• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren
    •Ednoces • Elephants • Tijd bevriezen voor 10 sec• Onna • Stella • Elephants • Licht ombuigen.
    •Vera• Elephants • Leugendetector.
    • Naamloos• Elephants • Genezing.
    • Romeo •Rhinos • Emoties manipuleren
    • Damon • Rhinos • Dementor
    • Peter • Rhinos • Spiderman
    • Azrael • Rhinos• Krachten afnemen van anderen.
    • Maaya • Rhinos • Hallucinates.
    •Melissa • Rhinos • Onbekend.
    • Goliath • Buffalos • Groei manipuleren
    • Kijo • Buffalos • Veranderen in een Oni.
    •Sarah• Buffalos • Onbekend




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • Stella
    • Vera
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo
    • Max
    • Peter
    • Azrael

    Meisjes:
    • Maaya
    • Melissa
    Buffalo's
    Jongens:
    • Goliath

    Meisjes:
    • Kijo
    • Sarah

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    Lijst wacht buiten:
    Emil - Adam
    Vera - Onyx --- Speech van Merrin :P
    Onna - Nenya
    Vrijwilligers vanwege de Disneyquiz.
    Serena - Vienna
    Fox - Fersephone
    Heidi - Fayr.
    Astreal - Merrin
    Naamloze - Jester
    Fire - Yrla (Aanval Damon)

    Volgorde zitten :
    Nenya - Emil - Vienna - Fayr - Serena - Vera - Merrin - Adam - Astreal

    [ bericht aangepast op 7 juni 2020 - 12:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Hij had een kop als een boei gekregen, en was zo geschrokken van Onyx dat hij per ongeluk Adam had losgelaten. Zijn schouder deed ook echt pijn van de harde dreun en wreef er even overheen. Voor hij het wist zwierde Onyx Adam bij hem vandaan. "Hee! Ga dansen met je eigen vriendje!" gooide hij er beledigd achteraan. Maar hij wist niet zeker of Onyx hem nog hoorde. Merrin keek even de dansvloer rond en spotte Jester iets verderop naast Fire en Fox. Er kwam een waanzinnig idee in zijn hoofd op. Oh help. Maar hij deed het toch. Hij stapte op Jester af en stak een hand naar hem uit. "Mag ik dan een dans van onze leider?" vroeg hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    'Wie? Onyx?' vroeg Zebediah verward. 'Wat moet ie daar nou mee?' Hij had niet gedacht dat die tot zoiets in staat was. 'Ik vond dat wel een type dat het alleen met lijken deed.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    ‘Kijk nou, zelfs Tóny shipt jullie,’ zei Fox met een grijns. ‘Met een lekker zwijmelnummer.’
          Fire wierp hem een waarschuwende blik toe, al had het weinig zin. Hij draaide zich naar Fersephone toe. ‘Gelukkig zegenen ze me met een dans die ik nog kan bijhouden,’ zei hij met een scheve grijns. Om hem heen ontstonden al meer stellen en hij voelde zich toch een beetje ongemakkelijk. Aarzelend legde hij zijn handen op haar schouders. ‘Dit eh, kan maar beter een beetje onconventioneel. Zeg je het als ik te heet word? Mijn handen bedoel ik?’
          Soepeltjes hoor.
          Hij hoorde Fox vlak achter hem grinniken, maar godenzijdank hield hij zijn klep dicht. Hij kon het nauwelijks geloven; hij was toch echt enigszins nerveus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Romeo



    Romeo schoot zachtjes in de lach en rondde zijn maaltijd af. "Jester is toch dood binnenkort, dus wat is het verschil?" vroeg hij met een grijns. Hij veegde zijn handen af aan het servet en keek Zebediah veelbelovend aan. "En heb je nog iets leuks voor me te doen als toetje? Het is zo lang geleden, ik krijg afkickverschijnselen." Hij vouwde zijn vingers in elkaar, strekte zijn armen en knakte daarbij zijn vingers. Oh, wat keek hij ernaar uit om even zijn gave weer op full power los te laten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    Ze schoot in de lach door zijn woorden. "Misschien kan ik dan beter drie meter verderop staan. Ik heb het nu al warm," zei ze met een grijns. Haar handen waren in zweetpoeltjes veranderd. En over te heet gesproken, ze had het opeens wel heel erg heet. Maar dat lag niet aan Fire. Zijn warme handen lagen gewoon als een soort warme kussentjes in haar nek. Ietwat twijfelend keek ze naar haar hand en haak en legde deze toch uiteindelijk op zijn heupen. Waarom moest zij dit doen?! Dit was een jongenstaak, dit ongemakkelijke vasthouden op deze hoogte. Niet dat ze perse zo traditioneel ingesteld was hoor. Alleen als het haar handig uitkwam misschien. Ze keek grijnzend op naar Fire. "Trouwens, we doen helemaal niets verkeerd. Ik ben op dit moment een man en jij een vrouw toch? Ik zie geen problemen.."


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Fack. Dit was zijn idee geweest en Fire ging ermee vandoor. Hij balde even zijn hand tot een vuist, maar besloot dat hij er niet te lang bij stil zou staan. Misschien toch niet 1-0 voor Yrla. De blonde jongen keek even in het rond en spotte zijn vriendin eenzaam op de dansvloer. De jongen waarmee ze eerder danste was achter de tafel van de dj verdwenen en had zijn plek ingenomen.
          Yrla spotte even naar de jongen met de krulletjes, maar die leek niet eens de intentie te maken om Vienna te vragen. Er kwam een vlaag medelijden in hem op en een vlaag opstandigheid. Die jongen verdiende Vienna niet eens. Voor de jongen ook maar iets kon vragen aan hem, dook hij vlak achter Vienna op. "Mag ik deze dans van deze schone dame?" Vienna leek van hem te schrikken, maar draaide zich uiteindelijk met een lach naar hem om. "Tuurlijk!", zei ze, waarna ze haar armen om zijn schouders gooide.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Door Merrin draaide hij zich om en haast alsof Onyx magnetisch was zocht hij de groep naar hem af. Nu was het een langzaam nummer, zo eentje waarbij je geen excuus meer nodig had om héél dichtbij elkaar te staan. Maar Onyx had Vera losgelaten —de goden zij dank— en stond nu met Adam te slowdansen. Jester voelde zich meteen weer een paar kilo's lichter. Adam kon hij wel hebben. Die haalde het namelijk nooit —en dan ook echt nóóit— in zijn hoofd om eens een potje met Onyx te staan zoenen en was waarschijnlijk al niet geheel vrijwillig tot deze dans verleid.
          En het hielp ook dat deze keer ook Onyx waarschijnlijk wel genoeg fatsoen had om dat tong-in-keel-steken gebeuren niet bij Adam uit te proberen.
          Jesters blik gleed terug naar Merrin en het duurde even een seconde voordat hij de vraag van de jongen weer had teruggevonden en kon plaatsen bij de uitgestoken hand. Onyx had Adam van hem gestolen, waarschijnlijk. Nu probeerde hij hetzelfde. Dat ging helaas niet meer op.
          Jester schraapte even zijn keel en deed een stapje achteruit. "Ik denk dat je aan Fox een betere danspartner hebt," zei hij en hij knipoogde even om te verbergen dat hij helemaal niet eerst een paar duidelijke seconden te afgeleid was geweest met jaloers zijn om eerder op Merrins' vraag te antwoorden. "Bovendien lacht Onyx je alleen uit als je zo wraak probeert te nemen dat ie Adam van je steelt," voegde hij er luchtig (!!) aan toe. Heel luchtig. Dat kon hij best.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 20:26 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Die jongen zoekt gewoon een leuke danspartner joh,' zei Fox. 'Voel je nou gewoon vereerd! Ik heb al iemand anders op het oog, dus leef je uit.' Hij gaf Jester een knipoog, vond dat de jongen maar gewoon eens lekker een dansje moest doen en keek om zich heen op zoek naar Vienna. Die stond alleen al met Yrla in haar armen. Hun blikken kruisten elkaar even en hij glimlachte, daarna besloot hij haar vriendin maar te vragen. 'Hé!' zei hij. 'Mag ik jou op een dansje trakteren?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij had de hulp van Fox niet verwacht. De afwijzing van Jester wel. "Ah, kom op, Jes. Ik bijt niet," zei hij met een grijns. Hij haalde zijn schouders op. "En wat kan mij het schelen wat Onyx denkt?" Al maakte de jongen hem nog altijd lichtelijk nerveus. Hij had nog altijd een troef op handen mocht Onyx hem echt als bedreiging zien, hij was met Adam. Dat ging hij echt niet riskeren.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 20:42 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Fuck, nu moest hij alsnog. En zijn opmerking over dat Onyx Merrin zou uitlachen had hij echt niet als grapje bedoeld, hij zag het die jongen nog doen ook. Een dronken Onyx had gebleken enorm onberekenbaar te zijn en een dronken Onyx uit op wraak... Jester zag daar nou niet echt iets goeds uitkomen. En ondanks zijn berichtje van eerder die middag, wilde hij nu alleen maar zo ver mogelijk bij zijn kamergenoot uit de buurt blijven.
          "Mij wel," mompelde Jester nog, maar zag nu echt geen manier meer om Merrin nog beleefd af te wijzen, dus pakte toen diens hand aan. Wel. Hij kon best dansen. Gewoon zichzelf afleiden. Niet aan fucking Onyx denken en Vera en aan alle verwarrende dingen die hij niet meer begreep en al helemaal niet aan het halve sprongetje dat zijn maag NOG STEEDS maakte als hij Onyx zag wat dat kón niet meer.
          "Dus Fayr heeft je je bewegingsvrijheid weer teruggegeven?" vroeg hij met een glimlach. Daar kon Merrin vast wel even over praten. "Hoe voelt dat?" Als Merrin maar praatte, hoefde hij niet na te denken en dat sprak hem enorm aan. Het bleef natuurlijk een slow-dance nummer, dus Jester plaatste zijn handen op Merrins heupen en wachtte tot de jongen zijn armen om zijn nek zou slaan.
          Als Nenya op haar eerste dag dit voorspeld zou hebben, had hij haar zo hard uitgelachen dat het op de noordpool nog te horen geweest was. Sweet irony

