• Behind Closed Doors
    It's perfection, isn't it?

    Er is een klein dorpje in de bergen van Vermont: Stowe. Langs een centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community centre, een arcade met bioscoop, een diner, en de touristeninformatie. Verder zijn er de Stowe Elementary School, Stowe Middle School, and Stowe High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen. De rest van de zijstraatjes zijn woonstraten en enkele wegen die leiden naar de skiresorts hoger in de bergen. Het is een skiresort waar enkele weken per jaar touristen komen om te skiën, maar de rest van het jaar is het heel rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar doodnormale Amerikaanse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen: van vreemde hobby’s en geheime bijbaantjes, tot affaires en geheime liefdes.

    Het Dorp
    Winkels •
    Langs de centrale weg liggen wat winkeltjes: Drie kledingwinkels, een outdoor winkel, een bakker, een slager, een groenteman, een supermarkt, een dierenwinkel, en een apotheek. Het is niet veel, maar het is genoeg om de inwoners van het dorp te voorzien. Natuurlijk is er ook een touristeninformatie, maar deze is enkel in het skiseizoen open. Tussen de winkels is ook een gebouw te vinden waar de locale politie en de dokter op de begane grond hun kantoren hebben, en de brandweer en de boswachter op de eerste verdieping zitten.

    Vrije tijd •
    Naast skiën in de winter is er best nog wat te doen in Stowe. Voor de jongeren is er een arcade, met een bioscoopzaaltje achterin, waar twee keer per dag een film draait. Er is een ouderwetse diner, wat misschien wel de meest geliefde plek is om te gaan eten in het dorp. Er zijn nog 2 restaurantjes, maar die draaien bijna volledig op touristen. Verder is er het community centre bij de kerk, waar elke dag wel een activiteit is voor jong en oud, een gymzaal met ijshal, en een cafetje bij de High School, waar velen wat lekkers gaan halen in de pauze.

    School •
    Stowe beschikt over een Elementary(4-10jaar), Middle(10-14), en High School(14-18). Het onderwijs is er verrassend goed voor publiek onderwijs, maar de maaltijden zijn vaak ondermaats, waardoor menig High Schooler in de pauze het dorp in trekt om eten te halen. Stowe Middle School en Stowe High School hebben allebei een jongens ijshockeyteam, de Stowe Fishers, in de locale ijshal. Een jaar of 10 geleden is er door een groep meiden geklaagd dat er voor hen niet zoiets was, waarna de scholen een meisjes voetbalteam, de Stowe Martens, zijn begonnen in de gymzaal naast de ijshal.





    • Rollen •
    • Familie 1 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Sheriff • Dagenhart • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Witcher • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Mandalorian • .

    • Familie 2 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Burgemeester • User • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Dagenhart • .

    • Familie 3 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Mandalorian • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Norris • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Reeses • .

    • Familie 4 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Reeses • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • User • .

    • Familie 5 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Witcher • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • KIaus • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Virago • .

    • Lijstje •
    Naam • [Achternaam wordt onderling tussen de spelers van de verschillende gezinsleden besproken]
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim/Geheimen •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele grote evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder een spoiler en aangegeven bovenaan de post
    KIaus, Witcher of Dagenhart maakt nieuwe topics aan.



    Rollentopic • [url=]Praattopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Richard idd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    Ik twijfel met de burgemeester fc tussen Paul Rudd, Richard Armitage, Nikolaj Coster-Waldau, of Ewan McGregor


    Nikolaj!


    Reality's overrated.

    Mayor Richard it is


    Bowties were never Cooler

    Heyhey, excuses dat ik gisteren op niemand zijn GB, heb gereageerd. We hebben een van onze katten relatief onverwachts laten inslapen, dus mijn hoofd stond er niet naar.

