• • LITTLE PINK LADIES •
    • PINKY PROMISE •


    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn.
    Een bijzonder pijnlijke breuk tussen één van de meest geliefde senior-koppels doet de gemoederen hoog oplaaien en zaait bij iedereen twijfels. Als zij het al niet redden; wie dan wel?
    Er wordt een pact gesloten tussen de dames, om zichzelf en hun besties te beschermen voor diezelfde hartzeer; alle jongens moeten een test doorstaan om op de date-worthy lijst te komen. Wie zich op het einde van het schooljaar niet als voldoende galant en betrouwbaar bewezen heeft raakt niet meer aan een date. Onder het motto: "All is fair in love and war" kan eender welke jongen getest worden door eender welke meid op... je raad het al... eender welk moment.

    De heren zijn zich echter heerlijk onbewust van het complot dat achter hun rug gesmeed is en hebben geen flauw vermoeden hoeveel ze met hun gedrag op het spel zetten.

    Maar is alles wel zo zwart-wit als de meiden het inschatten? En wat gebeurt er als hun slogan zich tegen hen keert?



    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER

    • Oonah Smith - 19 - No status - 2.2 - Virago
    • Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - Velns
    • Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 2.2 - Virago
    • Emilia Anastasia Montana - 17 - Cheercaptain - 2.4 - Venustic
    • Cassandra "Cassie" Yasmin Hale - 17 - The Sweetheart - 2.3 - Mandalorian
    • Lexi Rae - 18 - Friend off - 2.2 - Joy_x
    • Lola Alejandra Guttiériez - 18 - The Princess - 2.4 Norris
    • Julia Rose Baker- 17 - Bookworm - 2.4 - KIaus
    • Harper Indiana Green - 17 - The Lucky One - 2.4 - Witcher

    • Cole Smith-Chamberlain 18 - Class Clown - 2.3 - Beansidhe Hetero
    • Axl Smith-Chamberlain - 18 - 2.3 - Beansidhe Hetero
    • Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - KIaus Hetero
    • Benjamin Clementine Anderson - 20 - Babysitter - 2.2 - Witcher Bi
    • Matthew "Matt" Austin Anderson - 18 - Troublesome Asshole - 2.3 - KIaus Matt
    • Samuel Alejandro Montana - 19 - It-boy - 2.2 - Mandalorian Hetero (voorlopig)
    • Niccolo "Nico" Martel - 18 - The Fez - 2.2 - Beansidhe Homo (niet geweten)
    • Liam Alexander Coleman - 18 - The Dealer - 2.3 - Velns Hetero (?)
    • Bodhi Romeo Meisters - 18 - Filmfanatic - 2.4 - Venustic Homo



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gewoon even door.
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic
    • Maximum 3 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Niemand is perfect!


    • START •

    Het is dinsdag 18 februari, de eerste schooldag na het verlengde weekend vanwege Presidents Day.
    Inmiddels is het lunchpauze, wat de meiden wellicht een eerste kans biedt om hun gesmede pact in actie te zetten.
    De temperatuur is een aangename 19 graden en het is zonnig, met een zacht briesje.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    COLE SMITH-CHAMBERLAIN


    18 | Class Clown | Outside | Cassie

    Cole probeerde een gevat antwoord te bedenken wat Cassie's voorstel om een kookprogramma te binge-watchen betrof maar hij leek niks te kunnen verzinnen waarmee hij de woorden in zijn voordeel zou kunnen laten uitspelen. In plaats daarvan zette hij dan maar een jongensachtige grijns op en liet de aantrekkelijke jongedame waarmee hij op pad was er het hare van denken.
    ''Hmh, ik heb geen zin in wiskunde. Halp..." deelde de brunette haar ongenoegen mee. Cole zelf had gym en hij wist dat Coach hem er nooit het einde van zou laten horen mocht hij die les overslaan. Hij wilde niet riskeren dat hij de volgende wedstrijd niet mee zou kunnen spelen, al was Cassie teleurstellen dan ook weer het tegenovergestelde van wat hij vandaag hoopte te doen. Hij klakte een aantal keer met zijn tong terwijl hij een keer zijn hoofd krabde en over een mogelijke oplossing dacht.
    "We zouden basketten tijdens gym... Waarom kom je me niet een beetje aanmoedigen?" stelde hij na een twintigtal seconden voor. "Ik vraag Coach om me bij het skins-ploegje in te delen," probeerde hij, grijnzend, het aanbod wat aantrekkelijker te maken. Hij kon zich niet inbeelden dat Coach zo'n verschijning als zij, die bovendien co-captain van de lieftallige cheerleaders is van het veld af zou sturen. Bovendien kon hij onmogelijk van elke leerling het lessenrooster kennen dus als zij nou gewoon zou vertellen dat ze tussenuur had dan mochten er geen problemen zijn, toch?
    "We kunnen tijdens de pauze wel picknicken?" vervolgde hij nog.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Niccolo "Nico" Martel

    18 | Foreign exchange student | German version of The Iliad | Matt

    Hoewel hij aandachtig luisterde gingen Nico's oren pas echt open toen Matt het had over een ontoegankelijke ruimte. Geïntrigeerd leunde hij wat meer naar de jongen toe, die tot zijn teleurstelling geen plannen had de kelder in zijn tour op te nemen. Zijn gevoel voor avontuur was geprikkeld en hij zou zich niet zo snel laten afschepen.
    "Ik wil die kelder wel zien," sprak de Fransoos, geheel druisend tegen de uitspraak van Matthew in. "Als je zegt dat je er niet binnen kan, dan heb je gewoon niet hard genoeg geprobeerd," fluisterde hij met een fonkeling in zijn ogen die zijn ondeugende kantje nog meer prijs gaf dan zijn woorden.
    Hoogstwaarschijnlijk had Matt verwacht zijn rondleiding bij de bibliotheek te zullen starten. In normale omstandigheden was dat wellicht ook het geval geweest - hoewel; als deze schoolbib een beetje leek op degene die ze bij Nico's eigen school hadden dan zou hij er niet snel zijn gading vinden. De andere ruimtes spraken hem om verschillende redenen ook bijzonder weinig aan.
    Hij twijfelde even of zijn nieuwe klasgenoot zich zou laten overhalen. Benjamin zou vast zelf degene zijn die met het voorstel in te breken en op ontdekking te gaan aan kwam draven, maar het zou niet het eerste en grootste verschil tussen de twee gebroeders zijn als dat bij Matthew helemaal anders lag. Maar een jongen mocht hopen, toch?
    Niccolo besloot zijn stoute schoenen aan te trekken en zelf het avontuur in gang te steken. Hij propte zijn mond vol met nog wat stukken fruit, die hij haastig wegkauwde terwijl hij het doosje weer in zijn tas op borg. Die laatste gooide hij vervolgens over zijn schouder, inmiddels het gebouw bekijkend - op zoek naar een route die hem naar zijn gewenste bestemming kon leiden.
    "Kom op, Matthieu," spoorde hij zijn nieuwe partner in crime aan, achteruit wegpassend. "Ik zal het niet vertellen als jij het niet vertelt," plaagde hij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Oonah Smith

    ”I may not be the girl everyone wants, but at least I'm not the girl that everyone's had.”

    • Nine-teen • Swimmer • Emilia & Axl •

          "Ik heb mijn verkeerde invloeden op Axl uitgewerkt."
    Oonah grinnikte even, terwijl haar blik van haar beste vriendin kort naar haar neef gleed. Axl was een grote jongen en Oonah kende hem goed genoeg om te weten dat hij zich niet zomaar liet beïnvloeden — beste vrienden, of niet. "We gaan skippen en dan naar de pier voor lunch. Het is fantastisch weer, het zou geweldig zijn als je met ons mee ging."
          "Ja ga mee. Em kan me voeren en jij kan mijn drankje vasthouden."
    Opnieuw lachte de brunette zachtjes en schudde daarbij kort met haar hoofd. "Mocht je willen." Ze kon zien dat Axl zijn best deed en dat hij zo luchtig mogelijk deed om over te laten komen dat er niks aan de hand was, maar Oonah was niet dom. Ze kende hem beter dan wie dan ook en achter het stevige masker wat hij leek op te trekken, kon zij duidelijk zien dat er iets speelde. Oonah vroeg er echter niet naar. Dit was daar niet het juiste moment voor en daarom liet ze het zo — voor nu wellicht.
          ""Emdwaabij, hntisvaftruftigmnu. Mweeblekobbetstand."
    "Oh mijn god, jij bent echt erg," grinnikte Oonah en gaf daarbij Axl een zachte duw, terwijl haar blik die van Emilia vond. Het voordeel was dat zowel zij als Emilia geen woordenboek meer nodig hadden voor het volmondige gebrabbel van Axl — beide dames haalde de woorden die hij bedoelde er inmiddels feilloos uit. "Natuurlijk ga ik mee, buitenlunch bij de pier klinkt zoveel beter als in die muffe kantine hier binnen," bracht ze uit en grijnsde daarbij tevreden. Vervolgens stak ze haar arm door die van Axl heen en trok deze mee, terwijl ze Emilia een rukje aan haar shirt gaf.
          "Kom, laten we dan meteen gaan. Ik heb honger."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bodhi Romeo Meisters

    Filmfanatic | 18 years | In the hallway | With Harper



    Bodhi sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij zijn lichaam tegen het kluisje naast die van Harper liet leunen. "Ik kan best wel intimiderend zijn als ik dat wil." zei Harper quasi stoer waarna ze haar borst vooruit duwde, Bodhi trok even zijn wenkbrauw op, maar voordat hij zelf iets kon zeggen viel Harper al uit haar act en schoot ze in de lach. 'Heel intimiderend, sweetie,' zei Bodhi waarna hij naar de blondine knipoogde. Harper was veel dingen, maar intimiderend viel daar niet tussen, de meid zou nog niet eens een vlieg kwaad kunnen doen.
    Hierna ging het gesprek verder over het weekend en facemasks, wat Harper nu de kans gaf even aan Bodhi zijn wangen te zitten, die ze samen duwde. 'Aaaah,' mompelde Bodhi terwijl Harper zijn wangen nog altijd vast had. "Noncense ! Ze zijn babybillzacht!" zei Harper grinnikend, Bodhi schudde kort zijn hoofd. 'Oh ja, hoezo weet jij zo goed hoe babybillen voelen, ben jij de hele dag baby's aan het aanranden ofzo.' plaagde Bodhi zijn beste vriendin terwijl hij haar een zacht duwtje tegen haar arm gaf.
    "Ik weet het, het was zo'n drukke lui weekend, weet je wat ik bedoel? En in de avonden waren mijn ouders altijd terug, waardoor ik niet ergens heen kon gaan." ging Harper uiteindelijk verder over haar weekend, Bodhi knikte terwijl hij zich naar zijn rugzak keerde. Ergens in zijn tas zou een pakje kauwgom moeten liggen. " We zijn burgers gaan eten en daarna heb ik hem meegesleurd op de schaatsbaan." vertelde Harper verder op een dromerige toon, Bodhi grinnikte even. 'And then dot dot dot.' quote Bodhi zijn favoriete film Mamma Mia. Waarschijnlijk verwachtte men van Bodhi dat zijn favoriete film iets van een filmhuis film zou zijn, een gekke film waar niemand ooit van had gehoord, maar het was toch echt Mamma Mia, voornamelijk door de liedjes. Niemand kon een goede mix van ABBA liedjes verslaan.
    " Maar morgen avond gaat filmnight nog door toch?" vroeg Harper, Bodhi knikte enthousiast. 'Ofcourse, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt. Je hebt de keuze tussen de Franse film La vita è bella of de Duitse film Der himmel über Berlin die mijn moeder heeft aangeraden, beide met ondertiteling natuurlijk.' zei Bodhi, voor de tweede film zou hij zelf geen ondertiteling nodig hebben. Hij had Duits geleerd van zijn moeder en sprak de taal zo goed als vloeiend, maar hij wou Harper wel de optie geven van ondertiteling, omdat de film anders misschien een tikkeltje verwarrend zou worden.
    Uiteindelijk was Bodhi verder gegaan tegen Harper over de nieuwste gossip, wat hij voornamelijk wou gebruiken voor een eventueel nieuw script, maar hij vond gossip sowieso ook wel leuk om te horen. Hij zou zelf nooit zomaar de geheimen van anderen door vertellen, maar als hij roddels van anderen hoorde vond hij het toch altijd wel vermakelijk. 'Eh... Niet echt.' begon Harper twijfelachtig, waarna Bodhi de blondine lichtelijk teleurgesteld aankeek, gelukkig leek er op datzelfde moment Harper toch iets binnen te schieten. "Oh wacht, sommige van de cheersquad vermoeden dat Miss. Hogsley van Fysieka zwanger is, ze is stevig wat bijgekomen. Alicia denk zelf dat het van Coach Stevenson is." zei de jongedame. "Drama" vervolgde Harper enthousiast.
    'Ieuw,' zei Bodhi lachend, terwijl hij eindelijk zijn vingers om zijn pakje kauwgom wist te sluiten. 'Nu heb ik die twee samen in gedachten.' zei hij terwijl hij een vies gezicht trok. 'Dat kan echt niet.' mompelde hij, waarna hij een stukje kauwgom uit de verpakking haalde, hij stak het pakje vervolgens vragend in Harper haar richting. 'Maar dat is niet waar ik naar zoek, ik zoek iets echt juicy, waar ik een scenario over kan schrijven.' zei Bodhi. 'Anyway, ik heb honger, zullen we ergens gaan zitten?'

    Emilia Anastasia Montana

    Cheercaptain | 17 years | Outfit | Outside | With Axl



    "Ja ga mee. Em kan me voeren en jij kan mijn drankje vasthouden." zei Axl, Emilia zag Oonah haar hoofd schudden terwijl Emilia de jongen een zacht duwtje gaf. "Mocht je willen." zei Oonah, Emilia grinnikte. 'Je heb niet voor niets twee van deze prachtige dingen gekregen.' zei Emilia terwijl ze even Axl zijn hand optilde. 'Gebruik ze.'
    Emilia nam nog een hap van haar appel terwijl ze in haar tas opzoek ging naar haar zonnebril, ze zweerde dat ze hem er vanochtend in had gegooid. Emilia keek elke ochtend even op haar weer-app zodat ze perfect voorbereid was op wat die dag zou komen. Tenminste als de app het goed had, vandaag stonden er alleen maar volle zonnetjes, dus kon haar zonnebril niet missen in haar tas. "Emdwaabij, hntisvaftruftigmnu. Mweeblekobbetstand." klonk Axl nog al onduidelijk naast haar, Emilia keek even naar Oonah, hoewel Axl zijn woorden nogal onduidelijk klonken wisten Oonah en zij toch precies wat de jongen bedoelde. Je kon de twee dames experts noemen in het ontcijferen van Axl zijn woorden. "Oh mijn god, jij bent echt erg," zei Oonah nog, waarna nu zij Axl een zacht duwtje gaf, hij had het wel te voorduren, werd hier bijna in elkaar geslagen door twee meisjes.
    "Natuurlijk ga ik mee, buitenlunch bij de pier klinkt zoveel beter als in die muffe kantine hier binnen," zei Oonah uiteindelijk, Emilia haar gezicht lichtte op. 'Yes, je bent geweldig.' zei Emilia lachend terwijl ze eindelijk haar zonnebril in haar tas vond. 'Nee, ik moet niet denken aan de kantine of kantine voedsel, volgens mij krijg je daar spontaan puistjes van.' zei Emilia terwijl ze opstond, omdat Oonah haar zowaar van het bankje af wist te trekken.
    "Kom, laten we dan meteen gaan. Ik heb honger." zei Oonah, Emilia stak direct de half afgekloven appel die ze in haar hand had naar voren, net als met Axl vond ze het geen probleem om haar eten met haar beste vriendin te delen, hoewel de appel er inmiddels niet meer het meest smakelijk uitzag.
    'Jongens ik heb zin om te zwemmen.' opperde Emilia waarna ze zich half naar de andere twee omdraaide. 'Of zou het nog te koud zijn?'



    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Matt Anderson
    18 • Troublesome Asshole • Front Steps • You know the way to my favours • Nico

    Ik had het moeten weten dat ik niet had moeten beginnen over de kelder. Ik kon mezelf wel vervloeken. De fonkeling in zijn ogen was een gevaarlijke, wist ik uit ervaring met mezelf. Zo'n twinkel hadden mensen alleen als ze niet te stoppen waren. Een diepe zucht verliet mijn lijf, terwijl Nico zich klaarmaakte om zichzelf in de nesten te werken. Fuck. Ik stopte mijn thermosfles weg en stond zelf ook op. "Matthew en er ik zei niet dat we er niet binnen konden. Ik zei dat het niet onder schooltijd kan, of je moet meteen van school gestuurd willen worden. Er zit een groot hangslot op de enige deur, die ik niet snel genoeg kan open krijgen om niet gesnapt te worden." zei ik op zachte toon tegen de Fransoos. "We kunnen vanavond terugkomen, geen probleem, doe ik wel vaker, maar niet nu." zei ik stellig, maar nog altijd niet hard. Ik had geen behoefte om anderen hiervan te laten weten.
    "Dus, wil je nog een rondleiding? Of niet?" Ik kon het hem ook vannacht allemaal laten zien als hij wilde. Het maakte mij weinig uit. Anders zou ik nieuwe koffie halen, nog een peuk of twee roken, en dan weer naar de les gaan. Mama was inmiddels gestopt met me op mijn kop geven voor het niet eten van mijn lunch. Ze wist dat het toch niet hielp en ik wist dat ze me daar toch liever geen huisarrest voor wilde geven. Ik wist niet eens waarom ze nog lunch voor me maakte, want als ik het twee maal per week opat, dan was het veel. Ik had gewoon niet veel trek en wel wat beters te doen. Daarbij compenseerde ik het wel weer door heel veel te eten bij het avondeten. Dat was eigenlijk de enige maaltijd waar ik echt van kon genieten.
    Ik hing mijn ouderwetse aktetas over mijn schouder en keek naar Nico, wiens krullen licht bewogen in de wind. Mijn haren zouden dat nooit doen. Die plozen alleen enorm. "Kom je? Of blijven we in de zon zitten?" Ik betrapte mezelf erop om het woord we te gebruiken, wat ik normaal eigenlijk nooit deed in een casual context. Ach, het zou wel duidelijk zijn wat ik bedoelde. Zelf was ik geen echte zonaanbidder, dus ik zou denk ik sowieso wel naar binnen verkassen als hij hier wilde blijven.


    Bowties were never Cooler



    Lexi Rae

    ★ 18 ★ The best friend ★ With Samuel at the cafeteria


    ''Natuurlijk niet, jij nooit.'' had Samuel gegrijnsd op Lexi haar vraag of ze hem nu al verveelde. Een kleine glimlach verscheen op de dame haar gezicht. Ergens was ze opgelucht. Bijna iedereen wilde met de jongen omgaan. Hij had keuze genoeg en dat hij zich prima met haar vermaakte gaf de dame een kleine confidence boost. Die was echter van korte duur geweest aangezien de dame ervan overtuigd was dat haar hele familieverhaal Samuel niet zou boeien. "Mwah, het klinkt leuk vind ik. Maar ik ben een familiepersoon anyway.'' Zijn antwoord had Lexi verast. Dit was again bewijs dat er meer achter de jongen verscholen zat dan alleen het imago wat hij op school had. "Echt? I like that." had de dame bijna onverstaanbaar gemompeld waarna ze over was gegaan op een nieuw onderwerp: Samuel zijn weekend. "Je verwacht teveel van mij.'' plaagde hij terwijl hij grijnzend zijn hoofd schudde. Een simpele ''Is dat zo?" had de dame haar mond verlaten terwijl ze hem als grapje onderzoekend aan had gekeken. Ze durfde haar leven erom te wedden dat Samuel een wild weekend gehad had. Het kon niet anders. Op normale weekenden ging de jongen vaak al los laat staan op Presidents Day. ''Ik heb eigenlijk ook heel de dag met de fam rondgehangen, in de avond was er een feest georganiseerd in het hotel hier. Dus daar gingen we heen in de avond. Was wel gezellig, drankjes doen en wat dansen, nieuwe mensen ontmoeten." Lexi luisterde aandachtig. Ergens was de blondine een tikkeltje jaloers. Het klonk oprecht als een leuk weekend. Aan de andere kant wist de dame zich toch nooit zo goed een houding te geven op feestjes. Ze gebruikte geen drugs en dronk wel maar in hele kleine maten. Ze kwam daardoor nooit op het niveau van haar vrienden en dat merkte ze wat vaker dan ze eigenlijk zou willen. Desalniettemin was ze blij dat andere er wel enorm van konden genieten. ''En toen was er een Russische dame die blijkbaar wel... Interesse in me had.'' Lexi lachte even. "Aaaaah, there it is!" grapte ze terwijl ze hem een kleine zachte por tegen zijn wang gaf. ''Hmh, het werd alleen een beetje laat. Ik was heel misschien vergeten dat ik gewoon naar school moest en mi madre sleurde me nog net niet aan mijn oren naar school. Eigen schuld, zei ze maar.'' Lexi nam nog wat druiven die ze zelf had meegenomen en grijnsde geamuseerd. "Go mom!" plaagde ze hem. "Ik wist wel dat je een beter verhaal zou hebben." vervolgde ze vrolijk. ''Oops?'' glimlachte Samuel onschuldig. ''Ik ben tenminste nog niet half dood neergevallen?'' Lexi lachte zachtjes. Ze genoot eventjes van de zonnestraaltjes die door de glazenwand van de kantine heen schenen. Het voelde warm aan. "Nog niet, maar dat komt na dat beloofde potje air hockey wel!" daagde ze hem uit terwijl ze haar flesje water leeg dronk. "Heb jij hierna les? Anders dan gaan we zo gelijk aan de slag en kan ik daarna zo snel mogelijk je trots aantasten." vervolgde ze doelend op de arcade.


    AXL SMITH-CHAMBERLAIN

    18 | Outside | Emilia & Oonah

    De meisjes praatten nog wat heen en weer en toen Axl door zijn nichtje overeind werd gehesen liet hij het maar allemaal over zich heen komen. Hij wist nog snel zijn spullen te grissen alvorens hun weg richting de pier was ingezet.
    "Jongens ik heb zin om te zwemmen. Of zou het nog te koud zijn?" Axl haalde zijn schouders op. Hem leek het eerder dat het water behoorlijk fris zou wezen, maar tegelijk was hij dat wel gewend, in het zwemteam zittend. Nog steeds kreeg elke keer rillingen de eerste paar minuten nadat hij het zwembad was ingedoken. Zodra hij echter in beweging kwam warmde hij snel genoeg op.
    "Als je baantjes trekt moet het te doen zijn, denk ik," adviseerde hij dan ook. "En anders vind je vast wel een knappe beach boy die je weer op wil warmen," voegde hij er aan toe. "En als het écht niet anders kan moeten Oonah en ik je maar weer warm knuffelen." Hij wist uit ervaring hoe zeer de cheercaptain van knuffels hield, en dat ze zijn aanbod eerder wel dan niet aan zou nemen, zelfs al dienden die knappe beach boys zich in massa aan. De waarheid was dat hij zelf ook wel wat affectie kon gebruiken, en er maar weinigen waren die zulke goede knuffels uit wisten te delen als Emilia zelf. Hij had enkel niet veel zin om dat luidop toe te geven.
    "Waar wild je wat te bikken halen?" vroeg vervolgens hij aan zijn nichtje, nog steeds zorgvuldig het gesprek bij Meghan vandaan houdend. "Wil je wat halen bij die bio-hipster-tent vlak bij de pier of laten we ons bedienen?" Nu keek hij ook Emilia weer even aan. Hij had zelf geen voorkeur en liet het afhangen van de dames.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Niccolo "Nico" Martel

    18 | Foreign exchange student | German version of The Iliad | Matt

    Ontstelt liet Nico zijn schouders hangen zodra Matthew zijn voorstel afwees. Hij snoof kort maar had eergisteren reeds geleerd dat deze jongen net zo min van iets te overtuigen viel als hijzelf. De jongeman was met zijn moeder verbaal in de strijd gegaan en het duurde bijzonder kort voor ze het onderspit had moeten delven. Matthew praatte haar zowat onder tafel.
    Nico had geen zin in een discussie, zeker niet omdat hun vriendschap nog broos en nieuw was en hij die niet op het spel wilde zetten met een nutteloze woordenwisseling.
    "We kunnen vanavond terugkomen, geen probleem, doe ik wel vaker, maar niet nu." Aangenaam verrast keek de Fransoos zijn gastheer aan. Hij had verwacht dat neen in elk geval neen zou gebleven zijn. Met dit tegenbod werd zijn ongelijk bewezen, en nog nooit had hij iets met zoveel plezier fout gehad. Zijn ogen klaarden onmiddellijk weer op, en hij lachte nu zijn tanden bloot. Matthew had het zojuist nog spannender weten te maken.
    "Vanavond," beaamde hij. "Daar houd ik je aan."
    De Amerikaan vroeg hem of hij de rondleiding, waar hij zelf om gevraagd had nog steeds wilde, of hij liever in de zon wilde blijven zitten. Nico nam een seconde om na te denken. Het was een mooie dag, dat zeker.
    "Aanlokkelijk, maar laten we toch maar die tour doen," besliste hij uiteindelijk. Van de zon zou hij hopelijk nog vaker kunnen genieten tijdens zijn verblijf hier, maar hoe meer hij in z'n eentje rond moest hollen - op zoek naar de juiste lokalen, hoe minder hij daar de kans toe zou krijgen. "De kantine mag je wel overslaan, als je het te druk vind." Matt leek eerder toch zoiets aangegeven te hebben en bovendien was de kans miniem dat Nico binnen zou eten als het weer het ook maar een beetje toeliet.
    Hij volgde de blauwogige jongen naar binnen toe, waarbij zijn tas hem voor de zoveelste keer in het oog sprong. Hij had ze de eerste keer dat hij ze gezien had al uitvoerig bewonderd, maar ook nu wist hij er nog steeds een stevige appreciatie voor op te brengen.
    "Hij is echt mooi," wees hij naar het lederen geval. "Waar heb je hem vandaan?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Cassandra "Cassie" Yasmin Hale
    17 • The Sweetheart • With Cole • Outfit

    "We zouden basketten tijdens gym... Waarom kom je me niet een beetje aanmoedigen?" stelde hij niet veel later voor waardoor er een lichte grijns op mijn lippen ontstond. ''Hmh, dat doe ik nou eenmaal het beste niet?'' plaag ik hem. "Ik vraag Coach om me bij het skins-ploegje in te delen," Ik haal geamuseerd mijn wenkbrauw op en bijt kort op mijn lip. ''Oké deal, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk.'' lach ik en loop weer naar hem toe. Ik maak mezelf wat langer door op mijn tenen te staan en leun naar zijn oor. ''Zeker nu ik dat heb moeten missen dit weekend.'' fluister ik speels en trek wat terug gevolgd door een snelle knipoog.
    "We kunnen tijdens de pauze wel picknicken?" stelde hij uiteindelijk voor. ''Yes, klinkt goed!'' glimlach ik. Met dat voorstel in mijn hoofd pak ik nog wat fruit en ander lekkers. Ik wacht tot hij ook zijn spullen heeft gepakt en loop dan door naar de kassa, waar ik afreken. ''Let's go, love'' glimlach ik en krul mijn arm om de zijne. Met hem aan mijn zijde loop ik naar een klein park dat niet te ver van de school ligt, en neem dan plaats op een goede plek. ''Maar, heb ik verder nog wat gemist op die spectaculaire zaterdag na?'' vraag ik hem en speel wat met mijn haar terwijl ik een bosbes in mijn mond werp.


    El Diablo.

    Samuel Alejandro Montana
    19 • The It-Boy • With Lexi

    Ze lachte. "Aaaaah, there it is!" Ik schud lachend mijn hoofd. ''Geen zorgen, ik heb het nog in me. Ik ben niet ziek.'' zeg ik speels voor ik verder ga. "Go mom!" plaagde ze en ik rol geamuseerd met mijn ogen. Het was goed, maar vanochtend had ik toch wel even stevig geklaagd hoor. "Ik wist wel dat je een beter verhaal zou hebben." vervolgde ze vrolijk. Haar vrolijke toon zorgt ervoor dat de glimlach op mijn gezicht wat groter wordt, ik hield van vrolijke mensen. Ik probeerde zelf ook altijd in een goede bui te zijn, maar mocht het bij mij minder zijn dan helpen andere mensen mij meestal wel.
    "Nog niet, maar dat komt na dat beloofde potje air hockey wel!" daagde ze mij uit. ''Oh?'' zeg ik geamuseerd, nog altijd probeer ik vol te houden dat ik dat potje air hockey sowieso zal winnen. Ik betwijfel het, maar dat hoeft zij niet te weten. "Heb jij hierna les? Anders dan gaan we zo gelijk aan de slag en kan ik daarna zo snel mogelijk je trots aantasten." vervolgde ze en ik knik. ''Oh, klinkt goed. Ik heb Spaans maar goed, daar heb ik weinig aan.'' lach ik, doelend op het feit dat ik het zowat vloeiend spreek. ''Dus wat mij betreft kunnen we gaan.'' zeg ik en sta op, waarna ik naar haar kant van de tafel loop. Mijn rugtas slinger ik over een schouder en ik kijk glimlachend naar haar. ''Weet je zeker dat je het aan durft? Je kan nu nog terug.'' ik kan het niet laten om haar te plagen en knipoog snel.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2020 - 21:44 ]


    El Diablo.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Oonah Smith

    ”I may not be the girl everyone wants, but at least I'm not the girl that everyone's had.”

    • Nine-teen • Swimmer • Emilia & Axl •

    Zachtjes grinnikte Oonah op Emilia's opmerking rondom kantinevoedsel en puistjes — het klonk nog aannemelijk ook.
          "Jongens ik heb zin om te zwemmen," klinkt het dan, waarop Oonah schuins naar haar beste vriendin kijkt. "Of zou het nog te koud zijn?"
    Bedenkelijk gleed haar blik vervolgens naar haar neef. Of het echt te koud was durfde Oonah namelijk niet te zeggen, maar erg warm ging het water ook nog niet zijn. Ze betwijfelde het dan ook of Emilia dan nog zoveel zin had om het water in te duiken — zelf was ze het in ieder geval niet van plan.
          "Als je baantjes trekt moet het te doen zijn, denk ik," reageerde Axl. "En anders vind je vast wel een knappe beach boy die je weer op wil warmen."Oonah grinnikte zacht. Het was tenslotte geen geheim dat Emilia niet om mannelijke aandacht verlegen zat. "En als het écht niet anders kan moeten Oonah en ik je maar weer warm knuffelen."
          "Maar wel eerst droge kleren aan doen dan," plaagde Oonah Emilia zacht — al zag ze de donkerharige er toch voor aan om kletsnat en wel knuffels uit te komen delen, waarbij ze lak had aan hun droge kleding. Ze kende haar beste vriendin daar veel te goed voor.
          "Waar wilde je wat te bikken halen?" vraagt Axl dan. "Wil je wat halen bij die bio-hipster-tent vlak bij de pier of laten we ons bedienen?"
    Een zacht bedenkelijk en hummend geluidje klonk vanuit Oonah. Heel even twijfelde ze, maar het duurde niet heel lang vooraleer ze haar voorkeur liet klinken. "Ik stem voor bedienen."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    BENJAMIN CLEMENTINE ANDERSON

    ‘Babysitter’ talking to Marcos



    Marcos krabbelde overeind van zijn grasplekje en kwam naar me toe. Ik hoopte maar dat de jongen een aansteker had, ik had behoorlijk wat behoefte aan een trekje van mijn peuk . Eens Marcos bij mij was, plofte hij zich weer lekker neer op het gras. Ik weet niet waarom, maar de jongen deed me even denken aan een koe die lekker van het zonnetje aan het genieten was in het gras. "Hola" begroette de jongen me vrolijk waarna hij zijn maaltijd verder at. Het rook verdomd lekker al had ik geen behoefte aan eten. De cantine vermeed ik zo goed als, ik kon. In juvie was het net zo'n cantinegedoe geweest en mijn apeteit verdwijnt meteen als ik er aan moet denken. Helaas voor mij had Marcos geen aansteker, well shit ik had het kunnen denken. De jongen was een sportfreak 'en roken is ongezond' shit dat daarbij hoort.
    "Nee, man, sorry. Ik rook niet. Maar het gaat super. We hebben dit weekend de wedstrijden gewonnen en hopelijk hoor ik snel terug van een van de scouts die dit weekend hebben gekeken. Hoe was jou weekend? Heb je het een beetje uitgehouden met je familie?" sprak de jongen. Zcuthend stak ik dan maar mijn peuk terug in het pakje wat ik in mijn zakken opborg. "Goed voor je, ga je voor de sportbeurzen gaan?" vroeg ik de jongen, nu ik hem hierheen gelokt had kon ik er maar het beste van maken, peuk of niet. " Mijn familie is vreselijk." mopperde ik vervolgens op zijn vraag. "Ik voel me nog meer gevangen dan voorheen." vervolgde ik. Olivia had een grotere mond dan anders, wat vaak wel genig is als ze tegen pa in gaat, maar nu begon ze ook nog es kattig te doen tegen mij, Matt had mijn oude shirts gekregen al flateerd het hem niet echt maar nu zit hij ook nog onnozel te doen me teen vlindermes en plots voel ik me verandtwoordelijk en de party pooper. "Ik overleef het wel." sprak ik nonchalant. Overleven zonder weed was gewoon moeilijker dan gedacht. "Dit schooljaar zien te overlevene n dan ben ik weg, Adios Callifornië!" sprak ik. Ik had nog geen masterplan uitgedacht, maar de kans zat er wel in dat ik weg zou gaan. Ik miste de uitdaging en het avondtuur enzo. "Zeg jij een idee of er deze week wat leuks te doen valt? Ik heb wel behoefte aan enkele leuke chicks om mijn week spannend te maken." vervolgde ik grijnzend.




