• Vorige week kwam er een vriendin van scouting langs. Zij is onze vertrouwenspersoon en inmiddels heb ik best een fijn en goed contact met haar gekregen door wat ellendige jaren. Vroeger was zij mijn bever leiding, dus we schelen behoorlijk veel in leeftijd.

    Zij kwam langs omdat mijn verjaardag niet was doorgegaan in april en ze toch wel heel graag wilde langskomen. Dus ze komt binnen met een onwijs gave verjaardagskado (zie de spoiler).

    Achter dit werkje zit een verhaal, ik ben namelijk vorig jaar op Gilwell training geweest, een vrij intensieve training waar je zelfontwikkeling doet. Dit is voor mij onwijs goed bevallen. Nieuwe vrienden, veel geleerd over anderen en vooral mijzelf kunnen ontwikkelen. Ons thema hierbij was Pipi Langkous met haar moto. 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' .

    het aapje Nillson heeft ook een bijzondere betekenis. We moesten per subgroep namelijk een naam en dat was onze naam. Regelmatig spreek ik nog met hen af en ik waardeer het zo enorm dat zij dit gemaakt heeft. Helaas was de pipi te groot om op een paar plankjes lager te staan bij mijn gilwell spullen en foto's maar ik vond haar te gaaf om niet te delen




    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    :D Gefeliciteerd nog, en wat een gaaf en herrinering-bare kado :D


    I am Simply one Hell of Butler

    Wow, dat is echt een heel tof cadeau. Vooral leuk dat ze daar aan denkt. Mooi gemaakt ook.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wauw! Dit is echt heel tof zeg! :)
    Wat ontzettend lief!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat supercool! En nog gefeliciteerd :)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.