    Ik zal vanavond effe kijken van hoe en wat! c:

    Ook twijfel ik of ik Nico zijn FC aanpas zodat ie wat meer op zn fam lijkt hahah


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    Heyhey, excuses dat ik gisteren op niemand zijn GB, heb gereageerd. We hebben een van onze katten relatief onverwachts laten inslapen, dus mijn hoofd stond er niet naar.

    Ik zal vanavond effe kijken van hoe en wat! c:

    Ook twijfel ik of ik Nico zijn FC aanpas zodat ie wat meer op zn fam lijkt hahah


    OH nahw :c ooit fijn, hugs!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Norris schreef:
    Heyhey, excuses dat ik gisteren op niemand zijn GB, heb gereageerd. We hebben een van onze katten relatief onverwachts laten inslapen, dus mijn hoofd stond er niet naar.

    Ik zal vanavond effe kijken van hoe en wat! c:

    Ook twijfel ik of ik Nico zijn FC aanpas zodat ie wat meer op zn fam lijkt hahah

    Naw snap ik heel goed! Sterkte! c:


    How far is far

    Norris schreef:
    Heyhey, excuses dat ik gisteren op niemand zijn GB, heb gereageerd. We hebben een van onze katten relatief onverwachts laten inslapen, dus mijn hoofd stond er niet naar.

    Ik zal vanavond effe kijken van hoe en wat! c:

    Ook twijfel ik of ik Nico zijn FC aanpas zodat ie wat meer op zn fam lijkt hahah


    Heel veel sterkte


    Bowties were never Cooler

    We hadden het idee om komend weekend het speeltopic te openen. Komt dit uit voor iedereen?

    Ook de vraag voor familie 3 en 4: Jullie missen allebei 1 ouder. Hebben jullie hier ideeen over? Mogelijkerwijs kan die plek ingevuld worden door een NPC, maar ook een scheiding, een uitgezonden ouder in het leger, of de dood van de andere ouder kan hier bijvoorbeeld aan de basis liggen. Wat willen jullie?


    Bowties were never Cooler

    Ja prima! Dit weekend is goed ^^ yeah!

    Het weekend is prima voor mij. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kan het topic misschien vanavond geopend worden? Ik ga dit weekend vrees ik niet zoveel tijd hebben :c
    Vanavond heb ik wel eventjes de tijd


    How far is far

    Relaties      Joel




    Familie Rogers

    Jack Dean Rogers - You call yourself the Sheriff?
    Aan het begin van zijn criminele uitstapjes ging Joel voorzichtig te werk, hij wilde immers niet op het politiebureau belanden en in de problemen geraken. Echter kwam Joel er al snel achter dan hun sheriff niets meer was dan een bezopen man van middelbare leeftijd. Inmiddels bezit Joel ook enig blackmail materiaal over zijn wel heel spannende affaire met de nieuwe, jonge trainee: Jesse. Geen bedreiging dus.
    Echter glimlacht de jongen wel beleefd naar de man wanneer hij hem passeert in de straten van Stowe, hij blijft immers de vader van Fletcher.


