• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Ulfa
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Ulfa
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • GoldenTrout
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • RainbowTrout
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • GoldenTrout
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • Kurdt
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Jamie Dawson • 23 • M • 5 • GoldenTrout
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • Kurdt

    START:
    Het is een zwoele vrijdagavond, zowel binnen Jungle als daarbuiten, rond een uur of elf.
    Om middernacht gaat een inzamelactie van start om geld bijeen te sprokkelen zodat het community center twee slaapplaatsen bij kan bouwen om jongeren binnen de gemeenschap die het thuis moeilijk hebben een, tijdelijk, veilig onderkomen te bieden.
    Je kunt onder andere rainbow jelly-shots kopen, meebieden voor een date met de meest aantrekkelijke Jungle-gangers en er zijn kermisspelletjes in thema (denk aan ring toss maar dan penis toss,) waarvan de opbrengst naar het center gaat.

    Wie zich last minute nog kandidaat wil stellen als date kan terecht bij Chris.


    SKIP:
    Het is vrijdagavond 14 juli, omstreeks zeven uur. De zomerwarmte van die dag zindert nog aangenaam na en
    Sommige Jungle gangers zijn op de date die ze vorige week gescoord hadden, anderen kunnen in de club genieten van happy hour en de maandelijkse karaoke-avond. Deze keer is het thema hiervan; HELL. De Verrukkelijke Go-Go dancers zijn aangekleed -als je het zo kunt noemen- als duiveltjes, en de promo-cocktail van de avond is een Flaming Dragons Blood. Alle liedjes die gezongen worden moeten dus op één of andere manier aan het woord "hell" gelinkt kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2020 - 21:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    PERCIVAL 'the second' ANTOINE BONNET ….

    Son of a b*tch




    Met de goldenboy in mijn armen kon ik niets anders dan glunderen. Max' vriend keek me dan ook aan met zijn twee duimen omhoog waardoor ik hem een knipoogje schonk als teken dat zijn vriend in goede handen is bij mij. I mean, my hands are like magic. Waar je eerder zou verwachten dat de jongen als een goudforel zou liggen spartelen voor zijn bevrijding, bleef deze wel erg kalm in mijn armen. Ik had hem beet, ik moest hem nu gewoon nog binnen weten te hijsen. Dit was nu ook het perfecte moment om mezelf voor te stellen. Ik hoorde de jongen zachtjes wat fluisteren. Mijn naam aks ik het op het goede eind had -al met mijn narsisime dacht ik dat de meeste mannen al zwijmelend mijn naam uitspraken- "Hmm what was that?" spinde ik speels in zijn oor. De jongen leek er wat van op te schrikken. “U-uh. . .” Haastig liet Max me los, wat ik erg spijtig vond, ik wilde wel vaker mijn naam op die manier over zijn lippen horen rollen. De man draaide zich om zoekend naar zijn vriend al had die kerel zich al lang weer in de menigte verstopt, dansend tussen de heerlijke mannen en vrouwelichamen van alle formaten en kleuren. Max draaide zich weer naar me toe en leek zijn gezicht weer even glad gestreken te hebben als zijn gouden pack. “Als dat ervoor zorgt dat je me daarna met rust laat, dan prima,” sprak de zakenman op mijn voorstel om wat samen te drinken. “dan mag je me uitleggen hoe je weet dat je homo bent en niet op vrouwen valt.” vervolgde de man wat me breed deed grijnzen. "No problemo." Ik volgde Max mee naar de bar en grijnsde even naar enkele bargangers. Ik knipoogde naar Junior en zijn zuiderse vriend en ook Jamal zag ik niet veel verder zitten met een leuk uitziende dame. Eens bij de bar kreeg ik er zelf de kans niet toe om Max zijn beloofde drankje te trakteren, gezien de man zelf zijn portemonee bovenhaalde en een fles rum bestelde. Oh my, where has he been al my life? Daarbij misschien best ook, ik had namelijk he tgeld niet om een fles te betalen. Max Duwde het goed gevulde glas met Rum waarbij een tevreden "ho ho ho" mijn lippen verliet waarna de man me stevig beet nam en ik even op mijn lip beet. Oh yess, that's one firm grip. Max sleurde me mee en met een brede grijns liep ik voor deze keer met de man mee. Eens bij een tafeltje liet hij me los en vleide ik mezelf op de roze cheetaprint bank. Gretig zette ik het glas met de zoete rum tegen mijn lippen en nam ik een goede slok van het geweldige liquide. “Dus, Percy,” Max zijn blauwige kijkers haakten zich vast in de mijne en als teken dat hij mijn onverdeelde aandacht had, liet ik mijn ellebogen op het tafeltje rusten en liet ik mijn kin op mijn handpalm rusten. Mijn vrije hand met de rumfles spelend. “wat is jouw verhaal?” Ik likte tevreden mijn onderlip bedenkend wat voor wilde verhalen in de man wel niet kon vertellen. "Where to start." begon ik luchtig goed peinzend , mijn kijkers niet van Max af te houden. " Ik kom uit een fucked up gezin uit Canada, vluchtte weg op m'n achttiende, worked my ass of." startte ik en liet mijn hand weer zakken. "Got me a boat, and became my own captain." grijnsde ik vervolgens en kapte de rest van mijn glas achterover, waarna ik mijn blik van Max afscheurde en deze even op de fles rum richtte zodat ik mijn glas weer goed vol kon gieten. "Ik reis America wat rond, veel coole dingen gezien." sprak ik waarna ik enkele tattoos op mijn armen liet zien. "Een tattoo per stad dat ik bezoek." verklaarde ik met een speelse grijns. "En nu dus cincinetti, I think I can get some real treasure here." Mijn blauwige kijkers pierceten zich weer in die van Max. He was the real booty i wanted right now. " En op je eerdere vraag te antwoorden. Mijn vlaggenpaal komt enkel omhoog bij mannen, lukt niet bij de dames, dus yeahh." ik haalde nonchalant mijn schouders op. "Wat is het verhaal rond die ring, Maxwell?" vroeg ik de man nu ook zeer nieuwsgierig naar zijn verhaal. " Zo'n joekel van een ring gooien de dames niet snel weg. I know I wouln't"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    M I C H A E L      "M I K E"      J E F F R E Y      M U N R O E

