• Hey allemaal,

    Zoals jullie misschien gemerkt hebben zijn we enkele dagen geleden begonnen met het verzamelen van alle bugs op Quizlet. De huidige lijst kan je in dit topic vinden, waar je ook nog steeds extra bugs mag melden. Graag zelfs!

    We hebben in tussentijd ook een update gekregen van Guido over hoe deze bugs verder afgehandeld zullen worden. Guido zal de bugs niet zelf onderhanden nemen, maar gaat daarvoor contact opnemen met een bedrijf uit India. Een aantal PHP-programmeurs zouden de bugs dan uit ons systeem halen. Op dit moment is er nog niet bekend hoeveel dat zal kosten, daarvoor moeten we eerst een concreet idee geven van wat er allemaal mis is. Maar dit verklaart dus al deels waarom de inzamelactie is opgestart.

    Logischerwijs spreken deze mensen geen Nederlands en dus moeten wij alle bugs uitleggen in het Engels. Daarvoor hebben we jullie hulp nodig!

    Hoe kan ik helpen?
    Is je Engels wel oké en heb je wat tijd over? Dan kun je ons helpen door één of meerdere bugs te vertalen naar het Engels. Belangrijk hierbij is dat het probleem in kwestie begrijpbaar moet zijn voor iemand die absoluut geen ervaring heeft met Quizlet. Het mag dus uitgebreid zijn, maar zorg vooral dat het probleem duidelijk is. Bovendien zouden er bij de uitleg ook screeshots moeten toegevoegd worden. Daarvoor raadde Guido deze tool aan: Gyazo.
    Bijkomend zou ook een uitleg moeten geschreven worden over het review idee voor stories en over het idee van de leestips.

    De lijst met bugs kan je zoals eerder vermeld in dit topic vinden. Als je aan de slag gaat met een bug mag je dat hier zeker melden, dan voorkomen we dat er dubbel werk geleverd wordt. In de beginpost van dit topic zullen bovendien alle vertalingen opgelijst worden.

    Alvast van harte bedankt voor de hulp!

    Groetjes,
    De mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah. Nu snap ik vanwaar er geld nodig is. Als je mensen inhuurd moeten die uiteraard betaald worden. 😊

    Ik wil best dingen vertalen, maar ik moet kijken of ik er de tijd voor kan vinden, dus ik kan niets beloven helaas.

    Wel heel erg bedankt voor de update!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zonet alles vertaald dat in de lijst stond en dit naar één van de moderators (Ristridin) gestuurd in een privé bericht.
    Hopelijk is alles duidelijk! Je mag me altijd sturen indien er meer moet vertaald worden of er iets niet duidelijk is.
    Ik help jullie graag verder!

    Magische groetjes!


    The noblest art is that of making others happy ~P.T. Barnum

    _Wanheda_ schreef:
    Ik heb zonet alles vertaald dat in de lijst stond en dit naar één van de moderators (Ristridin) gestuurd in een privé bericht.
    Hopelijk is alles duidelijk! Je mag me altijd sturen indien er meer moet vertaald worden of er iets niet duidelijk is.
    Ik help jullie graag verder!

    Magische groetjes!


    Wow, super! Dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    _Wanheda_ schreef:
    Ik heb zonet alles vertaald dat in de lijst stond en dit naar één van de moderators (Ristridin) gestuurd in een privé bericht.
    Hopelijk is alles duidelijk! Je mag me altijd sturen indien er meer moet vertaald worden of er iets niet duidelijk is.
    Ik help jullie graag verder!

    Magische groetjes!

    Fantastisch, heel hard bedankt! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    _Wanheda_ schreef:
    Ik heb zonet alles vertaald dat in de lijst stond en dit naar één van de moderators (Ristridin) gestuurd in een privé bericht.
    Hopelijk is alles duidelijk! Je mag me altijd sturen indien er meer moet vertaald worden of er iets niet duidelijk is.
    Ik help jullie graag verder!

    Magische groetjes!


    Wow, supergoed man! Held! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    De bugs zijn inmiddels dus vertaald!
    We hebben alleen nog een paar screenshots nodig voor we de lijst kunnen doorsturen, omdat wij zelf deze bugs niet ondervinden. Het gaat om de volgende bugs:
    - 'De lezen-knop werkt niet wanneer je op deze klikt in de 'homepage' van een story bewerken. => bij inactieve stories.'
    - 'Kudo’s werken niet goed bij quizzen.'
    - 'Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar de link naar de pagina werkt nog niet.'

    Mocht jij last hebben van (een van) deze bugs en er een duidelijke screenshot van kunnen maken, dan zien we deze graag tegemoet!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    De bugs zijn inmiddels dus vertaald!
    We hebben alleen nog een paar screenshots nodig voor we de lijst kunnen doorsturen, omdat wij zelf deze bugs niet ondervinden. Het gaat om de volgende bugs:
    - 'De lezen-knop werkt niet wanneer je op deze klikt in de 'homepage' van een story bewerken. => bij inactieve stories.'
    - 'Kudo’s werken niet goed bij quizzen.'
    - 'Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar de link naar de pagina werkt nog niet.'

    Mocht jij last hebben van (een van) deze bugs en er een duidelijke screenshot van kunnen maken, dan zien we deze graag tegemoet!


    (aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2020 - 14:40 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)


    (aanklikbaar)

    Top, bedankt voor je snelle reactie!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoi lieve users,

    we hebben al een grote voorraad aan bugs met foto's en video's, maar ze missen nog bij deze bugs:
    - error na lange prive berichten
    - niet kunnen scrollen in de chat op je mobiel
    - inactieve stories niet kunnen proeflezen
    - je lijstje niet kunnen bekijken terwijl je er mee bezig ben.

    Dus herken je een bug, maak er een video of foto van met gyazo. Op die manier kunnen we zo snel mogelijk de buglijst opsturen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Hoi lieve users,

    we hebben al een grote voorraad aan bugs met foto's en video's, maar ze missen nog bij deze bugs:
    - error na lange prive berichten
    - niet kunnen scrollen in de chat op je mobiel
    - inactieve stories niet kunnen proeflezen
    - je lijstje niet kunnen bekijken terwijl je er mee bezig ben.

    Dus herken je een bug, maak er een video of foto van met gyazo. Op die manier kunnen we zo snel mogelijk de buglijst opsturen!

    Misschien kun je hier een ander topic voor maken, aangezien dit eig iets heel anders is dan de titel van dit topic zegt? (En mensen die misschien geen zin hebben om te vertalen er niet op zullen klikken, terwijl ze miss wel foto's willen maken?)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Misschien kun je hier een ander topic voor maken, aangezien dit eig iets heel anders is dan de titel van dit topic zegt? (En mensen die misschien geen zin hebben om te vertalen er niet op zullen klikken, terwijl ze miss wel foto's willen maken?)


    Ja, ik had m hierin gezet omdat hierin ook de oorspronkelijke oproep voor foto's/filmpjes stond, maar ik zal als er morgen nog niemand gereageerd heeft ook even in het andere topic zetten. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.