• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soepel, ik was blijkbaar een bron in mijn bronnenlijst voor mijn scriptie vergeten, maar niemand die dit doorhad.


    Stenenlikker

    helaas is mijn hond overleden vandaag ): gelukkig mocht ik van de eigenaren van de stal waar ik rijd een uur extra doorgaan voor afleiding en dat heeft me ontzettend geholpen


    all because i liked a girl

    he makes me so happy fucking hell


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn ik heb dus echt wel soort van gevoelens voor haar? En dat is op zich geen probleem want mijn relatie is poly anyway, maar ik zou wel graag weten wat deze gevoelens precies zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik snap oprecht niet waarom ik niet goed genoeg ben, maar valse hoop is how I roll, I guess.


    She's imperfect but she tries

    Did my heart skip a beat when I saw he texted me? Yes. Yes, it did.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    2014: Madly in love
    2020: Madly in love

    Thanks brain -_-


    I am an idiot, I move.

    Echt, degene die vanochtend om 7 uur begon met bladblazen/grasmaaien/whatever mag op een lego blokje stappen.

    + Waarom is mijn concentratie ruk, elke keer als ik aan de publicatie wil gaan werken? Zucht.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2020 - 14:53 ]


    Stenenlikker

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat een dag...


    Omnia mutantur, nihil interit

    Oké, huisgenoot is getest. Nu heel hard hopen dat het geen corona is, anders zijn we fucked.


    Stenenlikker

    Voor alle mensen die van katten en kunst houden, check out holycat.be. Mezelf net verwend met 3 super leuke shirts


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou, dit is nieuw. Maar ehm hi ik ben trans en bi en poly?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En toen werd je rm met voorwaarden omgezet in een gewone rm en moest je weer worden opgenomen. #fml


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pubs in de UK op mijn verjaardag weer ongeveer open? Mag ik heen pls met hem???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.