• • LITTLE PINK LADIES •
    • PINKY PROMISE •


    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn.
    Een bijzonder pijnlijke breuk tussen één van de meest geliefde senior-koppels doet de gemoederen hoog oplaaien en zaait bij iedereen twijfels. Als zij het al niet redden; wie dan wel?
    Er wordt een pact gesloten tussen de dames, om zichzelf en hun besties te beschermen voor diezelfde hartzeer; alle jongens moeten een test doorstaan om op de date-worthy lijst te komen. Wie zich op het einde van het schooljaar niet als voldoende galant en betrouwbaar bewezen heeft raakt niet meer aan een date. Onder het motto: "All is fair in love and war" kan eender welke jongen getest worden door eender welke meid op... je raad het al... eender welk moment.

    De heren zijn zich echter heerlijk onbewust van het complot dat achter hun rug gesmeed is en hebben geen flauw vermoeden hoeveel ze met hun gedrag op het spel zetten.

    Maar is alles wel zo zwart-wit als de meiden het inschatten? En wat gebeurt er als hun slogan zich tegen hen keert?



    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER

    • Oonah Smith - 19 - No status - 2.2 - Virago
    • Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - Velns
    • Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 2.2 - Virago
    • Emilia Anastasia Montana - 17 - Cheercaptain - 2.4 - Venustic
    • Cassandra "Cassie" Yasmin Hale - 17 - The Sweetheart - 2.3 - Mandalorian
    • Lexi Rae - 18 - Friend off - 2.2 - Joy_x
    • Lola Alejandra Guttiériez - 18 - The Princess - 2.4 Norris
    • Julia Rose Baker- 17 - Bookworm - 2.4 - KIaus
    • Harper Indiana Green - 17 - The Lucky One - 2.4 - Witcher

    • Cole Smith-Chamberlain 18 - Class Clown - 2.3 - Beansidhe Hetero
    • Axl Smith-Chamberlain - 18 - 2.3 - Beansidhe Hetero
    • Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - KIaus Hetero
    • Benjamin Clementine Anderson - 20 - Babysitter - 2.2 - Witcher Bi
    • Matthew "Matt" Austin Anderson - 18 - Troublesome Asshole - 2.3 - KIaus Matt
    • Samuel Alejandro Montana - 19 - It-boy - 2.2 - Mandalorian Hetero (voorlopig)
    • Niccolo "Nico" Martel - 18 - The Fez - 2.2 - Beansidhe Homo (niet geweten)
    • Liam Alexander Coleman - 18 - The Dealer - 2.3 - Velns Hetero (?)
    • Bodhi Romeo Meisters - 18 - Filmfanatic - 2.4 - Venustic Homo



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gewoon even door.
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic
    • Maximum 3 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Niemand is perfect!


    • START •

    Het is dinsdag 18 februari, de eerste schooldag na het verlengde weekend vanwege Presidents Day.
    Inmiddels is het lunchpauze, wat de meiden wellicht een eerste kans biedt om hun gesmede pact in actie te zetten.
    De temperatuur is een aangename 19 graden en het is zonnig, met een zacht briesje.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Marcos Gonzalez
    18 • The Jock • Outside • Hi! • Benji

    Benji was duidelijk teleurgesteld dat ik geen aansteker had. Hopelijk kon ik hem toch een beetje entertainen zonder nicotine. Ik vertelde hem vrolijk over mijn weekend en vroeg hem naar dat van hem. Ik knikte bij zijn vraag. "Het liefst ijshockey, maar ook baseball en football. Zonder beurs is college geen optie voor me." Mijn ouders waren niet heel arm, maar zonder volle beurs was voor mij een studie niet te bekostigen. Zijn weekend leek echter een stuk minder goed te zijn gegaan. Ik luisterde naar zijn geklaag, terwijl ik nog wat te snacken uit mijn tas trok. "Als iemand alles kan overleven, dan ben jij het wel." Ik ging niet te veel in op zijn familie. Die beerput kwam ik echt niet bij in de buurt. Zijn broertje was ik vreemd genoeg toch wel een beetje bang voor en zijn zusje wilde je ook niet tegen je hebben. Ondanks dat hij in de gevangenis had gezeten, was Benji nog wel het minst beangstigend van de drie. Bij zijn vraag fronste ik een beetje, terwijl ik op een kumquat kauwde. "Morgen een baseball feestje om de winst te vieren en zaterdag van het footballteam als we ook die wedstrijd winnen. Genoeg moppies in korte rokjes, die maar wat graag rondhangen met een badboy." vertelde ik hem, voor ik mijn bakje kumquats naar hem uitstak. "Kumquat? Zelf geplukt vanochtend." zei ik met een brede glimlach. Hopelijk zouden binnenkort de aardbeien rijp zijn, maar die waren nu nog erg zuur. Nu had ik over de kumquats een ongezonde hoeveelheid suiker gedaan, maar aardbeien hoorden uit zichzelf al zoet te zijn.
    Ik keek even rond. Ondanks dat het best lekker weer was, zeker in vergelijking met Boston, liep er nog niemand in een rokje. Dat was wel jammer, want rokjesseizoen keek ik net als elke andere jongen met ogen enorm naar uit. "Maar over familie gesproken, Gabriel heeft zijn eerste vriendinnetje en het is echt onuitstaanbaar. Ik heb misschien menig meisje mee naar huis genomen, maar ik had altijd wel het fatsoen om niet aan de eettafel in het bijzijn van iedereen mijn tong in haar keel te steken." zei ik. Santiago liep een beetje achter, maar dat was toch beter dan waar Gabe mee bezig was. Het was echt heel goor en omdat hij 14 was luisterde hij naar helemaal niemand. Ik was niet gewoon om te klagen, maar soms was het fijn om te doen, zeker tegen iemand van mijn eigen leeftijd, die ook wat ervaring zou hebben met dit soort dingen. "Je mag blij wezen dat jou broertje daar niet mee bezig is." lachte ik met een brede grijns. Ik hield mijn hart vast voor als kleine Flora oud genoeg was voor jongens, maar dat duurde gelukkig nog wel even. Ik stak nog een gesuikerde kumquat in mijn mond. "Heb je anders zin om vanmiddag naar de boulevard te gaan? Kijken of er al dames in rokjes lopen en een ijsje halen, ofzo?" Ik had gelukkig geen training vanmiddag, die was vanochtend al geweest, dus ik had tijd, en nu met Gabe vond ik het wel fijn om het huis uit te zijn.


