• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 maart 2020 - 14:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam nam de stappen een voor een met Michiel door totdat hij zijn gave weer had opgeborgen en glimlachte trots naar zijn vriend. 'Dat gaat hartstikke goed! Als je morgen die stappen eerst uit je hoofd leert heb je mijn hulp misschien wel helemaal niet nodig.'
    Niet dat hij het erg vond om zijn vriend te helpen - helemaal niet - maar hij dacht dat het goed voor zijn zelfvertrouwen was als hij het alleen kon.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    "Nee, nee dat hoeft echt niet." Ze voelde zich ongemakkelijk dat ze blijkbaar die woorden hardop had uitgesproken. "Zou je wat anders willen doen?" Vienna voelde dat ze opnieuw begon te gapen. Ze keek de jongen met een blos aan. "Zou je hier willen blijven tot ik in slaap val?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Slapen. Ze had een zeer spannende nachtelijke ontmoeting... en zij wilde slápen.
    Natuurlijk wist hij wel dat ze een lange, emotionele dag achter de rug had maar toch had hij... wel ja, op meer gehoopt. Samen uit het raam sneaken ofzo, urenlang praten. Hij schudde het gevoel van zich af. Ze was Cris niet, en door hetzelfde te doen als toen kreeg hij heus niet spontaan dezelfde gevoelens.
    'Uh, ja hoor. Als jij het niet creepy vindt als iemand naar je slapende gezicht zit te zwijmelen.' Hij toonde haar een scheve glimlach en hoopte maar dat ze zich niet aangevallen voelde door wat zijn klasgenoten van plan waren geweest.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    Michiel trok zijn kleren uit en ging in bed liggen. Even blikte hij naar Adam voor hij de vraag stelde, die hij eigenlijk al eerder had moeten stellen. "Wat bedoelde je vanmiddag eigenlijk met die dromen? We werden toen helaas onderbroken door de les en ik had de rest van de dag nog geen mogelijkheid gehad het je te vragen." De jongen rolde op zijn zij en keek naar Adam in het andere bed.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    "Dat moet ik er dan maar voor over hebben..." Vienna ging liggen in het bed van Jester, wat toch vreemd aanvoelde. Jester had waarschijnlijk de perfecte kuil voor hemzelf geschapen, maar voor Vienna lag het niet al te best. Ze keek even met een glimlach naar Fox, voor ze haar ogen dicht deed. "Sorry dat ik zo saai ben, volgende keer maak ik het wel goed met je."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam schoof zijn arm onder zijn hoofd terwijl hij zijn vriend aankeek. Hij was blij dat hij er toch nog op terugkwam en het niet helemaal was vergeten.
    'Ik heb al een tijdje dezelfde dromen,' zei hij zacht. 'Of misschien zijn het meer flitsen, maar meestal als ik een beetje tussen waken en slapen in zit. Dan zie ik vaak een vrouw die over haar schouder naar me kijkt en naar me glimlacht. En daarna is er een klap en is het alsof alle lucht uit mijn longen wordt geslagen. En dan word ik wakker.' Hij beet zenuwachtig op zijn lip. 'Ik vraag me af of het herinneringen zijn.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2020 - 12:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    'Zo saai dat ik niet eens een nachtkusje krijg,' plaagde hij. Hij zat nog steeds op het voeteinde van haar bed. 'Droom fijn, Vienna.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Jester Madcap



          Jester ging tegenover zijn vriend zitten, met zijn rug tegen de muur. "Denk je dat dit een goede actie was?" vroeg hij. Eigenlijk wist hij het antwoord al. Onyx zou zeggen van wel en zich vervolgens afvragen waarom Jester vond van niet. Hij beet op de binnenkant van zijn wang en dwong zichzelf om Onyx aan te blijven kijken.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    Vienna opende een oog en keek naar Fox aan haar voeteneinde. "Die moet je verdienen," zei ze zachtjes."Droom zacht, Fox."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx trok zijn wenkbrauwen op. 'Denk je dat ze het nog een keer zullen flikken dan? Die knulletjes durven echt geen blik meer richting een Panther te werpen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    Fox schudde grijnzend zijn hoofd. Als hij na vandaag nog geen kus had verdiend, kon hij het net zo goed opgeven.
    Hij wierp even een blik op haar knappe gezicht.
    Nah, hij gaf het nog niet op. Hij kreeg die kus wel.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Jester Madcap



          "Ik denk dat ze hier een permanent trauma aan overhouden. In ieder geval Tony."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Mooi toch?' vond Onyx. Dat was immers ook de bedoeling geweest. Een harde les die ze nooit meer zouden vergeten.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Jester Madcap



          "Denk je niet dat het te ver was?" Jester trok zijn knieën op. "Hadden we het niet beter bij een dreigement kunnen houden?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Studieobject 7223

    "Herinneringen? Van voor onze schooltijd, wil je zeggen?" Michiel had daar nooit echt over nagedacht. Er was gewoon school en dat was het leven. Hij keek met een grijns naar Adam. "Nou, als je je gave onder controle krijgt, kun je toch gewoon gaan kijken?! Lijkt me wel gaaf om te weten waar we nu precies vandaan komen."


    It's never gonna happen, Guys.