• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    START
    Zaterdagavond 4 januari 2020, het nieuwe jaar is aangebroken en maandag begint school weer na twee weken (kerst)vakantie: het uitgelezen moment voor een feestje. Er is geen excuus nodig voor een feestje maar voor sommigen is het wel meteen een goede mogelijkheid om aan hun goede voornemens te werken - of juist niet.
    Het feest wordt georganiseerd door Kit en zal dan ook plaatsvinden in huize Meester. Drank in overvloed, muziek en dronken tieners. Wat wil je nog meer?

    Inmiddels is het 22.00 wat betekent dat het feestje al in volle gang is maar laatkomers nog binnen komen druppelen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 17:10 ]

    Heathcliff Evans

    Onbewust hield Heathcliff gespannen zijn adem in, in afwachting van Kits reactie op Tessa's opmerking. Hoewel ze het uiterst subtiel had weten te brengen en aan iemand die niet aan het opletten was ging het waarschijnlijk straal voorbij, was Heathcliff toch bang dat Kit tussen de regeltjes door las, of luisterde in dit geval. Het feit dat Kit, zoals wel vaker het geval was moeilijk te peilen viel, maakte het voor Heathcliffs zenuwen er niet beter op. Kit liet echter een lach horen en Heathcliff ademde opgelucht uit, goed, hij heeft niets door.
          'Ik denk dat mijn vader genoeg geheimen heeft, ja.'
          'Veel mensen hebben geheimen.' Het was eruit voor hij het doorhad, misschien was het wel de alcohol die zijn gedachten in woorden omzette. Heathcliffs hoofd schoot betrapt op en hij schonk Kit een vluchtige, verontschuldigende blik. Hij wilde zeker niet als een bitter persoon overkomen. Tessa deed er nog een schepje bovenop.
          'Sommige geheimen zijn te mooi om voor jezelf te bewaren, vind je niet?' Subtiel keerde Heathcliff-Kit de rug toe zodat hij onbezorgd rood aan kon lopen. Als Kit zijn blozende gezicht kon zien, wist hij zeker dat hij de link leggen en uit zou kunnen vogelen dat Tessa van meer wist. Heathcliff wist zeker dat-dat zijn kansen om ooit iets meer met Kit te hebben dan... tja, dan wat het nu was, waarschijnlijk naar nul zou veranderen. Oké Heathcliff, en nu stoppen met dingen overpeinzen.
          'Dat is dan zijn probleem.' Het onderwerp was veranderd en dat zorgde ervoor dat Heathcliff zijn gezicht weer zijn normale kleur kreeg en hij iets minder asociaal kon gaan staan. Kit hield een prachtige gevormde fles voor zich en toen Heathcliff het label las, zag hij dat het whiskey was, hele dure whiskey. 'Hier word je tenminste echt dronken van.' Even keek hij opzij, net toen Tessa ook zijn kant op keek met een opgetrokken wenkbrauw, het leek wel alsof ze de situatie aan het overpeinzen was.
          'Ik wil zo nog wel dansen. En dat doe ik heel graag zo, zodat ik er later nog wel wat van weet.' Nogmaals wierp Heathcliff een blik op de fles die Kit hem voorhield en besloot toen er voor te gaan. Hij wilde bewijzen dat hij niet alleen maar een verlegen kneus was, maar ook risico's durfde te nemen. Dit wilde hij voornamelijk bewijzen aan Kit, maar stiekem toch ook een beetje aan zichzelf. Hij nam de fles aan, om er vervolgens een flinke slok uit te nemen. Dat hij meteen spijt kreeg van zijn beslissing bleek waarschijnlijk uit de blik die hij trok, die een mengeling was van afschuw, verbazing, walging en shock.
          'Wow, dat was...' Hij knipperde een paar keer terwijl hij even moest kuchen. 'Het smaakt in ieder geval bijzonder.' Besloot hij te concluderen. Hij rook even aan de fles en schudde zijn hoofd, voordat hij nog een slok nam. 'Oké nee, ik ben geen fan.' Heathcliff giechelde zachtjes en gaf de fles door aan Tessa.


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa & Kit



    I just caught the wave in your eyes

    LORI MCCURDY
    Cheerleader ♦ 18 ♦ Outfit ♦ At Kit’s house ♦ With Roxy Gio, Ty & Gus


    Gus was één van de weinigen van wie Lori het kon hebben om oprecht eerlijk te zijn, iemand bij wie ze niet meteen in de tegenaanval ging, vriend of vijand. “Nou, nou Lori, jaloezie siert je niet,” grinnikte Augustus, waarop hij een pruillipje trok en Lori automatisch in de lach schoot. “Besides, ben ik dan niet goed genoeg voor je?” Uit haar ooghoeken gluurde Lori kort naar Gio, voor ze haar arm rond Gus’ schouder sloeg. “Natuurlijk wel,” kirde Lori. “Ik hou van je. Dat weet je toch?”
          Voor Gus’ kon kiezen tussen Lori’s twee opties, had Gio hen al meegenomen richting de dansvloer. Subtiel haalde Gus haar arm van zijn schouder, waarna hij de blondine met haar rug tegen zijn borst aandrukte en zijn beide armen om haar heen sloeg. Een glimlach speelde rond Lori’s lippen terwijl ze op het ritme van de muziek meedansten. Gio was ze bijna vergeten. “Jij weet tenminste wat ik nodig heb,” mompelde Lori tevreden en tilde haar hoofd een klein stukje op, waardoor ze vanuit haar ooghoeken Gus aankeek.
          Dit waren van die momenten dat Lori twijfelde over hun vriendschap. Niet in de zin dat hun vriendschap voorbij was, maar juist of er niet meer was dan alleen hun hechte vriendschap. Ze hadden weleens gezoend, maar daar was het bij gebleven. Lori was bang dat ze Gus kwijt zou raken, als ze een relatie begonnen die geen stand zou houden. Het bewijs waren Gio en Gus, die alleen nog maar leken te kibbelen en ruzie maken.
          Toen Gus haar met één arm los liet, keek Lori enigszins verstoord op. Gus had zijn telefoon in zijn hand en tikte iets in, waarna het erop leek hoe hij zijn telefoon weg wilde stoppen alvorens zich te bedenken. Opnieuw begon hij te typen en ditmaal trok Lori een pruillipje. “Ga je nou de hele avond op dat ding zitten turen?” Lori had zich van zijn andere arm bevrijd en draaide zich om, zodat ze haar vriend recht kon aankijken. Ze sloeg haar armen rond Gus middel en fluisterde in zijn oor: “Ik weet nog wel andere dingen.” Waarna ze speels een kus op zijn lippen drukte.
          Goed, misschien was ze Gio nu wel een beetje aan het provoceren, maar wat zou het? Het was toch uit tussen hun. Ze hoefde echt geen verantwoordelijkheid aan haar af te leggen. Bovendien leek Gio op te gaan in de muziek en haar drank en als ze het vervelend vond, draaide ze zich maar even om.

    Giovanna Sampaio - 20 - outfit



          Daar waar Augustus het wel fijn leek te vinden dat ze zich koest hield besloot Lori gewoon te doen alsof Gio het oké zou vinden als ze haar vriend… Oké Oké EX-vriend… zou moeten delen. Gio rolde opnieuw met haar ogen en was net van plan er iets van te zeggen toen ze twee lippen op haar schouder voelde. Ze grijnsde even kort toen ze Ty’s fluisterende stem in hoor oor hoorde. “Boo.” Haar gebeden waren duidelijk verhoord. “Ik verveelde me, so here I am…” Gio voelde hoe hij haar tegen zijn borst aantrok en zuchtte. Tijdverdrijf dus… Oh well, het was niet alsof ze druk was met iets anders. Roxy, hoe onuitstaanbaar ook, was in Ty’s ogen onbereikbaar en waarschijnlijk daardoor ook meteen een stuk interessanter dan alle vrouwen die zich voor zijn voeten wierpen zodra hij met zijn vingers knipte. Niet dat ze zelf een haar beter was, ook zij had wel eens een uitspatting.

          Een onrustige kriebel ontstaat in haar buik wanneer ze zijn gezicht in haar nek voelt en even sluit ze haar ogen. “Heb ik iets gemist?”Gio trok haar wenkbrauwen op maar schudde kort haar hoofd waarna ze haar hoofd draaide en een kus op zijn wang drukte.. “Nothing much… Gus en Lori voerden een soort paringsdans uit terwijl jij op uitje was met Rox.” Een kleine glimlach speelde om haar lippen terwijl ze haar heupen op de maat van de muziek bewoog. Niet lang daarna draaide ze haar lichaam en keek ze Ty aan terwijl ze een slok van haar drankje nam. “Wat heb je eigenlijk met haar gedaan…? Je bent wel lief geweest toch?” Kort beet Giovanna op haar lip en ze haalde een hand door haar haar. "Laat me in ieder geval niet meer alleen met jut en jul.", vervolgde ze daarna met een knikje naar Lori en Gus.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 19:19 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.


    KITMAXWELLMEESTER


    18 ★ At his house ★ Kitchen ★ With Heath & Tessa



















    Zowel Heath als Tessa leek erg gefocust te zijn op het hebben van geheimen. Kit voelde zich hier ongemakkelijk bij. Hij kreeg het idee dat Tessa wellicht meer wist dan Kit wilde. Hij wist niet goed wat hij moest doen. Als Tessa wist van Heath en Kit, leek ze er behoorlijk oké mee te zijn - wat voor Kit een opluchtig was. Toch was hij bang. Hij was bang dat de rest van de school erachter zou komen en hij binnen no-time gedegradeerd werd tot pisplaatje van de school.
          Toen besloot Kit het over een andere boeg te gooien. Wat Heath en Tessa konden, kon hij tien keer beter. Hij nam nog een slok van de dure whisky en rechtte zijn rug zelfverzekerd. Hij lachte toen Heath moeite had met de drank binnen te houden, maar hij besloot er geen gemene opmerking over te maken.
          'Als jullie het toch zo graag over geheimen willen hebben', begon Kit uitdagend. 'Dan mogen jullie raden wat mijn waarheid is en wat mijn leugens zijn. Are you guys in?'. Een lichte grijns rustte op Kits gezicht. Hij wilde Heath uit zijn tent lokken en hij was ook wel geïnteresseerd in de mysterieuze Tessa. 'Maar op voorwaarde dat jullie hetzelfde doen', stelde hij voor. 'Ik zal eerst gaan. 1. Ik haat mijn ouders. 2. Ik heb nooit met iemand gezoend. 3. Ik vind iemand leuk.'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 10:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking






    Tessa Mae Sandler

    "I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story."

    • 19 • Cheerleader • Party • w/ Heathcliff & Kit • Outfit •

          "Veel mensen hebben geheimen."
    Wellicht dat Kit het ontgaan was, maar Tessa herkende de subtiele bittertoon die in de woorden van haar beste vriend verweven zaten. Helaas voor Kit kon ze Heath geen ongelijk geven — moest hij de jongen maar niet in het geheim willen houden.
          Geheimen.
    Tessa besloot haar mond er verder maar over te houden, want inmiddels had ze het woord nu zo vaak gehoord dat ze zich af begon te vragen of ze dit nu ook allemaal in het geheim deden. Al die geheimpjes. De brunette nam de fles aan die Heath naar haar uitstak en nam er een stevige slok van. Vrijwel meteen vertrok haar gezicht heel even en voelde ze hoe de drank brandend door haar keel heen gleed.
          "Mensen goedheid," kuchte ze zacht en liet een huivering kort over haar lijf heen rollen. "Hier slaat menig normaal mens stijl van achter over." Grinnikend keek Tessa heel even naar Heath, die op zijn beurt duidelijk ook onder de indruk was van de sterke drank. Stiekem was ze nu al trots op hem, wetende dat hij dit normaal niet zo gauw zou doen.
          "Als jullie het toch zo graag over geheimen willen hebben," begon Kit ondertussen. Tessa wilde bijna gaan kreunen. Geen geheimen meer, alsjeblíéft! "Dan mogen jullie raden wat mijn waarheid is en wat mijn leugens zijn. Are you guys in?" Nu veerde de brunette iets op en verscheen er een met ondeugd gevulde twinkeling in haar ogen. Wederom blikte ze een keer naar Heath, trok daarbij veelzeggend haar wenkbrauw op alvorens ze weer naar Kit keek.
          "Maar op voorwaarde dat jullie hetzelfde doen," stelde deze op zijn beurt verder voor. Tessa haalde haar schouders op — er waren maar weinig dingen waar ze geheimzinnig over deed. "Ik zal eerst gaan. 1. Ik haat mijn ouders. 2. Ik heb nooit met iemand gezoend. 3. Ik vind iemand leuk."
          "Nu, dat is niet zo moeilijk," reageerde de brunette vrijwel meteen. Behendig plukte ze de fles drank uit Kit's handen en nam er een nieuwe slok van — die ze vervolgens eerst met een lichte gruwel weg slikte, alvorens ze überhaupt een nuchter woord uit kon brengen. "Één is een leugen, ik kan me namelijk niet voorstellen dat je een hekel aan je ouders hebt," sprak ze vervolgens. Zonder ook maar één blik op haar beste vriend te werpen ging ze vervolgens verder. Tessa had geen blijk gegeven van dat ze iets wist en een perfect excuus had ze zo klaar gespeeld om te voorkomen dat Kit verder nog iets door ging hebben. Tenslotte stond haar vriendschap met Heath haar erg hoog en ze wilde geen dingen zeggen, waar hij later boos om zou worden.
          "Twee en drie zijn waarheid. Laten we eerlijk wezen, met die meute die af en toe om je heen hangt, kan ik me niet voorstellen dat je nooit met iemand gezoend heb. En tussen al dat vrouwelijk schoon zal er vast wel één tussen zitten die je leuk vind."
    Met een subtiele triomfantelijke glimlach op haar lippen keek Tessa naar Kit op, waarbij ze de dubbelzinnige opmerking niet voor zich kon houden en al prevelend over haar lippen heen liet rollen.
          "Of zit ik er nu naast?"

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 14:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Sam

    ‘’Ja heel schattig, vind je niet?’’ zei Sam op een duidelijk sarcastische ondertoon, Izak keek nogmaals naar de twee en schudde kort zijn hoofd. 'Ik hoop echt dat ik word uitgenodigd voor het huwelijk,' zei hij op dezelfde sarcastische toon om Sam te laten weten dat ze op één lijn zaten. Izak was blij dat Sam de hele Tyler situatie verder liet rusten, het was niet bepaald Izak zijn plek om Tyler te gaan outen. Als dat iets was wat Tyler anderen wou mededelen moest hij dat zelf maar gaan doen.
    ‘’Thank you, sir.’’ zei Sam nadat Izak een drankje voor haar had gehaald,Izak zelf had zijn voorgaande drankjes al redelijk snel achterover geslagen, maar Sam gaf het een volledig nieuw niveau. Als iemand hier nu een wedstrijd atten zou organiseren dan zou Sam zeker wel kunnen winnen zo snel wist ze haar drankje achterover te slaan. Iets wat Izak eigenlijk helemaal niet heel goed lag, want hij wist best hoe alcohol werkte. Het was niet alleen de hoeveelheid alcohol die je dronken maakte, maar ook het tempo waar je het mee opdronk en Sam haar tempo lag nogal hoog. ’'Wow, dacht niet dat ik zoveel dorst zou hebben.’’ zei Sam toen ze alles achterover had geslagen, Izak lachte klein naar haar niet wetend wat hij hier op moest zeggen. Hij nam snel nog een slok van zijn drinken, één beker zou Sam toch nog niet zoveel doen? ‘’Hm, misschien als ik hier nog een van krijg geef ik het wel een poging.’’ zei Sam vervolgens over dansen, het zou Izak inderdaad niet verbazen als ze na nog een beker daarvan wel met hem zou willen dansen, voor iemand als Sam die niet veel gewend was, lag de drempel dan waarschijnlijk alweer een stukje lager. ‘’Hm, weet je wat, ik haal het wel zelf. Wat zat er in?’’ vroeg Sam uiteindelijk, Izak kon moeilijk nu onder zijn leugen uit komen. Hij ging haar nu echt niet vertellend at er Bacardi in haar drankje had gezeten, dan hadden ze zeker de poppen aan het dansen. 'Zeven-up of Spirte,' zei hij dan ook, waarna hij kort zijn schouders ophaalde. 'Maar volgens mij was het de laatste, we kunnen ook wel wat water halen in de keuken?' bedacht hij zich.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.



    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Gio @ Dancefloor


    Ze schudde kort haar hoofd drukte toen een kus op mijn wang, waardoor mijn lach wat breder werd. “Nothing much… Gus en Lori voerden een soort paringsdans uit terwijl jij op uitje was met Rox.” Ik haal mijn wenkbrauwen wat op en kijk naar Lori & Gus. Well alright. Haar heupen bewegen op de maat van de muziek en langzaam laat ik mijn handen afglijden naar haar heupen, waar ik lichtjes met haar mee ga. “Wat heb je eigenlijk met haar gedaan…? Je bent wel lief geweest toch?” Ik lach en grijns even. "Laat me in ieder geval niet meer alleen met jut en jul." vervolgde ze al snel en ik knik. "No Problem, darling...'' zeg ik.
    "Ik ben altijd lief, toch?'' prevel ik en plaats een paar zachte kussen in haar nek, ''You know me..'' ik lach zachtjes en trek me dan wat terug. ''Ik moest vooral levende bevestiging zoeken van wat ik al vermoedde, jullie twee hadden gelijk.'' zeg ik dan en grijns weer. ''Ze zegt wel dat ze het allemaal zo erg vind, maar uiteindelijk is ze net zoals de rest, anders zou ze wel tekeer zijn gegaan tijden ons kleine.... Momentje, no?'' zeg ik dan tevreden, me er maar al te goed van bewust dat ik het wellicht wat aandikte. Inhoudelijk zei ik wellicht niet veel, maar mijn toon klinkt wat suggestiever dan eigenlijk nodig is. Ach, het maakt ook niet uit.
    ''In ieder geval, zo interessant blijkt het dus niet te zijn...'' zeg ik weer zachtjes. Goed, nog altijd vond ik het zeer interessante situatie. Ik hou van een uitdaging zo nu en dan, maar ik denk dat als ik dat ga uitspreken waar deze meiden bij zijn dat het niet goed gaat aflopen. ''Dus ik ben weer terug bij iets wat me nooit zal teleurstellen, you.'' ik knipoog naar haar en druk een kus op haar wang.


    El Diablo.

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Met Izak ━ outfit

    Sam voelde een lichte tinteling in haar hoofd en knipperde een paar keer met haar ogen, niet goed wetend waardoor het kwam. Misschien was het wel de muziek dat voor een piep in haar oren veroorzaakte. Ze keek wat getreurd naar het bekertje toen ze te horen kreeg dat het de laatste was van het drankje. Hoewel, ze had wel gedacht dat Sprite anders smaakte dan ze had verwacht, maar de laatste keer dat ze een Sprite had gedronken was waarschijnlijk toen ze dertien was, dus veel kon ze er ook niet over zeggen. ‘’Nou vooruit dan maar, omdat ik een goede vriendin ben.’’ Zei ze en legde het bekertje op tafel toen Izak aanbood om later wat te drinken te halen. ‘’Alleen geen water, water is saai. Er is toch vast nog wel wat Sprite, niet?’’ Er waren vast wel meer dan twee flessen Sprite op een feest van iemand als Kit, althans dat zou ze wel verwachten. Sam haalde haar schouders op en pakte Izak bij zijn pols om hem mee te trekken naar de dansvloer en liet hem daar weer los. Even stond ze stil en luisterde ze naar de muziek, maar sloot haar ogen toen ze langzaam de ritme op wist te pakken en mee bewoog. Haar handen kronkelden langzaam omhoog en een glimlach vormde rond haar lippen. Tegen veel verwachtingen in kon ze echt wel dansen en nog goed ook. Alleen zagen bekenden het vrijwel nooit. Laat in de nacht zagen vreemdelingen in een of andere mystieke club in Queens haar dansen. Het was fijner om in een onbekende omgeving los te gaan dan op een feest met leerlingen. Niet dat ze veel moeite had om haarzelf ondertussen in verbeelding te transporteren naar een geheimzinnige avondclub. De muziek nu was nog niet zo slecht dus Sam liet het dan ook toe, voor deze keer.
    Sam opende haar ogen weer en keek met haar blauwe kijkers Izak weer aan. Uitdagend trok ze haar wenkbrauwen op. ‘’Had je niet verwacht of wel?’’ Vroeg ze met een ondeugend lachje en pakte vervolgens zijn hand om hem een paar keer in rondjes te laten draaien onder haar arm. ‘’Niet zo stijfjes, Tarzan -- Ik bedoel, Izak.’’ Oeps. Dat had ze waarschijnlijk niet moeten doen. Het was geen goed idee om de bijnamen van Augustus te gebruiken. Ze perste haar lippen gauw bij elkaar en haalde haar schouders onschuldig op. ‘’Ik weet zeker dat er wat meer danspasjes verscholen zitten in dat lichaam.’’

    Giovanna Sampaio - 20 - outfit



          GIovanna grinnikte toen Gus kort naar Lori en Gus keek. "No problem, darling..." antwoordde Ty op haar vraag, alhoewel het eerder een bevel was, haar niet meer alleen te laten met de twee. Ze voelde hoe zijn handen afgleden naar haar heupen en even was ze afgeleid. "Ik ben altijd lief toch?", vroeg hij vervolgens terwijl hij zijn lippen een aantal keer in haar nek drukte. Gio grinnikte en kriebelde met haar lange nagels in zijn nek. "You know me...", lacht hij zacht. "Ik moest vooral levende bevestiging zoeken van wat ik al vermoedde, jullie twee hadden gelijk." Giovanna trok haar wenkbrauwen op. "WIj hebben altijd gelijk, Ty. Heb je dat nog steeds niet geleerd?", zei ze met een scheve lach. 'Ze zegt wel dat ze het allemaal zo erg vind, maar uiteindelijk is ze net zoals de rest, anders zou ze wel tekeer zijn gegaan tijden ons kleine.... Momentje, no?" Ty's suggestieve toon zei genoeg en Gio lachte. "Wat een smeerlap ben je eigenlijk ook." Wel een lekkere smeerlap. ''In ieder geval, zo interessant blijkt het dus niet te zijn. Dus ik ben weer terug bij iets wat me nooit zal teleurstellen, you.'' Ditmaal drukte Ty zijn lippen op haar wang en Gio's lach werd wat breder. "I will never disappoint you."Gio knikte even naar de drankentafel. "Wat zeg je ervan, Gorgeous. Een fles meejatten en even naar buiten?", vroeg ze vervolgens. "Dan kan ik ook even een peukje doen.", voegde ze eraan toe. Ze liet voor het gemak achterwege dat ze momenteel zo ver mogelijk van Gus en Lori verwijderd wilde zijn.

          Het zou niet de eerste keer zijn dat de twee zichzelf bezatten met een goeie fles drank en een peuk. En het was alles wat Gio momenteel nodig had om haar slechte humeur als sneeuw voor de zon te doen verdwijnen. Ze hield haar hoofd schuin, beet kort op haar lip en keek Ty aan. "Of doe je liever iets anders.", het klonkt suggestiever dan ze bedoelde, but who cares. Ty kende haar goed genoeg om te weten wat ze wel en of niet bedoelde.



    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 22:51 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Sam

    Izak hield Sam nauwlettend in de gaten, hij had eerlijk gezegd nog geen flauw idee hoe Sam zou reageren op een klein beetje alcohol. Izak had niet het idee dat je echt dronken kon worden van één bekertje, maar je wist maar nooit wat voor invloed het op de jongedame had. . ‘’Nou vooruit dan maar, omdat ik een goede vriendin ben.’’ zei Sam uiteindelijk. ’'Alleen geen water, water is saai. Er is toch vast nog wel wat Sprite, niet?’’ Izak haalde kort zijn schouder op. 'Ik denk dat iedereen gewoon heel erg van Spirte houd.' zei hij met een kleine glimlach op zijn lippen.
    Terwijl Sam Izak meetrok de dansvloer op pikte Izak nog snel een bekertje voor zichzelf mee. Hij zou Sam verder geen drank meer geven, maar hij mocht zichzelf toch echt nog wel wat drinken gunnen. Aan de andere kant, hij kon niet dronken worden en op Sam letten tegelijkertijd, maar hij had haar niet voor niets de drank gegeven, om zijn avond leuker te maken. Op de dansvloer begon Sam meteen haar heupen heen en weer te zwaaien, om heel eerlijk te zijn was Izak wel een beetje verrast. Izak had verwacht dat ze ongemakkelijk heen en weer zou schuifelen en het zeker niet naar haar zin zou hebben. Hij dacht dat hij degene moest zijn die haar aan zou sporen, maar het bleek dat het andersom was.
    ‘’Had je niet verwacht of wel?’’ zei Sam, gevolgd door een ondeugend lachje. 'Ik wist niet dat er een kleine danser in jou zat, ja.' antwoordde Izak eerlijk terwijl hij een paar rondjes onder Sam haar arm werd gedraaid. Een kleine lach rolde over Izak zijn lippen terwijl hij half door zijn knieën moest om onder Sam haar arm door te kunnen, dat was niet de ideale danspas. ‘’Niet zo stijfjes, Tarzan -- Ik bedoel, Izak.’’ zei Sam vervolgens, Izak schudde even zijn hoofd. 'Oh kom op Papa Smurf, ik moest nog even bekomen van jou danspasjes.'
    ‘’Ik weet zeker dat er wat meer danspasjes verscholen zitten in dat lichaam.’’ vervolgde Sam nog, Izak wist ook wel dat er heel wat betere danspasjes in zijn lichaam verstopt zaten. Hij had tien jaar ballet training, maar het leek hem niet bepaald gepast om zijn pirouettes hier aan iedereen te laten zien, mocht hij zich daar wel comfortabel mee voelen. 'Geef me tijd, geef me tijd,' zei Izak, waarna ook hij begon te dansen, deze keer pakte hij Sam haar hand vast en draaide haar een aantal rondjes, waarna hij Sam dichter naar zich toe trok. Nog snel dronk hij zijn nieuwe bekertje leeg, die hij vervolgens argeloos op de grond liet vallen. 'Is dit het moment waarop je me in natura gaat betalen?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Augustus Fisher

    Terwijl hij met Lori stond te dansen, kruiste Augustus' blik die van Giovanna, die allerminst geamuseerd leek door het duo. Hij kon het niet laten even met zijn ogen te rollen, kon ze hem niet even een break geven? Ze waren immers al een hele tijd uit elkaar en op dit moment deed hij toch niks schandaligs. Aan de andere kant, hij was dit wel van Gio gewend, die had nogal wat problemen met de hechte vriendschap die hij had met Lori.
          'Staren is onbeleefd.'
          'Jij weet tenminste wat ik nodig heb.' Augustus moest zachtjes lachen, wat Lori waarschijnlijk kon voelen, zo dicht stonden ze inmiddels op elkaar. Hij blikte naar beneden, net toen de blondine haar kin wat had opgetild om hem aan te kunnen kijken. Hij gunde haar een scheve glimlach terwijl hij zijn lichaam verder bewoog op de maat van de muziek. Uit zijn ooghoek zag hij Tyler weer verschijnen — die had ook zijn tijd genomen met zijn heilige Maria. Deze ontfermde zich over Gio, waar Augustus stiekem wel dankbaar voor was, want 1. dan hoefde hij haar veroordelende blik niet constant op zich branden en 2. ergens voelde hij zich ook wel een beetje schuldig dat ze haar niet wat meer betrokken. Of hij niet ergens jaloers was dat zijn vriend met zijn ex aan de haal ging? Wat dat betreft was Augustus geen jaloers persoon of zich vastklampte aan het verleden. Tuurlijk, hij had zeker wel om Gio gegeven, dat deed hij nog steeds, maar hij bleef niet hangen in oude gevoelens, dat was voor sentimentele watjes.

    Vanaf de andere kant van de kamer keek hij toe hoe Niah zijn berichtje opende en las. Hij zag haar fronsen en een beetje verward om zich heen kijken tot haar blik op hem viel. Geamuseerd keek hij haar aan, waarop zij haar wenkbrauw naar hem optrok en haar hoofd schudde. Hij zag dat ze een antwoord terug typte en hij wierp een blik op zijn telefoon die trilde. Hij trok zijn wenkbrauwen wat op toen hij antwoord las en grinnikte zachtjes.

    Zoiets had ik inderdaad in gedachten, so I'll take that as a yes ;p

    Toen kwam er weer een berichtje van Valentina binnen door welke hij eveneens moest lachen.
          'Ga je nou de hele avond op dat ding zitten turen?' Lori had zich omgedraaid in zijn armen en hij keek haar semi-schuldig aan.
          'Excuses, milady,' zei hij overdreven galant en keek haar grijnzend aan. 'Ik denk alleen dat je dit wel leuk vindt om te lezen.' Hij hield haar zijn gesprek met Valentina voor en knikte met zijn hoofd richting de voordeur. 'Die kneus kan elk moment door die deur lopen.' Hij stopte zijn telefoon weg. 'And now I'm all yours.' Lori speelde hier op in door haar armen om zijn middel te slaan en zich naar zijn oor toe te buigen.
          'Ik weet nog wel andere dingen,' fluisterde ze. Geïntrigeerd keek Augustus haar aan, maar daar had hij niet veel tijd voor, want voor hij het wist had Lori een kus op zijn gedrukt. Een grijns verscheen er om zijn lippen.
          'Hm, zulke dingen vind ik wel leuk,' sprak hij geamuseerd. Hij plaatste zijn handen op haar heupen en trok haar wat dichter naar zich toe. 'Weet je nog andere leuke dingen?'


