• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH







    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Munis
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Gereserveerd door Styles
    ♂ Gereserveerd door Woundmate
    ♂ Gereserveerd door Venustic
    ♂ Gereserveerd door Locke
    ♂ Gereserveerd door DevIce
    ♂ Gereserveerd door Balloo

    [ bericht aangepast op 23 maart 2020 - 12:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga voor Fitz even eerste indrukken/voorstellen maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:


    Ja zeker! Eerder mag ook van mij

    @Guavara - vind ik goed!

    Meer vriendjes en vriendinnetjes zijn ook welkom (blush) moet wel even waarschuwen dat ze soms wat flipt als ze verliest :$

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:


    Yes.

    Vanavond probeer ik Ella af te krijgen, maar wil alvast een lijst posten (:

    ΣLLA • ЯOSA • SINCLAIЯ


          • A good friend
          • Someone who she can call/text/FT, even if it's the middle of the night.
          • Someone whose parents are bff with hers (her parents are lawyers)
          • Drinking buddy.
          • A running coach.
          • Tbc/suggestion?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 12:06 ]





    Monica Diangelo
    Tennisbuddy
    Monica en Fitz hebben elkaar leren kennen op de tennisbaan. Ze kunnen beiden goed tennissen en zijn daarom een goede match voor elkaar. Fitz is competitief ingesteld en wil altijd wennen, maar bij Monica vindt hij tegenstand en dat waardeert hij heel erg - iemand die niet terugdeinst voor hem én zijn karakter.

    Madeleine Florence
    Acquaintance
    Madeleine en Fitz hebben niet echt iets met elkaar gemeen, behalve dan dat ze allebei tennissen. Wellicht spelen ze af en toe een potje tegen elkaar, maar ik zie hen geen vrienden zijn.

    Joseph Stephens
    Friend
    Op mij komt het over dat Joseph een van de weinige vrienden van Fitz zou kunnen zijn. Fitz zal zijn karakter wel kunnen waarderen. Misschien een vriend die probeert om Fitz wat gezelliger en socialer te maken?

    Tinsley Ranger
    Best girl friend
    Tinsley is een van de weinigen met wie Fitz het echt goed kan vinden. Haar opgewekte persoonlijkheid werkt soms zelfs een beetje aanstekelijk voor de stugge, teruggetrokken Fitz. Ze weet als enige dat hij op jongens valt, omdat hij haar vertrouwt.

    Sebastian McGawyer
    Enemy
    Als ex van Tinsley is Fitz behoorlijk bevooroordeeld. Het is de ex van zijn beste vriendin dús Fitz mag hem niet. Hij heeft nooit de moeite gedaan om Sebastian te leren kennen en hij zal ook zeker de moeite niet nemen om überhaupt aardig tegen hem te zijn.

    Xavi Gelbero
    TBC
    Nog geen persoonlijkheid, dus komt nog.

    Ella Sinclair
    Acquaintance
    Ella is een van de zovelen die Fitz kent. Ze kunnen neutraal en vriendelijk met elkaar omgaan, maar voor Fitz zit er niet meer achter dan dat.

    Leonora Booth
    Aquaintance
    Zelfde als bij Ella.

    Kars Vanderwaal
    Don't know yet
    Ergens lijken Kars en Fitz wel wat op elkaar en dat kan twee kanten op. Misschien dat Fitz zich afzet tegen hem, maar ergens ook interesse in hem heeft. ( hoeft niet per se romantisch, maar algemeen gezien). Aangezien ze alle twee nog in de kast zitten, kunnen we wellicht daar wat mee?

    Jules Caleruega
    TBC]
    Nog geen persoonlijkheid, dus komt nog.

    Nikita Henderson
    Don't know yet
    Ergens krijg ik het gevoel dat de twee goed met elkaar zouden kunnen opschieten. Misschien een startende vriendschap?

    Noé Aitkin
    Don't know yet
    Hit me up!

    Hit me up als je iets wilt bespreken! c: Dit zijn maar voorstellen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 12:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Munis schreef:
    (...)

    Yes.

    Vanavond probeer ik Ella af te krijgen, maar wil alvast een lijst posten (:

    ΣLLA • ЯOSA • SINCLAIЯ


          • A good friend
          • Someone who she can call/text/FT, even if it's the middle of the night.
          • Someone whose parents are bff with hers (her parents are lawyers)
          • Drinking buddy.
          • A running coach.
          • Tbc/suggestion?


    I've got Mad for you (krul)?

    Oké even een misschien domme vraag hé: voor Mandolorian; Weten anderen van het maffia gedoe van haar familie af? Of wordt dat geheim gehouden en doen ze zich anders voor?

    Okay, Jules is ook zo goed als af!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.




