• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar --> Dance floor



    Gewillig liet Jonathan zijn zogezegde leeftijdsgenoot zijn gang gaan. Hij beet in zijn onderlip terwijl hij toekeek hoe Sam precies deed wat hij net gedaan had, maar er zo'n tien keer beter in was dan hij. Dat laatste zou hij echter nooit luidop toegeven, en al helemaal niet waar de Colombiaan zelf bij was. Terwijl Sam komaf maakte met zijn shot en zijn citroenschijfje wilde Jonathan zijn aandacht alvast weer op Michael richten, klaar om vragen te stellen die alleen maar dubbelzinnig opgevat konden worden
    "Hold on." Als een pup die een bevel kreeg liet de jongeling zijn blik terug naar zijn partner in crime glijden, die hem inmiddels de armen om de hals gelegd had.
    "Sam, wa-" Zijn woorden verdwenen in de kus die de Jungleprins op zijn lippen drukte. Zonder verzet liet Jonathan het gebeuren en zoende de knappe jongeman terug, waarbij hij lichtjes grijnzend een keer onder zijn wimpers vandaan tuurde. Het was pas de tweede echte kus die hij met Sam deelde.
    ''Je kan nooit tequila verspillen, toch?'' Met het vluchtige kusje dat volgde begaven ze zich dan wel weer op bekend terrein.
    "Is volgens mij één van de zeven hoofdzonden," beaamde de jongere krullenbol, al was hij de laatste om zich door Bijbelse regels tegen te laten houden.
    Terwijl Sam vervolgens om Michael's hals ging hangen liet Jonathan zijn armen om diens middel glijden. Hij lette maar half op de woorden die tussen de twee andere mannen in zijn gezelschap gewisseld werden en raakte kortstondig afgeleid door de roodharige man die die gedurende een ogenblik in het gesprek mengde. Hij leek op zo'n idioot aantrekkelijke superheld uit Jonathan's strips, waarover hij stiekem wel eens fantaseerde. Het was dan ook bijna geheel onbewust dat hij de goddelijke redhead een ondeugende grijns schonk, voor deze weer in de menigte verdween. In plaats daarvan kwam Sam weer zijn zicht in gestapt, en ook daarover zou hij zeker niet klagen.
    "Wat een geweldige avond, no?"
    "Oh? Maar Sam," begon de tiener zo onschuldig als hij geloofwaardig neer kon zetten, "de avond is pas begonnen..." Jonathan zelf was in elk geval niet van plan om de komende uren huiswaarts te keren, of dat nu met of zonder Michael was. Het was de eerste keer dat hij een georganiseerd event in Jungle mee zou maken en hij wilde het voor geen goud missen. Nieuwsgierigheid was de aard van het beestje en hij was razend benieuwd naar wat er nog allemaal te gebeuren stond. De laatstejaarsstudent had zelfs extra werkjes opgeknapt om toch maar een substantieel bedrag te kunnen bijeensprokkelen om bij te dragen aan het goede doel.
    Kortstondig werd hij opgeëist door Michael, die hem schijnbaar zonder enige moeite optilde en bij de bar vandaan, richting de dansvloer, droeg. Dat de blonde zakenman nog sterker was dan Jonathan aanvankelijk vermoedde werd duidelijk zodra hij in de gaten kreeg dat hij daar slechts één arm voor nodig had - gezien hij de andere gebruikte om Sam achter hen aan te trekken.
    Voorzichtig werd de jongeling weer op zijn voeten gezet, al moest hij toegeven het ergens spijtig te vinden. Zijn teleurstelling was slechts van korte duur, want precies daardoor bevond hij zich nu pal tussen de lichamen van Michael achter zich, en Sam voor zich. Automatisch nam de muziek zijn lichaam over. Het duurde niet lang voor hij Michael's handen op zijn heupen voelde en zijn lippen zich in zijn hals bevonden.
    Op zijn beurt trok Jonathan de Colombiaan nog dichter tegen zich aan en deze keer was hij degene die de jongen verraste met een kus.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Elvyne Brown
    “Perfect combinations are rare in an imperfect world.”
    21 jaar|| Bi-sexueel || Dance floor || Gemma