    Bowties were never Cooler

    COLE SMITH-CHAMBERLAIN


    18 | Class Clown | Outside | Cassie

    ''Let's go, love." De woorden lieten Cole's hart een slagje overslaan. Hij grijnsde en voelde zijn wangen kleuren. Wanneer het precies gebeurd was wist hij niet maar ergens waar hun 'vriendschappelijke' nachtjes samen meer voor hem gaan betekenen. Hij had altijd al van Cassie's rustige maar vrolijke gezelschap genoten, maar nu merkte hij steeds vaker dat hij daar actief naar op zoek ging - en niet enkel met het idee in bed te eindigen.
    Hij drukte een kus op haar haren, alweer stevig twijfelend of hij wat moest zeggen van de kriebels die hij in zijn buik kreeg telkens hij haar zag glimlachen, of het beter was zijn mond te houden en dingen te houden zoals ze nu waren.
    Toen de knappe brunette een zonnig plekje in het park had uitgekozen vleide hij zich zo dicht mogelijk tegen haar aan zonder dat het onhandig zou gaan worden. Hij haalde zijn lunchpakket uit zijn tas en legde het tussen hen in, waarna hij de bagel die ze net gekocht hadden uit het zakje plukte en er met veel smaak aan begon te peuzelen.
    ''Maar, heb ik verder nog wat gemist op die spectaculaire na?'' Cole verslikte zich. Hij stak verontschuldigend zijn hand op terwijl hij zichzelf hoestend en proestend weer onder controle probeerde te krijgen. Hoewel hij tot nu toe niet het idee had gehad dat Cassie reeds wist wat er zaterdagnacht al dan niet gebeurd kon zijn sloegen haar woorden dit keer een andere indruk. Hij greep zijn flesje en nam enkele slokken water om van het vervelende gevoel dat het verslikken met zich had mee gebracht af te raken. Het andere gevoel zou iets moeilijker weg te spoelen zijn. De jongeman nam zijn bril en veegde de tranen die bij zijn onhandigheid naar boven gekomen waren weg.
    Zodra hij zichzelf wat gefatsoeneerd had vermande hij zichzelf en deed een poging dan toch uit te spreken wat hij aanvankelijk had willen verzwijgen.
    "Hé ehm - ik eh - Ik moet nog even wat kwijt," treuzelde hij. "Ik vertelde je net dat ik een groot stuk van de avond kwijt ben... Enneh - Shit dit zit me helemaal niet lekker, Cass." Cole schudde zijn hoofd en nam nog een seconde om al zijn moed te verzamelen. Indien hij het er nu niet uit zou gooien dan zou hij vast terug krabbelen. "Ik ben wakker geworden naast Emilia. Niet naakt... maar er ontbraken wel enkele kledingstukken." Waar hij anders een grapje zou gemaakt hebben leek het hem nu helemaal niet het moment. Hij wist niet wat Cassie van hem verwachtte, en of ze dat überhaupt deed, maar de angst haar teleur te stellen was plotseling wel heel groot.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Niccolo "Nico" Martel

    18 | Foreign exchange student | German version of The Iliad | Matt

    "Van mijn overgrootvader. Het was zijn tas die hij meenam naar zijn werk." Het maakte Nico's bewondering enkel groter, in de eerste plaats omdat in dat geval de tas extreem goed onderhouden moest geweest zijn. Voor hij kon vragen wat Matt's voorouder gedaan had qua werk was de jongeman reeds zelf weer aan het woord. Hij spitste zijn oren en volgde met zijn bleek de richtingen die Matthew verbaal aanduidde.
    "Simpelweg: De school loopt rond, maar vanaf hier in links het snelst voor de talen en rechts voor de technische vakken. De speciale lokalen, waaronder de bieb en het computerlokaal, liggen links een zijgang in. De kantine is rechts een zijgang in."
    "Linguisten naar links," maakte Nico een mentale nota. "Robotica rechts." Wellicht bood de school het vak niet daadwerkelijk aan, maar het was wel wat hij relateerde aan techniek. Bovendien versterkte het zijn nieuwe geheugensteuntje. "Maar ik zal je alles nog rustig laten zien." Niccolo glimlachte dankbaar en volgde zijn nieuwe huisgenoot alweer op de voet. Het was fijn een houvast te hebben, iemand die hij ook buitenschools in de buurt had.
    "Welke vakken heb je trouwens? Dan gaan we daar in elk geval langs." De Fransoos blies even wat lucht tussen zijn lippen terwijl hij zijn handen erbij haalde om een opsomming te kunnen maken.
    "Engels, Frans, Spaans... De standaard wetenschappen, sport... Tekenen. Kunstgeschiedenis. Oh, geschiedenis. En helaas ook wiskunde." Zo uit zijn hoofd kon hij niet meteen veel meer opnoemen, al leek het hem dat hij het belangrijkste wel gehad had. "Bedankt, trouwens." Nico glimlachte naar de jongen met de ijzige blauwe ogen. "Ik ben blij bij jullie terecht gekomen te zijn." Het was er uit voor hij het goed en wel besefte, maar zich schamen voor zijn woorden deed hij niet. Hoewel iedereen binnen het gezin hun eigen karakter - en bovendien sterk karakter- leek te hebben kwamen de Andersons wel over als een hechte familie. Bovendien deed Scarlett zo haar best hem zich welkom te laten voelen, en slaagde ze daar ook in. "Ik heb thuis nog niet zoveel gemist als ik verwacht had."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    AXL SMITH-CHAMBERLAIN

    18 | Getting | Emilia & Oonah

    minifastforward
    Axl nam plaats aan het tafeltje op het terras dat de dienster hen had aangewezen, vlak naast Emilia - die op haar beurt recht tegenover zijn nichtje zat. Hij liet zijn ogen vluchtig over de menu kaart glijden, al was hij vrij zeker wat hij zou nemen.
    Zijn aandacht werd afgeleid door een binnenkomend bericht. Hij haalde dan ook zijn mobiel tevoorschijn, maar wenste al gauw dat hij dat niet had gedaan.
    FROM: Meghan
    Hoezo ben je zaterdag uit geweest?! Waren er meisjes? Ben je zo snel over me heen?!

    Hij kon z'n ogen niet geloven en moest het bericht dan ook wel drie keer opnieuw lezen voor hij er zeker van was dat dat er wel degelijk stond. Voor hij het goed en wel in de gaten had snoof hij diep, en gooide zijn telefoon een eindje verder op tafel. Hoe hard hij ook probeerde; hij begreep er helemaal niks van. Meghan was degene die een eind gemaakt had aan hun relatie, had hem duidelijk gemaakt dat ze met hem niks meer te maken wilde hebben zonder daar ook maar je reinste beetje verklaring voor te bieden en toch was zij degene die hem bleef bestoken met berichten en hem nog stééds het gevoel wist te geven dat hij niks goed kon doen.
    Overspoeld door een plots gevoel van uitputting legde hij zijn getatoeëerde arm op tafel en liet zijn hoofd er op neer vallen.
    "Kan ik nog homo worden?" mompelde hij, niet zeker of hij ooit nog wel een relatie met een meisje aan zou willen gaan als het telkens hierop uit zou draaien.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Matt Anderson
    18 • Troublesome Asshole • Front Steps • You know the way to my favours • Nico

    Nico mompelde iets bij mijn snelle uitleg. Ik verstond het niet goed, maar het leek niet belangrijk genoeg om te herhalen, en te kort om voor mij genoeg moeite te zijn om ernaar te vragen. Ik vroeg hem wel naar zijn vakken. Het was aandoenlijk dat de jongen op zijn vingers moest tellen welke vakken hij had. Ik luisterde naar zijn vakken. Hij had min of meer het precies tegenovergestelde rooster dan ik. Hij was duidelijk een alfa, en als ik een ding niet kon dan was het dat. Ik wilde hem net zeggen dat wiskunde zo erg nog niet was, maar toen zei hij iets waardoor een van mijn wenkbrauwen omhoog schoot. Zijn volledige verhaal was een beetje absurd. Blij om bij ons in huis te zijn, met het constante conflict tussen letterlijk iedereen? Rare Fransoos.
    Ik schudde mijn hoofd een beetje en keek toen de gang met de alfa vakken in. Ik had geen idee waar alles precies zat, dus dat werd bordjes lezen. "Kom" zei ik, voor ik de gang in liep, op zoek naar de lokalen die hij moest hebben. Alleen Engels wist ik wel te vinden, maar de rest was ik nog nooit ook maar binnen geweest. Ik wist waar Frans was omdat ik daar een paar keer had moeten zitten met nablijven, maar Spaans, geen enkel idee. Ik leidde hem de gang door en vond gelukkig het lokaal van Spaans ook. Ik wees alles netjes aan en gaf hem tijd om het in zijn geheugen op te slaan. Het was eigenlijk best saai en niet zo moeilijk, maar ik ging hem niet aan zijn lot overlaten. Ook met de kunstvakken had ik wat problemen, maar gelukkig was het duidelijk op de deuren aangegeven waar die vakken thuis hoorden. Dat was een voordeel aan creatieve docenten.
    Toen we halfweg rond waren stopte ik even en leunde tegen de muur naast de ingang van de sporthal. "Heb je al vragen, of niet?" vroeg ik aan hem, voor ik een pauze nam om een slok water te nemen uit mijn waterfles. Ik had eigenlijk nog een hit nicotine nodig, maar ik had geen zin om nog langer te moeten nablijven voor roken op school. Daarbij zou de hoofdmeester dan mijn sigaretten afpakken, en dan had ik er geen meer. Daarbij wist ik vrij zeker dat ik ook niet zomaar een sigaret van Ben zou krijgen, na onze ruzie over mijn vlindermes. Hij bleef mijn oudere broer, en ik keek stiekem nog best naar hem op, maar hij was echt heel hypocriet bezig als hij mij ging vertellen dat ik niet met een mes mocht rondlopen. Anyways, ik was in elk geval slim genoeg om het te verstoppen en er in het openbaar niet mee rond te zwaaien.


    Bowties were never Cooler







    Eden Isla Sadler

    "Treat me like a joke and I’ll leave you like it’s funny."

    • 18 • Dancer • Emilia, Axl & Oonah •

    Eden was vanuit school direct naar de pier gegaan. Haar ouders hadden middels een berichtje laten weten dat ze waren gaan wandelen met Zoey, waarop de blondine het niet kon helpen heel even te gaan kijken bij haar kleine meid. De uren die ze gescheiden waren leken op sommige dagen extreem langer te duren dus Eden nam deze momentjes tussendoor met twee handen aan.
          Toch was het dit keer maar kort geweest — de kleine dreumes was moe en tegen de tijd dat Eden aangekomen was, in een diepe slaap verzonken. Haar ouders besloten daarom al gauw dat het beter was als ze weer mee naar huis ging, om daar lekker in alle rust verder te kunnen slapen.
          Nu liep Eden onderweg naar een van haar favoriete eettentjes, tenslotte had ze nog tijd genoeg om te genieten van een verdiende lunch. Rommelend in haar tas, op zoek naar haar portemonnee — die ze zoals altijd niet meteen kon vinden doordat alles overhoop gehaald in haar tas lag — wist ze behendig tussen enkele mensen door in de juiste richting te lopen.
          Het was uiteindelijk een bekende stem die haar zoeken doorbrak en de blondine deed op kijken, fronsend een beetje, terwijl ze op dat juiste moment ook het kleine terras bereikt had van het eettentje waar ze wilde zijn.
          "Kan ik nog homo worden?"
    Hoewel het mompelend had geklonken, was Eden dichtbij genoeg geweest om het op te vangen. Met een lichte grijns begroette ze Emilia en Oonah — de laatste met een lichte bezorging in haar uitdrukking, gericht naar haar neef. Het was Eden niet ontgaan dat Axl wat uit zijn doen klonk, maar gezien ze hen niet in iets serieus wilde onderbreken besloot ze er plagend op in te haken.
          "Well, dat zou wel heel erg zonde zijn," prevelde Eden met een zoete ondertoon terwijl ze ook Axl begroette met een oprechte glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emilia Anastasia Montana

    Cheercaptain | 17 jaar | Outfit |Haven| With Axl, Oonah en Eden



    Emilia liet zich zaken op één van de stoeltjes op het terras naast Axl, terwijl de anderen al naar de menu kaart grepen zocht Emilia snel even in haar tas waar ze al snel haar zonnebril terug vond. Emilia duwde de bril op haar neus, waarna ook zij naar de menukaart greep, snel scande ze de gerechten, maar het drietal was hier niet onbekend dus eigenlijk wist de brunette allang wat ze wou eten, de geitenkaas salade was hier geweldig.
    Terwijl Emilia voor de vorm nog altijd keek naar haar menukaart leek Axl ergens anders gefocust op te zijn, Emilia had dit pas door toen Axl zijn telefoon hard op de tafel gooide. Emilia schrok op en keek de jongen vragend aan, wat had de telefoon hem aangedaan, dat Axl een kapot scherm riskeerde?
    "Kan ik nog homo worden?" zei Axl, inmiddels was Axl half op de tafel gaan liggen, Emilia legde haar hand op Axl zijn rug als troost. Voordat ze ook echt troostende woorden kon vinden stond er al iemand bij hun tafel die het woord nam. Emilia keek snel op en glimlachte naar Eden die uit het niets was verschenen. "Well, dat zou wel heel erg zonde zijn," zei Eden, een kleine lach rolde over Emilia haar lippen als reactie. 'Ja, Axie, omdat Meghan een bitch is zegt nog niet dat er geen andere leuke meiden zijn.' zei Emilia. 'Ik bedoel, Ik, Eden, ik zou zeggen Oonah, maar incest vind ik nog altijd geen goed idee.' Emilia liet ondertussen haar vingers bemoedigend over Axl zijn rug glijden.
    'Oh, Eden, we wouden wat gaan eten, kom er anders bij zitten.' zei Emilia uitnodigend, waarna ze even naar Axl en Oonah blikte om te kijken of ze hun goedkeuring had, hoewel dat nu iets te laat was, ze wou geen onwelkom gasten uitnodigen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.







    Oonah Smith

    "I may not be the girl everyone wants, but at least I'm not the girl that everyone's had."

    • 19 • Swimmer • Emilia, Axl & Eden •

    De weg naar de pier hadden ze al kletsend afgelegd — al was het voornamelijk een gesprek gaanden tussen Oonah en Emilia, in plaats van een geheel groepsgesprek waar Axl ook aan deelnam. Oonah kon het niet helpen af en toe een schuine blik op haar neef te werpen. Ze kon aan alles aan hem merken dat er iets niet helemaal lekker zat, maar wat? Oonah durfde het voor nu nog niet te vragen.
          "Wat gaan jullie bestellen?"
    Eens ze plaats hadden genomen aan een aangewezen tafeltje, plukte Oonah de menukaart naar zich toe, alvorens ze vroeg of het tweetal tegenover haar al wist wat ze wilde hebben.
          Vluchtig overlas ze deze een keer, maar haar aandacht werd algauw weer getrokken naar Axl — die zijn telefoon zowat bij haar in schoot wierp vanwege de kracht waarmee hij deze een eindje van hem vandaan op de tafel gooide. Met een diepe zucht liet hij zijn hoofd een tikkeltje verslagen op zijn arm vallen. Licht trok Oonah een wenkbrauw op, blikte daarbij kort even naar Emilia op en schokschouderde een keer.
          "Wat heeft jouw telefoon misdaan dat je hem beu bent?"
    Met een ietwat bezorgde uitdrukking op haar gezicht keek de brunette naar haar neef.
          "Kan ik nog homo worden?"
    Nog voor Oonah een opmerking wilde maken — iets in de trant van dat dit antwoord het beste niet aan haar besteed was — verscheen er een ander bekend gezicht vlak naast hen. De lange blondine keek net op van haar tas, een tikkeltje verrast ergens alsof ze al die tijd afwezig was geweest, en wierp zowel Emilia als Oonah een groetende grijns toe eens ze hen gespot had.
          "Well, dat zou wel heel erg zonde zijn," klonk het een tikkeltje geamuseerd vanuit Eden, waarbij ze haar tas van haar schouder af liet glijden.
    Oonah kon er niks aan doen, maar de opmerking van de blondine liet een subtiele grijns rondom haar mond spelen — ze was allesbehalve blind, hoe onschuldig sommige dingen er nu nog uit mochten zien.
          "'Ja, Axie, omdat Meghan een bitch is zegt nog niet dat er geen andere leuke meiden zijn," reageert Emilia ondertussen, waarmee ze de woorden beaamt die Eden had uitgesproken. "Ik bedoel, Ik, Eden, ik zou zeggen Oonah, maar incest vind ik nog altijd geen goed idee."
          Ieuw!
    Een lelijke grimas trekt voor heel even over het gezicht van de brunette heen. Ze zou niet ontkennen dat haar neef er goed uitzag, maar daar hield het verder toch echt bij op — dat werd namelijk wel heel erg raar. In ieder geval werd de poging wel enigszins gewaardeerd met dat Emilia Axl enkel en alleen poogde op te beuren.
          "Wat zij zegt," begint Oonah dan ook, doelend op het eerste gedeelte van Emilia's woorden. "En ze zijn ook nog eens verrassend genoeg dichtbij ook."
          "Oh, Eden, we wouden wat gaan eten, kom er anders bij zitten."
    Oonah knikt instemmend en daar waar Eden heel even aarzelend had gekeken, daar ze niets wilde verstoren door er zomaar bij te komen zitten, besloot ze dan toch om er ook bij te komen. "Inderdaad, gezellig. Pak een stoel en kom erbij," reageerde Oonah, waarbij ze doelbewust haar stoel iets opschoof in de richting van Emilia, zodat de blondine wel tussen haar en Axl in moest gaan zitten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niccolo "Nico" Martel

    18 | Foreign exchange student | German version of The Iliad | Matt

    Nico voelde zich plots wat ongemakkelijk, toen eenmaal duidelijk werd dat Matt niet in zou gaan op zijn compliment. Hij besloot dan ook zijn mond te houden en zich in stilte af te vragen of hij hiermee iets verkeerds gezegd had.
    Gedwee volgde hij de jongen terwijl hij in gedachten afwisselde tussen mogelijke redenen waarom dit beledigend had kunnen zijn en opletten wat Matt te zeggen had. Hij glimlachte en knikte op de juiste momenten, bekeek de bordjes boven de deuren wanneer dat nodig was en deed oprecht zijn best enige informatie op te slaan.
    Het kwam hem dagen dat hij op zoek was naar Matt's goedkeuring, en hij vroeg zich af waarom.
    "Heb je al vragen, of niet?" Schudde de jongeman hem uit zijn overpeinzingen.
    "Ik? Nee hoor. Heb jij vragen?" Niccolo's wenkbrauwen zakten in een diepe frons zodra hij besefte dat wat hij zei geen enkele steek hield. Dezelfde seconde wist hij precies waar dit op leek, maar opnieuw ontging het waarom ervan hem volledig. "Sigaret?" trachtte hij het onderwerp te veranderen voor er op kon voortgeborduurd worden. "Ik heb wel zin in een sigaret," vervolgde hij, alsof Matt degene was geweest die met het voorstel op de proppen gekomen was. Hij draaide zich alvast om om naar buiten toe te gaan en had daarbij niet in de gaten dat hij resoluut de verkeerde kant uit ging.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    AXL SMITH-CHAMBERLAIN