    FIitz x Sebastian - Fitz en Seb zijn geen match. Fitz is de beste vriend van Tinsley, en laat dat nou net de ex van Seb zijn. Ondanks dat Seb nog altijd gevoelens voor zijn ex heeft hij niets met Fitz en laat hem dan ook liever links liggen.
    Monica x Sebastian - Seb was vroeger altijd betrokken bij de donkere zaakjes van Monica's broers. Toen hij werd opgepakt werd hij bedreigd, zodat hij niet zou gaan praten. Omdat Seb denkt dat Monica er vrij weinig mee te maken heeft vertrouw hij haar wel.
    Madeleine x Sebastian - ??
    Joseph x Sebastian - Seb kent Joseph al vanaf de kleuterschool. De twee waren altijd dikke vrienden. Later is dat iets afgenomen, alhoewel ze het nog steeds goed met elkaar kunnen vinden.
    Tinsley x Sebastian - Seb kent Tinsley nog van vroeger. Ze was niet alleen zijn beste vriendin, maar ook zijn vriendin. Tinsley zag Seb langzaam afglijden en probeerde hem op het rechte pad te houden. Mede doordat haar ouders vonden dat ze hem links moest laten liggen en door haar opkomende carrière, waar veel tijd in zat, was ze algauw klaar met de relatie dus maakte ze het uit. Sebastian zal het nooit toegeven maar hij had haar op dat moment juist het hardste nodig.
    Xavi - Sebastian - ??
    Ella x Sebastian -
    Leonora x Sebastian - Nadat Sebastian naar Milaan vertrok is hij nog altijd bevriend gebleven met Leonora. De twee hadden in ieder geval dagelijks contact en wisten wat er in elkaar leven afspeelde. Leonora is altijd de schouder geweest waarop Seb kon uithuilen, zelfs als het over Tinslet ging.
    Kars x Sebastian - Sebas kent Kars zolang hij zich al kan herinneren. De twee waren beste vrienden voordat hij naar Milaan vertrok. Echter is Kars in zijn ogen enorm veranderd, en hij probeert de jongen die hij al zo lang kent terug te halen.
    Jules x Sebastian - Best friend?
    Nikita x Sebastian - ??
    Noé x Sebastian - ??


    Heb wat voorstellen gemaakt. Let me know!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 10:02 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Estralita schreef:
    Oké even een misschien domme vraag hé: voor Mandolorian; Weten anderen van het maffia gedoe van haar familie af? Of wordt dat geheim gehouden en doen ze zich anders voor?


    In mijn hoofd zijn er zeker sterke vermoedens dat er iets gaande is en dat anderen daardoor ook wel wat uitkijken, maar dat het nog niet precies duidelijk is hoe en wat en al zeker niet hoe groot ze zijn in dat wereldje. De familie zelf houdt gewoon vol dat de vader en broers in het zakenwereldje zitten.
    Wat Monica betreft zullen de meesten waarschijnlijk denken dat ze er weinig vanaf weet tho :'D


    El Diablo.

    Venustic schreef:
    Okay, Jules is ook zo goed als af!!


    Ik zie Timothée <3


    I just caught the wave in your eyes

    Wie durft het aan Altair's buurman of buurvrouw te zijn? Naked all day, every day aan het zwembad als het aan hem ligt. :Y)
    Verdere relaties zullen er nog niet echt zijn, of iemand moet een leuk ideetje hebben? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Guavara schreef:

    Relatievoorstellen voor Tinsley —
    Tinsley vs. Fitz — ★★★★★
          Dankzij haar bubbly karakter heeft Tinsley door Fitz’ harde exterieur weten te prikken, en met hem meer liefde behandeld dan hij leek te verdienen. Tinsley en Fitz zijn een apart duo, de beste vrienden en Tinsley zou letterlijk alles voor de jongen doen. Ze zal hem altijd proberen op te vrolijken, en duidelijk zijn dat ze er voor hem is. Hij houdt haar daarentegen in bedwang als ze weer eens te gek gaat doen. #bestbuds

    Tinsley vs. Monica —
          Ondanks dat hun families elkaar niet helemaal liggen, heeft Tinsley persoonlijk nooit problemen gehad met Monica. De twee dames zijn beide feestbeesten, alleen heeft Tinsley — in tegenstelling tot Monica — wat vaker dingen te doen, zoals haar werk. Dit zorgt voor een erge wrijving tussen de dames, waardoor deze vriendschap wat aan het verwateren is?

    Tinsley vs. Madeleine — ★★★★
          Zowel Tinsley als Madeleine hebben sport met de paplepel binnen gekregen, en dat is ook gelijk hetgeen dat de dames samenbrengt. De compitatieve aspecten in hun respectvolle carrières kunnen de dames uiteraard uren over praten, maar het liefst blazen ze wat stoom af door een golf te pakken of iets anders geks te doen voor wat welverdiende rust. #twinsies

    Tinsley vs. Joseph —
          Ik zie deze twee wel vrienden zijn. Misschien dat Tinsley degene is die van zijn werkverslaving weet en hem ervan af probeert te helpen? Of in ieder geval afleiding zal bieden in welke vorm dan ook?

    Tinsley vs. Sebastian — ★★★
          Tinsley en Sebastian hebben een aardig lang verleden, eentje waar ze niet graag aan terugdenkt. Ondanks alles draagt ze nog zeker liefde voor hem, en heeft ze zich al deze tijd afgevraagd hoe hij het maakt. Uit het oog, maar zeker niet uit het hart. Wanneer ze hem weer eens tegenkomt zullen we zien wat het deze twee ex-lovers zal brengen. #theonethatgotaway?

    Tinsley vs. Hero — ★★★★
          Tinsley en Hero zijn echte feestbeesten en goede vrienden die zich aardig op hun gemak voelen bij elkaar. Zo wandelt Hero nog wel eens Tinsley’s huis binnen als hij het zat is in die van zichzelf. Ook hebben de twee vaak genoeg feesten in Tinsley’s huis, gezien ze simpelweg alleen woont, al organiseren ze het dan eerder samen — of ze staat het af aan Hero. #aintnopartybutaheleyparty

    Tinsley vs. Xavi —
          Komt.

    Tinsley vs. Ella —
          Komt.

    Tinsley vs. Leonora — ★★★★★
          Leo en Lee zijn twee dames die haast onafscheidelijk lijken, de twee doen zoveel samen dat ze vaak door Lee’s ouders de siamese tweeling wordt genoemd. Ze kennen elkaar vanuit vroeger al, en zijn beide bezig om hun carrières te laten groeien, maar tijd voor elkaar is er altijd — of het nu is voor welverdiende support of eerder een impromptu uitstapje naar één van hun favoriete steden. #chicksbeforedicks

    Tinsley vs. Kars —
          Tinsley heeft altijd al een gezonde portie interesse gehad in het opkomend model Kars. Misschien dat deze twee elkaar gebruikt hebben, of zelfs gebruiken om wat naamsbekendheid te krijgen (geheel bewust, want ik zie Tinsley niet tegen hem liegen)? Hij als beginnend model en erfgenaam van zijn vaders bedrijf, en zij als worstelaar? #couplegoals

    Tinsley vs. Jules —
          Komt.

    Tinsley vs. Nikita —
          Komt.

    Tinsley vs. Noé — ★★★★
          Deze twee dames hebben een goede vriendschap, het soort waar ze lekker samen een terrasje pakken en er lekker naar mensen mannen gaan kijken, of samen het strand opgaan... om daar precies hetzelfde te doen — uiteraard onder het genot van een heerlijke, fruitige cocktail. #shadesonclawsout

    Pff, jongens ik ben zo creatief mogelijk geweest, en ik ben niet altijd geslaagd daarin. Please, steun mij om interessante relaties te bedenken haha. Mijn creativiteit is me aan het verlaten, I need help. Mocht iemand nog iets kunnen zien in mijn eigen lijstje van wat ik nog zoek dan ben je van harte welkom dat ook te delen.



    Ja leuk! Ik zie de twee ook nog wel vrij goede vrienden worden? c:


    How far is far

    Ziegler schreef:
    Is het voor jullie haalbaar om vrijdag het speeltopic te openen? c:

    Yes ^^


    How far is far

    MONICA VALENTINA DIANGELO
    • Best friend (v)
    • Best friend (m)
    • Childhood friends - Noé, Mad
    • Childhood friend, maar de relatie is aan het verwateren Tinsley
    • Friends
    • Partners in crime aka party
    • Art buddy Ella
    • Iemand die ze 's nachts kan bellen voor Taco Bell Noam
    • Iemand die het aandurft om haar te leren zwemmen Mad & Nikita
    • Tennis buddy Fitz
    • Ex(es)
    • Ex - Teen relationship, goed uit elkaar gegaan. Still good friends Jules
    • FWB/Flirts/Flings/Bf
    • Flirt Altair
    • Mensen waarbij de familie iets verschuldigd is aan haar familie
    • Enemy
    • More, let me know your ideas c;

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 20:49 ]


    El Diablo.

    Joseph Stephens
    Friend
    Op mij komt het over dat Joseph een van de weinige vrienden van Fitz zou kunnen zijn. Fitz zal zijn karakter wel kunnen waarderen. Misschien een vriend die probeert om Fitz wat gezelliger en socialer te maken?

    Ja klinkt goed, so friends it is (:

    Joseph x Sebastian - Iemand die Seb nog kent van voordat hij naar Milaan vertrok, waar hij altijd goed mee kon opschieten?

    Ja is goed (: wil je 't nog verder/dieper uitwerken of zo houden?

    Tinsley vs. Joseph —
    Ik zie deze twee wel vrienden zijn. Misschien dat Tinsley degene is die van zijn werkverslaving weet en hem ervan af probeert te helpen? Of in ieder geval afleiding zal bieden in welke vorm dan ook?

    Ja dat is goed (: so friends it is! Afleiding bieden is indd wel goede manier om z'n werkverslaving te verminderen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'