    Elvyne baande zich op een rustig tempo een weg tussen de dansende lichamen die haar omringden, haar ogen glijdend over de gezichten. Inspecterend maar tegelijkertijd zoekend, wetend wat haar doel was en niet van plan om te stoppen voor ze het gevonden had. Om haar heen vermengde de geur van zwetende, dansende mensen zich met hevige parfum en deodorant. De typische geur waar ze aan gewend was geraakt, de geur die normaal voor haar was geworden.
    Het was anders dan de lunchroom waar ze haar dagen in doorbracht, de lunchroom had altijd een zoete geur in zich hangen, gemengd met de geur van vers brood en koffie. En ondanks dat het voor Elvyne geen straf was om naar haar werk te gaan, was het heerlijk om in de avond op deze manier je stress kwijt te kunnen. De eerste shotjes waren al achterover getikt en ze wist dat het nog maar het begin van de avond was. Een avond waarvan ze hoopte dat hij nog lang zou duren, zolang het maar met het juiste gezelschap was.
    De jongedame staakte haar pas en haalde een hand door haar bruine lokken, oriënterend om zich heen kijkend opzoek naar die ene dame die ze verderop spotte. Toen ze Gemma eenmaal in haar vizier had gekregen liep ze gericht op haar doel af. Eens bij de jonge vrouw in kwestie aangekomen fluisterde ze een lachende "Boe" in haar oor en cirkelde haar armen kort om Gemma's lichaam.
    "Niemand wil met mij dansen vanavond Gemma" en Elvyne keek de brunette met een pruil aan "dans met mij?" Waarna ze zonder op een antwoord te wachten de dame bij haar pols vast pakte en mee nam de dansvloer op. De waarheid was dat Elvyne helemaal nog niet haar best had gedaan om aan het dansen te geraken die avond. Had ze een beetje tijd en aandacht besteed was het haar vast gelukt om iemand mee te nemen, maar haar mood stond niet naar vreemde mensen en Gemma was oude vertrouwde voor haar geworden in de korte tijd dat ze elkaar kenden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    "Oh? Maar Sam," begon de andere jongen zo onschuldig mogelijk, "de avond is pas begonnen..." Ik grijns bij deze woorden en knik grijnzend. ''That's what I like to hear.'' Ik pak mijn eerdere cocktail van de bar en begin weer te drinken, als de tequila niet vergeten mag worden dan geld dat ook voor heilige cocktails. De laatste slok is net verdwenen als ik Michaels hand de mijne voel pakken. Nog net weet ik het lege glas op de bar te zetten voor ik wordt meegenomen naar de dansvloer. Het duurt niet lang voor ik voor Jonathan sta en ik grijns lichtjes. ''Heya darling...'' prevel ik en leg mijn handen op zijn middel.
    Ik beweeg mee op de muziek en ik haal mijn wenkbrauw wat op als Jonathan me dichterbij trekt. Een glimlach ontstaat op mijn lippen wanneer zijn lippen weer op die van mij belanden. Well, hier kan ik niet over klagen. Ik heb een voorkeur om zelf in het midden te staan, maar dit is ook zeker comfortabel. Zachtjes zoen ik hem terug en laat een van mijn handen in zijn krullen glijden. Dit laat ik een tijdje zo doorgaan en trek mijzelf dan langzaam terug. ''Hmh, als dit pas het begin van de avond is...'' plaag ik hem en knipoog snel. ''Dan kan ik niet klagen.'' fluister ik zachtjes en ik plaats mijn lippen zachtjes in zijn nek, dit terwijl ik nog net wat dichter naar hem toe stap.
    Dit laat ik even zo doorgaan en kijk dan weer op naar hem. ''Hmh, weet je zeker dat ík jou niet mee kan krijgen vanavond?" plaag ik hem speels en knijp met mijn handen zachtjes in zijn zij. ''Because I wouldn't mind.'' prevel ik op dezelfde toon en streel zachtjes over zijn wang met mijn duim, waarna ik nog een kleine peck op zijn lippen plaats. Natuurlijk had ik genoeg keuze in deze club, maar Jonathan was mijn nieuwe partner in crime en ergens onbekend terrein, wat mij zeker interesseerde.


    El Diablo.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    Chris was niet geheel zeker of Noah het daadwerkelijk over koeien had, of hem zojuist een wel heel diepzinnig antwoord op zijn vraag geschonken had. Hijzelf had er verschillende meningen over die in variërende mate -van helemaal niet tot een behoorlijk- aansloten op wat de krullenbol zei, maar hij hield ze voor zichzelf. Het zou hem vast niet vooruit helpen mocht hij de jongeman in zijn armen er nog eens aan herinneren dat de zorg en toewijding die de metaforische koe vergde helemaal zijn forte niet waren en hij deze zou mijden als de pest indien de keuze aan hem werd overgelaten.
    Hij wachtte in stilte, en uiterst geduldig, op wat Noah te zeggen had over de vorm van ruilhandel die hij had aangeboden. Hij liet zijn ogen over het gezicht van de jongere man glijden en dacht er een paar flinke blossen op aan te treffen, al was het moeilijk met zekerheid te zeggen vanwege de verlichting.
    "Wat nou als jij er voor zorgt dat die date die er word geveild met jou is?" Het verraste Chris lichtelijk, dat Noah met hem op date wilde. Tot nu toe had hij kop noch staart gekregen aan de interesse die de jongeling afwisselend wel en niet in hem toonde, maar dit was een openbaring. Hij beet even op zijn onderlip, om niet als een idioot te gaan grijnzen.
    "Hmm," herhaalde hij Noah's woorden, al wist hij exact wat zijn antwoord zou wezen. Daten was iets dat Chris simpelweg niet deed. Hij kwam op z'n eentje naar Jungle en ging naar huis met een knappe kerel aan zijn arm, om de volgende ochtend weer alleen wakker te worden. Dat wist iedereen. Het feit dat de krullenbol alsnog het lef bijeen gesprokkeld had om hem zo goed als mee uit te vragen liet Chris' nieuwsgierigheid naar hem enkel groeien. Bovendien was dit de uitgelezen kans om Noah te geven waar hij schijnbaar zat op te wachten, zonder daarmee zijn eigen reputatie te schaden; het was tenslotte wel om het goede doel te steunen.
    "Deal," glimlachte hij de jongen toe. Hij plaatste voorzichtig een hand op Noah's wang en spoorde hem aan naar Chris te kijken. Langzaam drukte hij zijn lippen op die van de krullenbol. "Bezegeld met een kus."
    Vervolgens bracht hij zijn mond voor de tweede keer naar het oor van zijn nieuwste sponsor, al was zijn boodschap deze keer geheel van andere aard dan de eerste.
    "Dacht je nu echt dat ik een ander de kans zou gunnen?" grinnikte hij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ✰ Gemma 'Gem' Marlyn Cooper ✰

    22 jaar | Lesbian | Tattoo artist in spé | On the dance floor | With Elvyne




    Aandachtig keek Gemma naar het kuipje in haar hand, ze prikte met haar vinger in de slijmachtige substantie. Gemma snapte nooit echt wat mensen nou zo lekker vonden aan Jell-o Shots, ze vond de textuur maar apart en zoveel alcohol zat er vaak niet eens in. Een paar seconden geleden had Gemma zo'n shotje in haar handen geduwd gekregen, van wie wist ze eigenlijk niet en de persoon was zo snel als hij verschenen was ook alweer doorgelopen. Gemma leek geen idee te hebben wat ze met de Jell-o shot, een normale reactie was om de gekke substantie achterover te slaan, maar Gemma was eigenlijk bang dat ze er in zou stikken. Hoe deed men dit.
    Tijd om er echt over na te denken kreeg Gemma niet, plots voelde ze een paar armen om zich heen en wist ze het kuipje op de grond te laten vallen. Gemma keek naar de slijmerige substantie die op de grond uit elkaar spatte, maar echt jammer vond ze het niet. Deed haar maar een klassiek tequila shotje. 'Boe,' hoorde ze de persoon van de armen ook nog in haar oor fluisteren. 'Oh nee,' mompelde Gemma terwijl ze opkeek naar de jongedame tot wie de armen toebehoorden, Elvyne. 'Nu ligt mijn shotje op de grond, denk dat dat betekend dat je me een drankje verschuldigd bent.' merkte Gemma op alsof ze zelfs voor het gekke shotje had betaald, dat was wel ongeveer het laatste waar ze haar geld aan uit zou geven.
    "Niemand wil met mij dansen vanavond Gemma," zei de brunette tegen Gemma, Gemma liet een klein lachje over haar lippen rollen. "Dans met mij?" zei Elvyne, waarna ze Gemma al direct de dansvloer optrok en geen keuze gaf. Niet dat Gemma het erg vond, ze stond zelf graag op de dansvloer. 'Dus Elvyne,' begon Gemma terwijl ze haar heupen op de maat bewoog en een zo een stap dichter naar de brunette toe deed. 'Ben jij vanavond ook te feilen voor een date?' vroeg Gemma. 'Of moet ik je gewoon old fashioned vragen als ik met je op date wil?'


    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    Het was dat Noah een goede aanloop had weten te vinden, waarschijnlijk had hij anders nooit de ballen gehad om Chris op een date te vragen. Noah kende jongen ook weer niet heel goed, maar hij dacht zo dat daten niet iets was wat Chris normaal veel deed. Noah had de oudere man al met heel veel verschillende jongens gezien en vaak duurde dat niet veel langer dan één avond. Tenzij Chris een heel ander leven had buiten de Jungle had Noah daar zo'n beetje de conclusie uit getrokken dat daten niet helemaal zijn ding was. Noah daarentegen hechtte daar waarschijnlijk veel meer waarde aan, hij was al altijd al een beetje een hopeloze romanticus geweest en droomde bijna elke nacht over de meest perfecte dates. Noah kon ook niet ontkennen dat Chris al een aantal keer degene was geweest met wie hij dan op date ging, het was Chris of één van de jongens van Nsync.
    "Deal," klonk er van Chris zijn kant na een stilte die Noah aan zichzelf had doen twijfelen. Noah keek weer op naar Chris en liet een tevreden glimlach zien, een glimlach die enkel groter werd toen Chris zijn lippen kort op die van Noah duwde en de vlinders bijna uit Noah zijn borst spatten. "Bezegeld met een kus." zei Chris.
    "Dacht je nu echt dat ik een ander de kans zou gunnen?" zei Chris vervolgens grinnikend, waarna Noah hem even fronsend aankeek niet begrijpend wat Chris hiermee bedoelde. 'Een kans voor wat?' vroeg hij dan ook. 'Om met mij op date te gaan?' vulde hij daarna al snel zelf in. 'Nou gezien ik nog altijd denk dat ik niet bepaald begeerd zal zijn, denk ik niet dat het heel veel uitmaakt.' zei Noah terwijl hij kort zijn schouders ophaalde.
    'Ik bedoel wie zijn je andere donaties?' begon Noah. 'Jij, waarschijnlijk, Samuel misschien, Connor?' Noah liet zijn blik even door de club heen gaan en schudde zijn hoofd. 'Ik zou het wel weten.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Dance floor



    De tiener zuchtte genietend tegen Sam's lippen aan toen deze zijn hand door Jonathan's bruine krullen haalde.
    ''Hmh, als dit pas het begin van de avond is... Dan kan ik niet klagen.''
    "Met mij valt er nooit wat te klagen," antwoordde de jongeling zelfzeker. Hij grinnikte even en beet op zijn onderlip terwijl hij nu ook Sam zijn hals voelde kussen. Gedurende een moment dreigde het hem allemaal te veel te worden; niet één maar twee lichamen bewogen tegen het zijne aan alsof "morgen" er niet meer zou komen. Zijn huid leek inmiddels in vuur en vlam te staan door de ettelijke liefkozingen die beide mannen er op strooiden.
    Het was uiteindelijk de Colombiaan die de magie verbrak maar daarmee tegelijk ook ruimte maakte om even op adem te komen. Dronken op aandacht en lust keek Jonathan de donkerharige jongeman aan terwijl hij de woorden die Sam sprak in zich op probeerde te nemen.
    ''Hmh, weet je zeker dat ík jou niet mee kan krijgen vanavond? Because I wouldn't mind.'' Indien hij verder nog iets te zeggen had werd hem de kans ontnomen door Michael, die zich waarschijnlijk buitengesloten voelde en hem letterlijk het zwijgen oplegde met een zoen. Zodra de man daarmee klaar was keek Jonathan over zijn schouder heen, op zoek naar diens goedkeuring wat Sam's voorstel betrof. Hij mocht dan wel graag plagen, hij was niet het type jongen dat onbekende mannen op ging hitsen om hen vervolgens alleen naar huis te laten gaan.
    "Three's a party..." deelde de zakenman mee, ten teken dat wat hem betrof de Colombiaan meer dan welkom was op het einde van de avond mee te gaan.
    Jonathan's eerste reactie was een ondeugende grijns van oor tot oor. Bij het besef wat dat echter voor hem betekende werd deze algauw een pak kleiner. Hij voelde een bepaalde paniek op komen en greep zich onbewust iets steviger vast aan het shirt van Samuel hield. Hij probeerde de toenemende zenuwen van zich af te zetten met het dansen, en terug in zijn genietende van eerder te rollen - hij faalde er alleen grandioos in.
    "Sam?" Voor het eerst sinds hun ontmoeting keek hij de jongeman in de ogen zonder hem daarmee uit te willen dagen. Hij was gelukkig niet veel groter dan de tiener, waardoor deze makkelijker in zijn oor kon fluisteren wat hij niet luidop toe wilde geven. "Ik heb nog nooit met twee mannen - ik weet niet -" Er was zoveel dat hij niet wist. Hij wist niet of hij het wel wilde. Hij wist niet waarom hij het niet zou willen, want het leek hem zeker wel opwindend. Hij wist niet hoe het in zijn werk ging, of hij zich wel mocht baseren op de vreemde filmpjes die hij een keer bij de videotheek ontleend had uit nieuwsgierigheid.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Elvyne Brown
    “Perfect combinations are rare in an imperfect world.”
    21 jaar|| Bi-sexueel || Dance floor || Gemma

    Elvyne trok zonder pardon de brunette, die geen protest gaf, mee de dansvloer op om zich daar volledig te kunnen overgeven aan de muziek. De beat die in haar oren klonk en haar lichaam meenam op het ritme.
    Gemma leek haar gevallen shotje alweer volledig te zijn vergeten. "Dus Elvyne," Bij het horen van haar naam ging de brunette haar volledige aandacht terug naar de jonge dame tegenover haar terwijl ze Gemma haar voorbeeld volgde en haar eigen lichaam wat dichterbij het hare plaatste. "Ben jij vanavond ook te feilen voor een date? Of moet ik je gewoon old fashioned vragen als ik met je op date wil?" De woorden kwamen Gemma haar mond uit voordat Elvyne zelf de vraag maar had kunnen stellen.
    Elvyne liet een korte lach over haar lippen rollen, terwijl ze nog wat dichter bij de brunette kwam staan, haar lichaam nu zo goed als tegen het hare aan. "Ik ben nog niet te feilen voor een date," antwoordde Elvyne en ze bewoog haar armen weer terug om het lichaam van de brunette. "Maaar.. als jij dat graag wilt, dan weet ik zeker dat we dat wel kunnen regelen." Elvyne wist niet zeker of het nog te regelen viel, het maakte ook niet zoveel uit. In het ergste geval was dat niet meer mogelijk, en dan zou ze Gemma alsnog op date meenemen. Echter de date feilen zou goed zijn voor het goede doel dat erachter ging.
    "Ik ben je immers een drankje verschuldigd, of twee drankjes?" Of drie.. Of een van de vele andere dingen die ze konden doen naast drinken tot ze niet meer rechtop konden staan.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2020 - 15:58 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    Ik kijk geamuseerd toe hoe Michael weer de aandacht opeist en laat ondertussen mijn handen weer afzakken naar zijn middel. "Three's a party..." deelde de oudere man in het gezelschap mee, waardoor mijn grijns enkel breder werd. I like the sound of that. Op Jonathan's gezicht verscheen ook een ondeugende grijns bij deze woorden, al werd deze al snel een stuk kleiner. Iets waardoor ik licht frons, wat nog wat dieper werd toen ik de jongen stevig mijn shirt voelde vastgrijpen. "Sam?'' ik vang zijn blik op en de grijns verdwijnt langzaam van mijn gezicht.
    "Ik heb nog nooit met twee mannen - ik weet niet -" Ik glimlach lichtjes en sla mijn armen om zijn nek zodat ik makkelijk naar zijn oor kan leunen. ''It's okay, darling,'' fluister ik en druk een zachte kus onder zijn oor. ''Ik kan het je leren? Het is heel leuk, trust me.'' ga ik zachtjes verder en lach even. ''En als je dat niet zit zitten is het ook geen probleem, dat weet je toch? Ik overleef het wel hoor.'' Ik trek me wat terug en knipoog snel naar hem.
    ''Het is altijd jouw keuze, vergeet dat nooit.'' zeg ik zachtjes, zeker dat die Michael het niet kan horen. Kijk, ik kon veel hebben vandaag de dag maar dat kwam ook niet zomaar. Alles op zijn tijd. En als er iets is wat ik heb geleerd is dat je altijd moet luisteren naar wat je zelf echt wilt, hoeveel geld ze ook aanbieden. Anders ga je er spijt van hebben. Nu had geld hier geen rol natuurlijk, maar het kwam uiteindelijk op hetzelfde neer.
    Ik kijk weer op naar Michael en glimlach weer. ''Zeg, handsome.. Ik denk dat het tijd is voor meer shots.'' glimlach ik en hou mijn hoofd wat schuin, waarna ik snel naar hem knipoog. ''Make it pink darling.'' Ik druk een snelle kus op zijn wang en kijk toe hoe hij weer naar de bar loopt. Kort tuit ik mijn lippen en vernauw mijn ogen wat. ''Hmh, ik zou zeggen leuk voor een avondje maar dat is het.'' zeg ik en kijk weer naar Jonathan. ''Maar goed, dat is waarom we hier zijn toch?'' sluit ik af na mijn oordeel.