    27            Police officer/Bartender            With Red, James, Noah and Jamie




    Mijn grijns was niet van mijn gezicht af te krijgen en mijn ogen niet van Rhett zijn lichaam. De boodschap die op zijn borst stond had in eerste instantie mijn aandacht getrokken maar ik kon het niet laten om hem grondig te bestuderen. Rhett wist altijd op het juiste moment te verschijnen, één van zijn talenten. Hoewel ik barman spelen niet erg vond kon ik soms wel wat afleiding gebruiken. En wat was een betere afleiding dan een handsome red head zonder shirt?
    Toch had deze red head zijn shirt uitgetrokken met een reden, om een boodschap over te brengen. Zonder aarzelen besloot ik zijn idee over te nemen en zo ook mijn shirt uit te trekken. Voor het goede doel natuurlijk.
    "Ik zou je vaker op dit soort ideëen moeten brengen." een ondeugende grijns sierde mijn gezicht. 'Ik houd je niet tegen.' knipoogde ik naar de jongen. Ik zou maar al te graag nog een scenario zien waar zowel Rhett en ik ons shirt uit zouden hebben. Rhett zijn idee om zijn shirt uit te trekken om meer donaties te werven was absoluut geen slecht idee maar ik die een gratis drankje weg gaf ging dan weer tegen het principe in. "Hmm misschien, maar als jij ze gratis weg geeft helpt het ook niet veel hé?" ik schudde kort lachend mijn hoofd. 'You got me there,' grijnsde ik. 'Don't worry love, ik betaal ervoor.' verzekerde ik Rhett.
    Vervolgens had ik gevraagd of de man iets wist om de boodschap die ik over wilde brengen duidelijker te maken. Dit liet hij zich geen tweede keer zeggen waardoor ik zacht moest lachen. Hij was net zo blij als een kind dat verteld werd dat hij met verf mocht kliederen. Zodra ik de permanent marker naar boven zag komen was ik niet meer zo zeker van mijn zaak, maar aan Rhett te zien was er geen weg meer terug.
    Ondertussen had Rhett zijn eigen bestelling bij me gedaan, een met een dubbele betekenis weliswaar. Natuurlijk had ik het niet kunnen laten om er op in te gaan. Ik zou nooit een kans op een kus van Rhett afslaan, no way. Toch maakte het uitdagen het nog dat kleine stukje leuker.
    "Hmmm, ik hou mezelf nog wat langer in spanning, dat maakt het meer opwindend als ik 'em krijg." vertelde de jongen me wat ervoor zorgde dat mijn constante grijns nog iets breder werd. 'Just tell me when you're ready,' knipoogde ik naar de man.
    Vervolgens plaatse de jongen zijn bips op de bar en trok me naar zich toe zodat hij mijn torso als zijn canvas kon gaan gebruiken. Ik wist niet of ik er nu zo blij mee moest zijn toen ik Rhett de zwarte marker rond zag zwaaien, zeker niet gepaard met die ondeugende blik in zijn ogen. Toch liet ik me maar aan hem over, op hoop van zegen dat ik straks niet met een innapropriate quote op mijn torso rond zou lopen voor de komende drie weken.
    Zodra ik de punt van de marker mijn huid voelde raken sloot ik mijn ogen, zodat het verassingseffect groter zou zijn. Ik moest hard op mijn lip bijten om te voorkomen dat ik in de lach zou schieten waardoor Rhett zijn meesterwerk verpest zou worden.
    "thewe we gwo" waren de verlossende woorden van Rhett waarna ik mijn ogen voorzichtig opende en niewsgierig de tekst op mijn borst probeerde te lezen.
    'Buy a drink if you are thirsty.' stond er in mooie gekrulde letters. Het duurde echter niet lang voor ik ontdekte dat Rhett zo lief was geweest om er nog iets aan toe te voegen. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en gaf Rhett een blik. 'You know, you're lucky you still owe me that kiss.' zei ik, moeite hebbend om mijn lach in te houden.
    Vervolgens joinde Chris het gesprek samen met zijn aanhang, Noah. Chris complimenteerde Rhett met zijn "shirt" iets wat me zacht deed grinniken. Op mijn beurt begroette ik Chris. "Jeffrey." met een speelse grijns vernauwde ik mijn ogen. Chris was één van de weinige mensen waarvan ik het tolereerde dat hij mijn tweede naam in zijn mond nam. Vervolgens had ik de twee heren gevraagd wat ik voor ze kon betekenen waaran Chris de bestelling deed. 'Coming right up,' grijnsde ik naar hem alvorens ik aan de slag ging voor Chris en zijn metgezel. Nadat ik de twee hun drankje voorschoof had ik Chris naar zijn vangst gevraagd. Just curious.
    "Niks slachtoffer," deelde Chris me streng mee wat me alleen maar deed lachen. "Noah hier heeft een date gedoneerd." vertelde Chris me. Ik knikte en liet mijn blik even op de jongen in kwestie rusten. 'Lekker bezig, James, lekker bezig.' grijnsde ik de man toe.
    "Lijkt er op dat je concurrentie hebt, Red," mijn blik verplaatste automatisch naar Rhett. Een schuine grijns verscheen op mijn gezicht. In mijn hoofd had ik Rhett al gekocht. "En jij, was jij nog van plan een date te doneren, of durf je niet meer?" ik draaide mijn hoofd weer naar Chris en trok mijn wenkbrauwen op terwijl ik naar hem luisterde. Een klein lachje verliet mijn mond waarna ik naar de reclame op mijn torso gebaarde. 'Ik ben bang dat ik al een taak als wandelend reclamebord aangewezen heb gekregen, sorry James.' vertelde ik de man met een onschuldige glimlach. Mijn blik gleed even af naar Chris zijn arm die hij rond de jongere jongen voor hem had gewikkeld. Ik trok één van mijn wenkbrauwen op en keek Chris veel betekenend aan. Ik zou bijna gaan denken dat Chris Noah zijn date voor zichzelf zou kopen. 'Dat betekent echter niet dat ik niet zal gaan doneren natuurlijk.' grijnsde ik en liet mijn blik weer op Rhett rusten.
    Vervolgens was deze zekere jongen begonnen met het stangen van Chris, iets wat me van oor tot oor deed grijnzen. We wisten allemaal dat Chris niet deed aan romantische relaties maar daarom was het juist leuk om op de proef te stellen of er stiekem niet echt wat meer speelde bij een bepaalde persoon.
    "Wat wil jij drinken Knapperd? De hardwerkende verdiend ook wel es wat, my treat." ik draaide mijn hoofd weer naar Rhett die net klaar leek te zijn met zijn geflirt met Noah en nu weer overging op mij. Ik trok mijn wenkbrauwen op en leunde naar hem toe. 'Ga jij het drankje ook voor me maken dan?' grijnsde ik uitdagend. 'Eigenlijk is het achter bar off limits, maar voor jou maak ik graag een uitzondering zoals je weet.' grijnsde ik naar de jongen alvorens ik mijn hand naar hem uitstak.
    Een onbekende stem deed me opkijken en ik zag een lichtelijk uitgeputte jongeman staan die ik hier al wel eens vaker had gezien. Hij kwam Chris vertellen dat hij zich ook kandidaat wilde stellen voor de dates. Ik kon me de grijns op Chris zijn gezicht al inbeelden.
    Vervolgens richtte de jongen zich op mij, of eerder mijn ontblootte bovenlichaam. “In dat geval, geef me maar twee mocktails; ik heb wat extra energie nodig.” ik knikte met een kleine grijns. 'As you wish,' vertelde ik de jongen alvorens ik mijn aandacht weer op Rhett richtte. 'I could use some help, Red.' glimlachte ik onschuldig naar mijn roodharige protegé.


