• Waarom zijn er hier zo weinig leden? Is deze site dan zo saai dat er nog maar 12 leden online zijn?

    Zou er ooit meer dan 100 leden komen? Vooral tieners onder andere?


    Let's drink Jasmin tea!

    Nu zijn er 6 mensen online, R.I.P

    filosofie schreef:
    Nu zijn er 6 mensen online, R.I.P


    Ja gewoon echt te weinig : (


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja gewoon echt te weinig : ([/quote
    Een commurcial zal wonderen doen. Had een keer aan paar op Wattpad gezegd om lid te worden.

    filosofie schreef:
    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja gewoon echt te weinig : ([/quote
    Een commurcial zal wonderen doen. Had een keer aan paar op Wattpad gezegd om lid te worden.


    Ja dat zou inderdaad wonderen doen. En goed idee van je :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Ja dat zou inderdaad wonderen doen. En goed idee van je :)

    Ty, was ook een idee van mij. Alleen is een commurcial op tv best veel geld.

    filosofie schreef:
    (...)
    Ty, was ook een idee van mij. Alleen is een commurcial op tv best veel geld.


    Ja goed idee. Ja veel te duur zou niet weten hoe er aan beginnen ook.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik denk dat we het beste eerst ons geld in kunnen zetten of flyers en eventueel posters op om bepaalde plekken op te hangen / te verspreiden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik denk dat we het beste eerst ons geld in kunnen zetten of flyers en eventueel posters op om bepaalde plekken op te hangen / te verspreiden.


    Ja, maak maar de posters. Mail me al ik er kopie kan maken zodat ik het in mijn beurt kan verspreiden.

    Begin een instagram/facebook pagina of maak reclame in supermarkten?


    “If anyone asks where I am, I've left the country.”

    Kan quizlet geen nieuwe functie krijgen. We hebben al de schrijvers, lijstjes makers, quizzen, polls, dichters, roleplays (damn daniell wat kunnen we veel), maar is er niet een groep die we nog niet hebben aangetrokken?


    “If anyone asks where I am, I've left the country.”

    frozenwords schreef:
    Begin een instagram/facebook pagina of maak reclame in supermarkten?

    Facebookpagina hebben we al heel lang en van Instagram was Rutger nooit fan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    frozenwords schreef:
    Kan quizlet geen nieuwe functie krijgen. We hebben al de schrijvers, lijstjes makers, quizzen, polls, dichters, roleplays (damn daniell wat kunnen we veel), maar is er niet een groep die we nog niet hebben aangetrokken?

    Als je ideeën hebt mag je het altijd laten weten. Helaas leefde Quizlet vroeger altijd heel hard van de hypes (Tokio hotel, JB, 1D) en die zijn er nu minder, dus dan is er automatisch veel minder activiteit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Als je ideeën hebt mag je het altijd laten weten. Helaas leefde Quizlet vroeger altijd heel hard van de hypes (Tokio hotel, JB, 1D) en die zijn er nu minder, dus dan is er automatisch veel minder activiteit.


    Ja inderdaad daar heb je gelijk in. Je voelt dat de hypes aan het verdwijnen zijn.
    Het is eenmaal zo. Het zal denk ik gewoon wachten zijn op die nieuwe hypes
    en via die facebook groep. Flyers daar ging er hem iemand mee bezig houden :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ben benieuwd naar de flyers en wanneer het af is!

    Is er iemand die wilt helpen met de tekst voor de flyer?


    Credendo Vides