• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    Rhino's
    Jongens:


    Meisjes:
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.




    Jester Madcap



          "Leuk geprobeerd, gozer. Dat is een verlanglijstje, geen plan van aanpak. Hoe wilde je dat gaan doen? Ervanuitgaande dat jij gelijk hebt en we onze tijd verdoen met de Naamlozen, natuurlijk."





    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Experiment 8102

          Hoewel ze het liefste aan 8175 iets wilde vragen, vond ze dat ze eigenlijk ook 7223 erbij moest betrekken. Ondanks wat hij had gezegd. "7223, truth or dare?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    Als bevroren stond hij stil. Hij draaide zijn gezicht naar Jester. "Heb je me dat een keer horen zeggen vanavond?" zei hij met opgetrokken wenkbrauw. Yrla's woede kookte onderhuids. "Het klinkt alsof je alles al uitgedokterd heb met je mooie naamlozen plan. Alles komt er al voorgekauwd uit. Dus je kan ze prima trainen, lang leve de kneuzen! Dus waar heb je mij voor nodig, 5184?" Hij negeerde de schok die door de kamer ging en liep gewoon door naar de trap.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2020 - 10:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Studieobject 7223

    "truth" zei hij met een kleine glimlach

    [ bericht aangepast op 5 maart 2020 - 8:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2020 - 23:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    Jester Madcap



    5184. Zijn nummer, niet zijn naam. Jester staarde naar Yrla's rug, met een vreemde cocktail van gevoelens die door zijn lichaam raasden. Verraad, voornamelijk. Woede. Pijn. Zijn vriend had hem bij zijn nummer genoemd en daarmee een grens overschreden waarvan hij heel moeilijk nog terug kon komen. De stilte in de kamer leek haast tastbaar, terwijl hij een dun glimlachje rond zijn lippen wurgde.
          "En dan te bedenken," zei Jester, "dat ik je dat geleerd heb, Yrla."




    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Ach, we hebben hem niet nodig,' vond Onyx. 'Het ging de afgelopen twee maanden prima met ons.'
    Vanochtend had hij het nog oké gevonden dat Yrla terugkwam, maar hij hing nou wel echt de dramaqueen uit.
    'Maar hé, er is vast een vrouwtje dat wel met die Fox wil aanpappen? Voor het goeie doel?' Hij keek de meiden met een grijns aan. 'En als ie daarop niet reageert dan kan Jes altijd nog zijn charmes op hem loslaten. Die lippen maken wel loslippig.' Hij blies zijn vriend een kus toe.


    Every villain is a hero in his own mind.




    Jester Madcap



    Jester draaide zich weg van waar Yrla was verdwenen en richtte zich kalm op Onyx. Yrla was een etter, bij tijd en wijlen. Hij moest er rekening mee houden wie van de hen nu als tweede naam Madcap had. Jester was twee jaar ouder. Twee jaar wijzer. Twee jaar beter. Al die tijd in het ziekenhuis heeft ervoor gezorgd dat iemand naast zijn schoenen was gaan lopen.
          Bij het toegeblazen kusje wiebelde Jester alweer veelbetekenend met zijn wenkbrauwen, alsof hij het hele voorval vergeten was. "Dat hebben we wel gemerkt ja. Normaal ben je niet zo'n grote prater, maar vandaag klets je me de oren van het hoofd." Hij knipoogde.



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx grijnsde. 'Ik bedoel maar. Als je míj aan het praten krijgt, krijg je iedereen aan het praten.' Hij keek de meiden aan. 'Of denk je dat een van jullie meer sex appeal heeft dan Jester hier?'


    Every villain is a hero in his own mind.



    Experiment 8102

          "Oké, euhm..." 8102 aarzelde. "Waarom liet je Jester je helpen als hij je zo gepest heeft vorig jaar?" Dat was iets wat ze echt wilde weten, maar of het een goede vraag was wist ze niet. Misschien wel iets te persoonlijk. Ze beet op de binnenkant van haar wang. "Of ik kan een andere verzinnen?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Fayr Fixfault

          Fayr knipperde geschokt en sputterde wat onverstaanbaars. Of één van hen meer seks appeal had- Ze schudde haar hoofd, haast in een poging om de vraag er weer uit te krijgen. Moest het bij jongens dan ook altijd gaan over seks? Alles van vandaag leek zich steeds verder op te stapelen. De boekenkast, een spion (die toch maar wel een bondgenoot was, of toch niet?), Yrla's gedrag tijdens de lunch en nu Jester bij zijn nummer noemen... En dan nog wat er vannacht zou gebeuren. Nog even en ze zou ontploffen. Een miljoen stukjes Fayr, overal op de grond.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2020 - 23:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    Hoe ze van zo'n stilte ineens naar grapjes maken gingen, begreep ze niet. Yrla had wat onvergeeflijk gedaan dat ze nog nooit iemand anders had horen doen. En wat ze niet verwacht had van Yrla. Hij en Jester waren altijd de grootste vrienden geweest. Wat was er gebeurd dat Yrla zich gedwongen voelde deze grens te passeren? Ze keek Yrla achterna, terwijl hij de trap opging. Dit was niet de leuke Yrla die zij allemaal kenden, dit was niet de leuke Yrla die grapjes maakte met Jester. De lieve Yrla die voor haar gezorgd had toen ze verdrietig was. Er klopte iets niet, dit was niet Yrla die ze terug hadden gekregen. Ze keek even naar Jester en Onyx, die grappend verder gingen om de bom van Yrla te vermijden. Ze begrepen het niet... Zagen zij niet dat er iets mis was met de jongen? De hele dag had de jongen zich dwars laten zitten door naamlozen. Echter Yrla had nooit met naamlozen bemoeit, altijd gedaan of ze lucht waren. Hij vond het niet fijn als je met een naamloze sprak, maar hij was er eerder nog nooit zo oordelend over geweest. Misschien moest ze proberen uit te vinden wat er aan de hand was.
          Vienna ving alleen Onyx laatste zin op, doordat haar gedachten bij Yrla waren geweest. En ze voelde zich meteen ongemakkelijk. Een steen viel op haar maag en het meisje trok wit weg. Ze greep Fayr bij haar been vast, niet van plan zich te laten kennen. Maar in de tussentijd rolde de gedachten aan Tony en Astreal door haar hoofd. Een idee dat ze aan haar zouden zitten, zonder dat ze het wilde. En opeens voelde het meisje haar maaginhoud omhoog komen. Zo snel als ze kon rende ze in de richting van de badkamer, om daar boven de wc haar hele maaginhoud eruit te gooien.

    [Just got an idea voor Yrla]


    It's never gonna happen, Guys.

    Studieobject 7223

    7223 zuchtte even. Het meisje zou het niet loslaten, toch hij wilde geen watje zijn en gaf antwoord op 8102 haar vraag. "Ik had niet veel keuze. Jester liet zich niet tegenspreken, zodra hij begon aan zijn les. In eerste instantie dacht ik dacht het allemaal een grap was." 7223 keek heel even naar Adam voor steun, zich beseffende dat hij Adam dit ook nog niet verteld had. "Jester was de eerste die erachter kwam dat mijn gave helemaal niet fysiek is, maar mentaal. Ik moet mij in mijn hoofd voorstellen hoe ik eruit wil zien om dat ook in mijn lichaam te laten zien. Hij was de eerste die in een jaar met iets nieuws kwam, iets fris. En het bleek nog te werken ook! Vandaar dat ik Jester liet helpen." Hij haalde het blaadje tevoorschijn dat hij van Jester had gekregen bij het avondeten. "Jester heeft echter alle stappen voor me opgeschreven en ik ben niet van plan hem nog eens om hulp te vragen. Ik hoop dat het hiermee lukt.."Hij keek even naar Adam, alsof hij daarmee wilde zeggen - samen met jou.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam glimlachte trots naar zijn vriend. Hij had verwacht dat hij er liever niets over had willen delen en Adam had al een luchtigere vraag paraat gehad, maar hij vond het toch goed dat Michiel erover praatte. Hij stelde zich voor dat de jongen een jaar lang al zijn frustraties had opgekropt, dus het was goed dat hij zich nu veilig genoeg voelde om er iets over los te laten. Dat zou alleen maar helpen om vrede te krijgen met wat er in het verleden gebeurd was.
    'Bij ging het ook een beetje zo,' vertelde hij. 'De eerste keer dat ik speelde, beeldde ik me in dat iemand die ik kende... zat te luisteren en het mooi vond, en daardoor bleef ik in deze tijd, maar toen ik dat de tweede keer niet deed toen kwam ik als het ware los en verloor ik de grip op deze tijd. Dat hebben de jongens me ook laten inzien door gewoon vragen te stellen en daarna een theorie uit te proberen. Misschien is dat ook net het zetje dat jij nodig hebt,' zei hij met een blik op Agami.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2020 - 8:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi trok haar wenkbrauwen op toen ook Vienna ineens weg stormde. Wat was er allemaal aan de hand? Zo'n erge vraag was het toch ook weer niet. Ze had het zelf wel een kans willen geven als Fox en Fire niet in dezelfde afdeling hadden gezeten. Nu was dat gewoon niet handig. Ze had Phone in al die jaren nog nooit iemand zien versieren, dat was wel het laatste waar ze mee bezig was, en Fayr zag ze het ook niet doen..
    'Misschien een mooi klusje voor 8102,' zei ze toen. 'Dan kan ze bewijzen waard ze waard is. Ze verwachten vast niet dat we het aan een naamloze zouden overlaten om informatie te winnen.'
    Het was natuurlijk een gewaagde zet, maar veel alternatieven bleven er niet over. En Jester mocht dan wel erg overtuigd zijn van zijn charmes, maar Dezi was er nooit warm voor gelopen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Every villain is a hero in his own mind.