• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mandalorian schreef:

    MONICA VALENTINA DIANGELO
    • Best friend (v)
    • Best friend (m)
    • Childhood friends
    • Friends

    • Partners in crime aka party
    • Art buddy
    • Iemand die ze 's nachts kan bellen voor Taco Bell
    • Iemand die het aandurft om haar te leren zwemmen
    • Tennis buddy Fitz
    • Ex(es)
    • FWB/Flirts/Flings/Bf
    • Mensen waarbij de familie iets verschuldigd is aan haar familie
    • Enemy
    • More, let me know your ideas c;


    Got Mad (flower)?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:24 ]

    Balloo schreef:
    Joseph Stephens
    Friend
    Op mij komt het over dat Joseph een van de weinige vrienden van Fitz zou kunnen zijn. Fitz zal zijn karakter wel kunnen waarderen. Misschien een vriend die probeert om Fitz wat gezelliger en socialer te maken?

    Ja klinkt goed, so friends it is (:

    Joseph x Sebastian - Iemand die Seb nog kent van voordat hij naar Milaan vertrok, waar hij altijd goed mee kon opschieten?

    Ja is goed (: wil je 't nog verder/dieper uitwerken of zo houden?

    Tinsley vs. Joseph —
          Ik zie deze twee wel vrienden zijn. Misschien dat Tinsley degene is die van zijn werkverslaving weet en hem ervan af probeert te helpen? Of in ieder geval afleiding zal bieden in welke vorm dan ook?

    Ja dat is goed (: so friends it is! Afleiding bieden is indd wel goede manier om z'n werkverslaving te verminderen.
    Hehe, dat dacht ik ook. Sowieso zal het voor Tinsley snel in de vorm van feesten zijn oid, of zelfs een avondje hun favoriete serie bijkijken maar ze kan hem ook goed eens meesleuren naar een worstelwedstrijd (nou ja, aflevering althans) om hem even enkele uurtjes weg te houden van zijn eigen hoofd en dwang om te werken? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:
    Wie durft het aan Altair's buurman of buurvrouw te zijn? Naked all day, every day aan het zwembad als het aan hem ligt. :Y)
    Verdere relaties zullen er nog niet echt zijn, of iemand moet een leuk ideetje hebben? c:
    I'm just gonna drop it here... again. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nikita (pg 5) staat!
    Nogmaals; mocht er ook maar iéts triggeren please let me know.

    Ik ga de lijstjes & geplaatste rollen even doorkijken voor relaties maar mocht je al iets weten mijn GB staat open!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Guavara schreef:
    (...) I'm just gonna drop it here... again. x:


    Mag van mij best :Y)

    Guavara schreef:
    (...) I'm just gonna drop it here... again. x:


    Moni durft alles aan :Y)


    El Diablo.

    Estralita schreef:
    (...)

    Got Mad (flower)?


    Ooh yes, sounds good! Zullen we childhood friends en degene die haar leert zwemmen combineren?


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Ooh yes, sounds good! Zullen we childhood friends en degene die haar leert zwemmen combineren?


    Prima, haha lijkt me wel grappig :p

    Guavara schreef:
    (...) Hehe, dat dacht ik ook. Sowieso zal het voor Tinsley snel in de vorm van feesten zijn oid, of zelfs een avondje hun favoriete serie bijkijken maar ze kan hem ook goed eens meesleuren naar een worstelwedstrijd (nou ja, aflevering althans) om hem even enkele uurtjes weg te houden van zijn eigen hoofd en dwang om te werken? c:


    Sounds good :Y)


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Wat ik sowieso nog zoek voor haar:
    — Een beste vriend. Fritz, Kars
    — Een beste vriendin. Leonora
    — Een vast feestmaatje. Hero
    — Trainingsmaatje.
    — That ex. Sebastian
    — Andere exen.
    — Iemand die soms naar haar shows komt.
    — Een vriendinnengroepje. Madeleine, Noé
    — Relatie (niets is wat het lijkt). Kars
    — Iemand met wie het niet klikt.
    — Verwaterde vriendschap. Monica?
    — Iemand? Iets? Mijn GB is open. c:
    Wat ik sowieso nog zoek voor hem:
    — Buurmeisjes. Madeleine, Monica
    — Mensen die hem wantrouwen.
    — Een dame die hem wil doorgronden.
    — Een dame met wie hij vaker zal flirten.
    — Iemand? Iets? Mijn GB is open. c:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 16:01 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Leonora Paige Booth

    — Beste vriendin: Tinsley
    — Beste vriend
    — Ex?
    — Fling/flirt/vriend?
    — Iemand met wie ze oefent voor audities

    you name it, ik heb geen idee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Noam Yates

    •••

    Wat ik zoek voor Noam?
    • beste vriend
    • beste vriendin • Nikita
    • ex 1 (leeftijd 16) • Nikita
    • ex 2 (leeftijd 18)
    • ex 3 (leeftijd 21)
    • gamingbuddy
    • haters
    • one—night—stand / scharrel
    • sportbuddy (golf, tennis & zwemmen)
    • . . .


    Ik heb Noam zojuist gepost (p.5) en hierbij zijn gezochte relatielijstje.
    Ik zit vanavond op de kapperstoel bij m'n jongere zusje, dus kan niet direct reageren. Vandaar: hit me up in GB/PB, please. Dan houd ik een beetje het overzicht.
    Ik kan daarna ook gaan kijken naar de andere relatielijstjes.


    •

    Relaties      Kars




    Fake relatie - Tinsley

    Best friend (M) - Sebastian

    Best friend (F) - Tinsley,

    Iemand wie hij absoluut niet mag - Fitz

    Iemand die hem absoluut niet mag - Fitz

    Crush - Fitz

    Party buddy's -

    Iemand waarmee hij wandelingen maakt in de natuur

    Iemand die weet dat hij stiekem een zacht gekookt eitje is - Tinsley

    Bedpartners -

    Iemand om mee te shoppen/mee over mode te kwijlen

    Oude bekenden - Sebastian

    Iemand die weet dat hij eigenlijk gay is -

    Verwaterde vriendschap -

    Eventuele exen -


    How far is far

    Aangezien de meeste rollen zijn ingevuld en de relatielijstjes tot stand aan het komen zijn, denk ik dat we al wel eerder kunnen beginnen met het speeltopic.
    Wat zeggen jullie: woensdagavond of donderdag (middag of avond)? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Noé

    Looking for:

    — Een goede/beste vriendin. Tinsley.
    — Childhood friends. Monica.
    — Frenemies. Nikita.
    — Iemand waar het (totaal) niet mee klikt.
    — Shoppingbuddy. Ella.
    — Eventueel een ex. Noam.
    — Flings/Flirts/crush/watdanook.
    — Andere ideeën zijn altijd meer dan welkom. ^^


    Tinsley — Best Friends.
          Deze twee dames delen een hele goede, hechte vriendschap samen. Met regelmaat zoeken de twee elkaar op om ergens een terrasje te gaan pakken, of te luieren op het strand; waar ze onbeschaamd mannen loeren onder het genot van een lekker drankje. Ook een goede avond uit zit er vaak in, waarin ze kunnen genieten van het nachtleven.

    Monica — Childhood friends
          Toen Noé op vierjarige leeftijd in Heathville kwam woonden raakte ze als kleuter zijnde al vrij snel bevriend met Monica. De twee leerde elkaar kennen via haar moeders atelier, waarin de moeder van Monica nog weleens te vinden was. Al gauw bleek dat ze ook niet ver van elkaar af woonden en groeide hun kinderlijke vriendschap steeds verder uit.
          Nu zijn de twee dames inmiddels bijna twee handen op één buik, hebben ze de barbiepoppen gelaten voor wat het is en is hun vriendschap uitgebloeid tot een ijzersterke, solide band.

    Madeleine — Friends.
          Ook met Madeleine kan Noé het heel goed vinden. Meestal zijn ze met z'n drieën (Tinsley) samen te vinden op het strand, waar Noé haar liefde voor het surfen kan delen met de jonge dame, of gaan ze er op uit naar waar dan ook. Zolang het drietal maar lol kan hebben is het voor hen al goed, al weet Noé beide dames ook te vinden als het om de mindere dingen gaat.

    Nikitia — Frenemies.
          Beide dames zijn in hun karakters erg aan elkaar gewaagd en dit wil op sommige momenten nog wel eens zorgen voor de nodige botsingen, waarin ze het totaal niet kunnen vinden met elkaar — los van de momenten waarop het wel goed gaat.
    Het feit dat de vriendschap tussen Nikki en Noam een deel is van de breuk in Noé's relatie draagt daar op sommige momenten eveneens niet goed aan bij. Noé weet dat gedeelte inmiddels redelijk goed naast zich neer te leggen, maar gaat situaties waarin ze met ze drieën samen kunnen komen standaard uit de weg.

    Ella — Shoppingbuddies.
          Wanneer Noé gaat shoppen, is Ella een van de eerste die ze zal vragen om mee te gaan. De liefde voor shoppen is iets wat de dames enorm delen en ze doen dit dan ook met veel plezier samen.

    Altaïr —
          Hoewel Noé de jongen pas sinds kort kent, durft ze wel te zeggen dat ze hem oprecht mag. Tijdens zijn verhuizing hebben de twee elkaar leren kennen — toen de blondine net aan het joggen was en Altaïr druk bezig was met de verhuizers dirigeren — waarop Noé het niet kon laten even een praatje met hem te maken, daar ze even moest wachten vanwege de verhuizers.
          Zijn subtiele flirten tijdens hun babbel zijn de blondine niet ontgaan, waar ze zelf eveneens aan mee heeft gedaan.

    Noam — Ex.
          Noam en Noé hebben een relatie van zo'n anderhalf jaar gehad. Voor Noé was Noam degene waarvan ze dacht een lang leven mee samen te delen, maar helaas kreeg dit droombeeld een flinke klap toen de blondine er achter kwam dat Noam vreemd was gegaan. De angst dat hij het nog een keer zou doen was groot — Noé's vertrouwen had een aardige deuk opgelopen en haar zelfvertrouwen wankelde eveneens. Ook de hechte vriendschap tussen Noam en Nikita liet de onrust in haar alleen maar groeien en droeg er op dat moment niet veel beter aan bij.
          Uiteindelijk hebben de twee een punt achter hun relatie gezet — dit vanwege Noé's onzekerheden en voor Noam omdat hij het gevoel kreeg te moeten kiezen tussen twee personen waar hij niet uit wil kiezen.
          Nu inmiddels 9 maanden later vind Noé het nog altijd erg hoe het gelopen is tussen hen en hoewel de liefde voor Noam nog niet helemaal over is, zou ze een nieuwe relatie niet aan durven. Ook het idee dat hij zou moeten kiezen heeft haar lang dwarsgezeten, daar dit nooit haar bedoeling is geweest.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 12:53 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'