• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Relatievoorstellen voor Tinsley —
    Tinsley vs. Fitz — ★★★★★
          Dankzij haar bubbly karakter heeft Tinsley door Fitz’ harde exterieur weten te prikken, en met hem meer liefde behandeld dan hij leek te verdienen. Tinsley en Fitz zijn een apart duo, de beste vrienden en Tinsley zou letterlijk alles voor de jongen doen. Ze zal hem altijd proberen op te vrolijken, en duidelijk zijn dat ze er voor hem is. Hij houdt haar daarentegen in bedwang als ze weer eens te gek gaat doen. #bestbuds

    Tinsley vs. Monica — ★★
          Ondanks dat hun families elkaar helemaal niet goed liggen, heeft Tinsley zelf nooit problemen gehad met Monica en zijn ze zelfs een hele lange tijd goede vriendinnen geweest. Recentelijk zijn ze uit elkaar aan het groeien, iets waar je natuurlijk maar zoveel aan kan doen, gezien het eenmaal gebeurt. Dit doet Tinsley uiteraard veel pijn, maar het zij zo. #throwbackthursday

    Tinsley vs. Madeleine — ★★★★
          Zowel Tinsley als Madeleine hebben sport met de paplepel binnen gekregen, en dat is ook gelijk hetgeen dat de dames samenbrengt. De compitatieve aspecten in hun respectvolle carrières kunnen de dames uiteraard uren over praten, maar het liefst blazen ze wat stoom af door een golf te pakken of iets anders geks te doen voor wat welverdiende rust. #twinsies

    Tinsley vs. Joseph — ★★★
          Tinsley en Joseph zijn vrienden, en sinds Tinsley weet van zijn werkverslaving doet ze er alles aan hem tot een bepaald punt daar vanaf te helpen. Of het nou is om hun favoriete serie bij te kijken, hem mee te sleuren naar de taping van een van haar wedstrijden of simpelweg een feestje, ze neemt hem mee wanneer het kan. #cutieandthefeast

    Tinsley vs. Sebastian — ★★★
          Tinsley en Sebastian hebben een aardig lang verleden, eentje waar ze niet graag aan terugdenkt. Ondanks alles draagt ze nog zeker liefde voor hem, en heeft ze zich al deze tijd afgevraagd hoe hij het maakt. Uit het oog, maar zeker niet uit het hart. Wanneer ze hem weer eens tegenkomt zullen we zien wat het deze twee ex-lovers zal brengen. #theonethatgotaway

    Tinsley vs. Hero — ★★★★
          Tinsley en Hero zijn echte feestbeesten en goede vrienden die zich aardig op hun gemak voelen bij elkaar. Zo wandelt Hero nog wel eens Tinsley’s huis binnen als hij het zat is in die van zichzelf. Ook hebben de twee vaak genoeg feesten in Tinsley’s huis, gezien ze simpelweg alleen woont, al organiseren ze het dan eerder samen — of ze staat het af aan Hero. #aintnopartybutaheleyparty

    Tinsley vs. Xavi —
          Komt.

    Tinsley vs. Ella —
          Komt.

    Tinsley vs. Leonora — ★★★★★
          Leo en Lee zijn twee dames die haast onafscheidelijk lijken, de twee doen zoveel samen dat ze vaak door Lee’s ouders de siamese tweeling wordt genoemd. Ze kennen elkaar vanuit vroeger al, en zijn beide bezig om hun carrières te laten groeien, maar tijd voor elkaar is er altijd — of het nu is voor welverdiende support of eerder een impromptu uitstapje naar één van hun favoriete steden. #chicksbeforedicks

    Tinsley vs. Kars —★★★★★
          Tinsley heeft altijd al interesse gehad in Kars, en nu vallen ze alweer eventjes een koppel te noemen. Tinsley is gek op Kars, en zal alles voor hem doen. Ze beschouwd hem dan ook zeker als één van haar beste vrienden, en daar bovenop kan ze haar geluk niet op met deze relatie. Echter met de komst van Sebastian begint ze te twijfelen, terwijl Kars juist spijt begint te krijgen van wat hij haar hier eigenlijk mee aandoet — gezien hij haar helemaal niet zo ziet. #couplegoals

    Tinsley vs. Jules —
          Komt.

    Tinsley vs. Nikita —
          Komt.

    Tinsley vs. Noé — ★★★★
          Deze twee dames hebben een goede vriendschap, het soort waar ze lekker samen een terrasje pakken en er lekker naar mensen mannen gaan kijken, of samen het strand opgaan... om daar precies hetzelfde te doen — uiteraard onder het genot van een heerlijke, fruitige cocktail. #shadesonclawsout

    Tinsley vs. Noam — ★★
          Er was eens een dag waarop Tinsey toe was aan wat liefde, maar er was niemand. Tinder werd haar beste vriend, en daar ontmoette ze Noam. Het werd een date, en al gauw meer dan dat — een simpele one night stand. Niet meer, niet minder. Er zijn geen slechte gevoelens tegenover Noam, maar echt opzoeken zal ze hem niet. #oopsydaisy

    Tinsley vs. Elizabeth — ★
          Tinsley en Elizabeth liggen elkaar niet, simpelweg omdat ze te verschillend zijn. Na enkele pogingen vanuit Tinsley's kant gaf ook zij het maar op, puur omdat ze haarzelf daar niet al teveel op wil focussen. Ze is dus zeker geen fan van deze dodelijke dame, en houdt dan ook liever afstand. #epicfail

    Pff, jongens ik ben zo creatief mogelijk geweest, en ik ben niet altijd geslaagd daarin. Please, steun mij om interessante relaties te bedenken haha. Mijn creativiteit is me aan het verlaten, I need help. Mocht iemand nog iets kunnen zien in mijn eigen lijstje van wat ik nog zoek dan ben je van harte welkom dat ook te delen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 19:42 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Fitz? c:
    Ohhh ex-lover en bestie having troubles. Oopsy daisy.


    I'm your little ray of pitch black.

    Madeleine
    ♢ Casual flirt/fwb
    ♢ Een paar goede vrienden
    ↪ Trio of friends (?)
    ♢ Iemand die op haar zenuwen werkt (door competitie oid.)
    ♢ I'm out of ideas :") Ik denk dat het handiger is als ik jullie een pb stuur als de rollen zowat klaar zijn.
    But ideas are welcome!

    Estralita schreef:

    Madeleine
    (...) Oeh, misschien kunnen we er nog iemand aan toevoegen, bij de vriendschap van Tinsley en Madeleine? Maybe Noé? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    (...) Oeh, misschien kunnen we er nog iemand aan toevoegen, bij de vriendschap van Tinsley en Madeleine? Maybe Noé? c:


    I'm in. (:

    Noé staat overigens open voor relaties. Ik moet nog een lijstje maken wat ik echt ga proberen om niet te vergeten, maar mocht er iemand al ideeën hebben dan staat mijn ook GB open. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga straks even een rondje lopen en dan kom ik terug om een kort lijstje op te stellen. c: Als mensen al ideeën hebben, hit me up in PB (liever PB dan GB haha) ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:
    Yep!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Fitz? c:


    Yes please! Hit me up!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:


    jazeker!


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:


    Yes, dit moet lukken.
    Ik wil Noam vandaag posten en ga dan kijken naar relatievoorstellen. So please leave some room for him. :Y)


    •

    Naiad schreef:
    (...)

    Yes, dit moet lukken.
    Ik wil Noam vandaag posten en ga dan kijken naar relatievoorstellen. So please leave some room for him. :Y)


    Will do!
    Ben benieuwd naar Noam! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit stiekem op m'n werk aan hem te sleutelen. Ben hard bezig met rapporten schrijven, maar dit kan wel even als pauze tussendoor. :Y)


    •

    Ziegler schreef:
    (...)

    Will do!
    Ben benieuwd naar Noam! c:
    Same! c:

    En vrijdag is fine bij me. Ik ben zelf in het weekend wat minder actief, maar dat komt vast wel goed. ^^

    @ Naiad, well deserved if you ask me haha. Good luck. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 11:42 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Naiad schreef:
    Ik zit stiekem op m'n werk aan hem te sleutelen. Ben hard bezig met rapporten schrijven, maar dit kan wel even als pauze tussendoor. :Y)


    Hehe, prioriteiten stellen. :Y)
    Ik moet vanuit huis lesgeven, which is boring AF, maar het geeft me ineens 10x meer vrije tijd.


    Big girls cry when their hearts are breaking