    El Diablo.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    "Een kans voor wat? Om met mij op date te gaan? Nou gezien ik nog altijd denk dat ik niet bepaald begeerd zal zijn, denk ik niet dat het heel veel uitmaakt." Chris had het inmiddels wel zo'n beetje gehad met Noah's notie dat niemand hem wilde. Het feit dat zelfs de makelaar enigszins moeite deed sprak die gedachte namelijk genoeg tegen, in zijn ogen. Hij kreeg echter de indruk dat het geen zin zou hebben te blijven strijden, tenzij hij met concrete bewijzen kon komen. Dan moest hij er maar voor zorgen die te voorzien, toch?
    "Ik bedoel wie zijn je andere donaties?" ging de krullenbol ondertussen ongestoord verder, zich niet bewust van het idee dat zich in Chris' hoofd langzaamaan vaste vorm begon te geven. "Jij, waarschijnlijk, Samuel misschien, Connor?" Ook de Junglekoning liet nu zijn blik rond glijden, nieuwsgierig wie Noah's aandacht trok. "Ik zou het wel weten." Verrast trok Chris zijn wenkbrauw op.
    "Oh really?" bracht hij geamuseerd uit. Het gebeurde zelden dat hij de jongeling zelf op iemand af zag stappen, en dan al helemaal niet om redenen zoals degenen die hij nu liet blijken. "Voorlopig heb ik Rhett, en ik wilde zelf nog een aantal mensen afspreken waaronder inderdaad Sam. Maar nu blijf ik nóg liever nog even naar jou luisteren. Vertel," ging hij met een ondeugende grijns verder. Hijzelf wist donders goed wat beide heren die Noah genoemd had te bieden hadden, maar hij was curieus naar de reden waarom de krullenbol zelf hen als mogelijke date genoemd had. Het leek hem sterk dat de jongen namelijk net als Chris met hen in bed zou belanden, al waren de wonderen natuurlijk de wereld nog niet uit.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Dance floor



    ''It's okay, darling.'' Bijna onmiddellijk wilde Jonathan argumenteren dat het voor Sam makkelijk spreken was, gezien hij aanzienlijk meer ervaring had dan de tiener zelf. Jonathan mocht dan wel geen vroom engeltje wezen, hij kon zijn aantal bedpartners nog steeds op één hand tellen - al zou hij na vanavond een tweede nodig hebben. Toch vertrouwde hij Sam. Ze kenden elkaar pas kort, maar hij vertrouwde de jongeman. Als Sam zei dat het oké was, dan was het dat ook.
    ''Ik kan het je leren? Het is heel leuk, trust me.'' Ondanks zijn resterende nervositeit, of wellicht precies daardoor, moest Jonathan zachtjes lachen. Gedurende een kort moment beeldde hij zich Sam vooraan in een klaslokaal in, compleet met bril, stropdas en meetlat. Het was grappig, en opwindend tegelijk. ''En als je dat niet zit zitten is het ook geen probleem, dat weet je toch? Ik overleef het wel hoor. Het is altijd jouw keuze, vergeet dat nooit." De tiener knikte even, bijna onmerkbaar, dankbaar voor het begrip dat de Colombiaan schijnbaar zo moeiteloos wist op te brengen. De eerste keer dat hij naar Jungle toe gekomen was was Sam hem onmiddellijk opgevallen, hij had alleen nooit gedacht dat hij zo'n goede vriend aan de jongen zou gaan krijgen. Net om die reden was het dat hij twijfelde of hij op het aanbod in moest gaan of niet. Hij was zeker geen zonderling, maar had ook geen overschot aan vrienden. Aarzelend liet hij zijn blik over Sam heen gaan, zich afvragend of ze al de hele tijd deze richting uit stevenden zonder dat hij het in de gaten had, of ze puur toevallig op dit punt beland waren.
    Opnieuw ontsnapte hem een lachje toen de iets oudere jongen de derde partij zonder schroom om nieuwe drankjes stuurde. Ook de blik waarmee hij de man nakeek was ronduit komisch.
    ''Hmh, ik zou zeggen leuk voor een avondje maar dat is het. Maar goed, dat is waarom we hier zijn toch?'' Jonathan schudde lachend zijn hoofd en frunnikte onbewust aan Sam's shirt.
    "Wat, niet oud genoeg?" vroeg hij, een valse air van shock op zijn gezicht. "Oh, niet rijk genoeg?" plaagde hij verder. Hij was het echter wel eens met de jongeman voor zich; mocht vanavond meevallen dan wilde hij wellicht nog wel een keer met Michael op stap, maar echt relatiemateriaal was de man wat Jonathan betrof niet. Daar was hij overigens niet actief naar op zoek, maar mocht de juiste persoon zijn pad kruisen dan zou hij het zeker laten gebeuren. Michael mocht er dan wel waanzinnig goed uit zien, maar hij had iemand met wat meer pit nodig; iemand die zich niet schroomde met de losbol gezien te worden en zelfs mee te doen, maar tegelijk ook de rem wist en durfde in te drukken wanneer nodig.
    "Ik denk dat ik je er graag bij wil, straks," vertelde Jonathan na een korte stilte. "Zolang het nadien niet vreemd zou zijn," sprak hij zijn zorg luidop uit. "Denk je dat het awkward zou zijn?" vroeg hij nu ook naar de mening van de Jungleprins. Hij beet kort op zijn onderlip terwijl zich in zijn hoofd verscheidene rampscenario's afspeelden. Zou Sam denken dat hij dom was? Hij kon zich niet inbeelden dat de Colombiaan al veel nare herinneringen aan zulke nachtjes had over gehouden, hoe moest hij daar tegenop gaan boksen?
    "Wat als ik er slecht in ben?" fluisterde hij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ✰ Gemma 'Gem' Marlyn Cooper ✰

    22 jaar | Lesbian | Tattoo artist in spé | On the dance floor | With Elvyne




    "Ik ben nog niet te feilen voor een date," vertelden Elvyne, Gemma knikte vlug. Zelf had ze zich ook niet opgegeven, niet echt met een reden, misschien was het ook wel wat. Gemma had geen idee of er geboden zou worden, maar het idee dat ze zomaar eens met een onbekende op date zou worden gestuurd vond ze wel spannend. Op een goede manier, wie wist bloeide er juist wel iets moois op door zo'n date. Hoewel Gemma niet eens zou weten hoe ze dat aan haar kinderen zou moeten uitleggen later, dat ze eigenlijk min of meer was gekocht om om date te gaan. Dat klonk toch net een beetje alsof je een koe op de markt kocht. "Maar.. als jij dat graag wilt, dan weet ik zeker dat we dat wel kunnen regelen." ging Elvyne inmiddels verder over haar eigen lichaam dat gefeild zou kunnen worden. Gemma liet nu een zachte lach over haar lippen rollen. 'Hmm, ik weet niet of ik je wel kan betalen hoor,' zei ze. 'Ik kan me voorstellen dat jij heel wat waard bent op zo'n veiling.' Natuurlijk had Gemma redelijk wat voor Elvyne over, maar met haar baantje in de tattooshop was het niet alsof ze omkwam in het geld. Als iemand honderd dollar voor Elvyne neer zou leggen zou Gemma het al snel op moeten geven.
    "Ik ben je immers een drankje verschuldigd, of twee drankjes?" zei Elvyne, Gemma grinnikte even terwijl ze terug dacht aan de Jell-O drap die erg op de vloer zou moeten liggen, die hoefde ze zeker niet terug. Een drankje van Elvyne zou Gemma echter niet snel afslaan. 'Dat is natuurlijk wel waar,' zei ze. 'Vind je dan eigenlijk niet dat ik een gratis date verdien.' Gemma trok even uitdagend haar wenkbrauw op naar Elvyne. 'Dan stop ik nog wel een paar dollar in de pot voor ons goede doel.' Dit meende Gemma wel, ze was zeker wel van plan om nog wat te doneren, want het geld van vanavond zou uitgaan naar het community center. Wat voor Gemma heel belangrijk was, ze zou willen dat het zo goed geregeld was toen zij uit huis was gezet. Dat had haar toen waarschijnlijk heel wat problemen gescheeld.


    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰



    "Oh really?" zei Chris, duidelijk geamuseerd door Noah zijn geratel, Noah haalde kort zijn schouders op niet wetend wat hij er aan toe moest voegen. Alle jongens die hij net had opgesomd waren zeker wel aantrekkelijk, maar voor Noah was Chris nog altijd het aantrekkelijkst. Wat hij probeerde te zeggen was dat hij wel iets minder aantrekkelijk was, hooguit nog aantrekkelijk op een schattige manier. "Voorlopig heb ik Rhett, en ik wilde zelf nog een aantal mensen afspreken waaronder inderdaad Sam. Maar nu blijf ik nóg liever nog even naar jou luisteren. Vertel," zei Chris, Noah keek hem even fronsend aan niet direct begrijpend waar Chris nou heen wou. Vertel, dat kon alle kanten op, Noah wist niet precies wat de oudere man nou wou dat hij vertellen. Op die manier kon Noah net zo goed praten over de konijnen die hij vroeger had gehad, maar hij gokte zo dat dat niet bepaald was waar Chris op doelde.
    'Oh, ehm,' zei Noah terwijl hij een hand door zijn donkere krullen heen haalde. 'Wat wil je weten?' begon hij. 'Over, Sam en Connor?' Noah liet zijn blik weer even door de club glijden opzoek naar de twee jongens over wie hij net had gesproken. 'Nou ja ik bedoel gewoon dat ze wel aantrekkelijk zijn, ik denk dat menig man en waarschijnlijk ook wel vrouw het wel gezellig met ze zou kunnen maken op een date.' zei Noah. 'Ik bedoel als ze niet entertainend genoeg zijn om mee te praten, kan je je waarschijnlijk al minstens een half uur vermaken door naar ze te staren.' Noah grinnikte even kort, maar realiseerde zich hierna al snel dat hij was begonnen ratelen. 'Oh god sorry, dat is niet wat je wil horen waarschijnlijk.' zei hij snel. 'Het doet er ook niet toe, ik denk dat ik ondanks dat toch liever met jou op date zou gaan. Het gaat tenslotte niet alleen om het uiterlijk.' Weer liet Noah een paar seconden een stilte vallen, maar toen kwam bij hem binnen hoe zijn laatste woorden moesten klinken, alsof Chris niet knap was. 'Niet dat jij niet aantrekkelijk bent, ik bedoel dat ben je zeker wel.' Noah had inmiddels het idee dat al het bloed in zijn lichaam naar zijn wangen was gestegen. Hij beet dan ook hard op zijn tong om zichzelf nu maar stil te houden, veel redden was er niet meer aan.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    "Wat, niet oud genoeg?" vroeg Jonathan me en ik kan het niet laten om te grijnzen. "Oh, niet rijk genoeg?" Ik lach en gooi mijn hoofd zachtjes naar achter wanneer ik dit doe. ''Beide darling.'' grijns ik en knipoog snel naar hem. Goed, beide waren natuurlijk geen vereiste als het ging om mijn (bed)partners. Op dat gebied was het net zo divers als de regenboog waar wij trots mee rondpalraderen. Maar, ik stond natuurlijk wel bekend om mijn partners die vaak minstens de 45 waren gepasseerd, en achter dat cijfer nog een aantal nullen hadden staan wanneer het aankwam op hun bankrekening.
    "Ik denk dat ik je er graag bij wil, straks," vertelde hij me na een korte stilte en ik knik glimlachend. "Zolang het nadien niet vreemd zou zijn," sprak hij vervolgens en ik frons lichtjes. "Denk je dat het awkward zou zijn?" Ik bijt zachtjes op mijn lip en neem vervolgens zijn gezicht zachtjes in mijn handen. ''Natuurlijk niet,'' begin ik en streel zachtjes met mijn duim over zijn wang. ''Tenzij we het zelf awkward maken, maar zo zijn we niet toch?'' ik glimlach en druk een peck op zijn lippen. ''Maak je niet zoveel zorgen darling, het komt allemaal goed.'' Ik knik. ''I promise.''
    "Wat als ik er slecht in ben?" fluisterde hij toen en ik frons lichtjes, wanneer ik mijn hoofd schud. ''Jij? Nooit.'' glimlach ik en sla mijn armen om zijn nek. ''Geen zorgen, wat je ook doet, ik zal nooit slechter over je denken, alleen maar beter.'' ik hou mijn hoofd wat schuin. ''Tenzij je me nu gaat vertellen dat je niet houdt van roze of suiker, want dan gaan we een ernstig probleem hebben.'' plaag ik hem en knipoog snel. ''Het enige wat ik van jou wil zien deze avond, is dat je geniet en een goede tijd hebt, dan is het goed voor mij.'' prevel ik uiteindelijk. ''Yes?''


    El Diablo.


    ☼ MAXWELL ASHETON ☼


          Ohio, Cincinnati — 11 PM
    Voor een week lang wist hij het geplande uitje dat een vriend voor hem in petto had te vermijden. Al zijn berichten, onverwachte visitebezoekjes, en belletjes had hij met een gekunsteld glimlachje af weten te wimpelen. Echter, helaas kwam er ook daaraan ooit een einde. Voor zijn verjaardag, zei hij elke keer opnieuw, alsof Maxwell dan opeens wel zou staan springen om zijn belachelijke idee. Nu had de jongeman daarstraks zelfs het lef gehad om hem op te bellen en hem te chanteren met zijn geheim als hij niet mee zou gaan.
    Bovendien was het naar zijn mening, niet die van Maxwell, een plus dat hij weer eens buiten zou komen voor iets anders dan enkel werk. Na zijn scheiding was de zakenman namelijk nergens meer te vinden om plezier te maken, als hij überhaupt al wist hoe dat proper moest gezien zijn manier van plezier het verdiepen in zijn werk was met een kop thee.
          Zijn goudblonde haren waren in een strak model naar achtergestreken, hij had één van zijn opvallende, invloedrijke pakken aangetrokken, en ervoor gezorgd dat alles juist en proper zat. Als er één ding was waar hij een godgloeiende hekel aan had, was het wel dat er iets verkeerd zou zitten. Als een barst in zijn masker, alsof hij niet foutloos was. Toch voelde hij zich verdorven zodra de heftige kleuren van de gaybar steeds dichterbij kwamen, tot hij een paar meter ervanaf stond en de brok in zijn keel door moest slikken.
    De felle, gekleurde letters van The Jungle nodigden hem alles behalve uit om naar binnen te gaan — mochten zijn ouders hier achterkomen, zouden ze hem gelijk uit zijn huis schoppen, al zijn bezittingen in beslag nemen en ervoor zorgen dat hij nergens meer aan de bak kwam. Lang erover nadenken lukte hem echter niet, en omdraaien en weglopen al helemaal niet, daar zijn vriend er wel een stokje voor had gestoken.

    Maxwell vocht zich mentaal naar binnen, waar hij nog nooit ofte nimmer zo'n explosie van kleur, geluid en licht had gezien dan daar. Als er één plaats was in Amerika, of eigenlijk waar dan ook, waar de zogenoemde Golden Child zich een totale outsider voelde, was het wel bij dit soort goddeloze plekken — plaatsen waar de LGBTQ community in feestelijkheid bijeen kwam. Zijn vriend wilde hem diezelfde dansvloer optrekken, met alle zwetende mannen, vrouwen, en koppels, maar hij bleef standvastig staan en schudde zijn hoofd.
          Hij moest de woorden 'ik ga naar de bar' gebaren, aangezien de electronic dance—muziek luid genoeg stond om iedereen doof te maken. Met zijn hoofd schuddend liet hij zijn enige vriend daar achter, die al snel zijn eigen vrienden wist te maken, en baande zich een weg naar de bar. De go go—dancers gunde hij geen blik waardig, net zoals de mannen die zijn aandacht probeerde te krijgen door suggestieve handelingen. Maxwell dronk in principe vrij weinig, maar hij bedacht zich dat hij behoorlijk wat drank nodig had om deze nacht door te komen. Gelukkig was het vrijdagavond en hoefde hij zijn ouders, of iemand van zijn cliënten, niet te zien tot maandag, en zelfs al scheen het binnen broeieriger dan buiten, twijfelde hij er niet over om zijn stropdas wat losser te doen of zijn jasje uit te trekken. Binnen een half uur was hij toch weer vertrokken, op zijn hoogst een uur.
          Plaatsgenomen op één van de vele barstoelen zuchtte hij diep. De flegmatieke man had gehoopt enigszins veilig te zijn bij de bar, maar zodra de barman, die zijn shirt had uitgetrokken vanwege de warmte, naar hem toe was gekomen om te vragen wat hij wilde, had de man zo rood als een tomaat aangelopen. Niet wetende wat hij precies wilde, besloot hij maar de house special te nemen, gewoon een lekkere cocktail om zijn gedachten af te halen van dit. . . circus. Wat hij terug kreeg echter, liet zijn hart voor een luttele seconde stoppen.
    De barman had hem vriendelijk toegelachen zodra hij het penisglas naar hem toegeschoven had, waarin een roze drankje zat met een parasolletje. Maxwell bestierf het bijna — zijn mond was duidelijk opengevallen, en zijn ogen rolden nog net niet uit hun oogkassen. Maxwell wist niet hoe lang hij precies op die manier zat, maar eens zijn ogen enkele keren verbijsterd hadden geknippert, trachtte hij zich bijeen te rapen. Overstuur gooide hij het parasolletje, waar een penis-weetje op stond, aan de kant en niet veel later volgde het glas. De man naast hem echter, scheen alleen te denken dat de zakenman hem een drankje had aangeboden omdat hij hem met wellust in zijn ogen aan had gekeken als antwoord.
          Nu liep Maxwell om een hele andere reden rood aan, en een lichte grom rolde er uit zijn keel. Kunnen ze dan helemaal niet normaal doen? Gatver — waarom moet alles daarom draaien? Waarom proberen ze iedereen om te toveren in één of andere roze nicht? Dit bewees des te meer dat dit zijn plek niet was, hij wist niet eens waarom hij hier nu zat! Boos, maar voornamelijk met zichzelf worstelend, sprong hij op en zonder zelfs maar geld te besteden aan deze poppenkast, duwde hij de mensen al ruw aan de kant op weg naar de uitgang.



    ‘but those pretty eyes hold
    the deepest secrets and cry
    the most tears.’





    [ bericht aangepast op 23 mei 2020 - 16:54 ]


    [ heaven knows ]

    MT


    How far is far


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET ….

    Son of a b*tch



    Mijn handen gleden over het heerlijke chocoladebruine huidje van de jongemand die tegen me aan zat te dansen. Onze tongen verwikkeld in een hevig gevecht. Ik was geen al te moeilijk persoon, ik luste van alle smaakjes wel wat. Echter was deze chocola niet meteen pittig genoeg en verloor ik behoorlijk snel mijn interesse in de kerel. Toen ik mezelf uiteindelijk terug trok en de jongen wat buitenadem zat voor me schonk ik hem een scheve grijns. Mijn borstkas ook lichtelijk versneld op en neer gaand van het appretief. "Sweet" spinde ik tevreden waarna ik mijn lippen nog na likte. "But I need something salty now, sorry love." voor eender wie zou dit behoorlijk onbezchoft klinken, maar ik bedoel... Als je uit het niets gemuild word, mag je toch even een woordje kritiek geven. Ik woof hem nog een laatste keer na, waara ik mijn kontje draaide. Een zoutje kon me wel smaken. Terwijl ik me tussen het dansende volk wurmde pikte ik ergens een lekekr uitziend drankje uit één of andere meids drankje. Gemene blikken negeerde ik, daarbij ze had zo te zien al genoeg op. Ik daarentegen zat nog maar aan mijn vijfde glas. Ik zette het rooskleurige goedje tegen mijn lippen en nam een geuse slok. Cosmopolitan, so ladylike, not really my style tho. Zonder nadenken dronk ik het glas leeg, waarna ik het op de bar plaatste. Mijn grijze kijkers vlogen over de gezichten bij de toog heen. Kijkens welke van deze heren me een drankje zouden trakteren, mijn adelaarsoog bleef echter op een nogal nors gezicht plakken aan de overkant van de drankjesbar. Het was alsof hij extra bellicht werd door de spots hier, zijn witte hemd nog veel te wit om hier al lang te zijn. Hmm... Met mijn blik op de man volgde ik zijn bewegingen, het roze drankje naar de man naast hem schuivend en het nogal afkeurende gedrag dat erna volgde. Dit is interessant. Geïntrigeerd liep ik naar de blonde man toe, mijn stilettolaarsjes tikkend tegen de licht plakkende vloer van de dansclub. Eens bij de man aangekomen, gleed mijn hand naar het cocktail paraplutje. Die dingen waren het tweedebeste aan cocktails, de alcohol zelf kwam op de eerste plek, uiteraard. "Wie heeft jou hierheen gekidnapt?" kwam er wat lachend over mijn lippen rollend eens ik mijn blik dan toch op hem vastpinde. Het paraplutje tussen mijn duim en wijsvinger rollend.
    De norse blik van de man was van meters ver weg te zien, natuurlijk moest ik me komen moeien met zijn zaken. Daarbij een knappe moody vreemdeling in een gaybar, klonk als het begin van een heerlijk vulgair grapje. "Dus vertel es, wat voor shit moet jij meegemaakt hebben om hier te eindigen?" mijn hand gleed vleiend over zijn schouder heen, terwijl ik me lichtjes over de man heen boog. Mijn vingers raakten afgeleid door een kaartje in zijn borstzakje, welke ik behendig eruitpikte. Een bussniscard, zo te zien, how fancy. "Mischien kun je me zelf op een drankje trakteren, Maxwell." grijnsde ik, eens ik de naam op het kaartje had gelezen en deze zorgvuldig terug in het zakje stak. "Rum is my favorite."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH