• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Sorry dat ik er zo lang over doe weer, but the heat got me down D:

    This is nice to re-quote. Most feel like this.


    [ heaven knows ]

    My brain is so fried dat ik gisteren stond mee te bewegen met de draaing van de ventilator. Kwam mijn vriend ineens op het knopje drukken waarmee je hem lockt in één richting.

    My dumbass vergat dat dat een optie én handiger was.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dinkley > Dumb


    How far is far

    Me reading Alfie's post:


    [ heaven knows ]

    Die gif, maar vervang "feels" door Rhett's "Ik haat je zo hard" en vervang "me" door "Alfie"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik Ben de komende twee weken erg druk dus Kan misschien niet schrijven alvast mijn excuses


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jamie komt vanavond of morgen.


    [ heaven knows ]

    Heeft iemand er een probleem mee als ik Noah zijn fc veranderd?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Je bent vrij om te doen wat je wilt ^_^

    But his angelic face fits Noah so well D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Je bent vrij om te doen wat je wilt ^_^

    But his angelic face fits Noah so well D:


    Dat is zeker waar, maar het schijnt dus dat hij een miderjarige seksueel heeft geïntimideerd en nu kan ik dat niet helemaal van elkaar loskoppelen en lijkt hij niet meer zo onschuldig. ;3 Dus vandaar, want dat is zeker niet iets wat bij Noah zijn image past.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oh wauw.

    Ik leef onder een steen, en ik weet niet wie hij is dus dat nieuws heb ik ook nog niet gehoord maar dan snap ik wel dat je daar niet mee verder wilt rpg'en.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Oh wauw.

    Ik leef onder een steen, en ik weet niet wie hij is dus dat nieuws heb ik ook nog niet gehoord maar dan snap ik wel dat je daar niet mee verder wilt rpg'en.


    Oh nee zo bekend is hij ook weer niet dus dat is niet heel vreemd hoor. ;3 Maar ik heb genoeg andere jongens die Noah zijn vibe matchen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ben benieuwd ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Venustic schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar, maar het schijnt dus dat hij een miderjarige seksueel heeft geïntimideerd en nu kan ik dat niet helemaal van elkaar loskoppelen en lijkt hij niet meer zo onschuldig. ;3 Dus vandaar, want dat is zeker niet iets wat bij Noah zijn image past.


    Eww that no Bueno 😂😅 best veranderen Dan!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb zo'n last van writersblock, het is niet grappig meer.
    Ik weet precies welke kant ik uit wil en als ik ervoor ga zitten krijg ik geen woord op papier D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.