• Behind Closed Doors
    It's perfection, isn't it?

    Er is een klein dorpje in de bergen van Vermont: Stowe. Langs een centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community centre, een arcade met bioscoop, een diner, en de touristeninformatie. Verder zijn er de Stowe Elementary School, Stowe Middle School, and Stowe High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen. De rest van de zijstraatjes zijn woonstraten en enkele wegen die leiden naar de skiresorts hoger in de bergen. Het is een skiresort waar enkele weken per jaar touristen komen om te skiën, maar de rest van het jaar is het heel rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar doodnormale Amerikaanse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen: van vreemde hobby’s en geheime bijbaantjes, tot affaires en geheime liefdes.

    Het Dorp
    Winkels •
    Langs de centrale weg liggen wat winkeltjes: Drie kledingwinkels, een outdoor winkel, een bakker, een slager, een groenteman, een supermarkt, een dierenwinkel, en een apotheek. Het is niet veel, maar het is genoeg om de inwoners van het dorp te voorzien. Natuurlijk is er ook een touristeninformatie, maar deze is enkel in het skiseizoen open. Tussen de winkels is ook een gebouw te vinden waar de locale politie en de dokter op de begane grond hun kantoren hebben, en de brandweer en de boswachter op de eerste verdieping zitten.

    Vrije tijd •
    Naast skiën in de winter is er best nog wat te doen in Stowe. Voor de jongeren is er een arcade, met een bioscoopzaaltje achterin, waar twee keer per dag een film draait. Er is een ouderwetse diner, wat misschien wel de meest geliefde plek is om te gaan eten in het dorp. Er zijn nog 2 restaurantjes, maar die draaien bijna volledig op touristen. Verder is er het community centre bij de kerk, waar elke dag wel een activiteit is voor jong en oud, een gymzaal met ijshal, en een cafetje bij de High School, waar velen wat lekkers gaan halen in de pauze.

    School •
    Stowe beschikt over een Elementary(4-10jaar), Middle(10-14), en High School(14-18). Het onderwijs is er verrassend goed voor publiek onderwijs, maar de maaltijden zijn vaak ondermaats, waardoor menig High Schooler in de pauze het dorp in trekt om eten te halen. Stowe Middle School en Stowe High School hebben allebei een jongens ijshockeyteam, de Stowe Fishers, in de locale ijshal. Een jaar of 10 geleden is er door een groep meiden geklaagd dat er voor hen niet zoiets was, waarna de scholen een meisjes voetbalteam, de Stowe Martens, zijn begonnen in de gymzaal naast de ijshal.





    • Rollen •
    • Familie 1 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Sheriff • Dagenhart • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Witcher • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Mandalorian • .

    • Familie 2 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Burgemeester • User • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Dagenhart • .

    • Familie 3 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Mandalorian • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Norris • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Reeses • .

    • Familie 4 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Reeses • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • User • .

    • Familie 5 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Witcher • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • KIaus • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Virago • .

    • Lijstje •
    Naam • [Achternaam wordt onderling tussen de spelers van de verschillende gezinsleden besproken]
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim/Geheimen •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele grote evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder een spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • KIaus, Witcher of Dagenhart maakt nieuwe topics aan.



    Rollentopic • [url=]Praattopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relaties      Joey



    Laura Elizabeth Rogers -



    Fletcher Caleb Rogers -



    Aaliyah Rose Rogers - Oh, uhm, ...hi
    Joey wordt in verlegenheid gebracht door Aaliyah haar schoonheid, ze is prachtig.




    Familie Dawson

    William Thomas Dawson -



    Ava Lynn Dawson - You're really good to me

    Joey is al zo lang als hij zich kan herinneren dol op schrijven. Of het nou een verhaal of een gedicht is, hij kan er uren zoet mee zijn. Hij wil hier dan ooit ook zijn beroep van maken. De vraag was enkel hoe ging hij hier ervaring in krijgen?
    Al snel kwam hij op het idee om te vragen of hij bij mevrouw Dawson zo nu en dan mee zou mogen lopen. Het antwoord was ja en al snel was Joey er bijna iedere dag. Hij wilde alles leren wat er te leren viel.
    Inmiddels hebben Ava en Joey elkaar leren kennen en is ze ook een beetje over hem gaan moederen, iets waardoor hij haar als een tweede moeder is gaan zien.


    Joel Elijah Dawson - I'll never unsee
    Het is één van Darla haar talenten mensen op ongemakkelijke of zelfs genante momenten vast te leggen op haar camera, dit heeft ze ook bij Joel voor elkaar gekregen. Ze heeft een foto van hem in zijn blote kont, welke ze helaas voor Joey met hem gedeeld heeft zonder hem eerst te waarschuwen. Nu staat het beeld van Joel zijn lichtgevend witte kont op Joey zijn netvlies gebrand.


    Elizabeth Joanna Dawson - You're worth way more than you think
    Joey vind de roddels over Elizabeth die zich de ronde doen op school verschrikkelijk en roept dat ook altijd luid dat de geen die erover begint zijn bek moet houden. Joey heeft nu een tijdje bijles van de dame en weet dat absoluut geen slet is en het liefste en mooiste meisje is die hij ooit heeft gezien.
    De bijles heeft hij eigenlijk helemaal niet nodig maar het was wel een manier om dichterbij Elizabeth te komen. Hij had natuurlijk ook gewoon op haar af kunnen stappen om haar om een date te vragen maar waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
    Joey is dol op schrijven en dichten en doet dit dan ook regelmatig. Elizabeth is vaker dan eens zijn inspiratiebron geweest en duwt deze kunstwerkjes dan ook wel eens anoniem in haar kluisje.
    Joey haat het hoe er met Elizabeth om wordt gegaan op school en hij komt dan ook altijd voor haar op. Ook steekt hij haar weleens een hart onder de riem en fluistert hij haar wat zelfvertrouwen in.


    Micah Riley Naidu -




    Familie King

    Jonathan Dean King -



    Nicholas Owen King -



    Nolan Sebastian King -





    Familie ...

    Florian 'Flo' Richard - Dad!
    Joey is dol op zijn vader en kijkt enorm tegen hem op. Hij vond het als kind ontzettend stoer dat zijn vader een brandweer man was en is dat stiekem nog steeds wel een beetje. Echter sinds Joey niet echt bepaald het stereotype stoere man is voelt hij zich wel eens ongemakkelijk omdat zijn vader dat wel echt is.


    Jesse Jordan - Auntie!
    Joey en Darla vinden hun tante geweldig. Ze is nog jong en gaat nog al eens mee in hun ideeën. De tweeling is dan ook bijna vaker te vinden in het huis van hun tante dan dat ze daadwerkelijk thuis zijn.


    Darla Elizabeth - Twinning is winning
    Darla is Joey zijn evenbeeld, schaduw, beste vriendin, soulmate en met name partner in crime. Hij is dol op zijn twin en ondanks de nodige bitch fights die ze hebben zijn ze onafscheidelijk en beleven ze de meest wilde avonturen met elkaar. Er is nooit een saaie dag in het leven van de twins.




    Familie Smith

    Christopher Sebastian Smith - Something's up
    Er klopt iets niet aan de man. Hij is te... gewoontjes. Niemand is zo perfect en doorsnee. Er moet iets met hem aan de hand zijn maar wat zijn hij en Darla aan het uitvogelen.


    Katelynn Grace Smith -


    Nikia Wilishka Smith -



    Ethan Michael Smith -







    How far is far

    Locke schreef:
    (...)
    Darwin Gray is leuk! Zo past hij inderdaad wel qua uiterlijk bij de rest van de fam maar zeker doen wat je zelf het fijnst vindt!

    Ik dacht dat de meeste stemmen op Russo stonden? c:


    Russo is good for me! Zullen we dat dan maar doen? Dan heeft fam 4 eindelijk ook een naam :Y)


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    (...)

    Russo is good for me! Zullen we dat dan maar doen? Dan heeft fam 4 eindelijk ook een naam :Y)


    Voor mij ook.


    Reality's overrated.

    Hi! Ik wil alvast melden dat ik dinsdag niet heel actief zal zijn en geen computer/laptop tot mijn beschikking heb. Heb namelijk eerst stage van 08.00 en dan om 16.00 een nascholing die tot 20.30 (minstens) duurt. Dan moet ik nog zo'n 30 km terugreizen :Y)

    Vanmiddag heb ik visite over de vloer, dus ben ik ook niet echt bereikbaar. Sorry!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    (...)

    Russo is good for me! Zullen we dat dan maar doen? Dan heeft fam 4 eindelijk ook een naam :Y)

    Yes Russo klinkt goed!

    Wanneer opent het speeltopic? c:


    How far is far

    Sorry, ik had het plots super druk dit weekend. Als jullie willen kan ik het vanavond nog openen en anders morgen ochtend


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Sorry, ik had het plots super druk dit weekend. Als jullie willen kan ik het vanavond nog openen en anders morgen ochtend

    Naw geen probleem!

    Ik wil het eventueel ook wel openen?


    How far is far

    Is ook prima! Wat jullie fijner vinden


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Is ook prima! Wat jullie fijner vinden

    Mij maakt het niet uit! Als ik jou wat ontzie door hem te openen en bij te houden etc. Doe ik het graag c:


    How far is far

    Zeg het maar. Als je het graag wil doen, dan heel graag! Maar in principe was het enkel sit weekend, dus vanaf morgen ochtend heb ik weer best wat tijd


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Zeg het maar. Als je het graag wil doen, dan heel graag! Maar in principe was het enkel sit weekend, dus vanaf morgen ochtend heb ik weer best wat tijd

    Ik zal hem zo wel even online gooien! ^^


    How far is far

    Speeltopic 1


    How far is far

    Iemand voor Nico of Flo?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Kate en Ava staan ook open! (:

    De drie J’s staan ook open voor ontmoetingen :Y)


    How far is far