    Harper Indiana Green

    'The Lucky one' talking with Bodhi -> cafetaria



    Bodhi's wangen waren zo pinchable ik voelde me net een omaatje die haar kleinkind niet wilde loslaten. 'Aaaah,' hoorde ik mijn beste maatje mopperen toen ik opperde dat zijn wangetjes net babybilletjes waren. 'Oh ja, hoezo weet jij zo goed hoe babybillen voelen, ben jij de hele dag baby's aan het aanranden ofzo.' plaagde Bodhi me wat me even deed knipperen voordat ik lachde en hem een plagende tik tegen zijn wangen had. "Oh ja stiekem breek ik binnen in babychresches zodat ik aan de kinderbilletjes kan zitten." sprak ik geamuseerd en wiebelde even mijn wenkbrauwen, waarna ik mijn hoofd schudde. "Ik heb hier en daar wel al eens mogen babysitten, en nee dan hoef je niet letterlijk op hen te gaan zitten." grijnsde ik naar Bodhi eens ik zijn wangen losliet. Vervolgens ging de jongen in zijn tas achter wat zitten zoeken terwijl ik hem dromerig vertelde over mijn date met Liam. 'And then dot dot dot.' grinnikte hij na mijn woorden waardoor ik grinnikte en zangerig. "Mama mia, here I go again." zong. Ik hield van die film zeker met Bodhi erbij, dan zongen we luidkeels mee en hielden we onze eigen sofa musical en sleurde ik hem mee om ook de danspasjes uit te voeren. Ik werd er dan ook super vrolijk op dat Bodhi bevestigde dat filmavond lekker door ging, ik kon haast niet wachten.
    'Ofcourse, ik heb alvast een selectie voor je gemaakt. Je hebt de keuze tussen de FranseItaliaanse film La vita è bella of de Duitse film Der himmel über Berlin die mijn moeder heeft aangeraden, beide met ondertiteling natuurlijk.' zei Bodhi waardoor ik even de titels in me liet inzinken. Bodhi zorgde wel altijd voor eel culturele verrijking met films en ook deze twee buitenlandse titels kwamen me niet zo bekend voor. "Hmm dat is nog geen simpele. Al hoor ik wel enorm graag mensen italiaans spreken." sprak ik bedenkelijk. Ik weet niet wat het was, maar ik was zo erg gecharmeerd door Italiaanse woorden, ookal had ik geen idee wat het betekende.
    Niet alleen leerde ik veel bij van films door mijn beste maatje, hij maakte er ook zelf en als ik geluk had kon ik zelf een rolletje weten te strikken in zijn films. Ditmaal vroeg hij me achter gossip ter inspiratie al had ik niet meteen iets bijzonders dat ik hem kon vertellen. 'Ieuw,' zei Bodhi lachend om de nieuwste roddels en ik grinnikte even mee. 'Nu heb ik die twee samen in gedachten.' Bodhi's gezicht betrok wat me even deed lachen. 'Dat kan echt niet.' mompelde hij vervolgens en ik haalde onschuldig mijn schouders op. "Zeker met het leeftijdsverschil tussen die twee. Ik kan coach niet meer aankijken zonder me ongemakkelijk te voelen." mopperde ik, gelukkig was hij de coach van het basketbal team en had ik amper contact met de man. Bodhi had eindelijk hetheen gevonden in zijn tas en bood me een stukje kauwgom aan, iets wat ik met veel plezier aannam. Ik nam het muntkauwgompje en stak die in mijn mond. 'Maar dat is niet waar ik naar zoek, ik zoek iets echt juicy, waar ik een scenario over kan schrijven.' sprak hij en ik knikte begrijpen. 'Anyway, ik heb honger, zullen we ergens gaan zitten?' Ik knikte en haakte mijn arm in die van hem "Yes, volgens mij is het pizza in de cafetaria." grijnsde ik, terwijl ik met Bodhi al meeliep. Niemand zei nee tegen pizza! Eens ik Bodhi meegesleurd had naar de cafetaria liet ik hem los en nam vervolgens al twee plateaus, waarvan ik eentje aaan Bodhi haf. " Ooh wacht eens even, zijn dat muffins in de verte!?" vroeg ik vervolgens enthouasiast als langs de lange rij probeerde te zien wat er te eten was.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 11:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Lexi Rae

    ★ 18 ★ The best friend ★ With Samuel at the cafeteria


    ''Oh, klinkt goed. Ik heb Spaans maar goed, daar heb ik weinig aan. Dus wat mij betreft kunnen we gaan.'' Lexi knikte en stopte haar eigen onaangeraakte lunchspullen terug in haar tas. Ze stond niet helemaal achter het idee dat Samuel een les zou overslaan, maar het was Spaans en zoals hij zelf al aangaf kon hij er daar wel meer dan 1 van missen. De blondine liet haar ogen over de tafel glijden. Ze hadden flink huisgehouden. Ze verzamelde terwijl Samuel naar haar kant van de tafel liep alle lege verpakkingen en hield ze in haar hand. ''Weet je zeker dat je het aan durft? Je kan nu nog terug.'' Samuel glimlachte en schonk haar een snelle knipoog. Lexi grinnikte zacht. Ze stond op en legde haar hand op zijn schouder. "Oh, ik krabbel nooit terug." antwoordde ze met een speelse glimlach waarna ze haar rugtas oppakte en richting het lab begon te lopen. Ze had een tijdje geleden nooit kunnen omvatten dat ze Samuel echt begon te waarderen. Ze merkte dat hij een wat lossere kant in haar naar boven bracht. Tuurlijk ging ze geen voorbeeld nemen aan de jongen zijn levensstijl maar af en toe minder streng zijn kon best. Eenmaal bij het scheikundelokaal haalde ze een sleutel uit haar broekzak tevoorschijn. Het lokaal zat vaak op slot als er geen les gegeven werd. Er stonden toch redelijk gevaarlijke spullen en stoffen in. Om die onbeveiligd rond te laten slingeren tussen puberende tieners leek niemand slim. Ze draaide het slot open en liep naar binnen. "Bijles geven heeft zo zijn voordelen." pronkte ze terwijl ze de lege verpakkingen die ze nog steeds in haar hand had in de prullenbak naast de deur weg gooide. Ze klikte het licht aan en deed de deur achter Samuel weer dicht waarna ze naar een van de velen plekken toe liep en haar tas daar dropte. Ze liep vervolgens door naar achteren waar ze alvast wat spullen verzamelde. "Samuel, wil jij alvast wat reageerbuisjes en erlenmeyers pakken?" riep ze vragend door het lokaal heen waarna ze terug liep met labjassen, brillen en handschoenen. "Hier." Lexi reikte hem een labjas aan waarna ze die van haarzelf aantrok. Ze deed haar blonde lokken in een simpele knot en trok de latex handschoentjes aan. Ze kon er niets aan doen maar was helemaal in haar element. Geconcentreerd pakte ze als laatste een bakje zetmeel en een bakje Jodium van achter en ging ze eindelijk zitten. Ze verdeelde een beetje van beide over wat reageerbuisjes en zette alles klaar. Bovendien schreef ze alvast de omstandigheden van de proef op. Ze liet haar blik voor het eerst weer op Samuel vallen. "Sorry, Ik ging in full geek mode.." grapte ze licht beschaamd. Ze sloeg vervolgens haar scheikundeboek en schrift open en bekeek de opdracht nogmaals. Ze hadden 4 van de 5 proeven al gedaan en die eindwaardes had ze nog in haar eigen schrift staan. Het ging puur om de proef met het zetmeel en Jodium. Ze las de opdracht die ze in haar schrift had opgeschreven. "Oke basically moeten we ze weer bij elkaar doen, de reactie opschrijven en de nieuwe eindwaardes meten." stelde Lexi nog even zodat het duidelijk was.

    Matt Anderson
    18 • Troublesome Asshole • Front Steps • You know the way to my favours • Nico

    Nico was niet blij dat ik zijn enthousiasme niet deelde. Dat was echt pech hebben, want ik ging echt niet nog langer nablijven, of erger, voor iets wat makkelijk te voorkomen was. Toch wist ik wel weer een glimlach op zijn gezicht te toveren met mijn voorstel over vanavond. Ik zou wel even moeten kijken of het lukte, zeker nu de rector waarschijnlijk m'n vader aan het bellen was over de reden waarom ik nu weer moest nablijven. Het moest wel lukken, zelfs als we moesten wachten tot iedereen sliep, om vervolgens uit het raam te verdwijnen. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat ik dat deed. Hopelijk had Nico geen hoogtevrees en kon hij stil zijn tijdens zoiets.
    "Doe wat je niet laten kan." zei ik tegen hem, om vervolgens toch nog een tour aan te bieden. Ik wilde hem ook niet doelloos aan zijn lot overlaten nu hij naar mij was gekomen voor hulp. Hij stemde er nu wel mee in. "We komen er sowieso langs, en als het regent is het wel fijn om te weten waar die is." Dat ik er persoonlijk nooit zat, betekende niet dat ik hem aan zijn lot ging overlaten als hij er wel heen wilde gaan.
    Ik was de school nog niet in of Nico sprak alweer. Het duurde heel even voor ik doorhad dat hij het over mijn tas had. "Van mijn overgrootvader. Het was zijn tas die hij meenam naar zijn werk." vertelde ik de jongen. Hij was de enige die de tas leek te waarderen. Ja, hij was oud, maar ik was er heel zuinig en trots op. Hij was nog altijd in hele goede staat, ondanks de leeftijd. Inmiddels stonden we in de inkomsthal. "Simpelweg: De school loopt rond, maar vanaf hier in links het snelst voor de talen en rechts voor de technische vakken. De speciale lokalen, waaronder de bieb en het computerlokaal, liggen links een zijgang in. De kantine is rechts een zijgang in." Ik keek even waar de minste studenten waren, wat nu links was. "Maar ik zal je alles nog rustig laten zien." Ze moesten echt gewoon een plattegrondje hebben voor nieuwe en uitwisselingsstudenten, maar goed. Dat was nu wel een van mijn mindere problemen met de school.
    Ik begon rustig naar links te lopen en ging ervanuit dat Nico wel zou volgen. Als hij vragen had zou hij ze vast ook wel stellen. Hij was best heel spraakzaam, dus ik was niet bang dat hij stil zou blijven. Ik wees hem een aantal lokalen aan, maar om eerlijk te zijn las ik grotendeels ook de bordjes, want ik had expres zo min mogelijk talen. Ik kon prima spreken, maar letters waren echt mijn vijand. "Welke vakken heb je trouwens? Dan gaan we daar in elk geval langs." Het zou stom zijn als ik per ongeluk een klas over zou slaan, waardoor hij later in de problemen kwam.


    Bowties were never Cooler

    Emilia Anastasia Montana

    Cheercaptain | 17 years | Outfit | Outside | With Axl and Oonah



    "Als je baantjes trekt moet het te doen zijn, denk ik," zei Axl nadat Emilia had aangegeven dat ze misschien wel wou zwemmen. 'Hmm, laat maar ik haat baantjes zwemmen.' mompelde Emilia, waarna ze kort haar schouders ophaalde. Als ze wou zwemmen moest ze waarschijnlijk vanavond het zwembad thuis maar opgaan zoeken dan wist ze zeker dat ze warm water had. "En anders vind je vast wel een knappe beach boy die je weer op wil warmen. En als het écht niet anders kan moeten Oonah en ik je maar weer warm knuffelen." vervolgde Axl, Emilia schudde kort haar hoofd terwijl ze Axl een zacht duwtje gaf. "Maar wel eerst droge kleren aan doen dan," voegde Oonah nog aan Axl zijn geplaag toe, Emilia keek haar vriendin even aan met een speelse lach op haar lippen. 'Als jullie zo door blijven gaan zijn jjullie wel de laatste personen die een knuffel van mij krijgen,' zei Emilia plagend.
    "Waar wilde je wat te bikken halen?" vraagt Axl dan. "Wil je wat halen bij die bio-hipster-tent vlak bij de pier of laten we ons bedienen?" Emilia keek nu even naar Oonah naar wie de vraag voornamelijk was gericht. "Ik stem voor bedienen." antwoordde Oonah vervolgens, Emilia knikte kleintjes. 'Ik stem mee,' antwoordde Emilia waarna ze nog een aantal happen van haar appel nam.
    'Dus jongens, hebben jullie nog wat leuks gedaan voor presidents day weekend?' vroeg Emilia haar twee vrienden. 'Ik heb niet heel veel gedaan, behalve Samuel een aantal keer verslagen met Monopoly en Rumikub.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.