• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon
    🌈 Elle Holly Simmons • 24 • V • 6 • Necessity
    🌈 Miguel Gabriel Rivera • 25 • M • 6 • SallyFace

    [ bericht aangepast op 19 juni 2020 - 21:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Junior is a young, bold, piece of work and I have no regrets whatsoever :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh, wow. Er moet hier weer even wat leven ingeblazen worden.

    Is er iemand die een passende OST voor Maxwell weet?


    [ heaven knows ]

    Sorry, mijn motivation om iets te doen is wat kwijt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb, met een beetje pijn in het hart, besloten om deze RPG te sluiten.
    Het valt me op dat er de laatste tijd zeer weinig leven op Quizlet is, toch zeker op het RPG-forum en ik merk ook aan mezelf dat ik vaak de energie en motivatie mis om echt consistent te komen schrijven.
    De nieuwe start die we proberen maken hebben is naar mijn mening nooit echt van de grond gekomen, grotendeels omdat ik er zelf niet de tijd in stopte die het topic nodig had. Dus hierbij ook mijn excuses en een welgemeende dankjewel aan iedereen die de tijd genomen heeft om een mooie rol te verzinnen en te posten, en mijn aanvankelijke enthousiasme gedeeld heeft.
    Ik zal over het algemeen wat minder actief op Q zijn dan ik voorheen was - meer in lijn van de laatste weken/maanden.

    Ik hoop mijn inspiratie en fut met enige tijd weer te mogen ontdekken, en ooit met een net zo tof RPG op de proppen te komen. Tot dan ga ik me echter een beetje focussen op de vele ships die ik momenteel in ORPG lopen heb.
    Mocht je nog een ORPG met me willen, met personages hieruit, stuur me gerust een pb'tje en dan kijken we samen of er wat van te maken valt.

    Aan iedereen die me in deze RPG zoveel plezier en vreugd en feels bezorgd hebben; bedankt uit de grond van mijn hart.

    Tot schrijfs.


    Dit bericht heb ik al in een ander praattopic gepost, en het geldt -in grote lijnen- ook voor deze RPG.
    Het valt me heel lastig deze op te geven want ik vond hem écht zó leuk en laagdrempelig maar ik moet voor mezelf keuzes maken en dan valt ook deze er helaas van tussen.
    Aan iedereen bedankt voor de fantastische posts, geweldige relaties en knotsgekke momenten in het praattopic. Ik heb me werkelijk zo geamuseerd en ik hoop dat jullie er ook zo over denken.

    Ik sta met mijn hele hart open voor ORPG's because oh the lovely ships. Stuur me alsjeblieft, alsjeblieft een pb'tje als dat iets is dat jij ook ziet zitten.

    Thanks for the fun peeps

    [ bericht aangepast op 6 feb 2021 - 16:24 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dank je wel Lie voor het maken van deze prachtige rpg! Ik heb er veel mooie schrijf momenten mee gehad (H).





    ProngsPotter:
    >> Slotje op verzoek.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2021 - 15:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH