• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wacht, heb ik nou toch nog stiekem een beetje gevoelens voor deze gozer? Help.

    En deze jongen is gewoon echt een schat, aaah. Zo lief dat hij aanbood om te bellen en we hebben uiteindelijk 2.5 uur gekletst en het was fijn.


    Stenenlikker

    Het beste van deze week is toch echt wel de Warbler reünie geweest. (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1 van de dingen die ik echt het allermeest haat van een opname op een gesloten afdeling zijn de nacht controles. Ik wordt elk uur gecontroleerd, elk uur het gerammel met het slot en een vreemde die met een zaklamp in je kamer schijnt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, van de ggd mag ik dus wel naar buiten (beperkt though), ondanks dat ik een huisgenoot met corona heb.

    Hopelijk leren ze hiervan en komt er tijdens een volgende crisis wel eenduidige informatie naar buiten ipv alle tegenstrijdige dingen omtrent corona die ik nu hoor. En dan dus juist regels, maatregelen en richtlijnen ed. Ik snap nu echt niet meer wat wel en niet mag/moet.


    Stenenlikker

    Light it up.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2020 - 9:02 ]


    •

    Het is bijna 5 uur en ik ben nog steeds wakker. Ik heb nog een deadline (in) te halen en ik zit gewoon 5K woorden te typen voor een fanfic.... I need to get my priorities straight.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yessss voor deze nieuwe username (maggie smith is een legend), jammer dat ik m'n pf niet kan veranderen :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beep boop, daar ben ik weer. Dit keer niet aan het schrijven voor een fanfic, maar daadwerkelijk mijn verslag aan het afmaken!
    Why didn't I do this sooner?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    This I will not forgive.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2020 - 16:30 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lieve mam, ik heb je al drie dagen achter elkaar gezien en als ik klaar ben met m'n laatste kasten in elkaar zetten zou ik graag willen schrijven. Dus alsjeblieft, nodig jezelf niet uit voor de thee. I love you, but — no.


    •

    Jesus H. Roosevelt Christ.


    •

    Een appartement zoeken is echt een neverending story. Ook bij alles wat maar enigszins in mijn prijsklasse valt ben ik volledig kansloos omdat alles er overdag opgezet wordt, iedereen er binnen een minuut op reageert en ik enkel tijdens lunch/pauze even kan gluren en dan al lang en breed te laat ben. Ik wil gewoon een dak. ): en doorrrr


    She's imperfect but she tries

    kunnen de grenzen open? mag ik naar londen? pls????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik mis het treinen naar school, het treinen naar vriendinnen, gewoon reizen met het OV in general. Ik mag dan wel een introvert zijn, maar 2,5e maand thuis zitten is echt niet goed voor mijn mental health.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Goed begin van de dag, not. Zat er om 10 s ochtends al helemaal doorheen...


    Stenenlikker