• Hoi lieve users,

    Ongeacht wat de uitslag van de poll zal zijn (je kan nog stemmen -> klik hier), gaan we sowieso alle bugs uit de site halen, want die zijn heel vervelend. Ik heb mijn best gedaan om een lijst te maken, maar voor mijn gevoel zijn er nog meer bugs die er rondzwerven, maar die in een topic als reactie zijn genoemd en die kan je dus nooit terugvinden.

    Mocht je nou nog bugs hebben/tegenkomen die níet op deze lijst staan, graag in dit topic melden en dan voegen we ze toe! Als jullie denken dat er geen bugs meer te vinden zijn op Q die niet op deze lijst staan, dan sturen we de lijst op naar Guido en gaat hij ermee aan de slag!

    Dit is de lijst tot nu toe:

    Buglijst Quizlet 2020
    Algemeen:

    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je niet meer naar dat profiel.
    - De tweede pagina van het gastenboek is soms niet te zien.
    - De informatie bij creaties schuift over elkaar heen als je Quizlet op een ipad gebruikt
    - Een concept bij privéberichten is er niet en dat zou wel fijn zijn
    - Chat verspringt naar random punt bij teveel berichten
    - Quizlet activiteit op de homepage doet raar, alsook de vriendenactiviteit voor GM

    Creaties
    - Bij “ga naar willekeurige creatie” kan je aangeven welk genre een creatie is, ook als dat een quiz is wat dus helemaal geen genre e.d. heeft.
    - Je kan nu nog een template kiezen voor een quiz, maar ik zie voor de rest geen manier om templates te maken. Ik dacht onthouden te hebben dat de templates stopgezet worden. Dan kan de templatebeheer bij een creatie ook weg. (Hoewel het fijner zou zijn moesten de templates terug komen)
    - Je kan vragenlijsten niet offline halen/inactiveren (Niemand doet dit nog, dus mogelijks mag dit ook gewoon weg)

    Stories
    - Afbeeldingen werken niet goed (bij aanpassen stories en ook in lijstjes) (Link)
    - Automatisch opslaan werkt niet meer

    Quizzen
    - Kudo’s werken niet goed bij quizzen (Link)
    - Grafieken onderaan de quizzen geven niet de juiste informatie

    Blogs
    - Er mist een meldknop bij blogs

    Columns
    - Alle knoppen missen bij columns (geef kudo/favoriet etc).

    Lijstjes
    - Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (Link)
    - Als je een lijstje maakt, is het moeilijk om linkjes te gebruiken omdat die dezelfde kleur worden als de achtergrond, waardoor je het dus niet meer ziet. Hetzelfde geldt voor polls etc, alles met de blauwe achtergrond.
    - Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar dan verschijnt er (soms) extra tekst

    Forum
    - Het symbooltje voor ongelezen berichten op het forum is anders bij mijn topics/actieve topics.
    - Polls maken in topics kan niet meer
    - Nieuwsbrieven worden nog vanuit Rutgers naam verstuurd



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast op 2 mei 2020 - 11:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 jan 2021 - 11:42 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Haha dan had je alsnog de achterliggende rechten gemist :-)

    De laatst online tijd zou nu ook altijd accuraat moeten zijn.

    Ik doe het graag :-)

    Bratty schreef:
    (...) De verleiding was ook gewoon te groot te klikken erop haha.
    Maar dankjewel, geweldig dat je dingen zo snel verhelpt. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben als ik zeg dat dit is wat Quizlet nodig had. (yeah)

    Ja, echt geweldig dat je dingen zo snel oplost, RJ!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan geen GB's meer verwijderen?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    Ik kan geen GB's meer verwijderen?


    Ik ga even kijken.

    Lovecraft schreef:
    Ik kan geen GB's meer verwijderen?


    Ik ben ermee bezig. Voor jouw profiel zou de verwijderde GB weg moeten zijn.

    RJ schreef:
    (...)
    Ik ben ermee bezig. Voor jouw profiel zou de verwijderde GB weg moeten zijn.

    Yess! Thanks.


    [ heaven knows ]

    Het verwijderen van een GB zou nu weer direct zichtbaar moeten zijn.

    Een en ander is het gevolg van wijzigingen die de site sneller maken.
    Je ziet er (helaas) niet zo veel van. Liefst zo min mogelijk zelfs. Maar het is wel degelijk een belangrijk onderdeel voor een glansrijke toekomst c:

    RJ schreef:
    Een en ander is het gevolg van wijzigingen die de site sneller maken.
    Je ziet er (helaas) niet zo veel van. Liefst zo min mogelijk zelfs. Maar het is wel degelijk een belangrijk onderdeel voor een glansrijke toekomst c:

    Ja, zoiets dacht ik al. Het ene komt niet zonder het andere natuurlijk. Maar bedankt voor het oplossen, ik heb het uitgeprobeerd en het werkt inderdaad weer.


    [ heaven knows ]

    Ik heb in een van mijn creaties 'honderden' staan, maar dat is een link naar de story 'hond' .. dat lijkt me niet de bedoeling haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik heb in een van mijn creaties 'honderden' staan, maar dat is een link naar de story 'hond' .. dat lijkt me niet de bedoeling haha


    Ik snap niet goed wat je bedoelt? Welke/waar?

    https://www.quizlet.nl/stories/164236/q-interviews/

    Hierzo :)

    Met nog een vraag, ik heb een topic aangemaakt en toen de tekst letterlijk gekopieerd in een story beschrijving. Toen ik dat ging lezen of t allemaal qua codes klopte stond er midden in het woord : 'podcast' een './a' ook waarbij de punt dan een hyperlink is naar een quiz die niet online is.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik kan niets meer plaatsen in sommige gastenboeken. Er staat "Meld Je Gratis Aan Om Ook Reacties Te Kunnen Plaatsen", maar ik ben al aangemeld en ingelogd. Opnieuw inloggen lijkt het niet op te lossen. Ik heb hetzelfde probleem op mijn telefoon. Het valt me op dat het een willekeurige selectie accounts lijkt te zijn bij wie ik dit heb, zowel mensen die in mijn vriendenlijst staan als mensen die er niet in staan, actieve als inactieve mensen etc. Ik kan niet echt een patroon ofzo ontdekken. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Derp. De codes doen het niet meer blijkbaar?

    Nevermind. Nu doen ze het wel.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2020 - 23:29 ]


    [ heaven knows ]

    Cayline schreef:
    Ik heb in een van mijn creaties 'honderden' staan, maar dat is een link naar de story 'hond' .. dat lijkt me niet de bedoeling haha


    Dit zie ik inderdaad ook bij een aantal stories! In het "inleidende" stuk dan, het woord "hond" is dan een link.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.