• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    Het duurde even voor Noah tot het onderwerp kwam waar Chris op doelde, maar toen hij eindelijk met een antwoord over de brug kwam liet hij de makelaar absoluut niet in de steek.
    "Nou ja ik bedoel gewoon dat ze wel aantrekkelijk zijn, ik denk dat menig man en waarschijnlijk ook wel vrouw het wel gezellig met ze zou kunnen maken op een date. Ik bedoel als ze niet entertainend genoeg zijn om mee te praten, kan je je waarschijnlijk al minstens een half uur vermaken door naar ze te staren."
    Bulderend stond Chris te lachen. Nu wist hij dat beide heren wel degelijk een zinnenprikkelend aan konden knopen, maar hij kon zich zeker in de denkwijze van de krullenbol vinden. De opmerking dat zonder kleren daar makkelijk nog eens een uur bij mocht slikte hij op het nippertje weer in, hoewel hij sterk betwijfelde of Noah het zelfs gehoord zou hebben; de jongen ratelde inmiddels weer ongestoord verder. Grinnikend liet hij hem begaan.
    "...Het gaat tenslotte niet alleen om het uiterlijk. Niet dat jij niet aantrekkelijk bent, ik bedoel dat ben je zeker wel."
    "Hm, als je inhoud wilt dan zou ik toch bij Connor aan gaan kloppen, Cookie," antwoordde de makelaar na een korte stilte. Chris was er zich van bewust dat hij een arrogante zak kon zijn, en hij had er nog nooit spijt van gehad. Hij kreeg wat hij wilde en het voorkwam dat hij mensen in zijn leven liet die hem op zijn slechtst niet de baas konden. Hij had geen tijd om alles drie keer in zijn hoofd te moeten afspelen voor hij iets zei, hopend dat het niet kwetsend over kwam. Zo zat hij niet in elkaar; zoals hij het dacht, zo sprak hij het uit - of hij daarmee nu op anderman's tenen trapte of niet.
    Hij mocht het dan niet laten merken, het verbaasde hem zeker wel dat Noah meer in hem leek te zien dan enkel zijn -zorgvuldig onderhouden- looks.
    "Hoe zie je die date voor je? Wil jij hem plannen, heb je liever dat ik plannen maak?" vroeg hij, het onderwerp bij zijn persoonlijkheid vandaan brengend. "Zeg niet dinner and a movie," gooide hij er nog vlug achteraan. Hij wilde best een uitgebreid maal betalen, maar hij was niet van plan geld neer te leggen om in stilte naast Noah naar een scherm te moeten zitten staren, dan nog eens in het bijzijn van anderen. "


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Dance floor



    De zelfzekerheid waarmee Sam sprak leek langzaamaan door te sijpelen in Jonathan. De Colombiaan was inderdaad niet het type persoon dat er moeite mee had zijn bedpartners anders te behandelen na de daad. Jonathan wist niet in hoeverre hij diegenen tot zijn vriendenkring rekende, maar zodra die gedachte in hem opkwam drukte hij deze weer naar de achtergrond. Hij hoefde zich geen zorgen te maken, verzekerde Sam hem. En als Sam hem nadien niet anders zou behandelen dan was er voor hem ook geen reden anders te gaan doen.
    Toch waren hiermee niet al zijn zorgen van de baan.
    "Wat als ik er slecht in ben?" fluisterde hij.
    ''Jij? Nooit.'' Sam leek er zelfs niet aan te twijfelen. Normaliter deed Jonathan dat ook niet, maar tot nu toe had hij slechts één persoon tegelijk moeten weten te plezieren.
    ''Geen zorgen, wat je ook doet, ik zal nooit slechter over je denken, alleen maar beter. Tenzij je me nu gaat vertellen dat je niet houdt van roze of suiker, want dan gaan we een ernstig probleem hebben.'' Het grapje was in elk geval geslaagd, want de tiener moest er toch even om lachen. Hij had al een antwoord klaar, maar voelde zijn mond droog worden bij de volgende woorden van de Colombiaan.
    "Het enige wat ik van jou wil zien deze avond, is dat je geniet en een goede tijd hebt, dan is het goed voor mij. Yes?'' Hij staarde de iets oudere jongeman aan en knikte, kortstondig sprakeloos. Zijn woorden waren geen bevel geweest, maar lieten ook niet danig veel ruimte voor tegenspraak. Het bezorgde Jonathan kippenvel op de meest prikkelende plekken. Hij beet op zijn onderlip en voelde na een vluchtig moment van verstandsverbijstering weer een ondeugende grijns op zijn gezicht tevoorschijn komen.
    "Jij en je praatjes," grinnikte hij, toen hij besefte dat hij zich moeiteloos had laten inpakken door Sam. Als revanche flickte hij een keer zijn tepel, alvorens zich weer tegen de jongen aan te vleien. "Hebben we een probleem als ik zeg dat ik meer van salty houdt dan van suiker?" spon hij poeslief, waarbij hij een fikse pruillip tevoorschijn toverde, al kon hij het amusement in zijn ogen niet verbergen. Hoewel het voornamelijk als plagerij bedoeld was zat er zeker een kern van waarheid in; indien hij de keuze kreeg zou hij vaker naar een zoute dan een gesuikerde snack grijpen, al wist hij die laatste ook wel te appreciëren.
    "Nu moet ik toch niet in de hoek gaan staan, toch?" voegde hij er op dezelfde, onschuldige toon aan toe.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    ☼ MAXWELL ASHETON ☼


          Ohio, Cincinnati — 11 PM
    Zijn goudkleurige pak reflecteerde het discolicht in de Jungle tent, waardoor hij zichzelf mentaal vervloekte dat hij juist deze had uitgekozen. Maxwell had het aangetrokken met de hoop dat ze hem met rust zouden laten, alleen tot nu toe trok het enkel de aandacht van eenieder een beetje homo. Na dat fiasco met het penisglas was hij van plan geweest zo snel mogelijk uit deze circustent te verdwijnen, tot hij erachter kwam dat zijn mobiel nog op de toog lag. Zacht vloekend maakte hij rechtsomkeert en greep naar het simpele doch luxe model. Enkel om zijn stoel gebonjourd te worden door één of andere vent. Althans, hij dacht dat het een vent was.
          'Verdomme', klonk het vrijwel direct in zichzelf, 'de volgende keer laat ik dat achterlijke ding liggen.'
    Zijn helderblauwe ogen waren vergroot tot twee schoteltjes — niet doordat de man zijn sensuele act wel heel dichtbij hem uitvoerde, maar omdat hij had gedacht dat er mogelijk een volgende keer zou zijn. Met deze hersenspinsel in zijn hoofd verstrakte zijn kaak, en gleed er een onverbiddelijke glans over zijn blik heen. De moeite om op zijn eerste vraag te reageren deed hij niet eens, waar hij enkel de mobiel in zijn zak liet glijden en opnieuw trachtte op te staan om langs hem heen te lopen. Hij had geen tijd noch zin in dit gekeuvel! Maxwell had gehoopt dat als hij hem gewoon zou negeren en duidelijk zou maken met zijn kille houding dat hij alles behalve interesse in hem had dat hij dan wel zou afdruipen. Helaas — de jongeman scheen de hint niet op te pakken en dirigeerde hem zelfs terug naar zijn stoel waar hij een hand vleiend over zijn schouder heen liet gaan.
          "Dus, vertel es, wat voor shit moet jij meegemaakt hebben om hier te eindigen?"
    Maxwell sloeg de hand met een afkeurende en vertrokken expressie weg, waar hij nog net zijn best deed niet met zijn ogen te rollen. Door deze handeling echter was zijn bewustzijn niet bij de les, waardoor zijn 'gesprekspartner' zijn kans had geslagen het zakenkaartje uit de borstzak van zijn pak te pikken. Shit, hij was helemaal vergeten die visitekaartjes uit zijn zak te halen. Meestal hield hij ze erin omdat hij voor zijn werk leefde en er altijd wel een mogelijkheid was dat ze van pas kwamen. Maar nu? Nu verzorgde ze enkel een opkomende hoofdpijn.
    Een lichte grom kon hij niet tegenhouden, en zijn lippen waren nu niets meer dan een dunne streep. Wetende dat hij geen scène kon trappen hier, gezien hij dan onnodige aandacht zou trekken — en des te meer kans aanwezig was dat hij herkend zou worden. Zijn ergernis werd echter alleen maar erger, al helemaal doordat hij compleet vernederd werd hier — en mocht er iemand zijn die niet te kijk zou worden gezet, was het wel Maxwell Asheton. Dat zat niet in zijn bloed of aard, het was simpelweg niet mogelijk. Eens de jongeman ook nog het lef had om voor te stellen dat hij getrakteerd zou worden op een drankje door de zakenman was dat voor hem de laatste druppel.
    Met zijn afstandelijke gelaatsexpressie stond hij op en duwde de man, die lichtelijk over hem heen was gebogen, aan de kant. Wellicht wel iets aan de harde kant, daar zijn geduld op was geraakt met dit soort personen in contact te zijn.
          “Schaam jij je niet? Wat zouden je ouders wel niet denken?” siste hij, zijn stem laag en waarschuwend, terwijl hij rondom hen kijkt, “Niet dat het je wat aangaat, maar ik ben hier niet voor mijn plezier — en ik wilde net gaan. Dus mocht je je lam willen zuipen, zal je één van je rugridders moeten vragen. Ik ben onverkrijgbaar in jouw soort.” Even gleden zijn ogen over hem heen, stopten kort bij de laarsjes die hij aanhad en schudde zijn hoofd op afwijzende manier. Hij maakte aanstalten om om te draaien, maar keerde toen weer naar hem toe en kwam iets dichter bij hem in de buurt zodat niemand anders mee kon genieten. “Mijn advies? Je bent in de war; echte liefde vind je bij een vrouw. Je kan jezelf nog veranderen als je dat wilt.”
    Wat Maxwell niet zei, was dat dit allemaal behoorlijk confronterend was, alsof hij een spiegel voor had gekregen, en dat hij dat nu uitleefde op de persoon die naar hem toe had durven te stappen.



    ‘but those pretty eyes hold
    the deepest secrets and cry
    the most tears.’





