• Hoi lieve users,

    Ongeacht wat de uitslag van de poll zal zijn (je kan nog stemmen -> klik hier), gaan we sowieso alle bugs uit de site halen, want die zijn heel vervelend. Ik heb mijn best gedaan om een lijst te maken, maar voor mijn gevoel zijn er nog meer bugs die er rondzwerven, maar die in een topic als reactie zijn genoemd en die kan je dus nooit terugvinden.

    Mocht je nou nog bugs hebben/tegenkomen die níet op deze lijst staan, graag in dit topic melden en dan voegen we ze toe! Als jullie denken dat er geen bugs meer te vinden zijn op Q die niet op deze lijst staan, dan sturen we de lijst op naar Guido en gaat hij ermee aan de slag!

    Dit is de lijst tot nu toe:

    Buglijst Quizlet 2020
    Algemeen:

    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je niet meer naar dat profiel.
    - De tweede pagina van het gastenboek is soms niet te zien.
    - De informatie bij creaties schuift over elkaar heen als je Quizlet op een ipad gebruikt
    - Een concept bij privéberichten is er niet en dat zou wel fijn zijn
    - Chat verspringt naar random punt bij teveel berichten
    - Quizlet activiteit op de homepage doet raar, alsook de vriendenactiviteit voor GM

    Creaties
    - Bij “ga naar willekeurige creatie” kan je aangeven welk genre een creatie is, ook als dat een quiz is wat dus helemaal geen genre e.d. heeft.
    - Je kan nu nog een template kiezen voor een quiz, maar ik zie voor de rest geen manier om templates te maken. Ik dacht onthouden te hebben dat de templates stopgezet worden. Dan kan de templatebeheer bij een creatie ook weg. (Hoewel het fijner zou zijn moesten de templates terug komen)
    - Je kan vragenlijsten niet offline halen/inactiveren (Niemand doet dit nog, dus mogelijks mag dit ook gewoon weg)

    Stories
    - Afbeeldingen werken niet goed (bij aanpassen stories en ook in lijstjes) (Link)
    - Automatisch opslaan werkt niet meer

    Quizzen
    - Kudo’s werken niet goed bij quizzen (Link)
    - Grafieken onderaan de quizzen geven niet de juiste informatie

    Blogs
    - Er mist een meldknop bij blogs

    Columns
    - Alle knoppen missen bij columns (geef kudo/favoriet etc).

    Lijstjes
    - Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (Link)
    - Als je een lijstje maakt, is het moeilijk om linkjes te gebruiken omdat die dezelfde kleur worden als de achtergrond, waardoor je het dus niet meer ziet. Hetzelfde geldt voor polls etc, alles met de blauwe achtergrond.
    - Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar dan verschijnt er (soms) extra tekst

    Forum
    - Het symbooltje voor ongelezen berichten op het forum is anders bij mijn topics/actieve topics.
    - Polls maken in topics kan niet meer
    - Nieuwsbrieven worden nog vanuit Rutgers naam verstuurd



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast op 2 mei 2020 - 11:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 jan 2021 - 11:42 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Dit zou opgelost moeten zijn. (:


    ik zie het! bedankt!

    Hi! Zojuist heb ik een nieuwe story aangemaakt. Toen ik de voorpagina en het eerste hoofdstuk ingevuld had, verschenen er ineens 8 random hoofdstukken (niet door mij aangemaakt). Als je erop klikt komt de melding dat deze creatie niet meer beschikbaar is, in beeld. Zie: deze pagina. Hebben anderen daar ook last van?

    Edit: als ik de hoofdstukken verwijder, verschijnen ze de keer erop gewoon opnieuw.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2021 - 19:32 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    Hi! Zojuist heb ik een nieuwe story aangemaakt. Toen ik de voorpagina en het eerste hoofdstuk ingevuld had, verschenen er ineens 8 random hoofdstukken (niet door mij aangemaakt). Als je erop klikt komt de melding dat deze creatie niet meer beschikbaar is, in beeld. Zie: deze pagina. Hebben anderen daar ook last van?

    Edit: als ik de hoofdstukken verwijder, verschijnen ze de keer erop gewoon opnieuw.

    Oei dat lijkt me niet de bedoeling. :') Ik geef het door aan Robert-Jan!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Oei dat lijkt me niet de bedoeling. :') Ik geef het door aan Robert-Jan!


    Thanks! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Thanks! (:

    Het zou al in orde moeten zijn. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Het zou al in orde moeten zijn. ^^


    Het is inderdaad opgelost, super bedankt! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ben even de bugs aan het langsgaan. Kan iemand me zeggen of deze 5 bugs nog 'actief' zijn? Ik kan zelf namelijk niet alles checken door de modpowers. :')

    1) Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (kan ik niet testen vanwege mod powers)
    2) Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar de link naar de pagina werkt nog niet (Lijkt bij mij wel te werken?)
    3) Er is geen directe knop om gastenboekberichten te verwijderen (dit moet via instellingen) (Ik heb op het Qrew account geprobeerd en daar lijkt het wel te werken; dat account heeft wel bèta powers)
    4) De lezen-knop werkt niet wanneer je op deze klikt in de 'homepage' van een story bewerken. =>Deze werkt wel voor actieve stories, maar als je kiest voor een inactieve story, krijg je de melding dat de story inactief staat. Dus dan kan je het alsnog niet 'lezen', hoe het eruit zou zien als je het straks zal activeren. (Lijkt bij mij wel te werken)

    Moest iemand me hier even mee willen helpen zou ik heel dankbaar zijn! (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben even de bugs aan het langsgaan. Kan iemand me zeggen of deze 5 bugs nog 'actief' zijn? Ik kan zelf namelijk niet alles checken door de modpowers. :')

    1) Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (kan ik niet testen vanwege mod powers)
    2) Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar de link naar de pagina werkt nog niet (Lijkt bij mij wel te werken?)
    3) Er is geen directe knop om gastenboekberichten te verwijderen (dit moet via instellingen) (Ik heb op het Qrew account geprobeerd en daar lijkt het wel te werken; dat account heeft wel bèta powers)
    4) De lezen-knop werkt niet wanneer je op deze klikt in de 'homepage' van een story bewerken. =>Deze werkt wel voor actieve stories, maar als je kiest voor een inactieve story, krijg je de melding dat de story inactief staat. Dus dan kan je het alsnog niet 'lezen', hoe het eruit zou zien als je het straks zal activeren. (Lijkt bij mij wel te werken)

    Moest iemand me hier even mee willen helpen zou ik heel dankbaar zijn! (bloos)


    1 en 2 weet ik niet, want ik heb nog nooit lijstjes gemaakt.
    3) er staat een prullenbakje naast elk berichtje in mijn gastenboek. en die werkt. heb ik meteen even geprobeerd.
    4) de lezen-knop werkt wel.

    e_nnazus schreef:
    (...)

    1 en 2 weet ik niet, want ik heb nog nooit lijstjes gemaakt.
    3) er staat een prullenbakje naast elk berichtje in mijn gastenboek. en die werkt. heb ik meteen even geprobeerd.
    4) de lezen-knop werkt wel.

    Dankjewel! Dan kan ik die laatste twee zaken alvast uit de lijst halen. *O*

    Moesten mensen nog zaken tegenkomen die niet meer werken/intussen wel weer werken, laat maar weten!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben even de bugs aan het langsgaan. Kan iemand me zeggen of deze 5 bugs nog 'actief' zijn? Ik kan zelf namelijk niet alles checken door de modpowers. :')

    1) Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (kan ik niet testen vanwege mod powers)
    2) Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar de link naar de pagina werkt nog niet (Lijkt bij mij wel te werken?)
    3) Er is geen directe knop om gastenboekberichten te verwijderen (dit moet via instellingen) (Ik heb op het Qrew account geprobeerd en daar lijkt het wel te werken; dat account heeft wel bèta powers)
    4) De lezen-knop werkt niet wanneer je op deze klikt in de 'homepage' van een story bewerken. =>Deze werkt wel voor actieve stories, maar als je kiest voor een inactieve story, krijg je de melding dat de story inactief staat. Dus dan kan je het alsnog niet 'lezen', hoe het eruit zou zien als je het straks zal activeren. (Lijkt bij mij wel te werken)

    Moest iemand me hier even mee willen helpen zou ik heel dankbaar zijn! (bloos)


    Ik heb zojuist even naar punt 1 en 2 gekeken.
    1) ik kan inderdaad nog steeds geen reacties bij mijn lijstjes verwijderen.
    2) Als ik een lijstje aanmaak doet de knop 'lijstje bekijken' het wel, maar er staan ineens allemaal dingen in het lijstje die ik er zelf niet heb ingezet maar die uit een ander lijstje lijken te komen, kijk.

    Hopelijk ben je hiermee wat wijzer (:

    Edit: nu met goede link

    [ bericht aangepast op 10 jan 2021 - 14:18 ]


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Geen idee of dit al bekend is, of dat er al eerder iets over gezegd is (ik was te lui om terug te zoeken), maar de 'Quizlet activiteit' onderaan op de voorpagina is leeg / werkt niet. Voor Golden Members is er ook de optie 'vrienden activiteit' en die werkt bij mij soms, daarstraks was die bijvoorbeeld zichtbaar maar nu is die helemaal verdwenen. Zelfs de knop is weg.
    Mocht dit al eerder gemeld zijn, kan deze post worden beschouwd als niet verzonden. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Long schreef:
    Geen idee of dit al bekend is, of dat er al eerder iets over gezegd is (ik was te lui om terug te zoeken), maar de 'Quizlet activiteit' onderaan op de voorpagina is leeg / werkt niet. Voor Golden Members is er ook de optie 'vrienden activiteit' en die werkt bij mij soms, daarstraks was die bijvoorbeeld zichtbaar maar nu is die helemaal verdwenen. Zelfs de knop is weg.
    Mocht dit al eerder gemeld zijn, kan deze post worden beschouwd als niet verzonden. (:


    Ik dacht dat dat al langer zo was, maar een paar dagen geleden viel het me op dat die het heel even deed en daarna weer niet meer.

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Ik heb zojuist even naar punt 1 en 2 gekeken.
    1) ik kan inderdaad nog steeds geen reacties bij mijn lijstjes verwijderen.
    2) Als ik een lijstje aanmaak doet de knop 'lijstje bekijken' het wel, maar er staan ineens allemaal dingen in het lijstje die ik er zelf niet heb ingezet maar die uit een ander lijstje lijken te komen, kijk.

    Hopelijk ben je hiermee wat wijzer (:

    Edit: nu met goede link

    Ik heb het gevoel dat er tegenwoordig vaak random tekst verschijnt op allerlei plekken. :') Ik heb het doorgegeven, dankjewel!

    Long schreef:
    Geen idee of dit al bekend is, of dat er al eerder iets over gezegd is (ik was te lui om terug te zoeken), maar de 'Quizlet activiteit' onderaan op de voorpagina is leeg / werkt niet. Voor Golden Members is er ook de optie 'vrienden activiteit' en die werkt bij mij soms, daarstraks was die bijvoorbeeld zichtbaar maar nu is die helemaal verdwenen. Zelfs de knop is weg.
    Mocht dit al eerder gemeld zijn, kan deze post worden beschouwd als niet verzonden. (:


    Ik denk niet dat dit al bekend was, dus bedankt! Ik heb het ook meteen doorgegeven aan Robert-Jan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik krijg weer een foutmelding bij gastenboeken, mijn creaties en kan ook niet meer op het menuutje (mijn profiel, privé berichten etc) klikken c:


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pink_Lady schreef:
    Ik krijg weer een foutmelding bij gastenboeken, mijn creaties en kan ook niet meer op het menuutje (mijn profiel, privé berichten etc) klikken c:


    Weer?
    Heb je dit eerder gehad? En zo ja, wanneer? :)