• Waarom zijn er hier zo weinig leden? Is deze site dan zo saai dat er nog maar 12 leden online zijn?

    Zou er ooit meer dan 100 leden komen? Vooral tieners onder andere?


    Let's drink Jasmin tea!

    Als iemand nog toffe ideeën heeft willen wij (de mods) er heel graag mee helpen trouwens! Maar voor veel zaken hebben wij Rutger natuurlijk ook nodig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Is om te voorkomen dat mensen ruzie zoeken en uiteindelijk vijf minuten later hun berichten weer verwijderen. (; Dan valt er natuurlijk niets meer te checken. ^^


    Dat is wel handig eigenlijk. Anders is het geen doen voor moderators en bemiddelaars.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ledecky schreef:
    Als iemand nog toffe ideeën heeft willen wij (de mods) er heel graag mee helpen trouwens! Maar voor veel zaken hebben wij Rutger natuurlijk ook nodig.


    Een commercial maken.
    En een app daarvan maken.

    Ledecky schreef:
    Als iemand nog toffe ideeën heeft willen wij (de mods) er heel graag mee helpen trouwens! Maar voor veel zaken hebben wij Rutger natuurlijk ook nodig.


    Het is niet echt een nieuw idee, maar naar mijn gevoel is het hier altijd drukker aan het begin van het jaar, zeker met Story Of The Year. Twee jaar geleden werd het al toegelaten om fanfics te schrijven, maar ik denk dat het misschien een goed idee is om dit jaar twee thema's te kiezen die heel breed en populair zijn, ook al betekent dit dat het thema al is geweest. Nu weet ik wel dat jullie altijd jullie best doen, maar naar mijn gevoel is SOTY één van de manieren om Quizlet terug wat levendiger te maken en hopelijk lukt dat dit jaar terug en de thema's zien hierin gewoon erg belangrijk.

    Misschien dat we SOTY nog aantrekkelijker kunnen maken op één of andere manier waardoor mensen (including myself) minder snel opgeven?


    The soul needs autumn.

    Zelf kom ik ook niet meer op Quizlet.
    Juist eigelijk voor nog wat te praten met mensen en of raad vragen.
    Of andersom ook e voor mijn vrienden en de mensen hier.
    Maar schrijven dat heb ik al zeker 3 jaar niet meer gedaan.
    Deels ook met mijn werk. En dan nog naast mijn werk. Misschien dat ik ooit weer schrijf.
    Moest er mij iemand motiveren om te zeggen voor weer te schrijven.
    Dan misschien derect anders niet.

    Maar kom wel nog iedere dag op Quizlet voor naar vrienden of andere te sturen
    en gewoon eigelijk een praatje te maken. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik zat er zelf over na te denken om mogelijk flyers te maken en die te verspreiden bij biebs of zo, misschien ook bij boekhandels langs om te vragen of we ze daar achter mogen laten, etc.

    Een commercial is al snel hartstikke duur, net zoals advertenties. Is er eigenlijk ooit eens een marketingsplan of zo gemaakt?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zat er zelf over na te denken om mogelijk flyers te maken en die te verspreiden bij biebs of zo, misschien ook bij boekhandels langs om te vragen of we ze daar achter mogen laten, etc.

    Een commercial is al snel hartstikke duur, net zoals advertenties. Is er eigenlijk ooit eens een marketingsplan of zo gemaakt?


    Tja dat zouden we kunnen doen. Ik zelf weet al niet hoe aan flyers te beginnen maken.
    Het is veel te ouds hier.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Tja dat zouden we kunnen doen. Ik zelf weet al niet hoe aan flyers te beginnen maken.
    Het is veel te ouds hier.


    Ik ben een Graphic/Media Designer, dus ik zou daarin kunnen helpen. (; Of er een wedstrijd van maken, al denk ik dat er dan alsnog niet heel veel mensen er actief voor gaan.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben een Graphic/Media Designer, dus ik zou daarin kunnen helpen. (; Of er een wedstrijd van maken, al denk ik dat er dan alsnog niet heel veel mensen er actief voor gaan.


    Dat kun jij inderdaad doen. Nee denk dat een wedstrijd niet gaat veel uitdoen.
    En zeker niet als er maar 5 man op het forum zit. Maar goed bedacht :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    DreamerN schreef:
    Ik zat er zelf over na te denken om mogelijk flyers te maken en die te verspreiden bij biebs of zo, misschien ook bij boekhandels langs om te vragen of we ze daar achter mogen laten, etc.

    Een commercial is al snel hartstikke duur, net zoals advertenties. Is er eigenlijk ooit eens een marketingsplan of zo gemaakt?


    Ja, maak maar flyers dan kan het overhaal verspreid worden.

    filosofie schreef:
    (...)

    Ja, maak maar flyers dan kan het overhaal verspreid worden.


    Das toch een leuk idee dat ze bedacht heeft? Dan komen er weer veel mensen. :p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Das toch een leuk idee dat ze bedacht heeft? Dan komen er weer veel mensen. :p



    Dat is te hopen. Misschien kan ze de flyer ook aan me mailen dat ik het kan printen en overal in mijn buurt kan posten.

    filosofie schreef:
    (...)


    Dat is te hopen. Misschien kan ze de flyer ook aan me mailen dat ik het kan printen en overal in mijn buurt kan posten.


    Dat zou een leuk idee zijn. Zou ik ook doen. Vooral het jongere volk. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Dat zou een leuk idee zijn. Zou ik ook doen. Vooral het jongere volk. :)


    Of bij middelbare scholen en colleges langs als ze het toestaan.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2019 - 16:10 ]

    filosofie schreef:
    (...)

    Of bij middelbare scholen en colleges langs als ze het toestaan.


    Ja want dat brengt zeker op. :) En mensen die graag schrijven
    kun je daar alleen maar vinden. En de bibs :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,