• Lieve users,


    Zoals jullie ondertussen wel gemerkt hebben, hebben we een nieuwe beheerder: Guido. Hij ziet het helemaal zitten om de site een make-over te geven en heeft van Rutger de lijst met suggesties doorgekregen, met daarop verschillende zaken die verbeterd moeten worden en een paar toffe ideeën van jullie. Ondertussen is deze lijst echter al zo lang geworden, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
    Daarom hebben we besloten om eens aan jullie te vragen welke suggesties en verbeteringen jullie het meest belangrijk vinden en het liefst zo snel mogelijk doorgevoerd zouden zien. Quizlet is er uiteindelijk voor jullie en er is al meerdere malen gebleken hoe begaan jullie zijn met de site (;
    Het is de bedoeling dat iedereen hier in het topic een wensen top vijf doorgeeft. Op nummer één zet je dan wat je het liefst ziet gebeuren, op nummer vijf iets wat minder belangrijk voor je is.
    Om jullie wat inspiratie te geven, kunnen jullie onder de spoilerknop wat voorbeelden vinden van zaken die verandering kunnen gebruiken. Voel je echter vrij om je eigen zaken in je lijstje te zetten:

    - Templates
    - Een zichtbare spotlight
    - Een cover in de spotlight
    - Pijltjes bij je inbox, zodat je binnen berichten gewoon op het pijltje naar boven kan klikken ipv vorige pagina
    - Een app voor Quizlet
    - Co-owner kunnen worden van een topic
    - Users die zelf kunnen kiezen welke creatie ze op hun profiel bovenaan willen zetten
    -...

    We geven jullie graag de tijd om hier goed over na te denken. Als we genoeg antwoorden hebben, halen we uit alle lijstjes de tien meest genoemde dingen. Die zetten we dan in een poll, waar jullie op mogen stemmen. De vijf met de meeste stemmen komen helemaal bovenaan de prioriteitenlijst.

    Daarnaast vragen we ook jullie hulp bij het inzamelen van een budget voor Quizlet. Dat kan in dit topic: klik!


    Alvast heel erg bedankt en we kijken uit naar jullie lijstjes!
    Guido & De Crew


    De poll staat online! Stemmen maar *O*

    [ bericht aangepast op 11 april 2020 - 13:38 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het oplossen van bugs lijkt me vrij hoog op de prioriteitenlijst. Ik erger me best wel aan de terugkerende bug bij het pben zal ik eerlijk toegeven.
    Voor het trekken van nieuwe users zou ik een app ook hoog op de lijst plaatsen. Een app hoort er in dit tijdperk wel bij, en zorgt misschien voor de nieuwe toevoer die we allemaal graag willen.
    En daarnaast zie ik hier nog wel leuke dingen staan als reviews bijvoorbeeld. Tags waarop je ook kan zoeken lijken me ook een mooie toevoeging die het ook wat gebruiksvriendelijker maken om creaties te vinden die echt bij jou passen. Maar de bugs en de app voor nieuwe mensen lijken me belangrijker.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Zijn er nog mensen met een top 5? (:

    Die van mij is geworden:
    1) De oude bugs oplossen
    2) Een app voor Q
    3) Een nieuwe, uservriendelijke lay-out
    4) Co-owner kunnen worden van een topic
    5) Leestips bij stories

    [ bericht aangepast op 29 maart 2020 - 16:41 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat ik me nu ook nog zit te bedenken wat ik zelf wel een mooie toevoeging zou vinden: de mogelijkheid om je inbox in mappen te sorteren.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dit is de mijne, maar in 1) zit in principe genoeg om een hele top 30 te maken. :'D

    1) De oude bugs oplossen
    2) Een app voor Q
    3) Meer opvallende spotlight (eventueel met covers)
    4) Een nieuwe lay-out
    5) Co-owner worden van een topic


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn top 5 is

    1. De bugs oplossen
    2. Een nieuwe lay-out
    3. Betere spotlight
    4. Een app
    5. Quizzen kunnen maken met plaatjes (zoals bij Buzzfeed)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    We hebben besloten dat jullie je lijstjes nog mogen inzenden tot 5 april om 12u 's nachts. Daarna gaan we ze bekijken en in polls gooien *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Was dit helemaal vergeten, maar hier alsnog mijn top 5.

    1 • Een app.
    2 • Alle bugs fixen.
    3 • Bij elke creatie reacties kunnen verwijderen (valt misschien ook onder 2, maar toch).
    4 • Templates terug of een nieuwe modernere lay-out.
    5 • Spotlight meer zichtbaar.

    Het idee dat je de site eventueel ook in het Engels zou kunnen zetten vind ik ook een goede optie! Ben ik voor!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Croweater schreef:
    Ik denk dat dit de mijne zijn, maar misschien dat ik nog op iets anders kom.

    1. Een app. Dit is gewoon een must, wil je serieus de boel weer op de rit krijgen.
    2. Veel meer zichtbaarheid voor covers, zodat die het visitekaartje van je verhaal worden.
    3. Verhalen kunnen beoordelen en reviewen
    4. Inactieve users op inactief zetten zodat de creaties van mensen die nog wél op deze site zitten meer aandacht krijgen.
    5. Leestips. Bijvoorbeeld dat je bij elk verhaal een stuk of vijf leestips krijgt voor gelijksoortige verhalen (die bijvoorbeeld dezelfde tag hebben).


    Ik ben het niet helemaal eens met de inactieve users op inactief zetten. Wat als mensen verhalen willen herlezen? Ik herlees zelf bijvoorbeeld heel vaak verhalen op archive/tumblr. Ook hier heb ik verhalen herlezen omdat ik ze zo goed vond. Ik snap dat het een nadeel is dat nieuwere verhalen verdwijnen onder de oudere. Misschien een idee om een beter filter systeem te maken a la ao3?

    Verder qua tips, ik denk dat het vooral belangrijk is om de website mobiel vriendelijk te maken. Dit kan zowel via een app (wat veel geld kost) of via website aanpassingen.
    Qua promotie zou er misschien de SEO moeten worden verbeterd en wellicht is SEA met genoeg budget ook een optie. (seo is je website zo maken dat het makkelijker te vinden is in google) (sea is betaalde promotie in google)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2020 - 20:45 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben het met Scandal eens, wat ze op de vorige pagina vermeldt.

    Promare schreef:
    1. Als ik héél eerlijk ben: een volledig nieuwe lay-out, waar er ten eerste meer aandacht kan besteed worden aan de covers, en ten tweede dan ook meteen een duidelijkere spotlight en al die andere problemen die op dit moment eigenlijk vooral met de lay-out te maken hebben (de creaties die nu maar gewoon in random volgorde op je profiel staan, templates die in orde gebracht moeten worden, de afbeeldingen die je niet vanaf je laptop kunt uploaden, etc.). Ik heb op zich niets tégen deze lay-out, maar het ziet er heel zakelijk en als ik héél eerlijk ben ook een beetje oudbollig uit, zeker met die verticale, grijze balken aan de zijkant van de website. Als je kijkt naar websites als Wattpad of Sweek, zien die er veel mooier uit, professioneler en handiger in gebruik.
    Als we ook kijken naar de vorige lay-out verandering is er eigenlijk niet veel écht veranderd. Het was eig dezelfde lay-out, maar in een ander jasje. Ik zou om eerlijk te zijn echt een radicale verandering willen in de lay-out.

    This, and also this:
    Necessity schreef:
    Wat ik me nu ook nog zit te bedenken wat ik zelf wel een mooie toevoeging zou vinden: de mogelijkheid om je inbox in mappen te sorteren.

    Dit!! Alsjeblieft dit! Ik raak helemaal gefrustreerd als ik mijn inbox open nu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is de mijne *O*

    1) De bugs oplossen
    2) Duidelijk zichtbare spotlight
    3) Cover in de spotlight kunnen zetten
    4) Oude creatielijst op je profiel
    5) Leestips


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, waar ik nu ook aan denk: het kopje 'nieuws' op de voorpagina. Het laatste nieuws is van 2018. Hoeft in de grote verandering niet meegenomen te worden, maar het is misschien wel een idee om of de nieuwe team-topics die belangrijk voor de site zijn (zoals deze) daar ook uit te lichten zodat er weer recente topics staan, of om het kopje weg te halen.
    Met zulke oude topics staat het zo van dat er toch niks met de site gebeurt, dus waarom zou je je als nieuw lid aanmelden? De voorpagina moet uitstralen dat er actief bezig gegaan wordt met de site en dat die up to date is, en topics van 2018 doen dat wel een beetje teniet.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oh, waar ik nu ook aan denk: het kopje 'nieuws' op de voorpagina. Het laatste nieuws is van 2018. Hoeft in de grote verandering niet meegenomen te worden, maar het is misschien wel een idee om of de nieuwe team-topics die belangrijk voor de site zijn (zoals deze) daar ook uit te lichten zodat er weer recente topics staan, of om het kopje weg te halen.
    Met zulke oude topics staat het zo van dat er toch niks met de site gebeurt, dus waarom zou je je als nieuw lid aanmelden? De voorpagina moet uitstralen dat er actief bezig gegaan wordt met de site en dat die up to date is, en topics van 2018 doen dat wel een beetje teniet.

    Dat hadden we ook opgemerkt. Dat valt alleen wel onder 'bugs', gezien er vroeger wel nieuwstopic in verschenen en dat blijkbaar nu niet meer het geval is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Dat hadden we ook opgemerkt. Dat valt alleen wel onder 'bugs', gezien er vroeger wel nieuwstopic in verschenen en dat blijkbaar nu niet meer het geval is. ^^

    Het probleem ligt volgens mij bij de nieuwsbrieven. Sinds Rutger eraan gesleuteld had, is me dat beginnen opvallen. Want geen enkel nieuwstopic kwam meer vanzelf op de homepage. Tenzij er een nieuwsbrief was. Dan kwamen alle topics in het lijstje tussen de nieuwsbrief van nu en de laatste ervoor. Dus in theorie zouden jullie laatste nieuwstopics er nu moeten in komen als jullie zondag een nieuwsbrief zouden doen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog iets minder dan twee dagen, dan gaan we de poll maken *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik bedacht opeens dat het wel fijn zou zijn dat nieuwe meldingen meteen verschijnen, zodat je niet steeds de "pagina" (of hoe moet ik het noemen) moet vernieuwen of herladen