• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2020 - 11:21 ]


    Love yourself

    Luna is met Elias in de choir room, niet Frans. Nikia en Ariel zijn nog in Nikia's huis. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    @Kurt en Blaine how about

    toch Frans ipv Spaans?

    Weet niet of er al mensen in dat lokaal zitten?
    Toen ik Spaans typte had ik nog niet helemaal door de dat docent Frans geeft en ik denk dat het wel zo leuk en gezellig is om dan bij derest en de docent te zitten =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    @Kurt en Blaine how about

    toch Frans ipv Spaans?

    Weet niet of er al mensen in dat lokaal zitten?
    Toen ik Spaans typte had ik nog niet helemaal door de dat docent Frans geeft en ik denk dat het wel zo leuk en gezellig is om dan bij derest en de docent te zitten =)


    RED3 en ik hadden vanmiddag besproken dat Avery en Joey naar Spaans gaan, dus als je daar wilt blijven krijg je sowieso nog gezelschap

    [ bericht aangepast op 15 juni 2020 - 19:14 ]

    Misschien is het sowieso wel even fijn voor iedereen om te zien wie waarheen gaat met betrekking tot de talen? Ik lees alle posts, maar kan echt lang niet alles onthouden. c: Dan weet ik met wie ik rekening moet houden wanneer Elias eindelijk naar het lokaal gaat. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Misschien is het sowieso wel even fijn voor iedereen om te zien wie waarheen gaat met betrekking tot de talen? Ik lees alle posts, maar kan echt lang niet alles onthouden. c: Dan weet ik met wie ik rekening moet houden wanneer Elias eindelijk naar het lokaal gaat. ^^


    Hahaha the same here =)

    Kut Blaine en Rachel zitten in Spaans, als er inderdaad meer komen dan is het helemaal prima. Maar mij lijkt het voor Elias ook wel leuk om een vollere klas te hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Hahaha the same here =)

    Kut Blaine en Rachel zitten in Spaans, als er inderdaad meer komen dan is het helemaal prima. Maar mij lijkt het voor Elias ook wel leuk om een vollere klas te hebben.


    Joey en Avery komen dus sowieso naar Spaans, Effendi en Chad waarschijnlijk ook

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Hahaha the same here =)

    Kut Blaine en Rachel zitten in Spaans, als er inderdaad meer komen dan is het helemaal prima. Maar mij lijkt het voor Elias ook wel leuk om een vollere klas te hebben.
    Ik heb nog geen idee hoe ik de les uit ga spelen, dus het zal wel vooral even voorstellen worden. ^^ Maar iedereen moet lekker kiezen wat ze zelf willen hoor, ik red me wel met Elias hehe. Sowieso zijn Luna, Nikia en Ariel aanwezig — dus geheel alleen zal hij niet zijn. ;D Ik zou gewoon lekker kiezen wat bij je char past. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Ik heb nog geen idee hoe ik de les uit ga spelen, dus het zal wel vooral even voorstellen worden. ^^ Maar iedereen moet lekker kiezen wat ze zelf willen hoor, ik red me wel met Elias hehe. Sowieso zijn Luna, Nikia en Ariel aanwezig — dus geheel alleen zal hij niet zijn. ;D Ik zou gewoon lekker kiezen wat bij je char past. c:


    ghaha dan vlucht Rachel naar het koorlokaal XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    ghaha dan vlucht Rachel naar het koorlokaal XD
    Haha, Elias wil er ook niet weg, dus dat delen die twee dan lekker. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    (...) Ik heb nog geen idee hoe ik de les uit ga spelen, dus het zal wel vooral even voorstellen worden. ^^ Maar iedereen moet lekker kiezen wat ze zelf willen hoor, ik red me wel met Elias hehe. Sowieso zijn Luna, Nikia en Ariel aanwezig — dus geheel alleen zal hij niet zijn. ;D Ik zou gewoon lekker kiezen wat bij je char past. c:


    Brittany & Santana komen ook naar Frans. Joey & Avery gaan idd naar Spaans.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    RED3 schreef:
    (...)

    Brittany & Santana komen ook naar Frans. Joey & Avery gaan idd naar Spaans.
    Yaay. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mox schreef:
    Misschien is het sowieso wel even fijn voor iedereen om te zien wie waarheen gaat met betrekking tot de talen? Ik lees alle posts, maar kan echt lang niet alles onthouden. c: Dan weet ik met wie ik rekening moet houden wanneer Elias eindelijk naar het lokaal gaat. ^^


    Communicatie. :3 Sowieso vermeld iedereen boven de post toch waar ze zijn?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Diana naar Spaans gestuurd.

    Rionach schreef:
    (...)

    Communicatie. :3 Sowieso vermeld iedereen boven de post toch waar ze zijn?


    Dit doe ik nog niet maar als dat wenselijk is dan die ik dat met liefde.

    1 hand toen zo irritant XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Dit doe ik nog niet maar als dat wenselijk is dan die ik dat met liefde.

    1 hand toen zo irritant XD


    Het is geen must natuurlijk, maar het maakt het wel iets overzichtelijker om te zien waar en met wie iedereen zich bevindt. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'