• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2020 - 10:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



          "Ik heb een glazen bol nodig en drie druppels van je bloed," zei Nenya met een uitgestreken gezicht. "Appeltje eitje."
          Nieuwsgierig keek ze de blonde jongen tegenover haar aan. Een keuze waar heel veel vanaf hing? Welk meisje hij mee moest vragen naar het feestje ofzo? Yrla kon ze altijd maar lastig inschatten, maar ze voelde nu wel aan dat hij ergens mee zat. Al helemaal als hij met Jester gepraat had en die hem naar haar had gestuurd. Dan was er wel iets ergers aan de hand dan een meisje.
          "Grapje, natuurlijk." Nenya plofte op haar eigen bed neer. "Wel, de toekomst is supergroot. Dus als je wil dat ik ergens op ga zoeken, dan heb ik zoektermen nodig. Dus om wie het gaat, op welk tijdstip en op welke plek. Dan kan ik echt een scherp beeld krijgen." Ze blikte even naar de kaars. "Maar ik probeerde net te voorspellen of Maaya ons vanavond met het feestje met rust zou laten en toen zag ik alleen maar flitsen. Het hele feestje duurt te lang, weetje. Om alles te overzien. Al mijn zoektermen moeten wel... compleet zijn. Nu nog, in ieder geval." Nenya haalde haar schouders op. "Wat wil je weten?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    "N- nou, ja, ik weet niet..." Kom op, Vienna! Raap je bij elkaar! "Hij leek me echt heel aardig, Fayr. Maar gisteravond... Ik liep met Fox samen langs hem heen. Fox en hij liggen elkaar echt niet en hij was best wel een beetje gemeen tegen Fox. En hij..." Hij zei dat hij alles eraan zou doen om mij te krijgen. Dat waren zijn woorden. Vienna wist zelf nog niet eens wat hij met die woorden betekende. Ze durfde ze niet eens uit te spreken. Ze vond het nog altijd vreemd dat hij die woorden naar haar uitsprak, terwijl hij tegelijkertijd met haar vriendin bezig was.
          "Hij deed best wel een beetje eng. Fox zegt dat hij je alleen als zijn speeltje ziet, dat hij je verliefd maakt en dan heel hard je hart gaat breken. Sorry, Fayr..." zei ze, terwijl ze naar haar handen keek. Met waterige ogen keek ze op naar Fayr. "Ik wil je alleen beschermen, Fayr. Dus wees een beetje voorzichtig. Ik denk dat hij niet is, zoals je denkt dat hij is."

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 15:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Die Fox weer. Fayr aarzelde. De tranen in Vienna's ogen gaven al aan hoe moeilijk ze het vond om dit te zeggen en Fayr wist niet hoe ze dit het beste kon brengen. Zij kende nu het hele verhaal van Romeo en ze wist dat de versie van Fox anders was. Zo anders dat Fire er van overtuigd was dat Romeo minstens net zo slecht was als Zebediah, wat toch helemaal nergens op kon slaan.
          "Wel..." Fayr streek zachtjes langs Vienna's rug. "Je bent niet de eerste die me waarschuwt," ze zei zachtjes. "Phone begon ook al. Dus ik heb gisteren Romeo ernaar gevraagd." Ze zocht de blik van haar vriendin op. "Vi... weet je wat er een jaar geleden is gebeurd met Fox en Romeo?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Hoe ik ben als ik mijn geheugen kwijt straks. Ik heb dit weekend een ontmoeting met iemand en het kan zijn dat ik zonder geheugen terugkeer. Ik wil weten of ik in mijn oude gedragspatroon val, of ik..." Hij zweeg. Dit was om een of andere reden moeilijker toe te geven dan ik dacht. "Of ik iemand opnieuw pijn ga doen." Hij dacht even na over de woorden die het meisje voor hem zei. Wauw, dat werd wel erg lastig. Jester overschatte nog behoorlijk haar kunnen voor Yrla zijn gevoel, dus moest hij een manier vinden hoe haar gave voor haar zou werken. "Stel, ik bel nu Jester op en maak met hem een afspraak zondagavond om acht uur, dat we gaan hebben over wat ik verloren ben qua geheugen, dat we daarover praten. Heb je dan genoeg voer om naar te kunnen kijken? Of eigenlijk is de vraag; kan ik ook de situatie neerzetten door nu afspraken te maken?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Ze keek een beetje verbaasd naar Fayr. "Nee?" Vienna schudde verward haar hoofd. Fox en zij hadden er helemaal verder niet meer over gesproken. Ze hadden gewoon van hun date genoten en van elkaar. "Hoezo? Is het belangrijk?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



          "Wel... ja." Fayr slaakte een zucht. "Fox heeft zijn eigen house aangevallen. Als een beer, zei Romeo. Hij was boos omdat hij jaloers was. Romeo en Zebediah gingen wel eens met elkaar om, zodat Zebediah niet zijn gave op Romeo zou gebruiken. Fox en Zebediah hadden toen een relatie, en Fox was dus boos dat Romeo met zijn vriendje omging af en toe. Romeo heeft geprobeerd hem te laten kalmeren, maar Fox werd enkel nog maar bozer en viel toen hen aan." Ze haalde haar schouders op. "Daarom kunnen ze zo slecht met elkaar. Fox kon niet meer uit zijn berengedaante en heeft toen de Lions aangevallen en achteraf tegen iedereen gezegd dat Zebediah en Romeo hem gedwongen hadden ofzo." Fayr beet op haar lip. "Fire geloofde Fox natuurlijk en de leugen is toen blijven hangen. Daarom had hij Phone ook gewaarschuwd dat ik moest uitkijken voor Romeo, weetje. Dat... dat is het verhaal."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze wist totaal niet wat ze moest zeggen op het verhaal van Fayr. "Je weet hoe belachelijk dit verhaal klinkt he?" zei ze met opgetrokken wenkbrauw. Ze keek naar Fayr, de verwardheid op haar gezicht. "We hebben het hier wel over fucking Zebediah he?! Wie zegt dat hij niet gewoon een bevel heeft gegeven... Je kent zijn reputatie toch?" Romeo had Fayr met dit verhaal overtuigd dat hij een onschuldig vriendje was? Wat was dit voor onzin?! Maar om een of andere reden zat een irritante stem van Maaya achterin haar hoofd.
          ‘Wordt je liever aangevallen door je vriendje? Een beer was het toch, Foxie? Of zullen we deze keer een leeuw doen? Had Fox echt zijn eigen house aangevallen? De kleur trok uit haar gezicht bij het horen van dit verhaal. Fox, hij was zo lief... Ze kon zich niet voorstellen dat hij zoiets zou doen, maar dit was al de tweede keer dat ze met dit verhaal geconfronteerd werd.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2020 - 15:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx’ nek voelde stijf toen hij wakker werd en zijn rug stak. Hij had in een vreemde houding tegen de wand van de wachttoren gelegen. Zijn vingers voelden gebroken, opgedroogd bloed bedekte zijn handen. De nacht was een herhaling geweest van tegen Jesters woorden en zijn eigen gedachten vechten – de beste manier om het te onderdrukken was het hout om hem heen geweest. Uiteindelijk was hij erin geslaagd zichzelf in slaap te neuriën en inmiddels was het half twaalf.
          Hij voelde zich dof. Leeg.
          Had het gevoel dat hij urenlang voor zich uit kon staren. Iedere gedachte veroorzaakte een zwaarder gevoel in zijn maag. Hij dacht terug aan de laatste woorden die Jester en hij tegen elkaar gezegd hadden. Gisteren had hij het niet uit zijn toon kunnen opmaken, nu begon hij zich af te vragen of Jester spijt had van het feit dat hij hun vriendschap had gebroken.
          Had hij niet beweerd dat Onyx hem niet kon vergeven?
          Hij snoof. Jester had niet eens zijn excuses aangeboden. Had niet eens gezegd dat hij wél vrienden wilde zijn. Hoe kon hij dan boos worden om het feit dat Onyx hem niet wilde vergeven?
    De gedachten aan Jester deden pijn. De somber- en de eenzaamheid hakten er hard in. Zo zouden zijn dagen vanaf nu zijn. Hij kon het niet eens opbrengen om naar de lessen te gaan. Hij wist best dat iedereen Jesters kant koos. Zelfs al wisten ze niet wat er was gebeurd – het was hoe dan ook Onyx die het verkeerd had gedaan. Want Jester deed nooit wat fout.
          Dat hij zomaar een hechte vriendschap verbrak – ach ja.
          Hij zou er zogenaamd wel een goede reden voor hebben gehad.
          Waarschijnlijk begrepen ze al niet dat ze überhaupt vrienden waren geweest.
          Met een kreun kwam hij overeind. Zijn keel brandde – hij moest nodig wat drinken. De lessen waren nog bezig, op zijn gemakje liep hij naar hun campus. Hij stopte wat spullen in zijn tas – extra kleren, deo, zijn mondharmonica – en hij stopte zijn gitaar in het luik onder zijn bed. Het was maar goed dat hij nooit zo stom was geweest om Jester iets te vertellen over de band tussen de instrumenten en hem. Hij sloot het luik weer, zakte op zijn bed neer en pakte toen ook de dolk die hij gisteren aan Yrla had laten zien. Wie weet kreeg hij zelf nog de kans om bij Zebediah in de buurt te komen. Daarna ging hij naar de keuken. Hij snoof toen hij daar de uitnodiging voor dat stomme Disneyfeest zag hangen.
          Nou – hij zou wel zijn eigen feestje houden vanavond. Hij pakte twee flessen drank en twee zakken chips en stouwde die in zijn tas. Daarna liep hij met grote stappen het gebouw uit en keerde terug naar zijn schuilplek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr



          "Natuurlijk ken ik Zebediah's reputatie," antwoordde Fayr. Ongemakkelijk haalde ze haar schouders op. "Maar is het echt zo moeilijk te geloven? We doen toch allemaal wel eens iets stoms in boosheid? Dit is het verhaal dat Romeo me vertelde. En hij leek echt oprecht, het was duidelijk een nare herinnering." Fayr zocht Vienna's blik. "Maar we kunnen het verhaal vast ook aan Fox vragen. Net zoals ik bij Romeo gedaan heb?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



          Nenya aarzelde even. "Als de afspraak ook werkelijk doorgaat, dan wel. Zou die dan in jouw kamer zijn?" Ze friemelde met haar vingers en probeerde zeker van haar zaak over te komen. "In dat geval hebben we daar de beste kans dat ik iets kan opvangen," zei ze met een glimlach.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Iets stoms? Dat stoms had het hele lions house bijna weggevaagd, als ze het verhaal moest geloven. "I- ik kan het vragen," al had ze beloofd het niet te doen. Ze had beloofd er niet naar te vragen. Ze wist niet wat ze moest denken. Fayr leek zo oprecht, zo zeker van haar verhaal. NEE! Nee, Romeo moest gewoon liegen, hij moet liegen. Dit kon Fox niet gedaan hebben. Er was meer aan de hand...
          Ze schudde het verhaal van zich af. "Zullen we gaan ontbijten?" zei ze dus maar. Ze wilde er niet over nadenken, ze wilde niet twijfelen aan Fox. Ze wilde niet denken aan Romeo. Zijn sluwe grijns stond nog altijd voor haar gezicht... Samen met Fayr kleedde ze zich om. Er werd verder geen woord over dit gesproken. Vienna wilde het er niet over hebben.
          Bij het ontbijt werd ze even afgeleid door Merrins vrolijke gezicht. Natuurijk moest ze vragen hoe zijn avond was geweest, ze moest weten of ze nu een koppel waren. Heel enthousiast had ze het over de tafel geroepen en ze had beide Merrin en Adam felicitaties toegewenst. Het gesprek aan de ontbijttafel had haar opgevrolijkt, maar de lessen waren te saai geweest. Ze was nergens toe in staat, was te druk bezig in haar hoofd. Romeo, Fox De twee jongens bleven maar door haar hoofd spoken, tot ze er op gegeven moment zo gek van werd dat ze bijna jongens volledig afzwoer.
          Na de lunch ging ze maar direct bezig met het uitzoeken van de prijs in de winkel, het klaarmaken van de hapjes en het versieren van de kamer. Het leidde haar zo erg af van het verhaal van Fayr, dat ze niet eens tijd had om aan Fox te denken. Ze had hem ook expres niet uitgenodigd om haar te komen helpen. Ze was om een of andere reden bang voor zijn verhaal. Bang dat Romeo de waarheid sprak, en waarom ze daar zo bang voor was wist ze niet. Want ze wist zeker dat Romeo loog, ze wist zeker dat Romeo alles zou vertellen om Fayr aan hem te binden, ze wist zeker dat Zebediah hierachter zat. En niet Fox zelf. Waarom was ze dan zo bang voor dit verhaal?


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    “Vien? Kan ik je even spreken?” Fersephone had haar gevonden, terwijl het meisje bezig was met de voorbereidingen van het feest van die avond. Ze was al ver met het ophangen van versieringen. Ze had her en der wat ballonen gehangen, een paar gekleurde lampen opgehangen, die sowieso in disco formatie zouden draaien, en nu stond ze een beetje machteloos met een slinger in haar handen.
          ”Als je me helpt met deze,” zei ze met een grijnsje. Fersephone haalde haar schouders op, nam het andere uiteinde van de slinger over en zo hingen ze de laatste versieringen op. Vienna had de balans gevonden tussen te weinig en te druk. Het was leuk versierd in de kamer, maar ook weer niet zo dat het schreeuwde dat ze een feestje zouden hebben. Uiteindelijk ploften ze samen op de bank.
          ”Vie, ik heb je hulp nodig,” begon Fersephone zachtjes. Ze keek even aarzelend naar het meisje naast haar. “Wat weet je van die Romeo waar Fayr mee aan het daten is? Ik hoor nogal ongure verhalen over hem.” Ze had een vaag vermoeden dat ze Vienna heel even zag verstijven en met samengeknepen ogen keek Fersephone naar het meisje naast haar. “Ik wil gewoon niet dat Fayr met die jongen date, hij kan niet goed zijn. Maar zoals je wel begrijpt, luistert ze niet naar mij.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Na de lunch hadden ze een vrije middag. Fayr was eerst het winkeltje in verdwenen om te verzinnen als welk Disneyfiguur ze naar het feestje zou gaan, maar stiekem had ze al een idee gehad. Ze had al een lange roze jurk in haar kast hangen, die ze met wat extra stof misschien nog ietsje verder kon omtoveren naar de jurk van Doornroosje. Dan had ze nu enkel nog een gouden tiara nodig en de ketting. Haar haren zou ze krullen en met wat rozerode lippenstift was de look compleet.
          Ze vond gelukkig wel ongeveer wat ze nodig had en met haar nieuwe sieraden erbij zette ze weer koers richting de campus van de panthers. Gelukkig had ze tijdens haar gaveles nog altijd niet heel veel hoeven doen vanwege Phone, wat betekende dat ze alle energie overhad voor Merrin. Misschien zou hij dan wel kunnen lopen binnenkort!
          Ze dropte het tasje in haar kamer en klopte toen aan bij de jongens. "Merrin? Fayr hier."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    “Ze heeft het je nog niet verteld of niet?” vroeg ze zachtjes aan Fersephone. Het liefst wilde ze het er niet over hebben. Ze had Romeo en Fox uit haar hoofd willen weren voor de rest van de dag, maar op dit moment was Vienna ergens opgelucht dat ze niet de enige was die niet wilde dat Fayr omging met Romeo. En was ze opgelucht dat ze er even met iemand anders erover kon praten. Het lag dus niet aan haar, er zagen meer mensen dat Romeo niet klopte. “Ze hebben een relatie sinds gisteravond,” zei ze voorzichtig, alsof dat nieuws Fersephone uit haar plaat liet schieten.
          Verderop in de kamer sprong er wel ineens een vaas in duizenden stukjes, maar Vienna zag de woede niet weerspiegelt op Fersephone haar gezicht. Ze leek echter de rust zelve, wat Vienna lichtelijk angst aanjoeg. Om de ongemakkelijke stilte te doorbreken, en omdat ze eigenlijk nog niemand had gehad waar ze er echt over mee had kunnen praten, vertrouwde Vienna aan Fersephone toe wat Fayr haar die ochtend had verteld. En ook wat Romeo haar die dag ervoor had gezegd.
          "Dat klopt toch niet met elkaar?" vroeg ze verward. Ze wist nog steeds niet wat haar hoofd moest geloven. Ze kende de lieve, zorgzame Fox. Ze kon zich niet voorstellen dat hij dit zou doen... Uit jaloezie of woede? Ze had hem wel vaker overstuur gezien, maar op dat moment was hij niet in een wild beest veranderd...


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Kom binnen!" riep hij naar de deur. Hij had zichzelf op zijn bed gehesen, al met veel moeite. En wilde niet voor dat kleine stukje weer terug moeten hijsen in zijn rolstoel. Het was hem in ieder geval gelukt, even te staan en daarna op bed te ploffen. En dat voelde al een hele opluchting. "Hee Fayr, kan ik iets voor je doen?" vroeg hij met een glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.