    Laura Elizabeth Rogers -



    Fletcher Caleb Rogers - If you only knew how fucking much I miss you
    Fletcher en Joel kennen elkaar al erg lang maar echt met elkaar omgaan deden ze nooit. Buiten het feit om dat ze vlak bij elkaar woonde zaten de twee ook bij elkaar op school. Al snel merkte Joel op dat Fletcher het doelwit was van de pesterijen. Joel wilde zijn neus niet meteen in andermans zaken steken maar hij kon het niet langer meer aanzien. Als Joel ergens niet tegen kan zijn het wel pestkoppen. Joel ging op hogen poten naar de jongen toe die Fletcher treiterde en leerde hem een lesje. Het bleek effectief te zijn geweest, gezien de jongen daarna zo goed als met rust gelaten werd.
    Joel wie een jaar ouder was en destijds aardig populair was had aardig wat macht op de playground. Echter is het contact nooit meer geworden dan een gemoedelijke, lichtelijk ongemakkelijke glimlach naar elkaar wanneer ze elkaar in de gangen passeerde.
    Enkele jaren later ontmoette Joel Fletcher weer, dit keer toen hij zelf in de moeilijkheden zat. De twee zaten inmiddels op de middelbare school en waar op de basisschool iedereen tegen Joel op keek was dat op de middelbare wel anders. Joel werd getreiterd met het feit dat hij de zoon was van de burgemeester. Nu kwam Fletcher op zijn beurt voor Joel op en maakte hij korte metten met de pestkop. Vanaf toen voelde Joel zijn hart telkens weer een sprongetje maken zodra hij de jongen tegen kwam. Nog nooit had iemand zo iets liefs voor hem gedaan en hij moest toegeven dat Fletcher een flinke glow-up had gehad...
    Dit keer besloot Joel het er niet bij laten zitten en stapte hij op de jongen af om voor te stellen eens wat leuks te doen samen. Fletcher stemde in en al snel waren de twee iedere middag na school samen te vinden en werden ze onafscheidelijk. Of het nou in de arcade of in de bioscoop was. Joel voelde zich al snel thuis bij de jongen en al snel liepen deze ontmoetingen uit tot diepzinnige gesprekken onder de prachtige sterrenhemel en uiteindelijk tot meer...
    De jongens voelde zich duidelijk aangetrokken tot elkaar en eindigde uiteindelijk met elkaar in bed, voor Fletcher zijn eerste keer, voor Joel de zoveelste. Ondanks dat Joel geregeld met iemand het bed deelde voelde dit meteen heel anders aan. Dit keer deelde hij namelijk het bed met iemand waar hij écht om gaf.
    Joel begon steeds meer zijn hart te verliezen aan de jongen iets, wat hij helaas slecht kon combineren met zijn thuissituatie en de strijd met zichzelf, waardoor hij soms slechte keuzes heeft gemaakt. Iets wat uiteindelijk ook tot hun breuk heeft geleid. Iets waar Joel nog altijd spijt van heeft en zichzelf kwalijk neemt.
    Joel ziet Fletcher niet vaak meer maar wanneer hij hem voorbij ziet lopen neigt hij nog altijd naar de jongen toe te rennen en hem te omhelzen. Hij mist de jongen vreselijk. De momenten met Fletcher zijn de herinneringen waar hij aan denkt wanneer hij diep in de put zit, en welke hem er nog altijd uit weten te slepen.
    Joel is bang Fletcher onder ogen te komen maar zijn naam is nog altijd de geen die hij in zijn contacten op zoekt wanneer hij zich kut voelt. Echter heeft Joel nooit meer de moet gehad om op bellen te klikken.


    Aaliyah Rose Rogers - Besties
    De reden van alle goede dingen in Joel zijn leven is Fletcher en zo gold dat ook voor zijn ontmoeting met Aaliyah. Joel heeft Aaliyah leren kennen door Fletcher. Ze is zijn jongere zusje en was er wel eens bij toen Joel en Fletcher bij elkaar waren. Het klikte meteen tussen de twee en inmiddels noemt Joel Aaliyah zijn beste vriendinnetje. Hij doet dan ook niets liever dan met haar roddelen en een potje voorbijgangers bespotten spelen maar is ook erg beschermend over haar. Aaliyah is dan ook de enige persoon wie onbeperkt gratis drankjes krijgt in de bar van Micah en hem.



    Familie Dawson

    William Thomas Dawson - Father figure
    Joel zijn band met paps is nooit echt geweldig geweest. Hij heeft altijd de druk gevoeld om te presteren en zijn ouders tevreden te stellen. Hij had namelijk een beeld waar hij naar op moest leven.
    Joel zijn toekomst was al helemaal voor hem uitgedacht en naarmate hij ouder werd begon dit steeds meer op een ware nachtmerrie te lijken. Joel wilde geen burgemeester worden van het meest zielige dorpje wat er bestond en wilde hier al helemaal niet vast blijven hangen de rest van zijn leven.
    Toen Joel op de middelbare school kwam is hij zich langzaamaan gaan verzetten tegen zijn ouders en met name tegen zijn vader. Hij probeerde alles om onder zijn verplichtingen uit te komen wat tot zelf destructief gedrag leidde.
    Echter toen zijn vader zijn idee door begon te krijgen koppelde hij de jongen aan Micah, waar hij inmiddels mee verloofd is. Dit wilde zijn vader doen om Joel meer structuur te geven en om Joel zijn gedrag te verdoezelen voor de buitenwereld.