    [ bericht aangepast op 27 mei 2020 - 0:38 ]


    [ heaven knows ]


    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    Mijn laatste woorden lieten hem kort stil vallen, maar het maakte mij niet minder zeker. Toch kon ik het niet laten om breder te grijnzen wanneer er een ondeugende grijns op zijn gezicht tevoorschijn komt. "Jij en je praatjes," grinnikte hij en ik lach, maar kijk hem dan quasi-beledigd aan wanneer hij tegen mijn gepiercte tepel flickt. ''Rude.'' Pruil ik. "Hebben we een probleem als ik zeg dat ik meer van salty houdt dan van suiker?" spon hij en ik vernauw mijn ogen even. ''Hmh, niet direct. Maar ik hou je in de gaten.'' zeg ik en grijns dan weer speels naar de jongen voor me. Kort kijk ik om me heen, maar Michael leek ons blijkbaar verloren te zijn voor het moment. Good.
    "Nu moet ik toch niet in de hoek gaan staan, toch?" voegde hij even later toe en mijn grijns wordt enkel breder. ''Nou ja, als je het zo zegt,'' begin ik en ik leg mijn handen op zijn borstkas, waarna ik hem langzaam naar achter duw. Gelukkig stonden we niet echt in het midden van de danszaal, dus had ik hem snel genoeg naar een van de hoeken in de club begeleid. ''Alleen als het met mij is natuurlijk.'' plaag ik hem en druk een zachte kus in zijn nek. Zachtjes lach ik en knipoog snel naar hem.
    Dan kijk ik even achter mij de club in. ''Hmh, volgens mij is... Whatever his name is, ons kwijt.'' zeg ik en haal dan mijn schouders op. ''Oh well.'' Ik keer mij weer naar hem toe. ''Als hij wil vind hij ons snel genoeg. Een keer rondvragen.. Ik bedoel, jouw pretty face valt heel erg op.'' plaag ik hem en por hem zachtjes.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2020 - 1:09 ]


    El Diablo.


    JAMAL CASIMIR DOUGLAS
    24 • Bisexual • The mystery • Alone @ the bar


    Ik duw de deuren van de club open en kijk eens kort om me heen. Het was aardig druk, maar dat was ik wel gewend aan deze plek. Ik kwam hier vooral omdat ik niet opviel, niet vaak in ieder geval. Als je het niet wilt, dan gebeurt het ook eigenlijk weinig. Verassend vond ik het eerst, maar eigenlijk is het ook wel heerlijk. Ik kan rustig drinken en nadenken over dingen, wat verassend goed ging ondanks de omgeving. En nadenken is precies wat ik moest doen... Overmorgen moet ik weer in LA verschijnen en Henry onder ogen komen, wat voor mij nog steeds awkward is, maar hij lijkt dit niet te merken.
    Een diepe zucht rolt over mijn lippen en aan de bar bestel ik meteen een dubbele whiskey. Je moet het altijd goed beginnen niet? Kort haal ik een hand over mijn gezicht heen en glimlach kort naar de barman als hij mijn glas aangeeft. Hij vraagt of alles wel goed gaat en ik haal nonchalant mijn schouders op. ''Gewoon wat problemen op werk, niks nieuws.'' zeg ik en ik knik hem even toe, waarna ik wat weg keer als teken dat ik er verder geen woorden aan vuil wil maken. Helaas is Hollywood niet alleen maar rozengeur en maneschijn, meestal was het het tegenovergestelde zelfs. Maar dat is natuurlijk niet wat ze je vertellen als je naar LA komt, het is iets waar je zelf achter moet komen. Maar goed, je begint er zelf aan.


    El Diablo.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    Op momenten zoals deze zou Noah graag willen dat hij ergens een uit knop had of een self distroction knop, want hij was zich er best van bewust dat hij zich zelf redelijk voor gek aan het zetten was. Echter leek de connectie tussen zijn hersenen en zijn mond niet bepaald goed te liggen, want hij leek maar niet op te kunnen houden met ratelen. Niet dat dat iets nieuws was.
    "Hm, als je inhoud wilt dan zou ik toch bij Connor aan gaan kloppen, Cookie," zei Chris uiteindelijk na een korte stilte tegen Noah, Noah keek de oudere man even fronsend aan terwijl hij over de woorden nadacht. 'Wil je nou zeggen dat jezelf geen inhoud hebt?' vroeg hij oplettend. Noah moest zeggen dat hij nog niet bijzonder veel diepe gesprekken had gehad met Chris, maar hij kon niet geloven dat er niks achter de arrogante uitstraling van charmante man zat en hij vond het zeker niet erg om hier achter te komen. In dat opzicht was Chris heel anders dan hem, Noah had het idee dat er wel zo'n honderd verschillende lagen aan de makelaar zaten, terwijl Noah net een open boek was, met blaadjes die bij elk klein briesje wind alweer omsloegen. Er was niks wat je echt uit hoefde te vinden, hij was gewoon wie hij was, tenminste op de meeste vlakken dan.
    "Hoe zie je die date voor je? Wil jij hem plannen, heb je liever dat ik plannen maak?" begon Chris vervolgens waarmee hij het onderwerp weer helemaal omgooide. Noah legde zijn armen opnieuw comfortabel in Chris zijn nek en dacht even na. Hij had geen idee hoe dit werkte, vooral niet sinds de date eigenlijk meer een transactie van geld was. Chris betaalde er al voor om met hem op date te gaan, betekende dat dan dat Noah voor de date betaalde en hem dan dus ook plande? "Zeg niet dinner and a movie," zei Chris vlug, Noah trok even zijn wenkbrauw op, hij zag zo snel niet wat er mis was met diner en een film. 'Oh,' zei hij zachtjes terwijl hij zijn ogen even neersloeg. 'Ik wil best een date voor ons plannen,' zei Noah terwijl hij kort zijn schouders ophaalde. 'Maar even wat is er mis met diner en een film?' vroeg Noah nieuwsgierig. 'Volgens mij ben je nog nooit met mij naar een film geweest, het is een volledige ervaring.' zei Noah terwijl hij even grinnikte. 'Ik kan zelf van een zielige film als Romeo and Julliet nog een comedy maken.' zei Noah half trots op zijn talent.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jonathan Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Dance floor



    ''Nou ja, als je het zo zegt." Vragend keek Jonathan zijn danspartner aan toen deze hem naar achter begon te duwen. Gedurende een kort moment kwam het in hem op dat Sam zich bedacht moest hebben, of een betere partij gespot moest hebben - tot hij in de gaten kreeg dat de jongen voor elke stap die Jonathan achteruit moest zetten zelf een pas vooruit plaatste.
    ''Alleen als het met mij is natuurlijk.''
    "Gr-uh-" Jonathan vergat kortstondig wat hij wilde zeggen en zuchtte tevreden toen de lippen van Sam een fractie van een seconde aan zijn huid bleven kleven nadat hij er een kusje geplaatst had. "Greedy much?" maakte hij uiteindelijk toch zijn zin af. Hij trok een wenkbrauw op en wist nog net de knipoog die Sam zijn richting uit wierp op te vangen.
    ''Hmh, volgens mij is... Whatever his name is, ons kwijt.'' Nieuwsgierig keek Jonathan een keer over de schouder van de Colombiaan vandaan en liet zijn blik door de zaal glijden - al was deze inmiddels zo dicht bevolkt dat hij de bar niet meer kon zien. Automatisch voelde hij een pruillip op zijn gezicht verschijnen bij het idee dat hij nu kon fluiten naar de shots die hij geregeld had. Zijn partner in crime leek daar echter minder graten in te zien.
    ''Oh well. Als hij wil vind hij ons snel genoeg. Een keer rondvragen.. Ik bedoel, jouw pretty face valt heel erg op.'' De high school scholier moest lachen toen de vinger die in zijn ribben geprikt werd een eerder kietelende sensatie met zich meebracht en sloeg uit reflex naar de hand die daarvoor verantwoordelijk was. Toen hij besefte wat hij gedaan had zette hij zijn meest overtuigende puppy-blik op en glimlachte liefjes. Dit keer was hij degene die zijn armen om de hals van de oudere jongen liet glijden. Hij grinnikte,
    "Je mag je sweet talk achterwege laten, Samuel," hij bootste een hevig Spaans accent na bij het uitspreken van de naam. "Ik heb al gezegd dat ik bij jou in bed beland vanavond..." De belofte in zijn stem was duidelijk. "Of dat nu met of zonder Michael is," ging hij verder. Als hij zou moeten kiezen aan wie van de twee hij zijn woord zou nakomen dan was het toch echt eerder Sam die hij niet teleur wilde stellen.
    "'k Hoop alleen dat je veel geduld hebt, want ik ben nog lang niet van plan naar huis toe te gaan," vervolgde hij, zijn uitdrukking plagend ook al meende hij wat hij zei. Om zijn woorden kracht bij te zetten begon hij zijn lichaam terug op de maat van de muziek te bewegen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    "Oh." De onschuld waarmee Noah de enkelvoudige lettergreep uitsprak, en tegelijk zijn blik naar beneden richtte bracht een bepaalde opwinding in Chris teweeg. D enige reden dat hij hier niet naar handelde was dat hij niet in kon schatten of de jongen het meende of het een trucje was hem overstag te krijgen. Hij wilde zijn hand niet verspelen, niet nu hij ergens leek te komen met de anders zo bedeesde jongeman.
    "Ik wil best een date voor ons plannen. Maar even wat is er mis met diner en een film? Volgens mij ben je nog nooit met mij naar een film geweest, het is een volledige ervaring." Geïntrigeerd liet de makelaar zijn blik over het gezicht van de krullenbol dwalen. "Ik kan zelf van een zielige film als Romeo and Juliet nog een comedy maken."
    "Het idee dat twee tieners zo dom zijn zelfmoord voor elkaar te plegen is op zich komisch genoeg," antwoordde het blondje. Onbewust rolde hij zijn ogen bij het idee. Nee, voor hem geen Montagues en Capulets. "Ik wil trouwens best met je gaan dineren, drie sterren en vijf gangen zelfs als dat je ding is..." verduidelijkte hij. Bij dat gedeelte lag voor hem zeker het probleem niet. "Ik snap gewoon niet - Luister, dat hele date-gedoe draait er om iemand beter te leren kennen, toch?" Hij likte onbewust zijn lippen terwijl hij in gedachten verzonken raakte. "Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij waarom je er dan voor zou kiezen in een zaal met tientallen mensen te gaan zitten, en je niet eens iets aan elkaar kan zeggen of vragen zonder dat diezelfde dweebs je shushen of de zaal uit laten zetten. Dat gaat toch straal je intenties voorbij?" redeneerde hij luidop. Kort hierna besefte hij dat hij een monoloog had gehouden en werd hij zich weer bewust van de jongeman in zijn armen. Hij fronste en beet op zijn onderlip.
    "Dan is het toch thuis gezelliger? Veel meer keuze qua films, oneindige snacks, plaspauze wanneer je wilt, een comfortabele sofa en een deken..." Zonder erbij na te denken legde Chris een verdwaalde lok van Noah terug op zijn plek. Er verscheen een kleine grijns op zijn lippen toen er spontaan nog een aantal voordelen in zijn gedachten op kwamen, maar die hield hij voor zichzelf. Als hij eerlijk was viel hij bijna altijd in slaap voor de televisie, en bracht hij nooit kerels mee naar huis om een film te kijken met ze, maar als Noah dan toch per se een film wilde was het voor Chris zonder twijfel duidelijk waar zijn voorkeur lag.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the dance floor | With Chris


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    "Het idee dat twee tieners zo dom zijn zelfmoord voor elkaar te plegen is op zich komisch genoeg," zei Chris nadat Noah hem wijs had gemaakt dat hij zelf van Romeo and Julliet nog een comedy kon maken, Noah grinnikte zachtjes. 'Oké daar heb je gelijk in,' zei Noah, Noah was echt een groot fan van romantische films en hoopte zelf ook dat zijn leven er ooit uit zou zien als in de films. Een liefde zoals men zag in films zoals 10 Things I Hate About You of Nothing Hill, maar zelf hij kon in zien dat Romeo and Julliet wel een beetje overdreven was.
    "Ik wil trouwens best met je gaan dineren, drie sterren en vijf gangen zelfs als dat je ding is..." ging Chris vervolgens verder, Noah zijn ogen werden even groot, drie sterren, nee dat was zeker zijn ding niet. Daar zou hij eerst drie maanden voor moeten sparen, zes als hij ook nog voor Chris zou moeten betalen, diner voor hem was al goed genoeg als ze bij een steakhouse gingen zitten. 'Oh nee dat is niet wat ik bedoelde.' wist Noah dan ook snel te zeggen, zodat Chris zijn verwachtingen straks niet te hoog waren. Noah was zeker wel van plan zijn best te doen voor zijn date met Chris, dit zou wel eens zijn kans kunnen zijn om Chris te laten zien hoe leuk dates waren, vooral dates met hem, maar hij zat wel vast aan een budget. "Ik snap gewoon niet - Luister, dat hele date-gedoe draait er om iemand beter te leren kennen, toch?" vervolgde Chris, Noah knikte langzaam benieuwd waar de makelaar naartoe wou. "Ik kan er met de beste wil van de wereld niet bij waarom je er dan voor zou kiezen in een zaal met tientallen mensen te gaan zitten, en je niet eens iets aan elkaar kan zeggen of vragen zonder dat diezelfde dweebs je shushen of de zaal uit laten zetten. Dat gaat toch straal je intenties voorbij?" sprak Chris, opnieuw knikte Noah waarbij hij Chris aan het woord knikte. Toen Noah opkeek zag hij dat de oudere man er ook duidelijk bewust van was dat hij langer aan het woord was dan normaal, maar Noah vond het wel leuk om naar hem te luisteren. "Dan is het toch thuis gezelliger? Veel meer keuze qua films, oneindige snacks, plaspauze wanneer je wilt, een comfortabele sofa en een deken..." eindigde Chris uiteindelijk zijn monoloog.
    'Oké, ik moet toegeven dat je wel een punt hebt.' zei Noah eerlijk. 'Probleem is wel dat ik je niet heel makkelijk bij mij thuis kan uitnodigen.' begon Noah terwijl hij zijn schouders kort ophaalde. 'Denk niet dat er veel romantisch aan is om met mijn huisgenoten op de bank te zitten,' zei Noah. 'Tenzij je dicht op elkaar wilt zitten op mijn éénpersoons bed.' Een kleine zucht rolde over Noah zijn lippen, dat klonk hem niet heel erg ideaal in de oren. 'Dus ik denk dat film word afgekeurd, maar vertrouw me ik verzin wel iets.' zei Noah terwijl hij zelfverzekerd glimlachte, een ideale date, met een vleugje inspiratie van zijn romantische films.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Faith Maybelle Elliemay Haywood
    23 // Bar // Met Jamal // Outfit


    Mind your own biscuits and life will be gravy.
    Na nog een laatste paar bloemen te hebben verkocht, had Faith de deur van de winkel gesloten en op slot gedraaid. Haar baas was al een paar uur eerder naar huis gegaan, nadat Faith haar verzekerd had dat ze het zelf wel aan kon. Het was namelijk erg rustig geweest, waardoor het niet nodig was geweest om met zijn tweeën in de zaak te staan.
    Door de klanten die de laatste uren nog naar binnen waren komen lopen, had Faith zich zeker niet verveeld. Echter was ze erg blij toen de werkdag eenmaal voorbij was en ze een heel weekend lang tijd aan zichzelf kon besteden.
    Faith was naar boven gelopen, waar de ingrediënten voor een vijfgangenmenu al in haar keukentje op haar te wachten lagen. Ze had een muziekje aangezet en was begonnen met koken.
    Een aantal uur later, na heerlijk te hebben gegeten, zette ze met een glimlach haar zojuist afgewassen bord in het droogrek.
    Heel even dacht ze eraan om lekker lang, met een goed boek, in bad te gaan, maar toen ze een blik op de klok richtte, zag dat het al tien uur was, en zich herrinnerde dat ze beloofd had vanavond naar het feest in de Jungle te gaan, wist ze dat dat helaas geen optie was. In plaats daarvan besloot ze een lange douche te nemen, waarna ze haar jurk aantrok, haar haar en make-up deed en haar cowboylaarzen aantrok. Na een laatste blik in de spiegel te hebben geworpen, pakte ze haar tas en vertrok ze richting de nachtclub.
    Daar aankomen dwong ze zich door de menigte naar de bar. Bij het zien van Jamal die daar alleen zat, verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ze wist het met deze jongen altijd goed te vinden. Ze kon hele lange gesprekken met hem hebben, maar ook als ze niks zeiden voelde ze zich altijd heel erg op haar gemak bij hem.
    'Hee,' zei ze dan ook, terwijl ze hem een knuffel gaf, alvorens op de barkruk naast die van hem plaats te nemen.
    'Doe mij maar een biertje,' zei ze glimlachend tegen de barman, waarna ze zich weer tot Jamal richtte. Praten deed ze echter niet, als hij haar iets zou willen vertellen, zou dat vast vanzelf gebeuren.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:28 ]

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah • Dance floor


    "Oké, ik moet toegeven dat je wel een punt hebt." Chris grinnikte en voelde zijn ego een stukje groeien. "Probleem is wel dat ik je niet heel makkelijk bij mij thuis kan uitnodigen. Denk niet dat er veel romantisch aan is om met mijn huisgenoten op de bank te zitten." De makelaar haalde zijn neus op, zowel om het gebruik van de term romantiek als om het idee zijn date alsnog in gezelschap van anderen te moeten doorbrengen. Noah's volgende woorden brachten dan weer een brede glimlach op zijn lippen en een ondeugende fonkeling in zijn ogen teweeg. ei Noah. "Tenzij je dicht op elkaar wilt zitten op mijn éénpersoons bed." Hij opende zijn mond om de jongeman duidelijk te maken dat dat precies was wat hij wél wilde, maar kreeg er de kans niet toe. "Dus ik denk dat film word afgekeurd, maar vertrouw me ik verzin wel iets."
    Chris ging aan het tutten nog voor hij zichzelf kon tegenhouden. Hij schudde zijn hoofd en grinnikte even.
    "Voor iemand met jouw stel hersenen lijk je het niet echt te snappen, Cookie," sprak hij op mysterieuze toon. Hij had nog niet bepaald werkelijk diepgaande conversaties gehad met de jongen, maar hij kon met zekerheid zeggen dat er een groot deel minder intelligente personen naar Jungle toe kwamen. Chris wist echter een slimme kerel wel op prijs te stellen, en ondanks de naïviteit die zijn toekomstige date zo nu en dan als een baken uitstraalde wist de jongeman daar zeker in te voorzien. "Ik zou het geweldig vinden om met jou in een éénpersoonsbed een film te kijken," ging hij verder. Hij keek de jongen in de ogen en streek zijn neus even langs de zijne, waarbij hun lippen elkaar vluchtig raakten - met de belofte van een kus, zonder deze daadwerkelijk na te komen. "Jij noemt het dicht op elkaar, ik noem het intiem. Chris maakte er geen geheim van dat hij het bed met Noah wilde delen, dat had hij nooit gedaan. Wellicht was het Noah's weigerachtigheid daartegenover die hem steeds naar de jongen terug trok, gepaard met een stevige portie nieuwsgierigheid naar het hoe en waarom van dat alles. Als daar eerst een film aan vooraf moest gaan, dan kon de makelaar daar zeker mee leven. In een single bed zou de krullenbol wel dicht tegen hem aan moeten liggen, en wie weet bracht dat wel mogelijkheden met zich me - of die nu voor de avond zelf bestemd waren of verder in de toekomst lagen.
    "Maar als je claustrofobisch bent lenen mijn sofa of king size bed zich daar natuurlijk ook toe," vervolgde hij. Hij klakte even met zijn tong terwijl hij een nieuw compromis probeerde te verzinnen. "Oké, luister. Laat mij kiezen waar we uit eten gaan, en betalen, dan mag jij beslissen over alles wat de film betreft. Kan je daarmee leven?" Chris lachte zachtjes, wetend dat Noah opnieuw aan de beste kant van de deal stond - al vond hij dat niet erg.
    Ondertussen leek de muziek wat trager te gaan en dacht het blondje de kans schoon te zien de donkerharige jongeman wat dichter tegen zich aan te trekken. Dat idee werd echter al snel overspoeld door een plotseling joelende menigte nichten om hen heen die door het dolle heen leken de tonen van NSYNC's "It's Gonna Be Me" door de luidsprekers te horen schallen.
    "Oh, oké," bracht Chris, lichtjes geschrokken door het onverwachte gegil, zijn armen beiden stevig om Noah heen geslagen hierdoor. "Blijkbaar heb ik iets gemist en houden we nu van NSYNC?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET ….