    18 | Getting lunch | Emilia & Oonah & Eden

    "Well, dat zou wel heel erg zonde zijn." Axl keek op naar Emilia om te antwoorden op haar woorden, tot hij besefte dat zij niet degene was die gesproken had. Het kostte hem enkele seconden om dit te verwerken, maar draaide uiteindelijk toch zijn hoofd in de correcte richting.
    "Eden," bracht hij uit, al kwam hij niet veel verder.
    "Ja, Axie, omdat Meghan een bitch is zegt nog niet dat er geen andere leuke meiden zijn. Ik bedoel, Ik, Eden, ik zou zeggen Oonah, maar incest vind ik nog altijd geen goed idee." Het zuur brak Axl op bij de laatste woorden van de brunette, en hij kon een milde braakneiging dan ook niet onderdrukken.
    "Em!"
    "Wat zij zegt. En ze zijn ook nog eens verrassend genoeg dichtbij ook," onderbrak zijn nichtje hem deze keer. De woorden van Emilia galmden opnieuw door zijn hoofd, waardoor hij onvrijwillig het gebaar van eerder herhaalde. Hij sloeg zijn hand voor zijn mond en schonk zijn vlees en bloed een verontschuldigende blik. Hij hield van Oonah, zeer zeker. Maar meer dan familale liefde zat er toch echt niet in.
    Ondertussen hadden de meiden Eden uitgenodigd aan tafel, iets waar Axl absoluut geen bezwaar tegen had. Hij mocht de blondine wel, en zou niet weten waarom ze niet welkom zou zijn.
    "Em, ik vind je heel lief, echt waar, maar als je nog een keer zoiets zegt ga ik echt over m'n nek. Je bent als een zusje voor me, kom op." Het idee aan Emilia daten was op z'n minst net zo erg als - Nee... Niet weer, hij mocht er niet nog een keer aan denken. De tweeling was zo goed als samen met de Montana's grootgebracht. Als iemand ooit Emilia's hartje zou breken dan zouden ze niet alleen met Samuel te maken krijgen, maar ook met Cole en Axl. Hij wist van niet beter en ergens wilde hij het ook voor geen goud anders hebben.
    "En daarbij, jullie kunnen zoveel beter krijgen." Hij had het over alledrie de meiden, en keek hierbij naar Eden om haar duidelijk te maken dat zij daar ook bij hoorde. "Het is - kunnen - Luister ik weet dat jullie Meghan niet mogen, en ik snap waarom maar het is - het is te vroeg, oké?" hakkelde hij, oncomfortabel. "Kunnen we het over iets anders hebben voor ik mijn laatste beetje eetlust verlies?"
    Alsof het magie was verscheen de dienster inmiddels weer, klaar om hun bestelling op te nemen.
    "Dames eerst," sprak Axl.

    [ bericht aangepast op 15 april 2020 - 13:22 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Matt Anderson
    18 • Troublesome Asshole • Front Steps • You know the way to my favours • Nico

    Halverwege de 'tour' stopte ik even om te kijken of hij tot nu toe mee was. Zijn wenkbrauwen stonden wat gefronst en ergens had ik het gevoel dat er iets in hem omging wat niet naar buiten kwam. Zijn reactie was op z'n minst gezegd apart en gaf me enkel meer reden om te denken dat er iets speelde. Ik kende hem pas kort, maar ik had redelijke mensenkennis, al zei ik het zelf, en dit was geen reactie die je gaf als je aan het opletten was. Ik dronk wat water en freubelde wat met mijn waterfles om mijn handen iets te doen te geven, terwijl de drang naar nog een sigaret alleen maar erger werd.
    Ik was duidelijk iets te opvallend in mijn onrust, gezien de volgende vraag van Nico was of ik een sigaret wilde. Nog voor ik antwoord kon geven deed hij dat zelf al, om vervolgens richting de gymzaal te lopen. Ik greep zijn arm en trok hem terug. "Ten eerste, we mogen hier niet binnen roken. Ten tweede, dat is de gymzaal, de uitgang is aan de andere kant. Ten derde, heel graag, je bent me er nog een verschuldigd." somde ik simpeltjes op, zonder door te hebben dat ik zijn bovenarm nog altijd vast had. "We gaan via wiskunde en wetenschappen terug. Dan kan je intussen vast je sigaretten opzoeken." Nu pas merkte ik dat mijn hand nog altijd op zijn arm lag, waardoor ik snel losliet en meteen begon te lopen. Ik was normaal helemaal niet van het fysiek contact, dus dit was al heel wat voor me. Waarschijnlijk was het gewoon dat ik het was vergeten terwijl ik hem tegenhield.
    Na ook die lokalen te hebben gehad, plofte ik weer neer op de plek waar we net hadden gezeten. "Waar zit je met je hoofd?" vroeg ik hardop, bijna meer retorisch dan dat ik echt antwoord verwachtte, maar antwoorden waren altijd fijn om te krijgen. Ik viste bijna reflexmatig mijn pakje peuken uit mijn zak, tot ik me herinnerde dat ik er een van Nico zou krijgen. "Ik zou nu graag die peuk van je innen." zei ik simpeltjes, terwijl ik mijn hand naar hem uitgestoken hield. Ja, ik was best een kettingroker, maar zolang ik uit mijn slaapkamerraam of buiten rookte, zeiden mijn ouders er weinig van. Dat was nog een strijd die ze al wel even hadden opgegeven.


    Bowties were never Cooler







    Eden Isla Sadler

    "Treat me like a joke and I’ll leave you like it’s funny."