    Ava Lynn Dawson - Mommy dearest
    De band tussen Joel en zijn moeder is altijd al honderd keer beter geweest met dan die met zijn vader. Hij lijkt dan ook sprekend op de vrouw, zowel qua uiterlijk als innerlijk.
    Joel mag dan buiten de deur een bad bitch attitude hebben, binnen de deuren van huize Dawson heeft hij eens in de zoveel tijd behoefte aan een goede knuffel van mams. Wanneer het hem teveel word komt hij dan ook uithuilen bij de vrouw. Hij laat de daadwerkelijke reden van zijn uitbarsting dan wel achterwegen maar zo lucht het hem wel even op dat er iemand naar hem luistert.
    In Ava haar omgeving probeert Joel zich nog altijd voor te doen als de perfecte zoon, al valt deze act steeds een beetje meer uit elkaar doordat hij steeds meer begint te handelen uit frustratie. Hij begint steeds vaker een grote mond tegen haar te krijgen wat nog al eens tot een ruzie uitloopt.


    Elizabeth Joanna Dawson - 'lil sis
    Toen Joel klein was -was hij niet zo'n fan van het idee om een zusje te hebben. Echter is deze mening naarmate hij ouder werd wel veranderd. Het werd al snel duidelijk dat het meisje veel dingen gemeen had met haar oudere broer en de twee waren al snel twee handen op één buik.
    Echter sinds Joel zich anders is gaan gedragen zijn de twee een beetje uit elkaar gegroeid. Elizabeth is het vreemde gedrag van haar broer op gaan merken en merkte dat de jongen in het bezit was van wel erg veel dure en luxe dingen en zoveel zakgeld kregen de twee nou ook weer niet.
    Ze besloot hem op een avond te volgen en kwam zo achter het dubbelleven dat Joel leid. Hier is ze hem mee gaan chanteren zodat ze wel eens met hem mee op pad kan in het nachtleven van Stowe en voor een zakcentje.
    Waar Joel een echte mommy's boy is -is Elizabeth een echte daddy's girl. Zijn vader kan maar niet ophouden over hoe geweldig Elizabeth wel niet is. En hoewel Joel zijn vader niet kan luchten of zien en zijn mening hem over het algemeen niet zo boeit, is hij stiekem toch wel jaloers. Dit is iets waardoor hij soms onbedoeld wat fel op zijn zusje reageert wat vaak eindigt in de nodige bitch fights tussen de twee.


    Micah Riley Naidu - Partner (in crime)
    Joel is de oudste en tevens enige zoon van de burgemeester, iets waardoor het al snel duidelijk was dat hij ooit de baan van zijn vader over zou moeten nemen. Iets waar hij geen eigen zeggen in heeft.
    De burgemeester van Stowe worden is altijd Joel zijn absolute nachtmerrie geweest dus begon hij zich te verzetten in de hoop dat zijn vader in zou zien dat hij een waardeloze opvolger zou zijn. Joel lokte hiermee zeker een reactie uit maar helaas voor hem niet het geen waar hij op had gehoopt. In plaats van hem te onterven of te besluiten dat Elizabeth een betere opvolger was besloot hij Joel praktisch uit te huwelijken.
    Hier kon Joel wederom niets tegenin brengen, wilde hij niet op straat belanden. En zo werd Joel voorgesteld aan zijn verloofde Micah. De dame was een plaatje met een smetteloze reputatie alleen was er één klein probleempje: Joel is gay. Hij moest eerst niet van het voor hem vreemde meisje, wie ook maar meteen bij hun ingetrokken was, hebben. Het enige wat hij van haar wist was dat ze perfect was en dat ze de dochter was van vrienden van zijn vader. Echter kon hij niet ontkennen dat hij haar best grappig vond en kwam hij er achter dat Micah best wel een heel leuk meisje was. Joel besloot er voor zijn eigen bestwil maar in mee te gaan en houd nu al twee jaar voor de buiten wereld vol dat Micah zijn verloofde is. De twee hebben wel een relatie met elkaar echter is deze eerder vriendschappelijk en sinds ongeveer een jaar ook zakelijk. Hoewel Joel wel aan zijn trekken kwam buiten de deur begon Micah intimiteit te missen, iets wat haar aanzette om hun bar ook voor andere doeleinden te gebruiken buiten de reguliere openingstijden om.



    Familie King

    Jonathan Dean King - You were good, I'll give you that but fuck you
    Het is geen geheim dat Joel inmiddels al met het halve dorp naar bed is geweest, zo valt John hier ook onder. Wanneer John wat problemen had thuis of in één van zijn relaties kwam hij wel eens naar de bar van Joel en Micah. Hier ontmoette hij Joel en met een paar slokjes alcohol op kwamen de twee al snel los tegenover elkaar en eindigde het onder de lakens. Weliswaar betaald, Joel doesn't come for free.
    Eerst was het eens in de zoveel weken waarna het eens in de week werd tot meerder keren per week. Joel kon het geld goed gebruiken, John het gezelschap. John was één van de weinige klanten waarbij Joel er echt van genoot. John was nou eenmaal een charmante man en zeker niet verkeerd in bed.
    Echter is het sinds zo ongeveer een jaar helemaal over tussen de twee, zo van de een op andere dag. Dit leverde bij Joel enkele vraagtekens op. Had hij iets verkeerd gedaan? Joel heeft de man meerdere keren geprobeerd te benaderen waarna John op een nogal harde manier duidelijk maakte dat Joel moest stoppen met hem te volgen. Sinds dien werp Joel hem enkel nog pissige blikken toe wanneer ze elkaar op straat passeren met zo hier en daar een casual middelvinger wanneer niemand kijkt.


    Nolan Sebastian King -



    Nicholas Owen King -




    Familie …

    Florian 'Flo' Richard -



    Jesse Jordan - I know all about your little -not so little anymore- secret
    Joel vond het zeker interessant toen Jack zijn nieuwe collega hem vergezelde tijdens zijn tripjes naar de bar van hem en Micah. Hierdoor heeft hij dan ook eerste rang gezeten bij veel van de suggestieve gesprekken tussen Jesse en Jack en weet hij inmiddels iets te veel.
    Waar Jack geen partij is voor Joel was Jesse een heel ander verhaal. Waar Jack Joel nog nooit had gesnapt had Jesse hem in haar eerste week al te pakken. Echter wist Joel zijn kaarten slim te spelen en bracht hij haar inmiddels niet zo geheime affaire met Jack naar boven als het perfecte black mail materiaal.
    Hierna behield hij vrij spel en zou hun kleine, groeiende geheimpje nog even geheim blijven.


    Darla Elizabeth - Yeah, go on, take some pics of me, I'll gladly pose for you
    Joel heeft wel eens door gehad dat de lens van Darla haar camera op hem gericht was tijdens zijn avontuurtjes. In plaats van naar haar toe te gaan en te eisen de foto's te verwijderen poseert hij voor haar camera of ze paparazzi is. Hij weet dat al zou ze het bewijs aan haar tante laten zien er alsnog niets zou gebeuren, sinds hij het politiebureau onder de duim heeft.



    Joey Steven - Just as weird as your sister
    Het is Joel wel opgevallen dat Joey en Darla als een package deal komen. Hij vind de twee een vreemd en zielig doch vermakelijk koppel.



    Familie Smith

    Christopher Sebastian Smith - Prick
    Joel vind deze man maar een gladde aal. Hij doet zich veel mooier voor dan hij werkelijk is heeft Joel het idee. Hij ziet de man stiekem ook als bedreiging, bang dat hij Joel zijn nachtelijke avonturen bij zijn pa zou verraden. Joel nam dit voor gevoel serieus en is gaan zoeken naar chantage middel. Hij is de man in de gaten gaan houden en is op iets gestuit wat hij liever niet had gezien maar damn it makes for good blackmail material. Hij heeft met zijn eigen ogen mogen zoen hoe Chris een wel heel wilde avond met de sheriff beleefde. Dit gebruikt hij dan ook als geheim wapen mocht Chris hem te dicht op de hielen zitten.


    Katelynn Grace Smith - You're a lot nicer than your husband
    Waar Chris Joel niet uit kan staan is mevrouw Smith altijd aardig voor Joel. Ze heeft toen de jongen klein was dan ook geregeld op hem opgepast als zijn ouders niet thuis waren. Joel mag haar wel en vind het heerlijk om Chris zijn gezicht te zien wanneer ze een praatje met hem maakt.


    Nikia Wilishka Smith -



    Ethan Michael Smith -


    How far is far

    Heyhoi! Ik zal zo effe reageren op mijn PB's c:

    Ik twijfel of ik Nico zijn fc zal veranderen naar Darwin Gray, heb het idee dat hij wat meer op de rest van de fam lijkt? Idk

    Also, fam 4; welke achternaam zullen we nemen? Volgens mij hadden wij nog niets besloten


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    Heyhoi! Ik zal zo effe reageren op mijn PB's c:

    Ik twijfel of ik Nico zijn fc zal veranderen naar Darwin Gray, heb het idee dat hij wat meer op de rest van de fam lijkt? Idk

    Also, fam 4; welke achternaam zullen we nemen? Volgens mij hadden wij nog niets besloten

    Darwin Gray is leuk! Zo past hij inderdaad wel qua uiterlijk bij de rest van de fam maar zeker doen wat je zelf het fijnst vindt!

    Ik dacht dat de meeste stemmen op Russo stonden? c:


    How far is far

    Relaties      Jack



    Familie Rogers

    Laura Elizabeth Rogers - My beautiful wife
    Jack mag met trots Laura al heel wat jaren zijn vrouw noemen. De twee ontmoette elkaar in de garage van haar vader en Jack was meteen opslag verliefd op de dame. Ze is nog steeds zo mooi als ze toen was en naar Jack zijn idee is hij met de jaren alleen maar meer verliefd op haar geworden.
    Hij is dol op haar en hun twee kinderen en schept dan ook vaak op over zijn gezinnetje. Hij wil dan ook alles voor zijn gezin geven maar zijn drank probleem begint steeds meer in de weg te staan.