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 20:43 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze ving zijn glimlach, en zijn blik voor een paar seconden. Had.. had hij haar willen vragen als Yrla hem niet voor was geweest? In plaats van haar stapte Fox op Fayr af en om een of andere reden bracht dat haar een enorme opluchting. Fox was ook gewoon iemand die wilde dansen en dat hij juist koos voor Fayr maakte haar er een stuk geruster op. Ze keek met een lach op naar Yrla. Ze was hem dankbaar dat hij weer eens voor de zoveelste keer voor haar was geweest, dat ze het nodig had. "Nog bedankt, Yr," fluisterde ze zachtjes. Ze was echt opgevrolijkt sinds zijn gesprek. Al kwam het deels misschien ook een beetje door de drank. "Altijd, dat weet je toch," knipoogde hij naar haar terug. Vienna schoot zachtjes in de lach. Als anderen hen zo zouden horen, zouden ze vast denken dat ze een stel zouden zijn, maar ze wist niet beter dan dat ze vrienden waren. Dat hij als haar grote broer voelde. Onbewust keek Vienna naar Merrin, die verderop bij Jester stond. Zou ze ook zo'n hechte band met hem kunnen krijgen? Misschien nog wel meer? Omdat hij haar echte broer was?


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



          "Met mij?" Fayr blikte even naar Vienna, die met Yrla stond te dansen. En weer terug naar Fox. Zijn ogen glommen vrolijk en er stond een vriendelijke lach om zijn lippen. Het verhaal van Romeo klonk door haar hoofd, maar het matchte niet met de jongen voor haar. Hoe kon die nu iemand aan willen vallen? Als beer? Om een ander pijn te doen, te doden zelfs?
          Fayr schudde de gedachte van zich af en glimlachte. Onschuldig tot het tegendeel bewezen was? Het was alweer even geleden, ze kon hem best een kans geven. Misschien ooit om zijn kant van het verhaal vragen. "Natuurlijk, graag zelfs."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Het is geweldig. Ik kan niet wachten om die rolstoel morgen weer lekker in te leveren " zei hij grijnzend. Hij sloeg zijn armen om de schouders van Jester, wat een beetje vreemd voelde, maar dat gevoel schudde hij van zich af. Jester en hij deden nu normaal tegen elkaar toch?! "Het voelt echt alsof ik op wolkjes loop. Lopen is echt zo normaal, maar als je het een tijdje niet kan, ga je het stiekem weer waarderen nu ik het wel weer kan." Hij keek met een grote glimlach naar Jester, maar die leek totaal niet te volgen wat hij zei. "Gaat het wel, Jes?" vroeg hij bezorgd. Hij volgde de blik van de jongen, die even vluchtig opzij keek en begreep dat de jongen naar Onyx had gekeken. Blijkbaar waren ze niet in zo'n goed stadium als hij dacht. "oh.." zei hij begrijpend. Onyx was de hele avond al bezig met anderen, maar had nog geen woord tegen Jester gezegd. Dat viel hem nu pas op, nu hij Jester zo verdrietig zag kijken. "Wil je hem terugpakken?" vroeg hij aarzelend. "Dat is best simpel namelijk. Wie haat Onyx het meest?" vroeg hij met een grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Mij," zei Jester droogjes.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Dat geloof ik niet, hij doet ontzettend zijn best om je jaloers te maken, als ik het zo zie. Of in ieder geval om je te irriteren. Dus poging twee, wie haat Onyx het meest?"

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 21:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.