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Lori, Gio


    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 22:47 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Gio @ Dancefloor


    "Wat een smeerlap ben je eigenlijk ook." zei ze en een lach rolt over mijn lippen. ''You love it.'' plaagde ik nog. "I will never disappoint you.'' zei ze toen. Ik glimlach. ''I know...'' zeg ik dan zacht en zowaar oprecht. "Wat zeg je ervan, Gorgeous. Een fles meejatten en even naar buiten?", vroeg ze vervolgens. "Dan kan ik ook even een peukje doen." Ik lach en knik, waarna ik een arm om haar heen sla. ''Sounds good to me, babe.'' zeg ik, "Of doe je liever iets anders." Ik grijns bij het horen van haar woorden. Ik neem haar mee naar de dranktafel, ''Hmh, daar komen we wel babe.. Geen zorgen.'' zeg ik grijnzend.
    Hier pak ik de beste fles die ik zie op de tafel en begeleid haar dan naar de tuin. Ik neem plaats bij haar op een loungebank achterin de tuin en trek haar tegen mij aan, waarna ik de fles open. Ik neem een grote slok en geef haar dan de fles, waarna ik een pak sigaretten uit mijn zak vis. Ik steek er een op en hou dan het pakje aan haar voor. ''Hmh, jij blijft altijd goed voor me toch?'' vraag ik haar zachtjes en druk een kus op haar schouder. ''Want dan blijf ik goed voor jou..'' grijns ik en druk nog een paar kussen in haar nek. ''Dus darling, begin je je al beter te voelen?'' vraag ik haar uiteindelijk.
    Ik trek me wat terug en kijk omhoog naar de lucht, waar mijn ogen langzaam naar de verschillende sterren kijken. Ik kon hier nog wel even blijven denk ik zo. Ik had mijn sigaretten, mijn drank en een prachtige dame aan mijn zij. Wiet of meer mooie mensen mogen erbij natuurlijk, maar dit is ook prima. Ik kijk langzaam weer haar kant op en grijns dan lichtjes. ''Je ziet er echt heerlijk uit vanavond, zoals altijd natuurlijk,'' zeg ik, ''can I have a taste?'' plaag ik dan.


    El Diablo.

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • dancefloor with Lucas

          Gelukkig leek Lucas het allemaal niet zo erg te vinden aangezien hij zijn armen rond haar middel liet glijden en haar nog wat dichterbij trok. Toch verontschuldigde ze zich even voor de 'onderbreking'.
          ''Geen probleem.'' Ze kon het niet laten om toch te lachen om hoe hij haar aan keek - vooral toen een frons tevoorschijn kwam. ''Wat precies werd er onderbroken?'' Ze begon te grijnzen en haalde haar schouders op.
          ''Geen idee,'' speelde ze het spelletje net zo onschuldig mee. Ze fronste lichtjes toen haar telefoon weer trilde en zuchtte zacht, al was ze toch te nieuwsgierig en liet ze één arm van zijn nek glijden, waarmee ze haar telefoon greep. Ze blikte vluchtig naar Gus en begon vervolgens weer terug te typen.
    Volgens mij heb jij het al druk genoeg. Gebruik je wel een condoom? Wie weet wat Tyler haar mee heeft gegeven.
    Ze drukte op verzenden nog voor ze zich kon bedenken en stopte haar telefoon weer weg. Oh, fuck it, als Gus dat spelletje wilde spelen. Waarom liet ze zich eigenlijk zo kennen? Ze stond hier met Lucas, die tenminste niet een joch met zijn kop in de wc drukte.
          ''Meer drankjes, Lucky? Of oefen je liever nog even op je dans skills?''
    THOMAS HOUSTON
    18 • Black Sheep • outfit + jeans • Kit's house with Valentina

          Ze zei er niets van dat hij bijna op zijn bek was gegaan maar ook niet over dat hij netjes de deur open deed voor haar. Hij had het misschien ook niet verwacht. Hij had het echter totaal niet verwacht dat ze ineens haar lippen op de zijne zou drukken. Wat traag reageerde hij dan ook en kuste haar langzaam, aarzelend terug, tot ze het alweer verbrak en naar de voordeur liep. Hij volgde haar langzaam.
          Hij was hier puur voor haar - omdat zij wilde dat hij mee ging. Anders had hij nu thuis gezeten, achter zijn playstation met een potje Call Of Duty, een blikje energy en een zak chips. Zelfs nu hij Valentina had - prefereerde hij die playstation nog. De pesterijen waren heus niet gestopt nu hij een relatie had met haar. Hij haalde zijn hand door zijn haren en sjokte met tegenzin achter haar aan naar binnen. Binnen sloeg de warmte hem meteen in het gezicht en de drukte ontging hem ook niet. Geweldig. Hij beet op zijn onderlip en keek wat nerveus rond, waarna hij weer naar Valentina blikte.
          ''Wil je eerst wat te drinken?'' Alcohol zat er voor hem niet in - hij was niet van plan om in de auto te stappen met alcohol op, in ieder geval.

    Giovanna Sampaio - 20 - outfit



          "Geen zorgen... Daar komen we wel, babe." Giovanna lachte kort. "Ofcourse we will." Ze keek toe hoe Ty, hoe kon het ook anders, de beste fles van tafel griste. Eenmaal bij de loungebank plofte ze naast hem neer. Gewillig leunde ze tegen hem aan, waarna ze de fles aanpakte en een grote slok nam. Ze voelde de drank door haar keel glijden, op weg naar haar maag. "Hmm." Ty duwde zijn pakje sigaretten onder haar neus. "Why thank you.", grijnsde de brunette terwijl ze een sigaret uit het pakje viste. Ze pakte haar aansteker, stak de peuk aan en inhaleerde diep, waarna ze de rook uitblies. "Jij blijft altijd goed voor me, toch?", vroeg Ty ineens, zijn stem zachter dan normaal. Hij drukte een kus op zijn schouder. Giovanna fronste even. "Waarom zou ik niet goed voor je blijven? Ben ik ooit niet goed voor je geweest?", vroeg ze licht verontwaardigd. "Want dan blijf ik goed voor jou.", vervolgde Ty zijn zin met een lach waarna hij zijn lippen verplaatste naar haar nek. Gio rolde met haar ogen. Voor een seconde was ze erin getrapt. "Dus darling, voel je je al beter?" vroeg de jongen haar tot slot, om zijn blik vervolgens te richten op de met sterren bezaaide hemel. Gio haalde licht haar schouders op terwijl ze de fles drank opnieuw naar haar lippen bracht en de drank naar binnen goot. De hemel was prachtig, ze had een goede fles drank, een peuk en natuurlijk een van haar beste vrienden. "Jawel." Het korte woord rolde over haar lippen.

          Tyler draaide zijn hoofd naar haar toe. "Je ziet er weer heerlijk uit vanavond, zoals altijd natuurlijk." Gio schud kort haar hoofd. "Slijmbal.", zei ze zacht. "Can I have a taste?" Nu moest ze lachen. Daar kwam de aap uit de mouw. Plagend drukt ze een kus net naast zijn mondhoek waarna ze zich terugtrekt en haar schouders ophaalt. "Zoiets?", De vraag rolde over haar lippen. Ze trok haar benen onder zich, beschermend tegen de frisse avondbries die door de tuin waaide. "Jij altijd.", vervolgde ze haar plagerij. "Krijg ik daar nog iets voor terug, of is het allemaal eenzijdig?" Met haar donkere ogen keek ze Ty strak aan terwijl ze de sigaret weer aan haar lippen zette.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Met Izak ━ outfit


    ‘’Bullshit. Iedereen houd van drank.’’ Kaatste de woorden van Sam vrijwel meteen terug nadat ze wijs werd gemaakt dat veel mensen van Sprite hielden en dat het daarom op was. Drank, drugs en seks. Dat waren de drie redenen waarom er zulke feestjes werden georganiseerd en waarom iedereen er dan ook heen kwam. Behalve de mensen die daar geen interesse hadden kwamen niet opdagen, maar dat was ook wel logisch, want meestal waren zulke avonden ook wel — the night of regrets, toch?
    ‘’Ik heb thuis zitten oefenen voor vanavond, vandaar.’’ Niet waar. Oké, misschien deels. Ze zat wel vaker in haar kamer drie uur in de nacht een eigen feestje te houden, maar niet om voor te bereiden voor vandaag. Ze had het niet eens overwogen, laat staan van plan zijn om op te dagen, natuurlijk veranderde dat weer door Izak Konstantyn Tomaszewski. Wow, had ze dat juist gedacht? Sam lachte hoofdschuddend om haarzelf. Ze had altijd wel moeite gehad om zijn volle naam in één keer uit te spreken en faalde daar dan ook altijd in. Moest ze nu ook een poging wagen om het hardop te zeggen? Het zou wel heel random zijn. Sam wuifde haar kleine overwinning weg en moest weer lachen toen ze Papa Smurf hoorde. Die had ze moeten zien aankomen.
    ‘’Excuses, excuses.’’ Zei ze afkeurend en schudde haar hoofd toen Izak vertelde dat hij ‘nog moest bijkomen van haar danspasjes’. Algauw wist hij op haar niveau te komen en bewoog ook mee met de muziek. Hij zette zelfs een stapje verder door haar dichterbij hem te trekken, waardoor ze het niet kon laten om haar wenkbrauwen op te trekken. Ook zijn bekertje gooide hij zomaar weg. Hij was wel heel zelfverzekerd nu, niet? Het stond hem wel goed. I mean, hij zag er al behoorlijk goed uit maar dit?
    Sam rolde met een glimlach haar ogen zodra ze het woord ‘in natura’ weer hoorde. ‘’Je wilt wel heel graag in natura betaald worden, niet?’’ Ze waagde een stap dichterbij te zetten en voelde haar hart bonzen, hoe gedurfd ze was of niet. ‘’Ik ben bang dat we geen seks kunnen hebben op de dansvloer, Izak.’’ Zei zet een knipoog en liet haar vingers omhoog kruipen van zijn borstkas naar zijn nek. ‘’Maar..'' Zei ze met een korte pauze ertussen. ''.. een aanbetaling is nog wel mogelijk.’’ Haar hand zat inmiddels gedeeltelijk om zijn nek en haar duim liet ze over zijn wang glijden. Alsof ze dit al niet warm genoeg vond durfde ze hem ook nog aan te staren in zijn hazelkleurige kijkers. Een valse glimlach speelde rond haar lippen toen haar blik langzaam naar zijn lippen gleden. ‘’I dare you.’’ Zei ze iets zachter, en keek hem weer met volle uitdaging aan. Echter kon ze het niet laten om hem een beetje te plagen, want Sam was Sam after all. Sam wachtte tot ze enkele centimeters van elkaar stonden en twijfelde even of het echt zo nodig was om het te verpesten. Maar die twijfel duurde niet lang en voor Izak het wist had Sam hem een volle lik op zijn wang gegeven. Ze deed een stap naar achter een beet met een grote glimlach op haar onderlip om het niet uit te proesten. ''You'll have to try another time, casanova.''

    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 9:57 ]