• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    can corona please piss off so i can meet him ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I was in the mood to write but honestly it’s all gone now.


    Me, casually: voor jullie informatie, ik ga zondag wandelen met een vriend.
    Mijn ouders: een vriend?!? Heb je een date?????

    Zucht, nee, dit is oprecht gewoon een vriend. Wat boeit het dat het een jongen is?


    Stenenlikker

    asdfghjkl waarom vind ik dit zo eng omg :W Heb letterlijk een kwartier gedaan over het aanmaken van een whatsappgroep met drie (!) mensen :"D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Was het een slim plan om tijdens het gesprek heel mijn handen open te halen omdat ik zo zenuwwachtig was? Nee.
    Heb ik nu twee hele zere handen? Ja
    Maar mag ik morgen met ontslag?
    Jaaaaaaaaaaaaaa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Done.

    Well, oké dan. Dan niet, pfff.

    Also, ik haat dit werkcollege. Ik haat dit vak. Kan ik alsjeblieft niet gewoon klaar zijn? Ik wil naar Zweden :C

    [ bericht aangepast op 12 mei 2020 - 11:50 ]


    Stenenlikker

    Een cijfer geven en niet laten weten waar je op wordt beoordeeld. Fijn man, die 4,4.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik dacht echt dat ik hier klaar mee was...


    Omnia mutantur, nihil interit

    Kan mijn stemgroep niet een heel gesprek hebben over de situatie nu bij iedereen in plaats van zingen? I don't care en daar is deze groep niet voor bedoelt.
    Ik schoon mijn mailbox wel op tijdens dit gesprek. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rant ahead.

    Ja, gefeliciteerd. De EC heeft gezegd dat je helemaal geen voucher (of vouché, voetser, hoe jullie het allemaal ook zo graag uitspreken) hoeft te accepteren. Is dit iets nieuws onder de zon? Nee. Het was allang bekend dat je recht hebt op je geld terug. Dat is namelijk - ja, inderdaad - Europese wetgeving. Het hele punt is dat je niet de enige bent. Elke consument heeft dat recht. En je bent niet de enige met het lumineuze idee om je geld terug te vorderen omdat je daar recht op hebt. En je bent ook niet de enige die zegt "maar niet iedereen hoeft het geld terug te krijgen, als ik het maar krijg" en ook niet de enige die zegt "ik ben toch geen bank". En dat gaan bedrijven financieel waarschijnlijk niet kunnen dragen. En ja, dan is het ook: gefeliciteerd, je probeerde net als iedereen je recht te halen, nu ben je concurrent schuldeiser en zie je je geld hoe dan ook niet meer terug (en een evt vakantie de komende tijd ook niet meer, want ja, met welke maatschappij?). Dus JA mensen, je hebt in principe recht op je geld terug, maar NEE dit is echt niet altijd de beste optie. En ja, een los vliegticket is niet gedekt onder het SGR, dus als de maatschappij in dat jaar failliet gaat, ben je je geld alsnog kwijt. Risico dus. Maar het terugvorderen is dat dus ook en dat is het hele punt. Ja, je kunt een berichtje sturen waarin je je geld terugvordert, waarbij het antwoord in principe vaststaat. Tenzij je een unieke situatie hebt, ga je pas bij de rechter al dan niet je gelijk krijgen en zo'n procedure is echt niet veel eerder voor het aflopen van de voucher gevoerd, als het al niet later is. En ja, gedurende die tijd is het hele faillissementsrisico er dus ook. Een risico dat vele malen kleiner is als iedereen voor één keer solidair kan zijn. Kijk verder dan je neus lang is alsjeblieft. [/rant].


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Rant ahead.
    Ja, gefeliciteerd. De EC heeft gezegd dat je helemaal geen voucher (of vouché, voetser, hoe jullie het allemaal ook zo graag uitspreken) hoeft te accepteren. Is dit iets nieuws onder de zon? Nee. Het was allang bekend dat je recht hebt op je geld terug. Dat is namelijk - ja, inderdaad - Europese wetgeving. Het hele punt is dat je niet de enige bent. Elke consument heeft dat recht. En je bent niet de enige met het lumineuze idee om je geld terug te vorderen omdat je daar recht op hebt. En je bent ook niet de enige die zegt "maar niet iedereen hoeft het geld terug te krijgen, als ik het maar krijg" en ook niet de enige die zegt "ik ben toch geen bank". En dat gaan bedrijven financieel waarschijnlijk niet kunnen dragen. En ja, dan is het ook: gefeliciteerd, je probeerde net als iedereen je recht te halen, nu ben je concurrent schuldeiser en zie je je geld hoe dan ook niet meer terug (en een evt vakantie de komende tijd ook niet meer, want ja, met welke maatschappij?). Dus JA mensen, je hebt in principe recht op je geld terug, maar NEE dit is echt niet altijd de beste optie. En ja, een los vliegticket is niet gedekt onder het SGR, dus als de maatschappij in dat jaar failliet gaat, ben je je geld alsnog kwijt. Risico dus. Maar het terugvorderen is dat dus ook en dat is het hele punt. Ja, je kunt een berichtje sturen waarin je je geld terugvordert, waarbij het antwoord in principe vaststaat. Tenzij je een unieke situatie hebt, ga je pas bij de rechter al dan niet je gelijk krijgen en zo'n procedure is echt niet veel eerder voor het aflopen van de voucher gevoerd, als het al niet later is. En ja, gedurende die tijd is het hele faillissementsrisico er dus ook. Een risico dat vele malen kleiner is als iedereen voor één keer solidair kan zijn. Kijk verder dan je neus lang is alsjeblieft. [/rant].


    Amen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die corona situatie is in heel veel dingen kut maar damn mn muziek profiteert wel van de tijd die ik over heb.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    In het kader van 'dat merken ze toch niet', 'probleemoplossend denken' en 'verdorie-dit-hadden-we-eerst-moeten-checken', kost het wat moeite om dit allemaal te fixen, maar niemand gaat twee keer knipperen als het een punt is in plaats van een underscore, toch? :W
    In ieder geval, groen licht vragen blijkt essentieel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bwaaah, jkdjsjdksjksdsds. Waarom wil ik ook alweer een master gaan doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered