leerlingen van de school te voorzien van producten waarmee ze de realiteit kunnen ontsnappen.



    How far is far

    I think Charlie is in a world of trouble if Seth finds out (that he treats Qadir like that.) (fish)


    [ heaven knows ]

    Wat lief. But Qadir can hold his own :Y)
    Hij is niet het type dat snel woede uitbarstingen heeft, integendeel. Maar zijn wraak zal des te zoeter zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.