    Fletcher Caleb Rogers - Daddy's boy
    Fletcher is Jack en Laura hun eerste kind en enige zoon. Fletcher zijn komst was geheel onverwacht maar Jack was door het dolle heen toen hij erachter kwam dat Laura in verwachting was. Jack heeft altijd al een kinderwens gehad en geniet er dan ook volop van om zijn kroost voor voorschut te zetten met zijn vreselijke dad jokes.
    De band tussen Jack en Fletcher is altijd vrij goed geweest. De twee gingen vaak samen dingen doen zoals vissen of samen kamperen. Echter naarmate Fletcher ouder werd het al snel duidelijk dat dit niet Fletcher zijn ding was. Jack vond het jammer dat hij niet de dingen met Fletcher kon doen die zijn vader ook met hem deed toen hij jong was maar hij paste zich op de wensen van zijn zoon aan. Al snel gaf Fletcher aan dat bij voetballen met zijn vader leuk vond en Jack kwam met het idee het jongetje mee te nemen naar de arcade. Hij genoot ervan quality time met zijn zoon te spenderen.
    Jack en Laura hebben altijd gemerkt dat Fletcher anders was dan zijn leeftijd genootjes, iets waar Jack stiekem heel trots op was. Hij had een unieke, geweldige zoon en dat mocht iedereen weten.
    Niet veel later kwam Fletcher met de mededeling dat hij op jongens viel. Dit was geen verassing en maakte voor zijn ouders geen enkel verschil. Hij was hun zoon en ze hielden zielsveel van hem, niets zou daar tussen kunnen komen.
    Helaas werden ook zijn kinderen ouder en zijn ook hun gaan puberen. Jack had vooral moeite met het feit dat ze vaker nee zeiden als hij met een voorstel kwam om iets leuks te gaan doen. Hij begreep dat pubers de ruimte nodig hebben maar stiekem verlangde hij ernaar dat zijn kinderen hem nog nodig hadden.
    Zo nu en dan wanneer Jack merkt dat Fletcher wat dwars zit sleept hij hem mee naar het winkelcentrum, of hij nu wilt of niet, gevolgd door de arcade en tot slot de diner onder het genot van een chocolademilkshake met een cherry on top om het over Fletcher zijn gevoelens te hebben.


    Aaliyah Rose Rogers - Daddy's little princess
    Jack is dol op zijn kinderen en is bereid alles voor ze te geven. Aaliyah is zijn enige dochter en zijn jongste kind waardoor hij soms misschien iets te beschermend over haar is.
    De twee hebben het altijd erg goed met elkaar kunnen vinden en Aaliyah kon altijd alles bij hem kwijt. Echter merkt Jack dat dit de laatste tijd aanzienlijk minder is geworden. Hij is aan zichzelf gaan twijfelen. Was hij wel een goede vader? Moest hij niet meer aan haar vragen, meer met haar ondernemen? Hierdoor is hij zich meer met haar gaan bemoeien, iets wat hem niet altijd in danken afgenomen wordt...




    Familie Dawson

    William Thomas Dawson -



    Ava Lynn Dawson - For old times sake
    Hoewel de twee het er nooit over hebben en enkel doen of ze elkaar kennen doormiddel van hun zakelijke relatie zijn Ava en Jack wel degelijk oude bekenden. Zelfs meer dan dat. Ava zat bij Jack zijn bende en toen hij en Laura nog niet serieus waren heeft hij zelfs een relatie met de dame gehad. De twee hadden best een serieuze relatie tot deze stop werd gezet toen Ava plots uit de bende stapte. Tot op de dag van vandaag is het Jack nog altijd een raadsel waarom ze ineens op is gestapt.
    Jack zag het als verraad en dacht dat ze een betere jongen als hem had gevonden. Zijn vermoedens werden bevestigd toen ze niet veel later een relatie kreeg met William Dawson, de gladde aal.
    Tegenwoordig zijn de twee enkel nog in contact vanwege Jack zijn positie als sheriff. Jack neemt het haar onbewust nog steeds wel kwalijk en reageert vaak onbewust wat heftig op haar. Dit is wel eens uitgelopen tot een spannende avond samen, al gebeurde dit enkel wanneer Jack onder invloed van alcohol was. Jack gaf toe dat hij Ava zo nu en dan miste maar hij blijft erbij dat hij nu gelukkig is met Laura.



    Joel Elijah Dawson - Spoiled little brat
    Jack trapt niet in Joel zijn brave jongetjes act. Wat de jongen precies uitspookt weet hij tot nog toe niet maar het is geen zuivere koffie. Echter is er weinig wat hij kan doen wil hij het geheim van Jesse en hem geheim houden, de snotaap heeft immers bewijsmateriaal van hun affaire.


    Elizabeth Joanna Dawson - Sweet girl
    In tegenstelling tot haar broer is Elizabeth wel een voorbeeldige, lieve jongedame, wie Jack altijd netjes gedag zegt.




    Familie King

    Jonathan Dean King - Best dads
    John is de beste vriend van Jack, al sinds de dag dat de twee bij elkaar in de buurt zijn komen wonen. Het begon met elkaar uitnodigen voor bbq's waarna ze al snel ieder weekend in Jack zijn mancave te vinden waren met wat andere buurmannen. De groep heeft het altijd erg gezellig en Jack kijkt dan ook vaak uit naar de weekenden met zijn maten.


    Nicholas Owen King -



    Nolan Sebastian King -





    Familie ...

    Florian 'Flo' Richard -



    Jesse Jordan - Baby mommy
    Jesse volgt sinds kort een opleiding tot agente bij Jack op het bureau. Jack heeft de leiding over haar en bevind zich dus constant met haar in één ruimte waardoor hij de dame vanzelf beter is gaan leren kennen. Het klikte tussen de twee en ze besloten eens na werk een drankje te doen in de lokale bar.
    Met Jack zijn alcohol probleem duurde het dan ook niet lang voordat hij weer eens te diep in het glaasje had gekeken. Hij richtte zich tot de aantrekkelijke jongedame die hem vergezelde. Zo ging het een tijdje door tot Jack besefte wat hij hiermee eigenlijk allemaal weggooide. Hij hield van Jesse maar zijn vrouw stond nog altijd op nummer één. Hij moest er een punt achter zetten... Toen hij eindelijk de moed bij een had geraapt om op Jesse af te stappen en haar het nieuws te vertellen had zij ook een nieuwtje te vertellen aan hem: ze was zwanger. Van hem.
    Jack wist niet of hij nou juist blij moest zijn of niet. Hij kreeg er een kindje bij maar de manier waarop was niet de bedoeling geweest. Niet alleen was het niet van Laura het was ook nog eens met een twintig jaar jongere vrouw.
    Inmiddels is Jesse 25 weken zwanger en kan ze haar buik niet meer makkelijk wegstoppen. Jack heeft haar gesmeekt niets los te laten over het feit dat hij de vader is. Hij weet dat hij het zijn familie ooit moet gaan vertellen maar hij wilt zijn gezin absoluut niet kwijt.
    Echter is hij er wel voor Jesse en zal hij haar nooit in de steek laten, het is immers ook zijn kind. Hij vraagt haar iedere dag of ze iets nodig heeft, of het nou via de telefoon is of persoonlijk.


    Darla Elizabeth - I like your guts kid
    Darla heeft haar mening altijd klaar, iets waar Jack wel om kan lachen. Hij weet dat ze geen bedreiging vormt en laat haar en haar tweeling broer lekker hun gang gaan.


    Joey Steven - Little bit of a dumbass but a good kid
    Joey is precies zijn zus alleen treed hij iets meer op de achtergrond. Hij moet wel lachen om het stel en ziet in dat ze geen kwaad in de zin hebben. They're good kids




    Familie Smith

    Christopher Sebastian Smith - Buddy
    Chris is een goede vriend van Jack. Er zijn vele avonden samen gespendeerd in Jack zijn man cave in de kelder. Echter is het contact tussen de twee de laatste tijd wat ongemakkelijk. Jack weet niet meer of iets is wat hij gedroomd heeft of dat het echt gebeurd is maar hij kan zich wat van een wel heel gezellige avond met Chris herinneren. Hij schaamt zich hier stiekem een beetje voor en vermijd Chris de laatste tijd wat meer dan normaal.


    Katelynn Grace Smith - What did I do now?
    Katelynn is een goede vriendin van Laura en komt dus ook geregeld bij de Rogers over de vloer. Jack vind Katelynn een aardige vrouw maar zij lijkt duidelijk anders te denken over hem. Hij zou haast bang worden van de blikken die ze hem af en toe toewerpt.


    Nikia Wilishka Smith - Good kid
    Jack heeft niet veel contact met de dame maar maakt zo nu en dan een praatje met haar over hoe het met haar gaat wanneer hij bij hun thuis is.


    Ethan Michael Smith -






    How far is far