• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Parasite schreef:
    (...)

    Super off-topic dat ik hier verder op bouw maar zou je T-Mobile dus afraden? Wil eventueel overstappen vanaf KPN (het internet is nogal teleurstellend) maar als ik dit zo hoor moet ik misschien toch maar blijven waar ik zit :’)
    Ik heb simpelweg soms het idee dat T-Mobile niet helemaal bijloopt, als in dat ze niet beseffen hoeveel klanten ze hebben. Vaak schommelt het dan ook, maar als ik mijn internet test is dit wel weer de enige provider tot dusver waarbij ik wel gewoon mijn aantal behaal waar ik voor betaal als het ware. Dus ja, ups en downs vooral... maar op zich krijg je wel waar je voor betaald, al heeft T-Mobile gewoon net als andere providers de nodige schommels. Dit is in elk geval hoe ik het ervaar. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand die wil meeten met Joseph? c:


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Guavara schreef:
    (...) Ik heb simpelweg soms het idee dat T-Mobile niet helemaal bijloopt, als in dat ze niet beseffen hoeveel klanten ze hebben. Vaak schommelt het dan ook, maar als ik mijn internet test is dit wel weer de enige provider tot dusver waarbij ik wel gewoon mijn aantal behaal waar ik voor betaal als het ware. Dus ja, ups en downs vooral... maar op zich krijg je wel waar je voor betaald, al heeft T-Mobile gewoon net als andere providers de nodige schommels. Dit is in elk geval hoe ik het ervaar. c:


    Ahh thank you voor het uitgebreide antwoord ^^ dit zal zeker helpen in mijn overweging


    I just caught the wave in your eyes

    Balloo schreef:
    Iemand die wil meeten met Joseph? c:


    Xavi wel. Maar weet niet waarvan ze elkaar zouden kunnen kennen of wat hun relatie is. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Parasite schreef:
    (...)

    Ahh thank you voor het uitgebreide antwoord ^^ dit zal zeker helpen in mijn overweging
    No problem. En succes met je keuze natuurlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Parasite schreef:
    (...)

    BEN maakt gebruik van het T-Mobile netwerk! Dus dat zal vast niet helpen

    Dat verklaart een hele hoop :'D
    Well, het is inmiddels gelukt met bloed, zweet en tranen hahaha


    How far is far

    Voor de vrouwelijke rollen, want die zie ik onderling echt wel heen en weer zien gaan in hun groepsapps, wat wordt de stijl die ze gaan dragen? ;D Cocktailjurkjes, lange jurken...? Tinsley zal namelijk wel hebben willen matchen met de rest van de dames. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    ^ Ik heb bij Leo's posts haar outfit staan c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Guavara schreef:
    Voor de vrouwelijke rollen, want die zie ik onderling echt wel heen en weer zien gaan in hun groepsapps, wat wordt de stijl die ze gaan dragen? ;D Cocktailjurkjes, lange jurken...? Tinsley zal namelijk wel hebben willen matchen met de rest van de dames. ^^

    Nu je het over groepsapps hebt, is het geen leuk idee om eventueel op Discord ook een praattopic te openen en eventueel daar dus subgroepen in te richten als groepsapps en chats tussen de personages? Dan hebben we als we onderweg zijn of niet op Q kunnen ook een soort van mini rpg idee of zo. Idk, het leek me wel grappig om te proberen c;


    How far is far

    Millay schreef:
    ^ Ik heb bij Leo's posts haar outfit staan c:
    Oopsy, ik zie het nu pas. Love it!

    Locke schreef:
    (...)
    Nu je het over groepsapps hebt, is het geen leuk idee om eventueel op Discord ook een praattopic te openen en eventueel daar dus subgroepen in te richten als groepsapps en chats tussen de personages? Dan hebben we als we onderweg zijn of niet op Q kunnen ook een soort van mini rpg idee of zo. Idk, het leek me wel grappig om te proberen c;
    Oh my lord, I love this idea.


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Locke — ik ben echt allergisch voor discords gebruiken in RPG’s. Zelfs heb ik er 0,0 tijd voor en als je niet mee doet, mis je direct een shitload aan informatie.


    •

    Guavara schreef:
    Voor de vrouwelijke rollen, want die zie ik onderling echt wel heen en weer zien gaan in hun groepsapps, wat wordt de stijl die ze gaan dragen? ;D Cocktailjurkjes, lange jurken...? Tinsley zal namelijk wel hebben willen matchen met de rest van de dames. ^^


    Ik denk dat Liz voor deze avond voor praktisch zou gaan en een elegante jumpsuit kiest (die ik wel nog ff moet uitzoeken)

    @Locke het is een heel tof idee en voegt een diepere dimensie toe aan de RPG, maar zoals Naiad zegt kan het ervoor zorgen dat er mensen dan buiten de boot gaan vallen die niet actief zijn op discord. Bovendien weet ik uit ervaring dat groepschats verbonden aan RPGs echt giga onoverzichtelijk kunnen worden (wel een goeie bron van drama, maar chaotisch dus)


    I just caught the wave in your eyes

    Guavara schreef:
    Voor de vrouwelijke rollen, want die zie ik onderling echt wel heen en weer zien gaan in hun groepsapps, wat wordt de stijl die ze gaan dragen? ;D Cocktailjurkjes, lange jurken...? Tinsley zal namelijk wel hebben willen matchen met de rest van de dames. ^^


    Xavi mag dan geen vrouw zijn. Hij heeft een kort jurkje aan :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naiad schreef:
    @ Locke — ik ben echt allergisch voor discords gebruiken in RPG’s. Zelfs heb ik er 0,0 tijd voor en als je niet mee doet, mis je direct een shitload aan informatie.

    Hmm ja I get that maar ik had het meer voor ogen als een fun extraatje. Niet iets wat dus cruciaal is om de rpg te volgen, dat -dat zeg maar een voorwaarde is, dat er enkel dingen voor fun over en weer gaan en dus niet echt drama die nog niet bekend is zeg maar. Volgensmij ben ik niet erg duidelijk, ik hoop dat het te begrijpen is :'D

    Het zou dan ook niet verplicht zijn maar voor de mensen die dus inderdaad voor fun een extra dimensie aan de rpg toe willen voegen ^^


    How far is far

    Locke schreef:
    (...)
    Hmm ja I get that maar ik had het meer voor ogen als een fun extraatje. Niet iets wat dus cruciaal is om de rpg te volgen, dat -dat zeg maar een voorwaarde is, dat er enkel dingen voor fun over en weer gaan en dus niet echt drama die nog niet bekend is zeg maar. Volgensmij ben ik niet erg duidelijk, ik hoop dat het te begrijpen is :'D

    Het zou dan ook niet verplicht zijn maar voor de mensen die dus inderdaad voor fun een extra dimensie aan de rpg toe willen voegen ^^


    Het ‘probleem’ bij dat soort dingen is dat het heel vaak wél een cruciaal punt wordt omdat er heel veel in besproken wordt (een soort extra RPG over deze RPG, snap je?) Ik heb het bij meerdere RPG’s gezien, dus kan met reden zeggen dat ik not a fan ben. Ik zou nu zelf ook nooit meer meedoen met RPG’s waarbij dit vooraf bekend is, als ik eerlijk ben.


    •