• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    like I said, westworld is fucking cool


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmm, eerst spreken we elkaar een week lang niet, en toen hing ik eerst gister drie kwartier aan de telefoon en vandaag na de pubquiz nog anderhalf in de voicechat gekletst. I loved it. Ik weet dat ik te veel om je geef en jij niet om mij op die manier. Toch wil ik wel proberen nog zoveel mogelijk van jouw aanwezigheid te genieten voor ik weg ben, ook al moet het nu voornamelijk digitaal. Voornamelijk though, want volgende week gaan we samen wandelen en aaaaah, ik kijk er zo naar uit je eindelijk weer te zien.


    Stenenlikker

    God that was the perfect way to celebrate 30 years of GO and I loved it and I'm crying omg. They really did that.


    Guardian of the Eastern Gate

    Zo tof om Tanz met ondertiteling te kunnen zien. (:



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    My arms feel like noodles.


    •

    Vandaag weer even met mama papa en broer gewandeld. Zo frustrerend dat ik ze niet mag knuffelen. Ik verlang zo naar een knuffel van hun. Hopen dat de wereld snel weer een beetje normaal is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I promise to love myself in my new home and not settle for anything less than goddamn worship.


    •

    Twijfels, twijfels en twijfels.


    Physics is awesome

    Well that hurts.


    •

    Wat is concentratie? Oef, ik moet echt even gaan focussen, maar het lukt niet.

    Also, ik moet mn scriptie nu dus ernstig gaan inkorten, wil ik dat dit in een paper past dat hopelijk gepubliceerd gaat worden. Van 4000 woorden moet ik zo'n 1500 woorden gaan maken, help. Al scheelt het dat een deel van wat ik geschreven heb al in de rest van het paper staat en dus kan schrappen.


    Stenenlikker

    Ik wil echt wel bezig maar Het Lukt Niet


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Now more than ever I just want to fucking give him a hug 😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik wil tekenen maar mijn hand doet pijn en wil niet en hey misschien zou dit niet gebeuren als ik eraan zou denken on voor mezelf te zorgen

    mhh this really hurts but it's kinda my own fault

    [ bericht aangepast op 4 mei 2020 - 9:29 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil eigenlijk wel mee doen met SOTY, 't thema Verliezen. Maar dan moet ik wel met een idee komen. Struggles. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •