• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vandaag is mij ook prima!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik sluit me bij de rest aan, kan wel pas in de avond actief zijn, maar volgens mij werd de avond ook voorgesteld ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Leonora Paige Booth

    Beste vriendin
    — Beste vriend
    — Ex?
    — Fling/flirt/vriend?
    — Iemand met wie ze oefent voor audities

    ik heb eigenlijk nog wel zin in misschien een love interest o.i.d.? :Y) ik zal dit lijstje straks aanvullen

    Tinsley: Lee en Leo zijn een duo om rekening mee te houden. De twee zijn al sinds mensheugenis beste vriendinnen. Ze zijn onafscheidelijk en delen werkelijk alles met elkaar.

    Jules: Leo heeft geluk dat ook Jules zo ontzettend onhandig is. Ze zijn goed bevriend, en dat is mede gekomen doordat ze op een gegeven moment begonnen met het delen van hun verwondingen. Sneetje hier, gekneusd gewricht daar, een paar gebroken glazen of bordjes: niets is meer vreemd. Ze vergezellen elkaar als ze naar het ziekenhuis moeten om een paar hechtingen te krijgen.

    Sebastian: Samen met Tinsley waren deze drie zes handen op één buik vroeger. Dit veranderde echter wel toen Sebastian naar Milaan verhuisde en contact met Lee verbrak. Leo bleef wel in contact met Sebastian en wat haar betreft zijn ze nog steeds erg goede vrienden.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 11:31 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik open het speeltopic aan het einde van de middag, omdat ik zelf vanavond niet online kan zijn denk ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Prima :))

    Ziegler schreef:
    Ik open het speeltopic aan het einde van de middag, omdat ik zelf vanavond niet online kan zijn denk ik.


    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Nikita Henderson



    • Noam — partners in crime, best friend, ex, soulmate
    • Madeleine — ride or die, drinking buddy, I'll do it if you do it
    • Jules — personal photographer, friend, adventure buddy
    • Tinsley — short friend, kiss & tell, one night stand
    • Monica — shopping buddy, swimming student
    • Ella — childhood friend, bff parents, grew apart
    • Noé — frenemy, Noam's ''the'' ex
    • Elizabeth — acquaintances, I see you
    • Joseph — ex

    Dit is wat ik tot nu toe heb! Mocht je nog een relatie met Nikita willen, hit me up!


    Noam
    Nikita en Noam kennen elkaar al sinds de basisschool, waar ze begonnen als water en vuur. Over de koers van de middelbare school sloeg dat volledig om en werden ze letterlijk partners in crime, met hun lucratieve handel op het dark web. Nikki en No zijn twee handen op één buik. Waar de één is, is de ander vaak ook. Beide families hebben de ander geaccepteerd als een extra gezinslid. Zelfs in de periode waarbij Nikita iedereen wegduwde vanwege de anorexia — is Noam gebleven. Ze hebben kort een relatie gehad, wat grotendeels is stukgelopen vanwege deze heftige tijd, maar zijn altijd een grijs gebied geweest wat betreft hun diepgewortelde vriendschap. No is Nikki's emergency contact en one call out of jail telefoontje. Door hun geschiedenis is het lastig voor haar om haar gevoelens te begrijpen — waardoor ze hier niet mee om weet te gaan en haar oude patronen blijft herhalen.

    Madeleine
    Nikita en Madeleine zijn een walking disaster. Wanneer deze dames samen uitgaan wordt het geheid chaos. Ze halen hun meest competitieve zelve in elkaar naar boven en deinzen beiden nergens voor terug en hypen elkaar ook nog eens enorm op. Het is nooit saai wanneer Nikki met Maddie is waardoor ze haar altijd belt wanneer ze zich klote voelt en een leuke tijd nodig heeft. Gelukkig hebben ze de foto's nog, want deze nachten zijn vrijwel altijd wazig.

    Jules
    Jules en Nikita kennen elkaar door Noam. Ze gaan vaak samen op avontuur, of met Noam op sleeptouw, en Nikki wordt daarbij vaak van alle kanten vastgelegd. Ze vindt het stiekem wel leuk om zo in de belangstelling te staan en kan het gewoonweg heel goed met Jules vinden omdat ze beiden openstaan voor nieuwe dingen.

    Tinsley
    Tinsley en Nikita zijn en sight to behold wanneer ze samen zijn. Hun hoogte verschil alleen al laat menigeen omkijken. Zelf dollen ze hier maar al te graag over in stomme, stereotyperende opmerkingen. Daarnaast heeft Tinsley dezelfde impulscontrole als Nik en heeft dat er toe geleid dat ze een dronken avondje na een zoen met een jongen in bed zijn beland. Dit is allesbehalve geheim en ze kijken er vooral lachend op terug. Ook voor dit duo geldt dat je nooit weet wat je te wachten staat als ze samenkomen.

    Monica
    Hoewel er geen diepgaande vriendschap achter zit, struinen Nik en Monica nog wel eens de winkels af voor de beste items. Gezien Nikita dol is op water en zwemmen heeft ze eveneens aangeboden om Mo te leren zwemmen. Normaliter doet Nikita niet iets als ze er zelf geen gewin uit haalt, maar vanuit haar women empowerment heeft ze toch besloten dat ze Monica daarmee wil helpen. Nik doet dit natuurlijk wel met de nodige tough love.

    Ella
    Nikita en Ella kennen elkaar al van kleins af aan. Hun ouders leerden elkaar kennen op de Country Club en zijn dik bevriend. Nik zag Ella vaak tijdens brunches, Sunday dinners, verjaardagen en feestjes. Ze kwamen daardoor veel bij elkaar over de vloer en ontwikkelden zodoende een vriendschap. Toen Nikita wegging vanwege haar eetstoornis en iedereen wegduwde, is het contact met Ella sterk verwaterd. Toen ze weer terugkwam was alles anders en zijn ze min of meer uit elkaar gegroeid. Gezien hun ouders nog altijd veel bijeen komen ziet ze Ella wel nog, maar het is niet meer zoals vroeger.

    Noé
    Voor Nikita en Noé geldt dat de twee het of heel goed met elkaar kunnen vinden, of elkaar in de haren vliegen. Er is geen middenweg. Voor Nik komt dat voornamelijk door de relatie die ze met No heeft gehad, waarbij ze zichtbaar merkte dat Noam aan het veranderen was. Dit zorgde voor veel frictie tussen No en haar, waardoor Nik toch net een beetje vijandelijker is geworden naar Noé toe.

    Elizabeth
    Nikita en Liz houden beide een façade op, waardoor ze dit in elkaar herkennen en snappen dat er meer gaande is. Nik is echter niet doelbewust aan het graven, maar de twee zijn hierdoor niet heel close. Ze weten dat er meer achter hen schuilt maar kiezen er beiden voor om zich daar niet aan te branden. Zolang Liz haar met rust laat, zal Nikki ook niet de behoefte hebben om haar te ontleden.

    Joseph
    Met Jo heeft Nikita ongeveer een half jaar officieel een stel gevormd. Nik was in de eerste instantie hoteldebotel verliefd op hem, maar verviel toch al weer vrij snel in haar oude patronen. Hierdoor hadden de twee na de eerste maanden een vrij turbulente tijd met ruzies en lijmpogingen tot Joseph haar ongeveer een haar geleden voor een ultimatum stelde: volledig voor en van hem zijn, of de relatie beëindigen. Nikita koos dat laatste.
    Het was daardoor even gespannen tussen de twee — maar inmiddels kunnen ze het weer prima vinden en ziet ze de relatie vooral als een bevlieging.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 13:49 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is er iemand die straks met Sebastian samen wil (of willen) arriveren op the party? (baby)


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    ^ Leo, misschien? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En wie is er van plan met Tinsley te gaan feesten? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Millay schreef:
    ^ Leo, misschien? c:


    Ja vind ik wel een goede :D


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    DevIce schreef:
    (...)

    Ja vind ik wel een goede :D
    Poor Tinsley, hoe durven jullie. Ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    En wie is er van plan met Tinsley te gaan feesten? ;D

    I’ve got Kars ;p


    How far is far

    Locke schreef:
    (...)
    I’ve got Kars ;p
    Uh-oh, I feel drama coming up... hehe. Let's do it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    (...) Uh-oh, I feel drama coming up... hehe. Let's do it.


    I feel someone gettin' pissed of, and we didn't even start yet...


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.