• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Uh I didn't think this far...
    Een Punkween sim-build wanneer je daar nood aan hebt? :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Uh I didn't think this far...
    Een Punkween sim-build wanneer je daar nood aan hebt? :'D



    dealll heehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    (...)
    Hi daddy! I'm available o3o

    HAHAHA omfg bless your brain, darlin'


    [ heaven knows ]

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Hi daddy! I'm available o3o


    Hahahaha omgg

    Ik ben wel jaloers op die Sims bouwkunsten trouwens :') zo getalenteerd ben ik niet haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Hahahaha omgg

    Ik ben wel jaloers op die Sims bouwkunsten trouwens :') zo getalenteerd ben ik niet haha


    Ik vind van mezelf ook niet dat ik er talent voor heb maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen hahah.
    Het vreemde is; mijn builds moeten zo realistisch mogelijk en van mijn sims maak ik dan de gekste dingen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mijn Sims spel is zo kapot ;-; -zal vast niet aan de veel te grote mods-map liggen ahum-

    Sams appartement wordt uitgesteld tot ik foto's vind I guess (cat)


    El Diablo.

    Alfie komt morgen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mandalorian schreef:
    Mijn Sims spel is zo kapot ;-; -zal vast niet aan de veel te grote mods-map liggen ahum-

    Sams appartement wordt uitgesteld tot ik foto's vind I guess (cat)


    I can build you one, als je me een stijl en een beetje indeling geeft? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb mn game vandaag weten te maken somehow -want ik kon het niet laten zo lmao-
    So I present, Sammie's apartment :Y) -keep in mind, ik ben geen geweldige builder ahum. En ook geen geweldige screenshot maker (cat)-

    The man himself -en zijn kat waarvan ik net heb besloten dat hij hem heeft-



    Overzicht, woonkamer en keuken, zijn cornflakes verslaving duidelijk te zien rechts op het aanrecht



    Behoorlijke badkamer, waarbij hij niet kon kiezen tussen een bad en een douche -the snob-



    This is where the magic happens :Y) En waar zijn chaotische werkplek voor zijn opleiding is ahum -featuring lots of polaroids with his friends on the wall c;-



    En waar zou hij zijn zonder een enorme inloopkast, hij heeft nou eenmaal teveel kleding



    El Diablo.

    Kan geloven dat hij veel daddies nodig heeft :')
    That apartment is huge :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh waw :'D big beautiful apartment! En Dan heb je zijn zus die en een vervelen leeg studiotje woont


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Komende week (weken zelf volgens mij) wordt het bloedheet dus ik weet niet wanneer ik weer kan reageren. Not really in the mood to write with weather that will fry your brains. :'D


    [ heaven knows ]

    Sorry dat ik er zo lang over doe weer, but the heat got me down D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Sorry dat ik er zo lang over doe weer, but the heat got me down D:

    Je bent niet de enige :'D dit weer is zo niet goed voor de schrijf inspiratie en motivatie


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Same here! Ik mag me gelukkig prijzen dat ik mag werken aan mijn film op een plekje met airco :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH