• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    START
    Zaterdagavond 4 januari 2020, het nieuwe jaar is aangebroken en maandag begint school weer na twee weken (kerst)vakantie: het uitgelezen moment voor een feestje. Er is geen excuus nodig voor een feestje maar voor sommigen is het wel meteen een goede mogelijkheid om aan hun goede voornemens te werken - of juist niet.
    Het feest wordt georganiseerd door Kit en zal dan ook plaatsvinden in huize Meester. Drank in overvloed, muziek en dronken tieners. Wat wil je nog meer?

    Inmiddels is het 22.00 wat betekent dat het feestje al in volle gang is maar laatkomers nog binnen komen druppelen.
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 17:10 ]

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • kitchen -> dancefloor with Lucas

          De knipoog van zijn kant ontging haar niet maar ze had niet het idee dat hij daar meer mee bedoelde. Het shotje brandde aangenaam in haar keel, al was het gevoel al wel wat doffer dan normaal. Tevreden plaatste ze het shotje weer op het aanrecht.
          ''Bedankt, barvrouw. Nog zo eentje voor we weer het slagveld optrekken. Of twee.'' Niah begon te lachen en schudde haar hoofd. ''Je wil me echt dronken hebben, of niet soms?'' lachte ze terwijl ze de fles alweer greep en twee nieuwe shotjes inschonk. ''Het niet alsof jij de moed nodig hebt om te dansen - maar vooruit.'' ze hief haar shotje weer. ''Omdat je al zo lief bent om mee te gaan dansen.'' Ze sloeg het tweede shotje ook achterover en schudde kort haar hoofd in een poging van het brandende gevoel af te komen.
          ''Dat is genoeg voor jou, voorlopig.'' plaagde ze hem, al had ze het eerder over zichzelf dan hem in dit geval. Hij kon vast meer aan dan haar en gezien de hoeveelheid die ze al achter haar kiezen had.. ze kon er niet eens verstandig over nadenken op het moment. Het was meer dat het niet zo lekker viel in haar maag en ze niet straks alles er uit wilde gooien.
          ''Oh, dit is mijn favoriete liedje!'' riep ze blij toen de muziek veranderde. Zonder op hem te wachten, maakte ze haar weg alweer terug naar de dansvloer. In de woonkamer kreeg ze het groepje bij Roxy niet in het oog - en dat was misschien maar beter ook.

    Giovanna Sampaio - 20 - outfit



          Algauw werd het Giovanna duidelijk dat Lori op oorlogspad was. En niet zo'n beetje ook. "Roxy hier." Stak de blondine van wal. "Wilde niet met Ty zoenen, zegt ze tenminste. Beetje ongeloofwaardig, vindt je ook niet?" Giovanna trok een wenkbrauw hoog op. "Pardon?" Dramatisch keek ze om zich heen. "Werkelijk waar, iedere vrouw hier gaat plat voor Ty... En uitgerekend jij niet? Wat probeer je te zeggen... Dat je hem terugzoende uit angst?", beet Giovanna het meisje toe. Voor het gemak besloot ze haar eigen avontuurtjes met Ty maar even stil te houden. “I...Ik,” stotterde Roxy, waardoor Lori een diepe zucht slaakte. “Niets. I.Ik begrijp de boodschap. Ik blijf wel uit de buurt. Laat me met rust… Alsjeblieft.” Bijna had Gio de neiging om Lori weg te trekken, maar eigenlijk vermaakte ze zich wel. Als je aan Ty komt,” zei Lori. “Kom je aan mij.” Lori rechtte haar rug en keek vragend naar Gio. “Heb jij Ty al gezien, Gio?,”vroeg Lori haar vriendin. Giovanna wilde antwoorden, maar blijkbaar stonden Gus en Ty achter haar. “Hoe toevallig,” zei Lori terwijl ze Roxy klem zette tegen de muur en met haar vrije hand zwaaide naar de mannen. “Daar zul je hem net hebben. Hé Ty, Gus! We hadden het net over je, Ty!” Uit de, weliswaar gemaakt enthousiaste, woorden begreep Giovanna dat het inderdaad ging om het feit dat Ty een slippertje gemaakt had met haar.

          Het duurde even tot het tot haar doordrong dat haar lieve vriendin, de trut, ook meteen maar haar ex erbij betrok. Met een ruk draaide Giovanna zich om. Haar ogen vernauwden zich bij de aanblik van haar Gus en haar maag draaide zich om. Ze ging met haar hand door haar haar, en wendde haar hoofd af terwijl ze zich probeerde te herstellen, stilletjes vloekend. Het duurde even, maar vervolgens draaide ze haar lichaam terug naar Roxy. "Got ya now, bitch.", gromde ze, haar woede, gericht op Gus, projecterend op het meisje voor zich.




    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 11:40 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Valentina Griffin
    18 — 'girlfriend' — Thomas' car

    Ti legde de laatste hand aan haar make-up en begaf zich naar beneden. Thomas had haar enkele minuten geleden gemeld dat hij in zijn auto wachtte. Ze had niet echt haast. Haar ouders wisten niet eens echt af van Thomas. Ze had ze nog niet aan elkaar voorgesteld en was eerlijk gezegd ook niet van plan dat te doen. Het zou binnen enkele weken weer over zijn. Ze had tegen haar ouders gezegd dat het een vriend was die haar op kwam halen en ze hadden verder niks gezegd. Het kon ze ook weinig schelen.
          Uiteindelijk stapte ze naar buiten en stapte bij Thomas in de auto.
          'Hey,' zei hij. Ze zette haar glimlach op en drukte een kus tegen zijn mondhoek.
          'Hi,' begroette ze hem. Zelfs nu ze al enkele weken samen waren, leek hij nog een nerveus wrak. Hij nam nooit echt de leiding. Ach, het zal ook wel. Het was toch een weddenschap en het feit dat hij elke keer zo zenuwachtig was, hielp haar deze weddenschap te winnen.
          'Ik, uhm... Hoe was je dag?'
          Ze lachte en zakte wat onderuit in de auto. 'Prima. Saai,' antwoordde ze. Ze legde haar hand op zijn been terwijl hij stuurde en liet haar vingers iets meer naar zijn kruis glijden. Waarschijnlijk was hij ook nog maagd. Ze wist het niet zeker en zou er wellicht ook geen verandering in brengen, maar een beetje plagen kon toch geen kwaad? 'Hoe was die van jou?' vroeg ze poeslief.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heathcliff Evans

    Heathcliff voelde hoe Tessa één van zijn handen vastpakten en hij schonk haar een zwakke glimlach. Uit het zachte bemoedigende kneepje dat ze hem vervolgens gaf, putte hij wat moed en hij rechtte zijn rug wat.
          'Geen sorry, je weet toch dat je me altijd alles kunt vertellen, feestje of niet?' Ze keek hem aan met een licht gekanteld hoofd iets en schonk een begripvolle blik. Heathcliff keek haar op zijn beurt dankbaar aan en knikte langzaam.
          'Jawel, maar ik ben nu wel echt een giga moodkiller...' verzuchte hij en keek toe hoe ze eens bedenkelijk om zich heen keek.
          'Hij is degene die het stil wilde houden toch?' vroeg Tessa toen. Heathcliff knikte. Hij wilde echt niet alle aandacht op zich gericht hebben, maar hij zou het niet erg vinden als hij openlijk van de daken kon schreeuwen dat hij Kit Meester leuk vond. 'Misschien moet je hem dan maar laten zien wat hij mist, door zijn geheimzinnig gedoe.' Hierop moest Heathcliff een beetje blozen, hij wist dat Tessa wist dat-dat niet zijn sterkste skillset was. 'Geniet, maak plezier en laat hem links liggen — precies zoals hij dat bij jou doet wanneer jullie niet alleen zijn. Als hij je echt zo leuk vindt als dat hij zegt, dan is het een kwestie van tijd vooraleer hij spijt gaat krijgen van zijn beslissing.' Heathcliff voelde zijn telefoon in zijn broekzak trillen en viste deze uit zijn zak. Zijn hart maakte een salto toen hij een berichtje van Kit op zijn scherm zag verschijnen, had hij hem dan toch opgemerkt eerder deze avond?

    Is de muziek zo slecht?

    Had hij hem zien weglopen? Oh nee, misschien vond 'ie Heathcliff nu wel een arrogante zak. Verwoed begon hij een berichtje te typen.

    Nee, helemaal niet, ik had het enkel een beetje warm, ik vind het een heel leuk feestje.

    Toen Heathcliff het berichtje opnieuw las, besloot hij hem toch maar niet te versturen. Niks van wat hij zojuist had getypt was waar en bovendien hoorde hij Tessa's woorden nagalmen in zijn hoofd. Misschien moest hij maar gewoon niet antwoorden. Hij verwijderde het berichtje en stopte zijn telefoon weer weg in zijn broekzak. Hij keek weer op naar Tessa en schonk haar een dankbare glimlach.
          'Je hebt gelijk Tess, ik zal mijn best doen, maar je weet hoe ik ben...' Hij grinnikte hoofdschuddend en keek haar vervolgens schaapachtig aan. 'Maar hoe zit het eigenlijk met jou? Heb jij al iemand op het oog of iemand bij wie ik een goed woordje voor je moet doen?' In een inmiddels redelijk ver verleden was hij ooit haar knight, weliswaar in tinfoil geweest, voordat hij uit de kast was gekomen. Heath wist dat er sindsdien in Tessa's leven nog geen echte knight in shining armour was verschenen, iets wat hij zijn beste vriendin zo erg zou gunnen.


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa


    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 0:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Augustus Fisher

          'Nah, daar waag ik me niet aan. Die stopt nog eens gif in ons drankje, of nog erger, absint.'
          'Wie weet,' zei Sam daarop. 'Toch bedankt voor de suggestie, hé.'
          'Bedankt Einstein, dat je haar dat idee nu hebt ingepraat.' Augustus rolde zijn ogen richting Tyler en trapte in de tussen tijd zijn tweede sigaret uit.
          'Gast, we gaan jou toch ook niet de hele tijd vergelijken met een oempaloempa omdat je daar op lijkt.' Augustus had zich zeker voorbereid op een weerwoord, maar uit een andere hoek dan die van Izak. Hij wendde zich verbaasd knipperend tot de blonde jongen en trok vervolgens een wenkbrauw naar hem op. Spottend lachend zette hij een stap in Izaks richting en boog wat naar hem toe.
          'Nou, nou Tarzan, no need to get your panties in a twist.' Hij gebaarde met zijn hoofd in Sams richting. 'Kijk, als ik haar nou Gargamel had genoemd, oké, maar Papa Smurf is toch best leuk?' Gelukkig kwam er wat beweging in het viertal. In de tussentijd had Augustus wel behoefte gekregen aan een biertje en misschien ook aan wat ander gezelschap. Izak ging voorop met Tyler die aan hem bungelde als een bezopen puinhoop.
          'Dus, let's get wasted.' Zelfreflectie is ook een vaardigheid, eentje waarover Tyler momenteel duidelijk niet beschikte. Samen liepen ze de oprit op richting de voordeur, Sam liep naast hem op. Augustus keek even haar richting op, net toen ze een kokhals gebaar maakte. Hij ging wacht dichterbij haar lopen.
          'Hou je het binnen, Reyes, ik ga je haren namelijk niet voor je naar achteren houden.' Eenmaal binnen liep het groepje regelrecht richting de dranktafel. Tyler en Izak deden een shotje nogwattes en Augustus richtte zich tot Sam. ' Biertje?' Zonder op haar antwoord te wachten pakte hij een biertje uit de bak met ijs die op de tafel stond en stopte die in haar hand. 'Een "tough girl'-' hij maakte quote gebaren met zijn vingers, '-als jij weet 'm vast zelf wel open te maken.' Hij pakte een biertje voor zichzelf en sloeg de dop eraf met behulp van de tafelrand. 'Dusss, wanneer-'
          'Hé Ty, Gus!' Hoorde Augustus niet al te ver van zich vandaan een bekende stem schreeuwen. Hij keek op en zag verderop Lori staan, die een angstigkijkende tegen de muur gedrukt hield. 'We hadden het net over je, Ty!' Augustus had met liefde met een soortgelijk enthousiasme willen reageren bij het zien van zijn vriendin, maar het aanzicht van Giovanna die zich naast Lori in zijn richting omdraaide verhinderde dat. Helaas had zij hem al opgemerkt en kon hij niet meer subtiel in de mensenmassa opgaan. Kort wierp Augustus een blik op Tyler en vervolgens op Sam.
          'Excuseer ons Izak-' hij keek naar Sam, '-en niet waarschijnlijk maar hopelijk tot nooit meer ziens, Sam.' Hij zette een charmante glimlach op en wurmde zich langs hen heen richting de dames verderop. 'Kijk eens wie we daar hebben. Hi Lori-' losjes sloeg hij een arm om Lori's schouder, wierp een vluchtige blik op Roxy '-Roxy-' om vervolgens Gio zijn aandacht te gunnen, '-en Gio. Hoe is jullie avond tot dusverre?'


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Tyler, Sam, Izak, Lori, Gio & Roxy



    I just caught the wave in your eyes


    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Roxy, Lori, Gio & Gus @ Party


    Ik kijk toe hoe hij het shotje achterover slaat en een tevreden grijns siert mijn lippen. 'Uhuh, het is een religieuze plek, dus ik zou er maar goed voor zijn.' Ik knik lichtjes en lach, terwijl ik een red cup pak met..... Vodka energy, zo te ruiken. Prima toch. ''Ik ben daar altijd goed voor, no?'' plaag ik hem en haal mijn wenkbrauw wat op, waarna ik een grote slok neem van mijn drankje. "Hé Ty, Gus!” hoor ik dan opeens en ik kijk op, waarna mijn grijns wat breder wordt bij het zien van de drie prachtige dames. Well well, what a sight..
    Lori gebaarde naar Roxy en ik hou mijn hoofd wat schuin. “We hadden het net over je, Ty!” Ik haal mijn wenkbrauwen wat op. Is that so.. 'Excuseer ons Izak. En niet waarschijnlijk maar hopelijk tot nooit meer ziens, Sam.' Ik knik nog een laatste keer naar Izak. ''Ik zie je nog wel.'' zeg ik en volg dan Augustus naar de drie vrouwen die op ons wachten. ''Ladies...'' glimlach ik en blik kort naar Lori en dan Gio, voor ik mijn blik richt op Roxy. ''Waar ging dat zeer interessante gesprek over, hmh?'' vraag ik dan. Het was gericht op hen alledrie, maar ik hield mijn blik geen seconde van Roxy af.
    Ik haal Lori's hand langzaam weg van haar en druk een snelle kus op haar knokkels, waarna ik Lori nog een snelle knipoog stuur. Dan keer ik echter weer naar Roxy. ''My my.. Eindelijk kom je weer opdagen..'' zeg ik waarna ik mijn blik tergend langzaam over haar lichaam heen laat gaan. Ik haak mijn vingers om een van de bandjes van haar jurk en laat het dunne stukje stof kort door mijn vingers glijden. ''Goede keuze, Madison.'' zeg ik dan tevreden over haar outfit en kijk weer op naar haar gezicht. Dan kijk ik kort naar Lori en Gio. ''Vinden jullie niet?'' vraag ik hen met een lach en kijk dan weer naar Roxy.
    ''Dus love.. Alles goed? Je ziet een beetje bleekjes.'' vraag ik haar dan en laat mijn vrije hand voor een kort moment over haar wang gaan. Met mijn andere hand zitten mijn vingers nog altijd gehaakt om het bandje, die het stukje rustig ronddraaien.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 21:45 ]


    El Diablo.

    Sam Reyes

    18 ━ Voor het huis van Kit ━ Met Izak, Augustus & Tyleroutfit

    Sam waardeerde de opmerkingen van Izak en kon hem wel zoenen toen hij Augustus voor ‘Oempaloempa’ uitmaakte. Ze haalde haar schouders kort op toen hij haar een excuus gebaarde en keek ondertussen naar het enorme huis dat ze op het punt stond toe te treden. Ze kon het niet laten om te fluiten. Ze had altijd wel gehoord dat het huis van Kit gigantisch en prachtig was, maar nu ze het werkelijk zag begreep ze waarom anderen er zo enthousiast over waren. Hoewel Kit en Sam ooit kort vrienden waren geweest betekende het niet dat ze elkaar op bezoek waren gegaan, hun tijd samen was voornamelijk buiten gespendeerd.
    Sam keek via haar ooghoeken Augustus aan en wuifde hem en zijn opmerking weg met haar handen. ‘’Ja, ja.’’ Als het iemand was die moest overgeven was het niet Sam, gezien ze niet echt van plan was om tussen deze mensen dronken te raken. Ze vond drank niet eens zo lekker en dronk liever iets dat wel fatsoenlijk smaakte. Sam zag Tyler en Izak beide een shotje achteroverslaan en keek weer naar Augustus, die nu ook met een biertje in zijn handen stond. ‘’Dat zal niet nodig zijn.’’ Zei ze kort en leunde met haar ellebogen tegen een tafel achter haar aan. De muziek in de kamer was zo luid dat ze de drank van alle bekertjes op tafel kon zien trillen. Ook was het een stuk minder fris geworden en Sam moest nu wel haar jasje uitdoen. Blijkbaar was er ondertussen ook iets heel interessants aan de gang gezien beide Tyler en Augustus hun huidige plekken verlieten. ‘’Met genoegen.’’ Een grote maar volledig neppe glimlach verscheen op het gezicht van Sam terwijl ze Augustus gedag zwaaide. Sam probeerde op haar tenen te staan om te zien wat er verderop in de overvolle woonkamer gebeurde, maar kon alleen het gezicht van Lori nog net uitmaken. Ze haalde haar schouders op. Het zou haar niet verbazen als die drie straks een trio hadden in bed, but that was none of her business.
    Sam trok haar blik weer weg en richtte deze weer op Izak. Haar lolly was inmiddels veranderd in een kauwgom waardoor ze het stokje wegwierp en een belletje blies. In haar gedachten echoden de woorden die hij sprak voordat ze werden onderbroken op de parkeerplaats.
    ‘Ik zou het niet erg vinden.’
    Het nadeel van hun sarcastische gesprekken was dat ze niet altijd kon onderscheiden wat nu wel en niet serieus bedoeld was. Ze wist dat hij anderen prima om zijn vinger kon wikkelen voor een avondje. Maar Izak en Sam..
    Sam klapte haar kauwgom weer en wendde haar blik ergens anders heen. ‘’Godzijdank duurde dat maar even.’’ Merkte ze op over hun tegemoetkoming met Tyler en Augustus. ‘’Nou was dit het?’’ Zij ze even later en liet haar blik rond de woonkamer glijden om aan te duiden wat ze bedoelde . ‘’Ik denk dat ik alles wel gezien heb. Dat was het wel weer voor vanavond voor mij.’’ Onschuldig glimlachte ze en scande de kamer voor mogelijke uitgangen.

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Sam, Augustus and Tyler

    Izak had Augustus zijn opmerking over Tarzan nog wel gehoord, maar had het verder maar genegeerd. Om eerlijk te zijn begreep Izak niet helemaal waar Augustus de vergelijking tussen hem en Tarzan vandaan haalde. Sure, hij was natuurlijk even gespierd als Tarzan, maar daar hield het ook wel op. Izak mocht toch open dat zijn manieren iets beter waren dan die van een aapmens.
    'Ik ben daar altijd goed voor, no?'' zei Tyler toen ze binnen waren, nadat Izak verder was gegaan met de vergelijking van zijn lichaam als een tempel. 'Hmm, dat kan ik me eigenlijk niet heel goed meer herinneren,' zei Izak waarna hij uitdagend zijn wenkbrauw optrok. Erg lang de tijd om zijn move op Tyler te maken kreeg Izak echter niet, want toen had een zekere blonde jongedame Tyler zijn aandacht nodig. "Hé Ty, Gus!” riep Lori, Izak rolde met zijn ogen. 'Ah, kijk je vriendin heeft aandacht nodig,' zei Izak. 'Ook leuk jou te zien, Lori,' mompelde Izak vervolgens terwijl hij zijn hand half opstak, misschien was hij een klein beetje beledigd dat ze enkel om Tyler en Augustus had geroepen, alsof zij geen vrienden waren. Hoewel wanneer Izak er langer over nadacht, de band tussen hem en Lori was niet bepaald sterk.
    ''Ik zie je nog wel.'' zei Tyler uiteindelijk, Izak stak even zijn hand op. 'Ja, daar heb ik al het vertrouwen in,' sprak Izak sarcastisch, het was niet alsof Izak perse met Tyler in zijn bed wou eindigen vanavond, maar hij wist wel dat zijn kans voor vanavond zeer waarschijnlijk weg was. Die jongen vond wel weer een ander.
    Terwijl Izak zich omdraaide terug naar Sam pakte hij een bekertje van de dranktafel. Izak wou net wat tegen Sam zeggen toen ze hem al voor was. ‘’Godzijdank duurde dat maar even.’’ zei de jongedame. Een kleine lach rolde over Izak zijn lippen terwijl hij een slokje nam van iets wat proefde als Bacardi Seven-up. 'Jij houd echt van socializen hè.' zei Izak, terwijl hij een hand door zijn blonde haren heen haalde. ‘’Nou was dit het?’’ vervolgde Sam, Izak sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij Sam in zich opnam, hij wist precies welke kant dit opging. ‘’Ik denk dat ik alles wel gezien heb. Dat was het wel weer voor vanavond voor mij.’’ En daar was het inderdaad al. 'Oh kom op Sam, je hebt nog lang niet alles gezien, heb jij al mensen zien overgeven, minstens tien meisjes zien schuren tegen een jongen en te veel koppeltjes elkaar af zien lebberen?' zei Izak. 'Volgens mij niet.' Izak nam nog een grote slok van zijn drinken, hij was nog lang niet klaar om te gaan, hij voelde de drank nog niet eens.
    'Maar even serieus,' begon Izak. 'Vind jij dat ik op Tarzan lijk? Naast de spieren natuurlijk.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    Lucas Houston
    the difference between winning and losing is most often... not quitting.

    outfit      -      met Niah      -      keukenaanrecht


    Lachend schudde Niah haar hoofd. "Je wil me echt dronken hebben, of niet soms?" grapte ze, waarop Lucas zijn schouders ophaalde.
          "Eigenlijk meer mezelf," mompelde hij, tevreden toen ze bijvulde. Hij hief het glaasje op en grijnsde naar haar. "Maar voel je zeker vrij om mee te doen." Hij was misschien nog niet zo ver als zij, maar wel al ver genoeg om dat niet echt te merken.
          "Het niet alsof jij de moed nodig hebt om te dansen - maar vooruit. Omdat je al zo lief bent om mee te gaan dansen." Hij lachte eens en kapte het drankje achterover. Hij had nog altijd geen idee wat het was, maar kon voor zijn part zo wel even doorgaan. Niah daarentegen. Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij haar aan.
          "Dat is genoeg voor jou, voorlopig," lachte ze opnieuw. Lucas trok protesterend zijn mond open, maar toen wisselde de liedjes en verdween Niah enthousiast de overvolle woonkamer in. Een tikkeltje traag en verbaasd keek hij haar na, niet helemaal zeker wat hij moest doen. Dan besefte hij dat hij haar liever awkward volgde dan alleen in de keuken te blijven staan, dus deed hij dat ook.
          Voor hij Niah weer terugvond, viel zijn blik op een groepje verderop. Het waren absoluut zijn favoriete mensen niet en even leek hij een hartverzakking te hebben toen hij merkte dat ze iemand omsingelden. Maar nee, het was niet Thomas, die zat veilig thuis. Het was een meisje, iemand die hij niet kende, en even twijfelde hij. Even, want hij had geen zin in ruzie en een gevecht, omdat hij dan naar huis moest en dat was niet zijn favoriete plaats.
          "Niah?" riep hij even, en hij keek weer rond zich. Zijn frons werd een lach toen hij haar vond en zich tot achter haar wrong. Hij plaatste zijn handen op haar heupen en bewoog soepel, maar nog op een respectvolle afstand, mee. "Als je me kwijt wil, mag je gewoon mijn hart breken hoor," grinnikte hij in haar oor.


    Roxy Madison
    The flower that blossoms late, is often the most beautiful


    Zoals verwacht waren de twee meisjes samen ook twee keer zo erg als alleen. Roxy probeerde hen wel aan te kijken, maar staarde liever naar de grond zodat ze het spottende gesprek niet al te veel hoefde te volgen. Ondanks de luide muziek, hoorde ze toch elk woord, waardoor ze gefrustreerd op haar lip beet.
          "Roxy hier, wilde niet met Ty zoenen, zegt ze tenminste. Beetje ongeloofwaardig, vind je ook niet?"
          "Pardon? Werkelijk waar, iedere vrouw hier gaat plat voor Ty... En uitgerekend jij niet?" Roxy's scherpe kant - die thuis of bij vrienden makkelijk aanwezig was, maar volledig onder een steen kroop in situaties zoals deze - vond dat het eerder Ty was die voor alles plat ging, maar goed. "Wat probeer je te zeggen... Dat je hem terugzoende uit angst?" Eindelijk kon Roxy weer opkijken, de schrik duidelijk in haar ogen. Gelukkig was het een vraag waarop de twee dames geen antwoord verwachtten, want ze wist niet of ze dat wel kon geven. Ze herinnerde zich alles - jammer genoeg - wel nog ongeveer, maar het was zo... blurry.
          Haar gestotter, dat even dapper begonnen was, leek niet echt een indruk te maken bij het tweetal. Roxy kreeg nog minder ruimte tegen haar muur, toen Lori haar gezicht zo dichtbij bracht dat Roxy de drank in haar adem kon ruiken. "Als je aan Ty komt, kom je aan mij." Roxy slikte en sloeg haar blik weer naar de grond. Het werd met de seconde erger en erger, en ze voelde langzaam de paniek opkomen.
          "Heb jij Ty al gezien, Gio?" vroeg Lori, maar het antwoord op haar vraag stond al groot en aanwezig bij de dranktafel. Vergeet superkrachten, ik heb een god nodig. Als dit voorbij is, word ik een boeddhistische non met een sluier. "Hoe toevallig, daar zul je hem net hebben. Hé Ty, Gus!" Roxy probeerde niet al te hard ineen te krimpen onder de hand op haar schouder, ook al deed die verder geen pijn. Wonder boven wonder - de verkeerde wonderen, dat wel - leken de twee jongens Lori te horen. "We hadden het net over je, Ty!"
          Ondertussen, terwijl de jongens zich een weg naar hen toe baanden, leek Gio te verstrakken. Met grote ogen, en een tikkeltje in de war, ontving Roxy haar dreigende toon: "Got ya now, bitch," gromde het meisje ontzettend giftig. Roxy kromp nog eens ineen en voelde hoe haar ademhaling versnelde. Ze klemde haar kaken opeen en probeerde zichzelf onder controle te houden, wat haar nog aardig lukte.
          "Kijk eens wie we daar hebben. Hi Lori," zei Gus met een charmante glimlach. Hij sloeg zijn arm om het desbetreffende meisje heen. Roxy kreeg enkel een vluchtige blik en een korte begroeting, die ze allebei beschaamd ontweek door ergens anders heen te kijken. Wat belachelijk moeilijk ging, nu ze met vier om haar heen stonden. Het was lang geleden dat ze nog zo interessant was geweest, en ze wenste dat dat lang geleden was gebleven. Gelukkig leek Gus zich niet in haar te interesseren, want zijn blik bleef op Gio hangen. Rox was niet helemaal mee met de toproddels binnen de school - in feite interesseerde het haar niet geweldig en van wie zou ze het te horen krijgen? - maar dat er iets gaande was geweest tussen die twee, wist ze wel. Als zij nu ergens anders ruzie zouden maken... Dan moest ze nog altijd met Ty dealen. En die liet zijn kans absoluut niet liggen.
          "Ladies," begroette hij hen, waarna hij zijn blik verankerde op Roxy. Die probeerde zich weer wat tegen de muur te drukken, maar Lori's hand vermeed dat, waardoor ze haar schouder ongemakkelijk begon weg te draaien. "Waar ging dat zeer interessante gesprek over, hmh?" Roxy antwoordde niet, al schreeuwde dat scherpe stemmetje ergens in de verte heel wat goede opties. Ze concentreerde zich echter meer op haar benen die als pudding voelden. Al helemaal toen Tylers hand dichterbij kwam. Ze kreeg het ook nog eens steeds warmer.
          Hij tilde Lori's hand weg, wat Roxy de kans gaf zich weer tegen de muur te drukken, en gaf er een kus op. Het was echter de knipoog die alle alarmbellen bij Ro lieten afgaan. Ze was naïef en als ze alleen waren geweest, had hij haar vast wel weten te paaien met wat gladde praatjes, maar dit... Dit vertrouwde ze voor geen meter. Automatisch hield ze haar adem in, voorbereid op enkele eeuwenlange, ellendige minuten.
          "My, my, eindelijk kom je weer opdagen," richtte Tyler zich weer op haar. Ze voelde zijn blik over haar lichaam gaan, een plotse schaamte overviel haar, en ademde schokkerig uit toen hij het bandje van haar jurkje vastpakte. "Goede keuze, Madison," complimenteerde hij haar. Hoewel ze wist dat ze het niet moest vertrouwen, glimlachte ze toch even, kleintjes, bang. Hij draaide zich weer weg, maar liet haar niet los. "Vinden jullie ook niet?"
          Roxy sloot haar ogen voor even en liet de eventuele opmerkingen maar over zich heen komen. Dat was nu het minste van haar problemen. Haar ogen prikten, ze had het te warm, ze stonden te dichtbij en ze wilde zo ontzettend graag naar buiten. Naar huis. Of gewoon naar drie meter verderop, daar zou ze ook al gelukkig mee zijn. Kom op, Rox, keep it together.
          "Dus, love," Ze opende haar ogen weer en moest verbaasd vaststellen dat Tyler het nog steeds zo rechtstreeks tegen haar had. Was ze nu echt de interessantste van de vier mensen om hem heen? "Alles goed? Je ziet er een beetje bleekjes uit." Stomverbaasd staarde ze hem aan, al trok ze haar hoofd een beetje weg toen ze zijn vingers op haar wangen voelde. Meteen was het kleurloze probleem opgelost, want haar wangen waren in no time weer knalrood.
          "Ik, euhm, ik heb me beter gevoeld," mompelde ze naar waarheid. Ze keek expres niet naar Lori, bang dat dit alles alleen maar aanwakkerde. Ze probeerde het oprecht niet erger te maken, maar Tyler liet haar met zijn blik - en zijn vingers - geen seconde los en ze wist niet meer wat ze moest doen. "Ik heb wat frisse lucht nodig, geloof ik," hoorde ze zichzelf murmelen, maar het leek van een steeds grotere afstand te komen. Ze slikte enkele keren, sloot haar ogen voor een paar seconden, en concentreerde zich op de muur achter zich. Met alle kracht die ze in zich had, smoorde ze de opkomende paniekaanval in de kiem. Voor nu dan.
    outfit      -      met Lori & Gio & ty & Gus       -      tegen een muur (living)


    Mhm?


    KITMAXWELLMEESTER


    18 ★ At his house ★ Kitchen ★ With Giovanna




















    Giovanna had al snel door dat Kit met zijn gedachten niet echt bij het gesprek was. Ze verliet hem dan ook snel en wandelde weg. Licht geïrriteerd zuchtte Kit. Hij wilde mensen niet wegjagen, maar hij kon ook niet verdoezelen dat hij afgeleid was. Hij pakte zijn telefoon opnieuw uit zijn zak en zag dat hij geen antwoord had gekregen van Heath. Dat irriteerde hem nog meer. Misschien had hij iemand anders gevonden met wie hij het leuker kon hebben dan met Kit - dat zou hij hem niet eens echt kwalijk nemen.
          Toen bedacht Kit dat hij zich niet zo makkelijk uit het veld liet slaan. Hij gooide gauw een shotje achterover, vulde zijn glas met nog meer drank en wandelde met een stevige pas de keuken uit. Hij wurmde zich tussen iedereen door en zag in de woonkamer een vreemd tafereel tussen Lori, Giovanna, Tyler, Augustus en tot zijn verbazing Roxy. Kit rolde zijn ogen en wandelde naar buiten. Daar trof hij Tessa en Heath aan.
          Kit veranderde zijn gezichtsuitdrukking naar nonchalant en wandelde met een zelfverzekerde pas op het tweetal af. 'Is het te warm binnen?' vroeg hij met een brede grijns op zijn gezicht. Hij bekeek Heath met een doordringende blik en grijnsde licht. Daarna draaide hij zich naar Tessa toe. 'Hebben jullie het naar je zin?' vroeg hij.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 9:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LORI MCCURDY
    Cheerleader ♦ 18 ♦ Outfit ♦ At Kit’s house ♦ With Roxy and Gio / Ty & Gus


    Uit haar ooghoeken zag Lori Gio omdraaien, maar ze had geen zin om erop te reageren. Gio moest het er maar mee doen, dacht Lori. Want ze had echt wel door waardoor Gio zo reageerde. Hoewel de relatie al een poosje uit was tussen Gio en Gus, was dat niet ten koste gegaan van de vriendschap tussen Lori en Gus – terecht, want Lori kende Gus al van baby af aan en dat ging ze niet aan de kant zetten voor een relatie dat stukging. Bovendien had ze Gio door Gus leren kennen, dus zou ze nog eerder Gio aan de kant zetten.
          Haar woede reageerde Gio af op Roxy, wat Lori allang best vond. Hun prooi had weinig gereageerd op de conversatie tussen Lori en Gio, al meende ze het meisje wel ineen te zien krimpen op Gio’s woorden. Gus begroette haar en legde zijn arm rond haar schouder, waardoor Lori automatisch glimlachte. Hij groette kort Roxy en Gio, om vervolgens te vragen hoe hun avond verliep. “Het was een beetje saai,” antwoordde Lori, met een quasi treurige toon. “Maar het begon net leuk te worden,” voegde ze daar opgewekter aan toe. “Zeker nu jullie er zijn.” Haar blik boorde zich in die van Roxy en een boosaardige grijns verscheen weer op haar gezicht. “Een beetje entertainment, weet je wel,” zei ze nonchalant en haalde kort haar schouders op. Ook Ty had zich bij hen gevoegd.
          Zijn stevige hand haalde de hare weg. Ze glimlachte om zijn kus en reageerde vervolgens met een grijns op Ty’s knipoog, alvorens hij zich tot Roxy richtte. “My my.. Eindelijk kom je weer opdagen..” Lori zag zijn blik over Roxy’s lichaam glijden en, hoewel ze Tyler’s reputatie kende, voelde ze toch een steek van jaloezie. “Goede keuze, Madison. Vinden jullie niet?” Lori zag een korte glimlach op Roxy’s gezicht verschijnen, waardoor Lori zelf een wenkbrauw optrok en even naar Gio keek, voor ze zich weer op Roxy richtte. “Tsja, wat zal ik zeggen,” zei Lori opnieuw op zoetsappige. Ze grijnsde naar Roxy. “Zelfs Boeddha zou er niet dood gevonden in willen worden.” Ditmaal knipoogde Lori naar Gio en Gus. “Toch jongens?”
          “Dus love.. Alles goed? Je ziet een beetje bleekjes.” Met zijn hand gleed Tyler over haar wang, terwijl zijn andere hand op haar schouder lag en het bandje van het jurkje ronddraaide. Lori zag prompt hoe de kleur leek terug te zijn op de wangen van de dame. “Ik, euhm, ik heb me beter gevoeld,” mompelde Roxy toen. Het leek alsof Roxy haar blik ontweek. “Ik heb wat frisse lucht nodig, geloof ik.” Door de harde muziek en Roxy’s gemompel was ze niet heel goed verstaanbaar, maar dat laatste hoorde Lori wel. Ze boog zich naar Tyler toe, al nam ze niet de moeite om te fluisteren, en zei: “Volgens mij is ze een beetje bang voor je, Ty,” zei Lori onbekommerd en gaf daarmee antwoord op zijn eerdere vraag. “Roxy hier,” vervolgde Lori en wierp een spottende blik op Roxy. “Zei namelijk dat ze niet wilde. Gio en ik hadden het er net over, en we kwamen tot de conclusie dat dat gewoon niet kan. Je bent namelijk de hunk van de school.” Met haar armen leunde ze op Tyler’s schouder en drukte vervolgens een kus op zijn wang, alvorens een knipoog richting Gus te werpen. “Sorry Gus, maar jij bent nog wel steeds de liefste hoor,” zei Lori vrolijk.






    Tessa Mae Sandler

    "I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story."

    • 19 • Cheerleader • Party • w/ Heathcliff • Outfit

    Subtiel wuifde Tessa de opmerking weg die Heath maakte omtrent een giga moodkiller te zijn — wilde hij haar humeur verpesten dan moest ie behoorlijk ver gaan, gezien ze inmiddels best wel wat kon hebben. Heath was haar beste vriend, samen hadden ze al zoveel meegemaakt en dat was ondertussen aardig bestand tegen een paar stootjes.
          Wanneer Heath zijn telefoon tevoorschijn haalt, ziet de brunette een vlaag van vreugde over zijn uitdrukking heen glijden, waardoor ze niet hoefde te raden wie degene aan de andere kant van het berichtje was. Ze glimlachte even. Hoe kon Kit dit nou geheim willen houden? Het was alweer even geleden dat Tessa haar ex met die uitdrukking op zijn gezicht had gezien — hoe miniem het wellicht ook was — en ze kon zich dan ook voorstellen dat hij zijn gevoelens het liefste van de daken af wilde schreeuwen.
          "Je hebt gelijk Tess, ik zal mijn best doen, maar je weet hoe ik ben..."
    Na zijn telefoon weer weggestopt te hebben richtte Heath zich weer volledig op de brunette, die hem op haar beurt een veelzeggende grijns toewierp. "Je weet dat ik je altijd wil helpen hè." Lichtjes wiebelde ze een keer met haar wenkbrauw. Als er ook maar iets was wat Tessa voor Heath kon doen, dan deed ze dat nog altijd met veel liefde.
          "Maar hoe zit het eigenlijk met jou? Heb jij al iemand op het oog of iemand bij wie ik een goed woordje voor je moet doen?"
          De subtiele verandering van onderwerp gaf Tessa een licht ongemakkelijk gevoel. Niet omdat ze er niet graag met Heath over wilde praten — in tegendeel zelfs — maar dan moest er wel iets zijn om over te praten; los van sporadisch een keer een wilde nacht, of een flinke stoeipartij ergens op een feestje. Ze koos daarom dan ook voor een nieuwe, tactvolle verdraaiing van het onderwerp.
          "Drank, zei je? Ik geloof in de keuken."
    Tessa knikte een keer heftig, waarna ze haar arm in die van Heath haakte en hem zo trachtte mee te sleuren naar de keuken voor een stevige slok alcohol — om zo het onderwerp van haar waardeloze liefdesleven te doen vergeten. Vertwijfeld bleef ze echter even staan en blikte met een flauwe glimlach toch even naar Heath op. Ze kreeg het niet voor elkaar om tegenover hem helemaal niks te zeggen, tenslotte deelde ze vrijwel alles samen.
          "Ik ga voor de titel 'Eeuwige vrijgezel', misschien adopteer ik er op mijn veertigste nog een paar katten bij en dan is het feest compleet."
    Net wanneer Tessa hem een flauwe glimlach wil werpen, trekt een naderend persoon haar aandacht. Kit. Subtiel trok de brunette een van haar wenkbrauwen op, zonder ook maar enige blijk te geven van dat ze ook maar iets wist over het tweetal.
          "Is het te warm binnen?" grijnsde Kit naar Heath — wiens arm Tessa nog altijd aan de hare gehaakt had. Smooth, Kit. Heel smooth. "Hebben jullie het naar je zin?" Ditmaal was zijn aandacht op haar gericht, waarop Tessa hem een van haar meest zoete glimlachen schonk. "We hebben het enorm naar ons zin, toch Heath?" Met een schuine bik keek de brunette op naar haar beste vriend en schonk hem dusdanig een knipoog dat alleen hij die gezien kon hebben.
          "We waren net van plan wat te gaan drinken."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Giovanna Sampaio - 20 - outfit



          Lori reageerde niet, wat misschien maar goed was ook. Ze kon de vriendschap tussen Lori en Gus nog steeds niet goed handelen, voornamelijk omdat ze niet geloofde dat het puur vriendschap was. Ze had Lori via Augustus leren kennen en zag haar als een goede vriendin, maar wist ook dondersgoed dat de vriendschap op het moment nogal wankel stond.
          Gio zag hoe Roxy ineenkromp door haar woorden. Terwijl Lori de jongens erbij riep, die haar, wonder boven wonder, boven de muziek uit hadden gehoord. Haar ex kwam langs Lori staan en Gio knikte kort naar Gus, terwijl ze besloot dat dat probleem wel even kon wachten. "Het was een beetje saai" Antwoordde Lori op de vraag van Tyler, die zich ook bij hen voegde, hoe hun avond verliep? Gio lachte kort toen Lori vertelde dat ze zich net een beetje begon te vermaken. "Goede keuze, Madison. Vinden jullie niet?" Lori kreeg een grijns op haar gezicht. "Tsja, wat zal ik zeggen... Zelfs Boeddha zou er niet dood in gevonden willen worden, toch jongens?" Ditmaal begon Gio hardop te lachen. "Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen, Lori.", beantwoordde ze de knipoog van haar vriendin terwijl ze haar een glimlach schonk.
          “Dus love.. Alles goed? Je ziet een beetje bleekjes.” Vervolgde Tyler zijn woorden terwijl hij zijn charmes in de strijd gooide. Met zijn hand gleed Tyler over haar wang, terwijl zijn andere hand op haar schouder lag en het bandje van het jurkje ronddraaide. Algauw zag Gio dat de aanrakingen van de jongen het meisje tegen de muur niet onberoerd lieten, Roxy's wangen liepen rood aan. Ook Lori kreeg een licht jaloerse blik in haar ogen. Roxy begon opnieuw te piepen: “Ik, euhm, ik heb me beter gevoeld. Ik heb wat frisse lucht nodig, geloof ik.” Gio trok haar wenkbrauwen op en leunde grijnzend zijlings langs Roxy tegen de muur aan, ten teken dat ze helemaal nergens naartoe ging. "Volgens mij is ze een beetje bang voor je, Ty. Ze zei namelijk dat ze niet wilde. Gio en ik hadden het er net over, en we kwamen tot de conclusie dat dat gewoon niet kan. Je bent namelijk de hunk van de school." Fluisterde Lori hardop waarna ze een kus op zijn wang drukte en Gus een knipoog gaf. Gio grinnikte kort. Ty was inderdaad een felbegeerde jongen op school. Iets waar meer dan eens dankbaar gebruik van maakte. Ze vroeg zich af wat hij toch in Roxy gezien had... Meer dan een makkelijke prooi was ze niet.
          "Heb je die rode kleur gezien? Volgens mij wil ze wel meer van je.", zei Giovanna terwijl ze op haar lip beet en Tyler aankeek. "Ik denk dat mevrouw hier een beetje aan het liegen is... En ik heb een hekel aan leugenaars." Ze keek Roxy even minachtend aan. "Ik vind het een beetje oneerbiedig... Denk je niet?" Gio kneep haar ogen samen. "Ze moet al blij zijn dat je überhaupt aandacht aan haar besteed hebt.", ditmaal richtte Gio zich tot Tyler. Ze kantelde haar hoofd en haalde een hand door haar haar.


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Met Izak ━ outfit

    ‘’Geef me één goede reden waarom ik, mensen zou willen zien overgeven, minstens tien meisjes zien schuren tegen een jongen en te veel koppeltjes elkaar zien aflebberen?’’ Vroeg Sam zodra Izak weer met smoesjes aankwam om haar zo lang mogelijk op dezelfde plek te houden. ‘’Ik denk dat jij en ik dit feest door een compleet verschillende lens zien.’’ Ze keek toe hoe hij zomaar wat te drinken pakte en er slok van nam. Dronk iedereen gewoon maar wat? Geen wonder dat het zo makkelijk was om anderen te vergiftigen. Al zou Sam het niet erg vinden om te spelen met het drankje van iemand zoals Lori.
    Sam keek met een vraagteken naar Izak. ‘’Uhm, nou jij hebt iets kortere haren dan Tarzan maar voor de rest..’’ Ze keek hem aan van top tot teen en haalde haar schouders op zonder haar zin af te maken, puur om hem te plagen. ‘’Anyways, aangezien jij je partypants inmiddels wel aan hebt getrokken, enige interessante plannen voor vanavond? Eigenlijk zou ik aan jou moeten vragen of er voor mij nog wat te doen is.. want zo ziet het er niet naar uit. Wellicht zoek ik wel een dak van dit enorme huis en, wie weet wat ik zal tegenkomen.'' Sam begon haar te irriteren aan het jasje dat ze in haar hand hield. Ze ging er niet de hele avond me rondlopen. Het zou niet verstandig zijn om nu een kapstok te zoeken of het ergens op te gooiden, want dan zou ze die hoogstwaarschijnlijk kwijtraken. Had ze haar jas maar achtergelaten in de auto. Sam deed haar best om een grijns te onderdrukken toen ze een idee kreeg voor haar ontsnapping. ''Ik heb je autosleutels nodig.'' Begon ze langzaam. ''-voor mijn jas.'' Zei ze er nog snel achteraan. ''-Alstublieft. Ik kom heel snel terug.''

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 11:31 ]

    Heathcliff Evans

    Heathcliff kon zien aan de subtiele verandering in Tessa's uitdrukking dat zijn vraag haar een tikkeltje ongemakkelijk maakte. Normaliter had hij zich daar schuldig over gevoeld, maar in dit geval was hij dan misschien toch een tikkeltje meedogenloos. Hoewel hij lang niet alle roddels wist die op school rondgingen, durfde hij eigenlijk wel te menen dat hij vrijwel alles wist van wat er in Tessa's leven, zo ook haar liefdesleven. Hij wist dan ook eigenlijk al het antwoord op zijn vraag, maar dat antwoord verbaasde hem eigenlijk altijd. Het feit dat de brunette nog niemand aan de haak had weten te slaan, of beter gezegd, dat niemand haar aan de haak had weten te slaan, want een catch was zij in zijn optiek zeker. Maar wat mocht Heathcliff nou eigenlijk praten, alsof hij zijn liefdesleventje zo goed op een rij had.
          'Drank, zei je? Ik geloof in de keuken.' Verbaasd keek Heathcliff zijn vriendin aan en schudde toen giechelend zijn hoofd. Heel subtiel, hoor Tessa. Heftig knikkend haakte ze haar arm door die van hem en begon hem terug met zich mee te zeulen naar binnen toe, vermoedelijk richting de keuken. Hoewel hij toch zeker wel een stukje langer was dan zijn beste vriendin, leek dit haar niet echt veel te doen gezien ze het toch aardig voor elkaar kreeg om zijn slungelige lichaam met zich mee te zeulen. Toch bleef ze plots even vertwijfeld staan en keek hem met een flauwe glimlach aan.
          'Ik ga voor de titel "Eeuwige vrijgezel", misschien adopteer ik er op mijn veertigste nog een paar katten bij en dan is het feest compleet.'
          'Om eerlijk te zijn is dat helemaal geen slecht plan, hoor T.' Hij schonk haar een opbeurende glimlach. 'Volgens mij had ik ergens gelezen dat ongetrouwde vrouwen ouder worden dan getrouwde, en als ik nadenk over hoe stressbezorgend mannen kunnen zijn... Dan verbaasd me dat totaal niet.' Tessa haar blik was afgedwaald en één van haar wenkbrauwen ging wat omhoog. Op zijn beurt keek hij haar vragend aan. 'Wa-'.
          'Is het te warm binnen?' Heathcliffs ogen werden wat groter bij het horen van de stem en hij keek Tessa zenuwachtig aan voordat hij zich langzaam omdraaide richting een grijnzende Kit. Hun blikken kruisden elkaar en Heathcliff voelde de warmte naar zijn wangen stijgen bij het zien van Kits doordringende blik. 'Hebben jullie het naar je zin?' Intussen had hij zich tot Tessa gewend en daar was Heathcliff dankbaar voor, want hij had even een momentje nodig om zijn emoties onder controle te krijgen. Helaas kon hij het niet laten om op Kits vraag antwoord te geven, wat helaas niet zo goed voor hem uitpakte.
          'T-te warm? Nee hoor, het is echt precies goed binnen... Of nou ja, misschien een beetje benauwd maar-' ratelde Heath en toen hij dit doorkreeg klapte hij abrupt zijn mond dicht en zover dat mogelijk was werd hij nog wat roder. Misschien een momentje of twee.
          'We hebben het enorm naar ons zin, toch Heath?' Gelukkig had hij zijn reddende Engel Tessa, die altijd beter was geweest in haar cool bewaren. Met een schuine bik keek ze Heathcliff aan en schonk hem een subtiele knipoog. Heathcliff besloot wijselijk zijn mond dicht te houden en knikte alleen maar verwoed. 'We waren net van plan wat te gaan drinken.' Oké, Heathcliff, je kunt dit.
          'L-loop je anders m-met ons mee?' kwam er iet wat stamelend maar in ieder geval wel samenhangend uit. Heathcliff schonk Kit een verlegen glimlach en keek hem vragend aan.


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa


    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 0:57 ]


    I just caught the wave in your eyes