    • 18 • Dancer • Emilia, Axl & Oonah •

    "Ja, Axie, omdat Meghan een bitch is zegt nog niet dat er geen andere leuke meiden zijn," haak Emilia vrijwel meteen in op Eden's woorden. "Ik bedoel, Ik, Eden, ik zou zeggen Oonah, maar incest vind ik nog altijd geen goed idee."
          She did not..
    Eden trekt voor een paar tellen een scheef gezicht, waarbij ze het beeld vooral niet probeert te visualiseren dat de brunette zojuist tracht op te roepen. Toch kan de blondine een klein lachje niet tegen gaan — wat veroorzaakt wordt door de reacties van zowel neef als nicht. Het was de de meeste inmiddels wisten hoe de twee aan elkaar gerelateerd waren, want Eden had het in het begin zelf geloofd als iemand haar zei dat het broer en zus waren.
          Een lichte aarzeling ontstaat heel even als Emilia haar uitnodigt om erbij te komen zitten — tenslotte was het niet Eden's bedoeling het drietal te onderbreken, of wilde ze iets verstoren. Ze kon simpelweg Axl opmerking gewoon niet aan haar voorbij laten.
          "Em, ik vind je heel lief, echt waar, maar als je nog een keer zoiets zegt ga ik echt over m'n nek. Je bent als een zusje voor me, kom op," sprak Axl tegen Emilia, terwijl Oonah op haar beurt plaatst maakte zodat Eden er bij kon komen zitten. Met een zacht plofje liet deze haar tas op de grond terecht komen.
          "En daarbij, jullie kunnen zoveel beter krijgen."
    Heel even blikte Axl naar Eden, waarop de blondine een keer lichtjes snoof. Na haar laatste, vreselijke relatie — waaruit het enige mooie Zoey was — had Eden mannen afgezworen. Daarnaast leek ze er simpel weg ook niet mee bezig te zijn en kon ze überhaupt de laatste keer met een man ná haar zwangerschap niet eens herinneren. Echter, kon ze niet geloven dat er beter jongens rondliepen dan Axl daar ze genoeg van hem gezien had om te weten dat hij het meest oprechte en liefdevolle bezat wat ze ooit in een jongen had gezien.
          "Ik heb zoveel beters anders nog nooit gezien," bracht Eden daarom dan ook schouderophalend uit.
          "Het is - kunnen - Luister ik weet dat jullie Meghan niet mogen, en ik snap waarom maar het is - het is te vroeg, oké?"
    Met een glimp van medeleven in haar ogen keek Eden naar Axl op, haar blik gleed daarbij geheel als vanzelf over zijn gezicht heen, waarbij ze de griet vervloekte die hem zo uit zijn doen gebracht had. Hij verdiende zoveel beter.
          "Kunnen we het over iets anders hebben voor ik mijn laatste beetje eetlust verlies?"
    Als geroepen verschijnt op dat moment een serveerster aan hun tafel — haar notitieblokje gereed om een bestelling op te mogen nemen. "Dames eerst," sprak Axl. Eden bestelde een simpel broodje gezond voor zichzelf, samen met een groene thee, waarna ze zichzelf herinnerde nog steeds haar portomonnee niet gevonden te hebben. Verwoed dook ze daarom dan ook opnieuw in haar tas, hopende dat Zoey er vanmorgen niet mee aan de wandel is gegaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emilia Anastasia Montana

    Cheercaptain | 17 jaar | Outfit |Haven| With Axl, Oonah en Eden



    Beide Axl en Oonah reageerden nogal geschakeerd toen Emilia het had over het feit dat de twee beter maar niet samen gezet moesten worden. Oonah keek een beetje vies naar de anderen terwijl Axl hard riep 'Em!', Emilia kon het niet laten om zachtjes te grinniken bij het horen van zijn protest. "Wat zij zegt. En ze zijn ook nog eens verrassend genoeg dichtbij ook," stemde Oonah inmiddels in met Emilia haar anderen woorden. Emilia wiebelde even 'verleidelijk' met haar wenkbrauwen alsof ze Axl zo voor zich wou winnen, niet dat dat echt leek te werken. "Em, ik vind je heel lief, echt waar, maar als je nog een keer zoiets zegt ga ik echt over m'n nek. Je bent als een zusje voor me, kom op," zei de jongen, Emilia keek haar beste vriend direct quasi beledigd aan. 'Oké, Axl, nu heb je me serieus beledigd.' zei ze overdreven. 'Wij zouden best samen kunnen eindigen. Ik bedoel in Friends waren Monica en Chandler ook zo close als broer en zus en dat is de beste ship ooit.' Emilia dacht nog een paar seconden na. 'En ik bedoel Betty en Jughead in Riverdale zijn echt zo ongeveer broer en zus en die lijken prima te werken.' voegde ze aan haar woorden toe. Het was niet alsof Emilia Axl echt voor zich wou winnen, zo zag ze hem ook helemaal niet, maar om het volledig uit te sluiten ging haar iets te ver. Hoewel, als ze gevoelens voor hem zou krijgen zouden die er inmiddels wel eens moeten zijn.
    "En daarbij, jullie kunnen zoveel beter krijgen." voegde Axl nog aan zijn vorige woorden toe, Emilia keek even naar de andere twee dames alsof ze hen wou vragen wie hem nu even moest vertellen dat hij daar zeer fout zat. Axl was één van haar beste vrienden en Emilia wist dat met wie Axl ook zou eindigen dat dat de gelukkigste persoon ter wereld zou worden. "Ik heb zoveel beters anders nog nooit gezien," zei Eden uiteindelijk, waarna Emilia instemmend knikte, meer hoefde ze er niet over te zeggen.
    "Het is - kunnen - Luister ik weet dat jullie Meghan niet mogen, en ik snap waarom maar het is - het is te vroeg, oké?" zei Axl uiteindelijk, Emilia beet even op haar onderlip, ze kon nog genoeg woorden vuil maken aan Meghan, maar als Axl er niet over wou praten dan moest ze dat ook maar laten. 'Oké,' zei Emilia. 'Maar als je wel iets kwijt wil, weet je me te vinden hè.' Emilia tikte Axl even tegen zijn schouder aan om hem te laten weten dat ze er voor hem en zijn gebroken hart was.
    "Kunnen we het over iets anders hebben voor ik mijn laatste beetje eetlust verlies?" zei Axl, Emilia grinnikte even waarna ze opkeek naar de serveerster die inmiddels aan hun tafeltje verscheen. "Dames eerst," sprak Axl, Emilia glimlachte even naar haar beste vriend waarna ze na Eden ook haar bestelling doorgaf. De geitenkaas salade en een spa rood.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Samuel Alejandro Montana
    19 • The It-Boy • With Lexi


    Oh, ik krabbel nooit terug." antwoordde ze en ik lach. Dat kon ik wel waarderen. Ik volg haar richting het lab en haal mijn wenkbrauw wat op als ze de sleutel uit haar zak haalt. ''Oh, wat heb jij uitgespookt om die sleutel te krijgen miss Rae?'' plaag ik haar en por haar zachtjes in haar zij. Het was duidelijk waar ik op doelde, maar het was ook duidelijk dat het echt een grap was. Lachend kijk ik haar aan en loop het lokaal binnen waar ik mijn tas op een van de stoelen zet. "Bijles geven heeft zo zijn voordelen." Ik schud mijn hoofd grijnzend. "Samuel, wil jij alvast wat reageerbuisjes en erlenmeyers pakken?" Ik loop naar een van de kasten. ''Yes m'am.'' zeg ik en verzamel alles waarna ik weer terug loop naar de tafel om het hier te plaatsen.
    "Hier." Ik neem de labjas van haar aan en trek hem aan, waarna ik langzaam de knoopjes dicht druk. ''Hmh, ik kan straks een halve striptease voor je doen, pop off these buttons.'' zeg ik speels met een plagerige knipoog. Ik kon het gewoon niet laten. Ik kijk stilletjes toe hoe ze al lijkt te beginnen aan de proef en bijna onbewust sluipt er een kleine glimlach op mijn lippen. Dit was een bezigheid waar veel meiden die ik ken hun neus voor ophalen, maar Lexi leek compleet in haar element te zijn. Het was zowat vernieuwend te noemen. "Sorry, Ik ging in full geek mode.." grapte ze toen ze weer naar me opkeek, de lichte schaamte in haar stem ontging me niet. Ik schud mijn hoofd. ''Het is oké,'' zeg ik en neem ook plaats aan de tafel. ''Zie ik niet vaak,'' vervolg ik dan met een glimlach ''maar je moet je er niet voor schamen, darling.'' zeg ik en richt mijn blik weer op de reageerbuisjes. De koosnaampjes die ik vaak gebruikte in mijn woorden leken bijna natuurlijk te komen en meestal keken mensen er niet van op.
    "Oke basically moeten we ze weer bij elkaar doen, de reactie opschrijven en de nieuwe eindwaardes meten." stelde ze en ik knik. ''Sounds like a plan.'' zeg ik en kijk haar weer aan. ''Aan jou de eer,'' zeg ik en lach zachtjes. ''Ik schrijf wel.'' zeg ik en neem haar schrift over, waarna ik al begin te schrijven terwijl zij haar ding doet. Uiteindelijk heb ik de reactie en eindwaardes opgeschreven en ik bijt kort op mijn lip. Scheikunde was echt niet mijn sterke kant en met een leraar die bijna constant teleurgesteld leek te zijn was het ook niet helemaal goed voor mijn zelfvertrouwen hier. Niet dat ik dat hardop zou uitspreken. ''Like this, right?'' vraag ik haar dan toch en geef haar schrift terug. In mijn hoofd was het goed, maar ik vertrouwde haar erop.

    [ bericht aangepast op 21 april 2020 - 1:02 ]


    El Diablo.

    Cassandra "Cassie" Yasmin Hale
    17 • The Sweetheart • With Cole • Outfit


    Hij nam plaats dichtbij mij en even wordt mijn glimlach groter. Ondertussen vraag ik hem naar zaterdag. Hij leek zich te verslikken en ik frons even als hij begint te hoesten, waarna ik mijn hand uitreik om op zijn rug te kloppen. ''Gaat het?'' vroeg ik hem toen het hoesten leek te stoppen en ik wrijf nog even kort over zijn schouder. Ik glimlach lichtjes naar hem en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.
    "Hé ehm - ik eh - Ik moet nog even wat kwijt," zei hij toen en ik hef mijn hoofd weer om hem goed aan te kunnen kijken. "Ik vertelde je net dat ik een groot stuk van de avond kwijt ben... Enneh - Shit dit zit me helemaal niet lekker, Cass." Even frons ik en hou mijn hoofd wat schuin. Het moest wel heel ernstig zijn als hij er zo mee lijkt te zitten. ''You can tell me?'' zeg ik zachtjes en glimlach weer lichtjes naar hem. "Ik ben wakker geworden naast Emilia. Niet naakt... maar er ontbraken wel enkele kledingstukken." Ik blijf stil en bijna onbewust trekt de glimlach wat weg van mijn gezicht. Officieel hadden we niks maar ergens trekt er toch een ietwat pijnlijke hint door mijn lichaam. Ook wist ik niet direct wat ik moest verstaan onder enkele kledingstukken maar het klinkt in ieder geval niet alsof er van alles is gebeurd op die manier.. Dat dan weer wel. ''Oh,'' verlaat mijn mond zonder dat ik het echt doorheb.
    Nu moet ik wel wat zeggen, maar wat. ''Zijn jullie niet bijna familie te noemen?'' zeg ik dan met een klein lachje waarna ik mijn hoofd schud. ''Sorry, niet het beste antwoord.'' mompel ik licht beschaamd. Ik zucht zachtjes en kijk hem weer aan. ''Nou ja.. Het klinkt alsof er niet superveel is gebeurd, en je had wat op toch? Geen zorgen.'' probeer ik hem gerust te stellen met een lichte glimlach. Hij was mij eigenlijk ook geen verantwoording schuldig, als ik mijn gevoel weg kon drukken is er niks aan de hand. ''Wat is gebeurt is gebeurt, maar ik waardeer je eerlijkheid babe.''

    [ bericht aangepast op 21 april 2020 - 1:31 ]


    El Diablo.