    How far is far

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    ''Hard to get?'' Nieuwsgierig keek de tiener zijn maatje aan, verrast door de opluchting in diens stem. Hij kantelde zijn hoofd wat en bekeek de jongeman van kop tot teen terwijl hij de reden hierachter probeerde te verzinnen.
    "Hé, je krijgt de melk al voor niks, de koe mag wel wat kosten," plaagde Junior de iets oudere jongen.
    ''Very well. Goed, kijk we weten allemaal hoe leuk wij het hier hebben, maar we zien elkaar redelijk weinig buiten de club no? So let's change that, wanna go out? Dates zijn fun, en... Ik kan je verzekeren dat je een date met mij nooit meer vergeet.'' De jongeling keek Sam grijzend aan en schudde kort zijn hoofd terwijl de Colombiaan een nieuwe bestelling maakte.
    ''Normaal zou ik rozen bij zo'n voorstel hebben, maar ik hoop dat shots voor nu ook goed zijn?''
    Jonathan liet het shot nog even voor wat het was, en lachte zachtjes om de charmerende woorden die Sam alweer met verve zijn kant op slingerde. Hij haalde diep adem en keek de Colombiaan diep in de ogen, dit keer zonder enig spoor van ondeugendheid of uitdaging. Zijn armen gleden opnieuw om Sam's middel, waarna hij hem nogmaals dicht tegen zich aan trok.
    "Hm, heel erg smooth allemaal," beaamde hij met een rustige glimlach. "Maar ik vraag me nu wel af of je nu met mij op date wilt of toch liever met jezelf," verwoorde hij eerlijk de zorg die door hem heen ging. Sam was een geweldige prater, wist vaak precies de juiste woorden te kiezen, Junior twijfelde alleen of ze wel oprecht waren. Met willekeurige personen naar bed gaan viel hem veel minder moeilijk dan een date aanvaarden. Zich fysiek aan iemand overgeven was toch wel iets compleet anders dan zijn emoties en leven voor diegene open stellen, op romantisch vlak. Hij wilde graag meer tijd doorbrengen met zijn partner in crime, dat zeker. Hij wilde alleen op voorhand weten wat dat inhield, zodat hij achteraf niet teleurgesteld kon worden.
    Zijn handen gleden omhoog, om het middel van Sam vandaan en algauw vonden zijn handen het goddelijke gezicht van de jongen, brachten het zonder enige dwang dichter bij dat van zichzelf. Voor het eerst in lange tijd voelde Junior zijn hart wat sneller slaan uit nervositeit om wat komen zou. Langzaam drukte hij zijn lippen op die van de Colombiaan, gaf hem een kus zoals ze nog nooit gedeeld hadden; teder, geduldig, maar ook open en eerlijk. Alsof hij wilde zeggen; Dit is wat ik zoek in een date. En jij?
    "Dus als je een date wilt..." fluisterde hij, nog steeds een tikje zenuwachtig, tegen Sam's lippen aan alvorens er nog een lief kusje op achter te laten. "you ask me nicely." Hij wilde alleen een simpele vraag horen, zonder poespas en over the top geflirt. Hij wilde ze horen van Samuel. Niet van de Jungleprins met de epische reputatie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar




    Hij keek me in de ogen maar deze keer kon ik de gebruikelijke uitdaging niet vinden. Ik slik even maar weet toch mijn glimlach op te houden als hij me weer dichterbij trekt. "Hm, heel erg smooth allemaal," beaamde hij met een rustige glimlach. "Maar ik vraag me nu wel af of je nu met mij op date wilt of toch liever met jezelf," Kort bijt ik op mijn lip en lach zachtjes. ''Dat zou wat worden,'' grijns ik en haal mijn wenkbrauwen wat op. ''Dat zou... Heel veel worden.'' mompel ik vervolgens, wetende dat ik voor veel mensen al snel too much was. Toen pas merkte ik de eerlijkheid van zijn toon op en ik richt mijn blik weer op hem.
    Oh wacht, mijn charmes konden mij hier dus niet redden. Het was iets wat me wat zenuwachtig maakte, gezien ik daar altijd op kan rekenen. Ik was echt oprecht met de jongen voor me, maar wist dat duidelijk niet goed te verwoorden. Toch deed ik zo goed mogelijk mijn best om die zenuwen te onderdrukken. Stilletjes laat ik mijn blik op hem branden terwijl zijn handen naar mijn gezicht gaan, waarna mijn ogen dicht vallen als hij zijn lippen in een.... Teder gebaar op die van mij drukt. Het was zo anders dan normaal, en maakte ook veel duidelijk.
    "Dus als je een date wilt..." fluisterde hij en ik open mijn ogen langzaam. "you ask me nicely." Ik knik lichtjes en een zachte glimlach ontstaat op mijn gezicht. ''Alright then..'' prevel ik zachtjes. ''Dan.. Wil je met me uit?'' zeg ik, ''met mij?'' na de woorden frons ik even. ''Oké, dat zei ik al.'' ik lach zachtjes. ''Sorry, ik en mijn woorden niet al te goed zonder mijn geweldige charmes ben ik bang..'' zeg ik uiteindelijk en ik kijk wat weg met een zwakke glimlach. ''Maar ik ben oprecht met je, ik hoop dat dat nog doorschemert.'' prevel ik en ik kijk weer op, waarna ik een zachte kus op zijn mondhoek druk.
    Ik had nooit doorgehad hoe erg ik eigenlijk rekende op het persona dat ik van mezelf gecreëerd had, ergens vraag ik mij af of ik überhaupt wel wat ben zonder dat beeld. Maar oprecht met de jongen voor me was ik zeker, altijd geweest ook. Ik hoop enkel dat hij dat ook zag. Mijn blik laat ik langzaam over zijn gezicht gaan en ik lach even, waarna ik zachtjes met mijn pink een van de krullen uit zijn gezicht haal.


    El Diablo.

    ✰ Gemma 'Gem' Marlyn Cooper ✰

    22 jaar | Lesbian | Tattoo artist in spé | On the dance floor | With Elvyne




    "Hmm, ik weet niet het hoor." zei Elvyne mysterieus, nadat Gemma haar had verteld dat ze eigenlijk wel een gratis date van de jongedame verdiende. Het idee was misschien wel dat er vanavond dates werden geveild ging het daar niet om voor Gemma. Ze wou wel een oprechte date met de brunette, dus het hele geld er voor neerleggen voelde niet heel echt meer en een beetje geforceerd. Gemma trok even uitdagend haar wenkbrauw op bij het horen van Elvyne haar woorden, wachtend tot de jongedame zelf verder praatte. "Oké vooruit dan, we hebben een deal. Maar alléén omdat jij het bent" bracht Elvyne uiteindelijk ook uit waardoor een tevreden glimlach op Gemma haar lippen verscheen, langzaam gleden haar handen over Elvyne haar heupen waarna ze de jongedame iets dichter naar zich toe trok. 'Dat was alles wat ik wou horen,' zei Gemma lachend.
    "En dan zal ik zelf ook een bijdrage in de pot stoppen." zei Elvyne vervolgens, opnieuw verscheen er een glimlach op Gemma haar lippen. 'Oh gelukkig maar, dan zijn we in ieder geval nog goed voor ons goede doel,' zei Gemma. Even liet ze een kleine stilte vallen terwijl ze even nadacht over het goede doel, het jeugd centrum, maar vooral de slaapplaatsen was iets wat Gemma erg naar het hart ging. 'Ik hoop oprecht dat er vanavond veel geld word opgehaald,' begon Gemma nu wat serieuzer dan haar voorgaande woorden. 'Ik zou willen dat ze goede slaapplaatsen hadden toen ik jong was,' gaf Gemma verder toe. 'Dus maar wat extra drankjes kopen,' zei Gemma waarna ze Elvyne weer even speels aanstootte.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Aleksander "Alec" Dąbrowski

    24 jaar | Bisexual | Ballet Dancer | Near the entrance | With Charlie




    Het was Alec al snel duidelijk geworden dat Charlie geen master flirter was, maar Alec vond dat niet heel erg. Hij vond het eigenlijk wel schattig hoe de jongen vaak een beetje ongemakkelijk een poging deed om vervolgens al snel rood aan te lopen. 'Oh, nee, het is perfect. Je ziet er goed uit.' hoorde hij Charlie nu stamelen waarna een bekende rode kleur op zijn wangen verscheen. 'Dank je wel,' zei Alec terwijl hij een hand door zijn licht bruine haren heen haalde. 'Je ziet er zelf ook niet heel slecht uit,' plaagde hij de jongen terwijl hij hem speels tegen zijn schouder stootte.
    Vervolgens hadden de twee snel hun weg vervolgd naar de bar en had Charlie, wat een gentleman, een drankje voor Alec gekocht. Terwijl Alec het glas wijn aannam liet hij zich op een barkruk glijden en keek hij weer naar Charlie naast hem. Uitdagend vroeg Alec de jongen wat hij moest doen om de avond toch nog goed te maken, sinds hij 'laat' was aangekomen. 'Hmm, om te beginnen door de rest van de avond met mij te spenderen.' zei Charlie, een klein lachje verscheen op Alec zijn lippen bij het horen van Charlie zijn woorden, echter was dit niet zijn enige eis. 'En ik bedoel, tegen een diner date zeg ik ook nooit nee.' voegde Charlie aan zijn woorden toe, waarna hij al snel weer wegkeek van Alec. 'Oh,' zei Alec gevolgd door een kleine lach die over zijn lippen rolde. 'Jij pakt ook maar meteen je kans hè,' voegde Alec aan zijn vorige woorden toe, terwijl hij wachtte totdat Charlie zijn ogen weer die van hem wisten te vinden. 'Maar een diner date,' herhaalde Alec, Charlie zijn woorden. Normaal gesproken was Alec niet de persoon om echt te daten, hij kon zich niet eens herinneren wanneer hij voor het laatst op een date was geweest. Deels omdat hij er gewoonweg geen tijd voor had, deels omdat Alec wel vaker de fout had gemaakt om met iemand te slapen voordat hij de kans had om met iemand op date te gaan. Voor Charlie wou hij echter best een uitzondering maken. 'Dat lijkt me geweldig,' voegde Alec nog aan zijn vorige woorden toe. 'Ik hoop dat je dan ook meer bedoeld dan de Mc Donalds.' zei Alec waarna hij een grote slok van zijn drankje nam. 'De laatste date waarop ik ben geweest dacht de jongen dat friemelen in de Mc Donalds het hoogte punt van romantisch was.' zei Alec waarna hij zachtjes grinnikte. 'Maar ik denk dat als de date met jou is dat er sowieso niet veel mis meer kan gaan,' zei Alec waarna hij naar Charlie knipoogde.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    CHRISTOPHER JAMES PALMER


    28 • Gay • Realtor • Noah, Rhett, Jeffrey & Jamie • Bar


    "Chris ik denk wel dat je valsspeelt hoor, de dates worden pas na middernacht geregeld, het telt niet als je ze nu al meeneemt," trok Jungle's favoriete redhead opnieuw zijn aandacht, wat hem opnieuw liet lachen.
    "Oh really?" bracht de makelaar geamuseerd uit, waarna hij zijn blik tussen Mike en Rhett zelf liet glijden. "Dacht ik nu toch even dat jullie zelf all over each other bezig waren. Heb ik dat vast verkeerd gezien," gaf hij zijn beste vriend een koekje van eigen deeg terwijl Mike met een flauwe smoes op de proppen kwam geen date te hoeven afstaan. Chris rolde een keer zijn ogen terwijl de roodharige jongen weer aan de flirt ging met de barman, alsof hij hem zojuist aangemoedigd had, zonder dat hij er ook maar een speld tussen kreeg.
    "Wat denk je, Cookie? Zou een bril me goed staan?" fluisterde hij lachend in Noah's oor, doelend op wat hij net tegen Rhett gezegd had. Zijn aandacht werd van de krullenbol af geplukt door de hand die op zijn arm tikte. Hij wilde niet weten hoe smerig de blik op zijn gezicht moest wezen, al veranderde hij gauw zodra hij zag wie de stoorzender was.
    “Hey, ik heb geweldig nieuws voor je: ik stel mezelf kandidaat als date! Ik ben speciaal naar Cincinnati verhuisd om jullie gezelschap te houden met mijn fantastische persoonlijkheid." Grijnzend luisterde de makelaar naar de jonge praatgraag waarmee hij de afgelopen weken had samengewerkt om het event op orde te krijgen.
    "Fantastisch, Jamie," antwoordde hij, trots op de jongeman die zijn inzet voor de community maar bleef tonen. "Die date mag zich gelukkig prijzen, saai wordt het alvast niet," plaagde hij met een knipoog.
    Terwijl Jamie zichzelf aan Noah voorstelde wist Chris aan Mike door te geven dat de drankjes die de jongeman zojuist besteld had op zijn rekening gezet mochten worden. Hij kon het niet laten Rhett kortstondig met een strenge blik aan te kijken, als teken dat hij moest kappen te flirten met de kleine krullenbol. Hij vond het namelijk maar helemaal niets, niet nu hij eindelijk vooruit leek te komen met de jongen.
    "Dat is het minste dat ik voor je kan doen," deelde hij mee, voor Cincinnati's nieuwste inwoner kon protesteren. "Je hebt het echt wel verdiend. We hadden de avond nooit in elkaar gekregen zonder jouw hulp." Doorgaans was Chris een pak zuiniger op zijn complimentjes, maar hard werk was iets dat hij altijd wist te appreciëren en wat hem betrof ook een plekje in de spotlight verdiende. Ondertussen had hij ook de mojito van de bar geplukt en Noah deze in de hand gestopt, weigerend zijn andere arm om het middel van de jongen vandaan te halen. Daarna nam hij zijn biertje en nam smakelijk een paar slokken van zijn biertje nam, opgelucht door de verfrissing die het drankje met zich meebracht.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jonathan "Junior" Mori


    18 (says he's 21) • Gay • Sam • Bar



    ''Alright then...'' Sam leek in elk geval te snappen waar de tiener op aanstuurde. ''Dan.. Wil je met me uit? Met mij?'' Junior's glimlach werd breder. Hij lachte de Colombiaan heus niet uit, hij had alleen nooit gedacht de dag mee te maken waarop hij Sam... onwennig, bijna, met een situatie om zou zien gaan. Niet alleen was het ontzettend aandoenlijk, het gaf de jongere kerel ook de bevestiging waar hij naar op zoek was; gestuntel kon je niet faken. Hij bleef in stilte zitten en liet de oudere jongen uitpraten, wachtte tot hij met een klein gebaar aangaf klaar te zijn.
    "Sam, Sam - het is oké," verzekerde hij de Colombiaan lachend. "Je deed het prima. En ja, ik ga heel graag met je uit. Met jou," plaagde hij, al meende hij wat hij zei uit de grond van zijn hart. "En dank je." Het deed hem goed in woorden te horen hoe Sam tegenover hun date stond, al had hij nooit van z'n leven verwacht met hem op dit punt te belanden. Hij herinnerde zich het shot dat op hem stond te wachten weer, en liet de knappe losbol langzaam los, waarna hij het kleine glaasje tussen zijn vingers nam en omhoog stak.
    "Op donderdag, dat het een geslaagde date mag worden," proostte hij alvorens het drankje opnieuw in één teug te ledigen, al wist hij dit keer precies wat hem stond te wachten en hoefde hij zo hevig niet te reageren als met de vorige shot.
    "Tastes like red," praatte hij door het branderige gevoel in zijn keel heen, terwijl hij alsnog een ietwat zuur gezicht trok. Hij spoelde de intense smaak weg met nog een slokje van zijn cocktail terwijl hij zijn blik over Sam heen liet glijden. Dat hij de jongen aantrekkelijk vond had hij nooit onder stoelen of banken gestoken. Reeds op zijn eerste avond in Jungle was de Colombiaan hem in het oog gesprongen en had hij er werk van gemaakt de aandacht van de jongen te trekken, had de trucjes daarvoor in de smiezen gekregen naarmate hij de hem beter leerde kennen. Het was alleen oprecht nooit in hem opgekomen dat er ooit een date van zou komen, daar had het hem ook niet echt om gedraaid, maar nu het voorstel op tafel gegooid was leek het hem ergens best een logische zet. Al bleef het een beetje vreemd, omdat hij het niet had aan zien komen.
    "Was dit iets waar jij al over nagedacht hebt?" vroeg hij nieuwsgierig, benieuwd of Sam hun groeiende band anders had aangevoeld dan hij zelf deed. Op zich was er ook geen fout antwoord, maar hij wilde het wel graag weten. "Hold up," grinnikte hij toen die gedachte een nieuw besef met zich meebracht. "Ben je Michael met opzet kwijt gespeeld?" lachte hij. Het zou hem niet verbazen, en als hij eerlijk was kon hij er ook helemaal niet kwaad om zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    C H A R L I E      C H R I S T O P H E R      S I M M O N S

    22            Applied Sciences study            With Alec     




    Het was geen geheim dat flirten niet helemaal mijn ding was. Ik kon het wel proberen te verbergen en me voordoen of ik niets anders deed, maar ik Alec wist allang dat ik niet over een flirt talent leek te bezitten. Gelukkig had ik hem nog niet afgeschrokken met mijn gestuntel.
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, ik moest toch echt eens op flirtcursus gaan.
    Ik was blij dat hij me mee had gesleept naar de bar zodat ik mijn mond even kon houden. Er was gewoon iets aan Alec zijn aanwezigheid dat me spontaan niet meer uit mijn woorden liet komen. Hij was gewoon zo knap en ik begreep niet waarom hij ervoor koos zijn avond met mij te spenderen. Uit medelijden misschien?
    Vervolgens had Alec me gevraagd wat hij kon doen om het goed te maken met me. De neiging om het weg te wuiven en te zeggen dat een drankje met hem doen genoeg was, was groot. Maar ik besefte ook dat als ik het daar bij liet ik nooit ergens zou komen met hem. Hij zal vast niet altijd het voortouw willen nemen.
    Na wat moed bij elkaar geraapt te hebben had ik hem dan toch gevraagd om de rest van de avond met mij te spenderen en had ik hem, tot mijn eigen verbazing, ook gevraagd om op diner date met mij te gaan. Zodra de woorden mijn mond verlaten hadden had ik al spijt, maar ergens toch ook weer niet?
    Ik wilde namelijk niets liever dan met deze jongen op date gaan. Hij was vast de droom van menig man. Hij had bakken vol talent en zag er ook nog eens geweldig uit. Ik voelde me best wel een beetje vereerd om in zijn aanwezigheid te zijn. Misschien dat ik daarom kortsluiting maak telkens als ik tegen hem praat.
    Mijn blik had ik snel ergens anders op gericht toen ik over de date was begonnen, om Alec zijn blik maar te ontwijken. Ik was stiekem best een beetje bang voor zijn reactie. 'Oh,' was zijn reactie, welke me op liet kijken.
    'Jij pakt ook maar meteen je kans hè,' waren zijn volgende woorden waardoor ik al helemaal in de paniek schoot. 'Oh, nee, nee, nee! Dát is niet wat ik bedoel. Het lijkt me- ik bedoel... - het lijkt me leuk om eens met je op date te gaan, maar niets is verplicht natuurlijk, ik begrijp het ook als je er totaal geen behoefte aan hebt.' stamelde ik. Op dit moment jeukte mijn handpalm enorm om deze vol op mijn voorhoofd te planten. Waarom was ik ook zo'n enorme kluns?
    Misschien moest ik maar gewoon niet meer met knappe mannen praten, dat zou me een hoop ongemakkelijke momenten schelen.
    Waar ik dacht dat alle hoop tussen mij en Alec al opgegeven was begon hij weer met praten. 'Maar een diner date,' herhaalde Alec mijn woorden, waardoor ik hem weer voorzichtig aan durfde te kijken. 'Dat lijkt me geweldig,' was zijn antwoord en ik wendde mijn blik af naar de grond. Tot ik besefte wat hij eigenlijk zei. Mijn ogen schoten weer naar die van hem en glimlachte voorzichtig.
    'Echt?' vroeg ik, of het een of andere grap was. 'Ik bedoel, cool!' cool, serieus Charlie, cool? Ik hoopte maar dat hij niet alsnog af zou knappen op mijn nerveuze lachje of mijn woordkeuze. 'Ik hoop dat je dan ook meer bedoeld dan de MC Donalds.' sprak de jongen vervolgens waardoor hem voor een moment met één opgetrokken wenkbrauw aan keek. 'Ik bedoel, ik ben niet kieskeurig maar ik zou niet per se de MC Donalds uitkiezen als plek voor een date.' lachte ik zacht. Dat was meer iets voor Jamie.
    And there he was again... Ik kreeg die jongen maar niet uit mijn hoofd, hoe ik het ook probeerde. Terwijl ik naar Alec zijn verdere woorden luisterde nam ik een slok van mijn biertje. Ik was eerlijk gezegd niet zo van de alcohol, voornamelijk omdat ik er niet op zat te wachten dat mijn hersencellen af zouden sterven, ik had ze hard nodig. Toch vond ik dat een drankje zo nu en dan moest kunnen, ik wilde niet meer buiten de boot vallen dan ik al deed.
    'De laatste date waarop ik ben geweest dacht de jongen dat friemelen in de Mc Donalds het hoogte punt van romantisch was.' lichtte Alec zijn woorden toe. Ik trok even een vies gezicht en schudde daarna mijn hoofd. 'Nee, MC Donalds beschouw ik niet bepaald als dé plek om genegenheid te tonen.' lachte ik. 'Al hebben ze vaak wel een erg leuke ballenbak.' plaagde ik Alec.
    'Maar ik denk dat als de date met jou is dat er sowieso niet veel mis meer kan gaan,' waren Alec zijn volgende woorden en ik moest goed mijn best doen om niet ter plekken te stikken in mijn ademhaling. Mijn hart was duidelijk sneller gaan kloppen en ik had het ineens wel heel warm.
    Ik glimlachte voorzichtig. 'Zeg dat maar niet te snel,' lachte ik. 'Misschien vind ik de MC Donalds niets maar de Burger King is een ander verhaal.' zei ik met een lichtelijk ondeugende grijns. Ik begon al wel wat losser te komen maar ik vond het alsnog doodeng.
    'Ik laat jou gewoon kiezen, oké? Dat lijkt me een beter idee.' lachte ik en beet kort even op mijn lip. 'Dus, wanneer heeft deze drukke, getalenteerde danser tijd?' vroeg ik aan hem. Ik wist niet of ik nu te hard van stapel liep en te opdringerig was maar ik wilde mijn kans nu grijpen voordat ik te laat was. Ik wilde immers erg graag dat deze date plaats zou gaan vinden en zou het zonde vinden als we het er vervolgens nooit meer over zouden hebben.


    How far is far

    Faith Maybelle Elliemay Haywood
    23 // Bar // Met Jamal > Met Jamal, Chris, Noah, Rhett, Mike en Jamie // Outfit


    Mind your own biscuits and life will be gravy.
    De geamuseerde manier waarop hij zijn wenkbrauw op trok, zorgde opnieuw voor een grijns op Faith's gezicht.
    De lach die over zijn lippen rolde en de speelse manier waarop hij in het spel mee ging, deden Faith zeker goed. Ze vond dit alles maar al te leuk, zeker omdat ze maar al te goed door had dat ze Jamal's gedachten van de reis die hij binnenkort zou moeten maken af wist te halen. Ze vond het niet leuk als hij zich slecht voelde en had maar al te graag een goede tijd met hem.
    ''Oh, nog niet zo vroeg op de avond? Wilde plannen voor later?'' Faith haalde haar schouders op. 'Plannen heb ik niet,' antwoordde ze, 'maar je kent me, die heb ik ook niet nodig om gekke dingen te doen.' In de korte tijd dat ze hier was, waren er al meer dan genoeg gekke dingen gebeurd, die iedereen zouden kunnen vertellen dat alles mogelijk was met haar in de buurt.
    ''Hmh, alleen als ik nog in vorm ben,'' was zijn antwoord geweest, nadat ze hem gevraagd had of ze beide hun kleding uit zouden moeten trekken en hun borst zouden moeten bekladderen als hij zich op zou geven als date.
    'Zeker,' antwoordde ze, terwijl ze haar hand kort op zijn borstkas legde, 'dat ziet er zeker nog goed uit.'
    'Cheers,' antwoordde Faith, terwijl haar glas tegen dat van Jamal aan tikte, alvorens ze het shotje achterover sloeg.
    ''Maar, als we onze borst moeten bekladderen help je me wel toch? Mijn zicht is niet al te best vanaf dit punt.'' De grijns die bij het horen van die plagende woorden op Faith's gezicht verscheen, was groter dan hij die avond zo ver geweest was.
    'Maar natuurlijk,' antwoordde ze grijnzend, waarna ze plagend zijn shirt vast pakte en deze over zijn hoofd uit trok. Na het shirt op te hebben gevouwen, boog Faith over de bar heen om het shirt weg te kunnen leggen en een markeerstift te pakken.
    'Hmm... wat zullen we er eens van maken?' Faith dacht even na, terwijl ze haar aandacht weer op Jamal richtte.
    'Ik weet wat,' zei ze uiteindelijk, waarna ze de tekst Wanna date a movie star? Doneer en date me op zijn borst schreef. Even keek ze nadenkend naar het resultaat, waarna ze een hartje besloot te tekenen en de pen weer weg haalde.
    'Zo,' besloot ze, terwijl ze de stift aan Jamal overhandigde, 'nu is het alleen maar eerlijk dat jij mij ook mag bekladderen.' Faith haalde grijnzend haar armen uit de mauwen en vervolgens vanaf de bovenkant uit haar jurk, waarna ze de mauwen tot een strikje rond haar middel vouwde en de jurk zo in een rok verranderde.
    Nog even bleef Faith zitten, Jamal de kans gevend ook iets op haar borst te creëren, terwijl ze zichzelf in gedachte bedankte dat ze die avond een mooie BH aan had getrokken, die met een beetje verbeelding ook door zou kunnen gaan als bikinitopje.
    Vervolgens was Faith opgesprongen, waarna ze Jamal's hand had vast gepakt en hem mee had genomen naar Chris, Noah, Rhett, Mike en Jamie.
    'Hee guys!' begroette ze de jongens glimlachend, waarna ze Rhett en Jamie even knuffelde, Noah een oprechtte glimlach gunde en zichzelf dwong om ook even naar Mike te glimlachen, voordat ze zich op Chris richtte.
    'Ik heb nog een date voor vanavond gevonden,' begon ze glimlachend.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 14:22 ]

    SAMUEL ELIJAH D'AMELIO
    21 • Bisexual • The prince • With Jonathan @ the bar




    "Sam, Sam - het is oké," verzekerde hij me waardoor er langzaam weer een glimlach op mijn gezicht verscheen. "Je deed het prima. En ja, ik ga heel graag met je uit. Met jou," plaagde hij me en ik lach even, al weet ik dat hij het meent waardoor er een opgelucht gevoel door me heen gaat. "En dank je." Ik knik hem toe met een glimlach op mijn gezicht. Het was duidelijk dat het belangrijk voor hem was. ''Geen probleem, darling.'' prevel ik. Ik pak mijn shot net zoals hem en richt mijn blik weer op de jongen voor me. "Op donderdag, dat het een geslaagde date mag worden," proostte hij en ik hef mijn glaasje wat, snel stuur ik hem een knipoog en sla het dan ook achterover. Zonder probleem drink ik het op en lik even over mijn lippen, voor ik geamuseerd zijn kant op kijk.
    "Tastes like red," Ik grijns even en schud mijn ook. ''De volgende shot is 90% suiker, speciaal voor jou.'' plaag ik hem. "Was dit iets waar jij al over nagedacht hebt?" vroeg hij uiteindelijk nieuwsgierig. Ik haal nonchalant mijn schouders maar voor ik iets kan zeggen gaat hij al verder. "Hold up. Ben je Michael met opzet kwijt gespeeld?" Een grijns ontstaat op mijn lippen en even hou ik in stilte zijn blik vast. ''Ik vond dat ik nog redelijk subtiel was,'' zeg ik luchtig. Ik vond die Michael tien keer niks, en dat komt van mij. Ik heb nooit snel een probleem met iemand hier, dus dat zegt al genoeg. ''Sorry maar, als je met iemand naar huis gaat die niet mij zou zijn, dan kan je het beter goed doen.'' vervolg ik nonchalant. ''Dus toen ik ook betrokken werd was het alleen maar eerlijk dat ik ook een stem kreeg no?'' zeg ik speels en geef hem een snelle knipoog. ''Michael is niks.'' zeg ik, alsof het een feit was dat 100% vast stond. In mijn hoofd in ieder geval wel.
    ''Nou, je andere vraag.'' zeg ik en neem wat slokken van mijn vergeten cocktail. ''Je viel me op het moment dat je hier naar binnen liep, maar ik moest in ieder geval eerst je aandacht hebben natuurlijk.'' lach ik. ''Toen we elkaar beter leerden kennen begon ik er wel over na te denken, maar ik wist niet direct hoe ik het voor moest stellen.. Misschien wou je me niet eens zien buiten de club.'' plaag ik hem speels, al zat er een hint van waarheid in de woorden. Misschien niet direct voor hem maar toch. Je had van die mensen hier die hun levens liever gescheiden houden. ''Maar vanavond voelde ik gewoon dat geluk aan mijn zij stond.'' vervolg ik op een speelse toon. ''Hoe zit het met jou? Heb ik je totaal verrast hier?'' grijns ik.


    El Diablo.



    Elvyne Brown
    “Perfect combinations are rare in an imperfect world.”
    21 jaar|| Bi-sexueel || Dance floor || Gemma


    Elvyne voelde hoe de jongedame waar ze mee stond te dansen haar wat dichterbij trok, Gemma's handen voelden warm aan op de plaats waar ze haar heupen aanraakten "Dat was alles wat ik wou horen." Dat Elvyne zelf ook bereid was om een bijdrage in de pot te stoppen vanavond leek Gemma alleen nog maar blijer te maken. "Oh gelukkig maar, dan zijn we in ieder geval nog goed voor ons goede doel." Elvyne knikte instemmend terwijl haar lichaam nog altijd mee deinsde op de maat van de muziek.
    "Ik hoop oprecht dat er vanavond veel geld word opgehaald, Ik zou willen dat ze goede slaapplaatsen hadden toen ik jong was." Elvyne wist wel een en ander dat had afgespeeld. Veel jongeren hadden problemen met onder andere hun ouders zodra hun geaardheid naar boven kwam, en thank the lord had ze er zelf geen last van gehad. Ondanks dat Elvyne jong het huis had besluiten te verlaten, was ze opgegroeid in een heel warm nest. Haar ouders hadden er niet van op gekeken, en er ook niet moeilijk over gedaan toen ze voor het eerst met een vrouw thuis kwam. Nog minder hadden ze opgekeken dat Elvyne naast dames ook wel eens mannelijke partners mee had genomen. Maar dat betekende niet dat ze niet wilde meewerken aan het helpen van jongeren die minder geluk hadden als het om dat onderwerp ging.
    "Dus maar wat extra drankjes kopen." Elvyne begon te lachen ah ja ze was Gemma een drankje verschuldigd en was immers ook akkoord gegaan met meer. En ze hoefde niet perse te wachten tot hun date voor ze Gemma erop kon trakteren
    "En welk met welk drankje kan ik u vanavond als eerste verblijden mevrouw?" Vroeg ze Gemma, klaar om de dame mee te trekken in de richting van de bar zodat ze hun bestelling door kon geven en de drankjes kon collecteren. Want om eerlijk te zijn kon Elvyne zelf ook wel extra gebruiken, de nacht was nog jong en ondanks dat ze de eerste drankjes zelf al achter de kiezen had was ze nog langer niet op het punt waar ze uiteindelijk wilde zijn en het feit dat ze de volgende dag een middag shift zou draaien hielp daar alleen maar bij.



    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Noah Flynn Green

    21 jaar | Gay | Student | At the bar | With Chris and co


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    .•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰.•*´¨`*•.✰


    Een van de vele redenen dat Noah niet heel makkelijk nieuwe vrienden maakte was het voorstellen, hij had gewoon een hekel aan op iemand afstappen en zichzelf voor te stellen, want hoe deed je dat? Een hand? Of was dat te formeel? Noemde je alleen je voornaam of gooide je er ook nog een achternaam en tweede naam bij? Niemand had ooit duidelijke voorschriften hiervoor gemaakt, dat was misschien het eerste wat hij zijn kinderen zou leren mocht hij ooit leraar worden. Elk kind kreeg een cursus hoe stel je jezelf voor, want het bleek nu toch wel van essentieel belang.
    Ondanks Noah zijn enorme struggles wist hij zichzelf wel vriendelijk voor te stellen aan Rhett, of dit nu aan de voorstel etiquette voldeed of niet. "Heya, Chris meende al je naam te laten vallen." zei Rhett opgewekt, Noah keek even naar de makelaar die nog altijd zijn arm om zijn middel heen had geslagen, maar duidelijk even niet op hem aan het letten was, dus Chris had het wel eens over hem gehad. Eigenlijk wou Noah vragen wat Chris hem dan had verteld, zou het iets goeds zijn? "Ik ben dus Rhett of Red. Ik beantwoord beide." zei Rhett terwijl hij Noah kort op zijn schouder klopte, een schouder klopje was het dus, geen hand schudden meer maar een gemoedelijk klopje op de schouder, Noah maakte een mentale notitie hiervan zodat hij het voor de volgende keer wist. 'Oké, leuk je te ontmoeten,' zei Noah, woorden waarvan hij direct lichtelijke spijt had, veel te formeel natuurlijk.
    "Chris ik denk wel dat je valsspeelt hoor, de dates worden pas na middernacht geregeld, het telt niet als je ze nu al meeneemt," zei Rhett vervolgens, Noah voelde zijn wangen langzaam net zo rood worden als het haar van Rhett. Hoewel de opmerking voornamelijk op Chris was gericht voelde Noah zich hier toch wel door aangesproken, hij was er natuurlijk aankomen zetten dat de date die hij zou doneren dan wel met Chris zou moeten zijn. Niet dat Noah er spijt van had. "Oh really?" bracht Chris vervolgens uit "Dacht ik nu toch even dat jullie zelf all over each other bezig waren. Heb ik dat vast verkeerd gezien," Noah grinnikte zachtjes om Chris zijn opmerking .
    "Hebben wij al niet es eerder gedanst?" vroeg Rhett hem vervolgens, Noah slikte even, hij wist zelf maar al te goed het antwoord. Hij kon zich best herinneren dat hij met Rhett had gedanst, maar wou niet meteen ja roepen, sinds de roodharige man het zelf duidelijk niet meer precies wist. 'Ik denk het wel,' zei Noah dan ook maar alsof het niet op zijn eigen netvlies stond. " Je lijkt me wel iemand die goed kan dansen." voegde Rhett aan zijn eigen woorden toe, de kans om echt te reageren had Noah niet meer, want toen werd hij alweer afgeleid door Chris. Niet dat het voor Rhett veel uit zou maken, want die had zijn zinnen duidelijk alweer op Mike gezet.
    "Wat denk je, Cookie? Zou een bril me goed staan?" zei Chris, Noah draaide zich langzaam beter naar Chris toe 'Ik denk dat jij er in alles goed uit ziet,' zei hij waarna hij een tevreden glimlach liet zien, duidelijk trots op zichzelf dat hij toch instaat was een beetje te kunnen flirten. Helaas werd Noah de kans niet gegund om te zien hoe zijn opmerking verder uitpakte, want plots stond er onbekende jongen naast hen. “Hey, ik heb geweldig nieuws voor je: ik stel mezelf kandidaat als date! Ik ben speciaal naar Cincinnati verhuisd om jullie gezelschap te houden met mijn fantastische persoonlijkheid." zei de jongen, Noah keek vlug van hem naar Chris alsof heb dit meer ging vertellen wie de onbekend was.
    “Jamie, aangenaam. Heb je het naar je zin hier?” stelde de jongen zich uiteindelijk voor. 'Noah,' zei Noah terwijl hij zijn hand uitstak om Jamie een bemoedigend schouderklopje gaf zoals hij net van Rhett had afgekeken. 'Ja, we zien wel waar de avond ons brengt,' zei Noah terwijl hij toch weer even snel naar Chris blikte. 'En jij?' vroeg hij vervolgens vriendelijk.
    In de tussen tijd gaf Chris Noah zijn cocktail aan. 'Dank je wel,' zei Noah zachtjes, waarna hij een grote slok van zijn Mojito nam. Op dat zelfde moment verscheen Faith aan Chris zijn zijde. 'Hee Guys!' zei Faith enthousiast, Noah glimlachte naar haar en Jamal die half achter haar stond, maar voelde zich inmiddels al een stuk minder op zijn gemak. Noah was nooit zo goed in grote groepen, hij wist nooit echt zo goed hoe hij zichzelf een houding moest geven en zelf al hadden de meesten een bekend gezicht, Noah wenste het liefst de helft van hen weg.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    JAMAL CASIMIR DOUGLAS
    24 • Bisexual • The mystery • With Faith @ the bar


    De grijns op haar gezicht werd enkel groter na mijn laatste woorden. 'Maar natuurlijk,' antwoordde ze grijnzend en voor ik er erg in had had ze mijn shirt al uitgetrokken. Ik schud mijn hoofd lachend. Normaal had ik waarschijnlijk de hele avond gewoon bij de bar gezeten, maar een keer een beetje losser gaan kon geen kwaad toch? Hoopte ik dan, anders moest ik mezelf weer verantwoorden richting Henry over een paar dagen. 'Hmm... wat zullen we er eens van maken?' zei ze nadat ze een markeerstift had gepakt. Geamuseerd spreid ik mijn armen wat, zodat ze alle ruimte had.
    'Ik weet wat,' zei ze uiteindelijk en ze begon met schrijven. Zachtjes lach ik en kijk ondertussen wat om me heen. 'Zo,' besloot ze en ik kijk naar beneden, waarna een brede grijns op mijn gezicht ontstaat als ik de tekst weet te ontcijferen. ''Hmh, dat noem ik nog eens goede marketing.'' zeg ik speels. Ik neem de stift van haar over en kijk toe hoe ze haar jurkje transformeert in een rokje. 'nu is het alleen maar eerlijk dat jij mij ook mag bekladderen.' Ik grijns en haal de dop van de stift. ''I like the sound of that.'' plaag ik haar met een speelse knipoog, waarna ik de stift op haar huid zet. 'Wanna have the Night of your life? Donate and date me' Ik maak het af met een paar hartjes en kijk tevreden naar het resultaat.
    Toen ik klaar was sprong ze op en trok me mee naar een grotere groep bij de bar. 'Hee guys!' begroette ze de jongens glimlachend en ik steek ook even mijn hand op. ''Heya.'' grijns ik. 'Ik heb nog een date voor vanavond gevonden,' begon Faith glimlachend en ik haal nonchalant mijn schouders op. ''Waarom niet toch? Het is voor het goede doel.'' lach ik.


    El Diablo.

    Aleksander "Alec" Dąbrowski

    24 jaar | Bisexual | Ballet Dancer | Near the entrance | With Charlie




    'Oh, nee, nee, nee! Dát is niet wat ik bedoel. Het lijkt me- ik bedoel... - het lijkt me leuk om eens met je op date te gaan, maar niets is verplicht natuurlijk, ik begrijp het ook als je er totaal geen behoefte aan hebt.' de paniek was van Charlie zijn gezicht af te lezen, Alec voelde zich er bijna schuldig over, want het was zeker niet zijn bedoeling geweest om Charlie zo in paniek te brengen. Alec verzekerde de jongere jongen dan ook al snel dat hij graag met hem op een date zou gaan, het was waar Alec had Charlie nu een aantal keer gesproken, het ging niet altijd even soepel, maar hij vond de jongen wel interessant. Vaak een beetje ongemakkelijk, maar wel enorm lief en Alec zou graag meer over hem te weten komen.
    'Echt?' klonk er nu bijna verbaasd van Charlie zijn kant, Alec liet zijn mondhoeken een klein stukje omhoog kruipen bij het horen van deze verbazing. 'Kom op, een beetje meer zelfvertrouwen,' zei Alec vlug terwijl hij een onzichtbaar stukje stof van Charlie zijn shirt afveegde. 'Ik bedoel cool.' voegde Charlie ook al snel aan zijn vorige woorden toe, Alec glimlachte, cool? Misschien wel ja.
    'Ik bedoel, ik ben niet kieskeurig maar ik zou niet per se de MC Donalds uitkiezen als plek voor een date.' zei Charlie nadat Alec was begonnen over de zielige date die hij ooit in de Mc Donalds had gehad en waar hij nog altijd trauma's aan had. 'Niet de eerste in ieder geval, misschien de vierde?' gaf Alec aan waarna hij zachtjes grinnikte en ondertussen zijn wijntje aannam van de barman. Alec was niet een enorme drank drinker, wat vooral kwam omdat hij zijn lichaam zo goed mogelijk in vorm wou houden, maar als hij dronk neigde Alec toch meestal naar de wijn. 'Nee, MC Donalds beschouw ik niet bepaald als dé plek om genegenheid te tonen.' zei Charlie nog over de Mc Donalds. 'Al hebben ze vaak wel een erg leuke ballenbak.' Alec grinnikte zachtjes bij het horen van Charlie zijn opmerking. 'De ballenbak,' herhaalde Alec langzaam terwijl hij Charlie even bekeek, zou het heel ongepast zijn als Alec een grapje maakte over de ballen? 'Dat is dan wel weer een pluspunt,' hield Alec het uiteindelijk maar vaag.
    'Zeg dat maar niet te snel,' zei Charlie lachend nadat Alec had aangegeven dat een date met hem bijna niet verkeerd zou kunnen gaan. 'Misschien vind ik de MC Donalds niets maar de Burger King is een ander verhaal.' Opnieuw rolde er een lach over Alec zijn lippen. 'Oh god, nee.' zei Alec 'Als je me naar een fastfood keten neemt doe dan toch maar de Mc Donalds'
    Opnieuw bracht Alec zijn glas wijn naar zijn lippen toe en keek hij geamuseerd naar zijn gesprekspartner toe. 'Ik laat jou gewoon kiezen, oké? Dat lijkt me een beter idee.' gaf Charlie aan. 'Dus, wanneer heeft deze drukke, getalenteerde danser tijd?' Alec voelde zich geneigd om tegen Charlie te zeggen dat hij er ook geen gras over liet groeien, maar besloot dat maar even in te houden sinds Charlie net ook al direct in paniek was geraakt. 'Oh, daar vraag je me wel wat,' zei Alec, 'Ik moet zeggen dat ik het best druk heb.' Tussen theater voorstellingen en lange repetities bleef er voor Alec vaak niet heel veel tijd over. 'Wat dat je van een date overdag?' vroeg Alec.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.