• Behind Closed Doors
    It's perfection, isn't it?

    Er is een klein dorpje in de bergen van Vermont: Stowe. Langs een centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community centre, een arcade met bioscoop, een diner, en de touristeninformatie. Verder zijn er de Stowe Elementary School, Stowe Middle School, and Stowe High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen. De rest van de zijstraatjes zijn woonstraten en enkele wegen die leiden naar de skiresorts hoger in de bergen. Het is een skiresort waar enkele weken per jaar touristen komen om te skiën, maar de rest van het jaar is het heel rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar doodnormale Amerikaanse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen: van vreemde hobby’s en geheime bijbaantjes, tot affaires en geheime liefdes.

    Het Dorp
    Winkels •
    Langs de centrale weg liggen wat winkeltjes: Drie kledingwinkels, een outdoor winkel, een bakker, een slager, een groenteman, een supermarkt, een dierenwinkel, en een apotheek. Het is niet veel, maar het is genoeg om de inwoners van het dorp te voorzien. Natuurlijk is er ook een touristeninformatie, maar deze is enkel in het skiseizoen open. Tussen de winkels is ook een gebouw te vinden waar de locale politie en de dokter op de begane grond hun kantoren hebben, en de brandweer en de boswachter op de eerste verdieping zitten.

    Vrije tijd •
    Naast skiën in de winter is er best nog wat te doen in Stowe. Voor de jongeren is er een arcade, met een bioscoopzaaltje achterin, waar twee keer per dag een film draait. Er is een ouderwetse diner, wat misschien wel de meest geliefde plek is om te gaan eten in het dorp. Er zijn nog 2 restaurantjes, maar die draaien bijna volledig op touristen. Verder is er het community centre bij de kerk, waar elke dag wel een activiteit is voor jong en oud, een gymzaal met ijshal, en een cafetje bij de High School, waar velen wat lekkers gaan halen in de pauze.

    School •
    Stowe beschikt over een Elementary(4-10jaar), Middle(10-14), en High School(14-18). Het onderwijs is er verrassend goed voor publiek onderwijs, maar de maaltijden zijn vaak ondermaats, waardoor menig High Schooler in de pauze het dorp in trekt om eten te halen. Stowe Middle School en Stowe High School hebben allebei een jongens ijshockeyteam, de Stowe Fishers, in de locale ijshal. Een jaar of 10 geleden is er door een groep meiden geklaagd dat er voor hen niet zoiets was, waarna de scholen een meisjes voetbalteam, de Stowe Martens, zijn begonnen in de gymzaal naast de ijshal.





    • Rollen •
    • Familie 1 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Sheriff • Dagenhart • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Witcher • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Mandalorian • .

    • Familie 2 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Burgemeester • User • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Dagenhart • .

    • Familie 3 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Mandalorian • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Norris • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Reeses • .

    • Familie 4 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Reeses • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • User • .

    • Familie 5 •
    Vader • Naam • Leeftijd • Baan • Witcher • .
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Naam • Leeftijd • School/Baan • KIaus • .
    Naam • Leeftijd • School/Baan • Virago • .

    • Lijstje •
    Naam • [Achternaam wordt onderling tussen de spelers van de verschillende gezinsleden besproken]
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim/Geheimen •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele grote evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder een spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • KIaus, Witcher of Dagenhart maakt nieuwe topics aan.



    Rollentopic • [url=]Praattopic[/url] • [url=]Speeltopic[/url]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal vanavond eventjes kijken van hoe en wat qua posten c: heb gewoon stage gewoon 4 dagen nog dus ja, voor mij geen vrij


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oké Nolan is posted! Hopelijk kunnen jullie er wat mee, anders mogen jullie het altijd laten weten!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hopelijk kunnen jullie iets met Will.

    Saar, Joy, hadden jullie al iets in gedachten voor Kate en Chris of niet?


    Bowties were never Cooler

    Hi ja ik meende nog te schrijven met Chris, maar ik heb het druk met school en de laatste week enorm vermoed waardoor ik amper een degelijke post kan schrijven :( dit geld voor zowat elke rpg waar ik atm aan deel neem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Awh, heel veel sterkte! Het komt helemaal goed! Neem lekker je tijd. Dit soort dingen moet je zeker niet forceren of je gedwongen voelen. Wij wachten wel


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Awh, heel veel sterkte! Het komt helemaal goed! Neem lekker je tijd. Dit soort dingen moet je zeker niet forceren of je gedwongen voelen. Wij wachten wel


    Thanks :') ik ga morgen toch nog even een poging wagen vooralleer ik me in mijn paper moet werpen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    Hopelijk kunnen jullie iets met Will.

    Saar, Joy, hadden jullie al iets in gedachten voor Kate en Chris of niet?


    Hey! Sorry was een weekendje weg maar ben er weer hoor ^^

    Ja we dachten misschien dat de twee nog even aan het voorbereiden waren bij hun thuis met wat spullen inpakken en meenemen en dat ze aan het kibbelen zijn omdat ze beetje spanning hebben omdat Chris weer eens wat later terug is gekomen van ‘werk’. Dat was het eerste plan. Maybe dat Laura hun kan joinen omdat zij en Kate samen een soort taak hebben op de barbeque?

    Ja! Misschien dat Laura en Kate samen wat lekkere dingen om te eten aan het klaarmaken zijn?

    Hoe was je weekendje?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2020 - 22:59 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ja! Misschien dat Laura en Kate samen wat lekkere dingen om te eten aan het klaarmaken zijn?

    Hoe was je weekendje?


    Oeh ja doen we!

    Jaaaa was echt super gezellig! We zaten in het huisje van de familie in de ardenne en we hebben ons echt prima vermaakt ondanks dat alles dicht was. We hebben gewoon heel veel gewandeld en heuvels beklommen en spelletjes gedaan etc. Dus was echt top! Ergens wel bizar omdat we gwn alle paniek beetje hebben ontlopen en we doordat we geen internet hadden ook niets hebben meegekregen. Dus m’n mailbox stroomde vol toen ik terug in NL was

    Super zeg. Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!


    Bowties were never Cooler

    Oh even een kleine note! Ik heb Aaliyah, Nico en Nolan in de keuken van de Smiths geplaatst! ;3 NVM haha

    [ bericht aangepast op 17 maart 2020 - 20:44 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Oh even een kleine note! Ik heb Aaliyah, Nico en Nolan in de keuken van de Smiths geplaatst! ;3


    Ah prima! Misschien dat Kate en Laura dan even in de tuin ofso bezig zijn met de dingen inpakken?

    Ik vind het goed!


    Bowties were never Cooler

    Zal ik met Kate beginnen?

    Is goed!


    Bowties were never Cooler