    Son of a b*tch



    De jongeman in zijn goudkleurige pak was niet enkel grumpy omdat hij het verkeerde drankje had gekregen van de barman zo blijkt. Als een kind die niet met zijn handjes aan het fornuis mocht werden mijn handen streng van zijn schouder afgeslagen. Toch wist ik vluchtig een wel erg handig kaartje weten beet te grijpen. Maxwell Asheton, klonk erg fancy. Maxwell, voor me leek echter niet te blij dat ik zijn identiteit onderschept was, ik was dan ook een geweldige saboteur. Mijn grijze blik zocht de ogen van deze Asheton, echter deed hij zijn best om mijn blik te mijden, beter nog me dat drankje niet aan te bieden… De man duwde me aan de kant waardoor ik mijn handen even onschuldig in de lucht hield als ik enkele stappen naar achter strompelde. “Schaam jij je niet? Wat zouden je ouders wel niet denken?” vuurde Maxwell denigrerend op me af waardoor mijn wenkbrauwen even omhoog schoten. "Wat mijn ouders van mij denken boeit me geen reet, zij willen ook niet weten wat ik van hen denk." gooide ik het balletje dan weer terug terwijl mijn blik op de wat schichtige man gericht stond. “Niet dat het je wat aangaat, maar ik ben hier niet voor mijn plezier — en ik wilde net gaan. Dus mocht je je lam willen zuipen, zal je één van je rugridders moeten vragen. Ik ben onverkrijgbaar in jouw soort.” vervolgde hij terwijl hij langs me heen liep, zijn blik even langs me heen gleed en hij zijn hoofd afkeurend schudde. Excuse you...“Mijn advies? Je bent in de war; echte liefde vind je bij een vrouw. Je kan jezelf nog veranderen als je dat wilt.” Normaliter liet ik kerels als deze mooi mijn gedacht weten eens ze hun rug naar me gekeerd hadden, maar zijn laatste opmerking liet toch een vuurtje in me branden. En met het alcohol in mijn systeem ging mijn brein in snel tempo werken, waardoor ik niet nadacht terwijl de woordenwaterval begon te stromen. "Holdup Sunshine." sprak ik bevelend als ik de man wat strek bij zijn pols nam, mijn blik niet echt in een happy mood. "Ik ken geen schaamte, maar ik laat me niet zomaar kleineren door een handsome asshole." ik trok de man dichterbij. " En nog een tip voor jou, met dat pak verklaar je aan iedereen hier dat je mijn soort bent , handsome." Ik liet hem weer los en streek grijnzend zijn pak glad. "Dus wees geen eikel, het is een liefdadigheidevenement gaante, je kunt heus wel een centje kwijt aan jou soort hunn." Sprak ik zoet alsof er niets gaande was. "En ik verdien toch echt wel een excuse drankje van je. Trying to hurt my feelings and all." het was duidelijk dat er een stok in zijn achterste zat, of eerder de lack of it. Daar kon ik misschien wel eens verandering in brengen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 0:40 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar


    Hij sloeg zijn armen om mijn hals en kort liet ik mijn blik over zijn gezicht gaan. "Je mag je sweet talk achterwege laten, Samuel," Een geamuseerde grijns ontstaat op mijn lippen bij het horen van zijn ''accent'' en zachtjes schud ik mijn hoofd. ''Ik mag toch hopen dat ik niet zo klink, deuk in mijn zelfvertrouwen.'' plaag ik hem. Nu had ik ergens wel een licht accent, wat zeker doorschemerde bij sommige woorden, maar toch. "Ik heb al gezegd dat ik bij jou in bed beland vanavond... Of dat nu met of zonder Michael is," Ik haal ietwat uitdagend mijn wenkbrauw op. ''I love it when you say that.'' prevel ik en geef hem een snelle knipoog. ''Maar, sweet talk is natuurlijk wel mijn specialiteit, ik weet niet of ik dat zomaar kan stoppen.''
    "Ik Hoop alleen dat je veel geduld hebt, want ik ben nog lang niet van plan naar huis toe te gaan," vervolgde hij, waarop ik enkel zacht kan lachen. ''Oh, je weet volgens mij niet hoe geduldig ik soms kan zijn.'' Ik hou mijn hoofd wat schuin. ''Zeker wanneer ik op een goede plek ben.'' grijns ik. Even dans ik met hem mee, maar sla dan een arm om zijn schouders om hem mee te nemen naar de bar. ''Je hebt nog wat shotjes van me tegoed, niet?'' begin ik en haal mijn creditcard tevoorschijn. ''Pick whatever you like, darling.'' zeg ik en schuif de kaart zijn kant op.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 18:58 ]


    El Diablo.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Dance floor



    ''Oh, je weet volgens mij niet hoe geduldig ik soms kan zijn. Zeker wanneer ik op een goede plek ben.''
    "En jij hebt geen idee hoe ongeduldig ik je kan maken," kaatste Jonathan grijnzend terug, terwijl hij zijn vingertoppen Sam's hals kriebelden. Hij mocht dan wel jong wezen, onervaren was hij doorgaans niet. Flirten was zijn favoriete spel geworden, en hij speelde het ook vaak genoeg om er goed in te zijn. Hij genoot van de aandacht die hij ermee los weekte, zoog ze op als een spons. Ook nu had hij enkel oog voor degene waarmee hij aan het dansen was, merkte op hoe hun lichamen bij elke beweging en ademhaling elkaar raakten.
    Veel te snel was het moment weer gepasseerd, en liet Jonathan zich -enigszins verward door de plotse verandering- naar de bar toe leiden.
    ''Je hebt nog wat shotjes van me tegoed, niet? Pick whatever you like, darling.''
    "Darling?" lachte de tiener. Hij trok een wenkbrauw op en keek Sam geamuseerd aan. "Heb je tijd met Percy gespendeerd?" grinnikte hij. Die kerel strooide het woord altijd in zo danig in het rond dat je op het einde van de avond haast geloofde daadwerkelijk zo te heten.
    Jonathan plaatste zijn derrière op de barkruk achter zich en trok Sam aan zijn shirt dichter naar zich toe, terwijl hij met zijn andere hand de kaart die hij net toegestopt werd terug op de bar plaatste zonder deze bekeken te hebben.
    "Waarom vertel jij me niet wat lekker is?" grijnsde hij de Colombiaan toe. Hij krulde even zijn neus omhoog uit plezier om zijn eigen ondeugendheid. "Ik sta voor alles open. Je moet alles op z'n minst één keer geprobeerd hebben, niet?" ging hij op dezelfde toon verder. "Oh, maar geen likeuren op basis van room," voegde hij er nog aan toe. "Docter says no," grinnikte hij. Eén keer had hij een glas Baileys gehad, niet wetende dat er lactose in zat. It didn't end well.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    M I C H A E L      "M I K E"      J E F F R E Y      M U N R O E

    27            Police officer/Bartender            With little red riding hood




    Met uiterste concentratie flanste ik een van de tientallen mixdrankjes die Jungle bood. Het verliep nog niet helemaal vlekkeloos, but I was getting there. Ik was er dan ook nog niet over uit of barman wel de job voor mij was, maar voor nu voldeed het. Over het gezelschap en uitzicht wat bij de baan geleverd werd zal je me dan ook nooit horen klagen.
    Na niet een al te grote zooi gemaakt te hebben schoof ik het drankje over de bar naar zijn nieuwe, knappe, eigenaar, gepaard met een knipoog natuurlijk. Ik had nog nooit jaloezie gevoeld tegenover een glas maar god wat was ik jaloers dat zijn lippen het glas raakte in plaats van mij. Erg veel tijd om te kwijlen werd me niet gegund gezien er in mijn ooghoek iemand opdoemde die al mijn aandacht opeisde. Red.
    Zonder dat ik er over na hoefde te denken verscheen er een brede doch speelse grijns op mijn gezicht. Ik vond dat ik wel even een pauze verdiende en verplaatste me naar de jongeman. 'You're a sight for sore eyes.' knipoogde ik naar de jongen waarna mijn blik afgleed naar wat er op zijn borst gekalkt stond. Ik hield mijn hoofd iets schuin, kneep mijn ogen wat samen en las de het woord hardop voor. 'Doneer...'
    Mijn ogen richtte zich weer op die van Rhett, wederom een speelse grijns op mijn gezicht. Ik was wel in the mood voor wat fun. 'Well, laat ik mijn steentje maar bijdragen dan.' zei ik gepaard met een wenkbrauwwiebel. 'What can I get you love?' vroeg ik hem waarna ik een glas op de bar zette. 'Ginger ale, ginger beer?' ik kon het niet laten de jongen met zijn opvallende haarkleur te plagen. Hij wist wie het zei, ik had altijd al iets gehad voor redheads. 'Drinks are on me.' zei ik met een overdreven brede grijns waarna ik knikte naar het woord waar hij zichzelf mee versierd had.
    Little did little red over here know dat ik zijn boodschap wel erg serieus zou gaan nemen. De laatste tijd was ons contact wat gaan verwateren maar ik was hem stiekem toch wel een beetje gaan missen naast me in bed. Niet dat ik hem dat ooit toe zou geven, nee, dat maakte ik liever duidelijk met een ontiegelijke omweg. Ik hield wel van een uitdaging, ik wilde best ergens voor werken. Ik mocht dan misschien over niet zoveel centen beschikken, ik wist dat deze avond eraan zat te komen en ik had al wat aan de kant gehouden. Ik wilde Rhett niet claimen maar ik zou het niet leuk vinden mocht iemand anders zijn date kopen.
    'Je hebt nog wel tijd voor mij, toch? Nu je zo beroemd bent.' knipoogde ik terwijl ik wat flessen recht zette.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 13:10 ]


    How far is far