• Waarom zijn er hier zo weinig leden? Is deze site dan zo saai dat er nog maar 12 leden online zijn?

    Zou er ooit meer dan 100 leden komen? Vooral tieners onder andere?


    Let's drink Jasmin tea!

    Denk dat je beter kan adverteren via Facebook. Is goedkoop tegenwoordig.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik vind het echt heel leuk om te lezen dat jullie hier zo enthousiast mee aan de slag gaan echt top.

    Al vraag ik mij wel af of je hier toestemming voor moet hebben van Rutger als je het bv op Facebook gaat doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    We hebben Rutger gecontacteerd om zijn mening hierover te vragen, want zelfs voor flyers denk ik dat je best wel zijn toestemming kan hebben. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    We hebben Rutger gecontacteerd om zijn mening hierover te vragen, want zelfs voor flyers denk ik dat je best wel zijn toestemming kan hebben. (:


    Ja denk dat dat wel geen probleem zijn voor hem. Hoe moeten we Quizlet anders weer
    leven geven in de brouwerij? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nog even over de flyer.
    Ik vind het niet erg om het alleen te moeten doen, maar ik zou dit het liefst met meerderen willen doen, vooral voor de tekst.
    Zo kunnen we het meeste uit de flyer halen, door elkaar aan te vullen.

    Daarnaast kunnen we eventueel ook alvast kijken naar drukopties (Mochten we dit plan echt doorzetten), wat is de goedkoopste, etc. en vanaf hoeveel ze bieden.
    Mijn vaste drukkerij doet flyers namelijk meestal vanaf 2500 stuks. Daar zit dan ong. tussen de 50,- a 75,- aan vast (zonder BTW). Een goedkopere optie zou dus wel fijn zijn. Drukwerkdeal.nl is bijv. al een goedkopere optie. Daar kan je ook makkelijker beslissen hoeveel je er wilt.


    Credendo Vides

    Wat tof om te lezen dat mensen de site weer nieuw leven in willen blazen! Ik zelf baal er ook van hoe dood het hier is, maar ben hier tegelijkertijd ook (deels) wel verantwoordelijk voor.. Want ik haak keer op keer weer af, omdat er gewoon niet meer zoveel gebeurd als "vroeger". Zonde, wat ik heb zoveel fijne herinneringen aan Quizlet en wil écht niet dat het vergaat! Ik merk ook dat ik altijd weer terugkom naar hier, juist omdat ik hier zoveel aan heb gehad. <3 Ik hoop dat we het nog een beetje levend kunnen houden! :) Al heb ik géén idee met wat voor'n tekst je mensen zou moeten trekken...


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hoewel ik ze niet zal gaan verspreiden in mijn omgeving wil ik zeker mee helpen met nadenken.
    Dus mocht je feedback willen of iets dan mag je mij altijd wat sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil best meekijken naar die flyer, hoor. Dus als je mijn hulp nodig hebt, stuur dan gerust een pb ;)

    Alleen wie draait op voor de kosten? Ik ben in ieder geval niet bereid geld te steken in deze site, haha. Persoonlijk denk ik dat de flyer verspreiden via social media met een link die ze kunnen aanklikken nog beter zal werken. Mogelijk een leuk evenement aan koppelen: een schrijfwedstrijd met een echte prijs (geen credits of spotlight maar een boekenbon of boekenpakket of zo), daar zullen mensen misschien sneller op af komen.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ik wil best meekijken naar die flyer, hoor. Dus als je mijn hulp nodig hebt, stuur dan gerust een pb ;)

    Alleen wie draait op voor de kosten? Ik ben in ieder geval niet bereid geld te steken in deze site, haha. Persoonlijk denk ik dat de flyer verspreiden via social media met een link die ze kunnen aanklikken nog beter zal werken. Mogelijk een leuk evenement aan koppelen: een schrijfwedstrijd met een echte prijs (geen credits of spotlight maar een boekenbon of boekenpakket of zo), daar zullen mensen misschien sneller op af komen.


    Dit vind ik een ontzettend leuk idee! Ik ben ook pas sinds twee weken weer actief op quizlet met een nieuw account. De laatste keer dat ik online was geweest was 4 jaar geleden. Grappig dat ik alle creativiteit toch weer uit in het schrijven. Wellicht ook leuk om via socials alle oude users weer op te trommelen en nieuwe leden te werven met een leuke actie zoals lovelyreads al zei. Als ik ergens mee kan helpen, let me know! (:

    Oja, het valt mij trouwens op dat er toch wel genoeg nieuwe users komen. Ik heb mijzelf zo'n 5 dagen geleden aangemeld met dit account en ik sta niet meer op de pagina van 'nieuwste' leden. Is het ook niet leuk om alle nieuwe users gelijk uit te dagen met iets? Zodat er gelijk wat actie is als zij zich hebben aangemeld!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2020 - 12:02 ]


    If you want change, you have to invite chaos.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Als je ideeën hebt mag je het altijd laten weten. Helaas leefde Quizlet vroeger altijd heel hard van de hypes (Tokio hotel, JB, 1D) en die zijn er nu minder, dus dan is er automatisch veel minder activiteit.


    Is niet helemaal waar, maar de hypes die nu ontstaan zijn geen hypes zoals in de tijd van Actief Quizlet. De meeste tieners zijn tegenwoordig meer bezig met TikTok of Instagram dan dat ze nog creatief bezig proberen te zijn en op de een of andere manier is Shawn Mendes nooit zo'n hype als Justin Bieber of One Direction geworden, want dat had misschien geholpen. K-Pop daarentegen is onder de oudere tieners en 20'ers nog in trek, maar andere schrijfplatforms - voornamelijk internationale platforms - zijn aantrekkelijker voor die fans.

    Het 2e probleem is ook dat ondanks dat ze franchises als Harry Potter en Star Wars continu proberen in leven te houden vanuit de filmbizz, je juist ervoor zorgt dat de hype afneemt. Ikzelf ben een groot fan van Harry Potter, maar ze blijven het maar uitmelken en dat ben ik nu gewoon beu aan het raken. En mijn vriend heeft precies datzelfde met Star Wars.

    Er moeten gewoon nieuwe hypes komen die in Nederland ook echt iets betekenen en niet alleen in Amerika of Engeland groot zijn, dan kan je een stuk makkelijker reclame maken als site. Dan focus je wel op een kleiner publiek, maar als je dan je site eerst terug levend kan maken door middel van te adverteren als schrijfmedium voor je fanfic over die ene hottie uit die nieuwe serie, dan kan je daarna weer terug naar het adverteren als schrijfmedium voor fanfics en Original Stories denk ik.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2020 - 12:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben ook bereid om te helpen als we een plan hebben!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Catmint schreef:
    (...)


    Er moeten gewoon nieuwe hypes komen die in Nederland ook echt iets betekenen en niet alleen in Amerika of Engeland groot zijn, dan kan je een stuk makkelijker reclame maken als site. Dan focus je wel op een kleiner publiek, maar als je dan je site eerst terug levend kan maken door middel van te adverteren als schrijfmedium voor je fanfic over die ene hottie uit die nieuwe serie, dan kan je daarna weer terug naar het adverteren als schrijfmedium voor fanfics en Original Stories denk ik.


    Zou wel helpen als de lay out voor stories beter was, om eerlijk te zijn. Het voelt een beetje alsof een student met CSS heeft zitten kloten en het net niet allemaal goed uitgelijnd gekregen heeft.


    Guardian of the Eastern Gate

    Janthony schreef:
    (...)

    Zou wel helpen als de lay out voor stories beter was, om eerlijk te zijn. Het voelt een beetje alsof een student met CSS heeft zitten kloten en het net niet allemaal goed uitgelijnd gekregen heeft.


    Dat is wel waar ja, hahaha. Ik schrijf/schreef daarom ook alles in Word en deed alleen de layout nog op Quizlet. Het is dat ik al zo'n 7 jaar lid ben en eraan gewend geraakt ben ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lacune schreef:
    Ik ben ook bereid om te helpen als we een plan hebben!


    Same here! Ik vind ook echt dat jullie super goede ideeën hebben, dus zeker blijven brainstormen!

    Ik heb ook in het dankwoord van mijn boek Quizlet.nl vermeld, in de hoop dat het toekomstige schrijvers naar hier zou lokken. Het kan maar helpen, toch?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2020 - 10:17 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goedemorgen! Zie dat er hier actieve mensen zijn die de community nog omhoog proberen te houden; ik sluit me hier bij aan.


    VXTRS, XTRS, StekXTR zijn een en de zelfde persoon.