• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •[Onbekend] • [onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2020 - 18:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zaterdag 15 oktober

    Onyx


    Onyx schoot in de lach en verstevigde zijn greep iets om hem. Om niet te vallen. Of omdat hij dat gewoon fijn vond. Ze bereikten zijn kamer.
          ‘Kom je nog even mee?’ vroeg hij zonder hakkelen. ‘Ik heb dit gemist.’ Hij sloeg toch zijn ogen neer. ‘Jou gemist.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 18 oktober


    Fox


    'Nish nam hem eens mee naar zo'n feestje - en Nish had een hekel aan me. En jonge naïeve Fox had dat niet door en blééf zijn best doen om vrienden te worden. Want hij was Kris’ beste vriend. Dus ik wilde gewoon dat hij me aardig vond.’ Hij trok zijn schouders op. ‘Dus de eerste keer dat Yrla er was, kende hij niemand. Dus ik dacht – ik ga lekker met hem kletsen. Maar Nish zat me af te katten en toen vond Yrla het grappig om een glas drinken over me heen te gooien. Dus ja.’ Hij haalde zijn schouders op. ‘We weren’t destined to be friends.’

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 1:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaterdag 15 oktober


    Jester Madcap



          Jester grinnikte alleen en labelde de nare tinteling in zijn maag enkel als een waarschuwing. Er was niets aan de hand. 'Als je weer nuchter bent. Of op zijn minst in een rechte lijn kan lopen zónder mijn hulp.' Hij schudde zijn hoofd. 'Kom op, gij dronken kanarie. Naar bed met jou. Tanden poetsen, glas water wegwerken en een nieuwe klaarzetten voor morgen, en slapen.' Hij stak een hand uit naar de deurklink. 'En zachtjes, voor je Adam wakker maakt,' waarschuwde hij nog.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dinsdag 18 oktober


    Jester Madcap



          'Noujá zeg.' Jester schudde meewarig zijn hoofd. 'En dan denk je dat je ze goed hebt opgevoed...'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zaterdag 15 oktober

    Onyx


    ‘Adam slaapt bij Merrin,’ antwoordde Onyx. De teleurstelling was opeens vlijmscherp. Hoe had hij ook kunnen denken dat dingen weer normaal tussen hen zouden worden? Als hij nuchter was, ging dit allemaal veel moeizamer. Hij slikte moeizaam, zijn goede humeur plotseling verdwenen. ‘Thanks voor je hulp,’ zei hij zacht. Hij wankelde de kamer binnen. Die leek leger dan ooit en hij voelde zich opeens weer zo verrot en eenzaam dat hij wenste dat hij bij Nish was gebleven.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 1:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 18 oktober


    Fox


    'Ik ben teleurgesteld in je, Weasley,' grijnsde hij. 'Je hebt een ware pestkop grootgebracht. Ik ben blij dat je nu ook je leuke kant hebt gevonden.' Hij stak zijn tong uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaterdag 15 oktober


    Jester Madcap



    Het kostte enige interne aanmoediging, maar Jester stapte toch achter hem aan de kamer in.
          'Bij normale mensen zijn er dan ouders die gaan protesteren dat boyfriend en boyfriend samen gaan slapen,' merkte hij hoofdschuddend op. 'Nouja. Dit gunnen we ze dan maar, ofzo. Weet je ondertussen zeker dat je de vloer geen tweede knuffel gaat geven, you one-handed-pirate-with-a-drinking-problem?'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 1:24 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dinsdag 18 oktober


    Jester Madcap



          'Give or take fivethousand years,' zei Jester, die stiekem toch wel trots zijn rug rechtte bij deze reference. 'Maar wat dat grootgebracht betreft...' hij klikte met zijn tong. 'Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat ik die herinneringen ben kwijtgeraakt, zo'n twee jaar terug. Dus ik zou het niet weten.'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 1:45 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zaterdag 15 oktober

    Onyx


    Het was verwarrend dat Jester nu toch achter hem aan gelopen was. Was Adam de reden dat hij dat niet gewild had? Wilde hij zich er nu gewoon van verzekeren dat hij zonder benen te breken in zijn bed terechtkwam, of had hij hem diep vanbinnen ook gemist, zelfs al had hij dat niet hardop willen zeggen? Hij plofte op zijn bed neer, maar het blije gevoel had nu plaatsgemaakt voor onzekerheid. Hij wist opeens niet meer wat hij moest zeggen – het was zelfs alsof hij spontaan weer nuchter was.
          ‘Je kunt wel gaan,’ zei hij zacht en hij probeerde brok in zijn keel weg te slikken. ‘Ik weet niet wat ik dacht.’ Hij veegde een plotse traan weg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dinsdag 18 oktober


    Fox


    'Je herinneringen zijn gewist? Zoals bij Dezi?' Hij keek Jester verwonderd aan. 'Waarom?'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 1:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaterdag 15 oktober


    Jester Madcap



          'Het is oké,' zei Jester zacht. Hij aarzelde en liet zich toen op het randje van het andere bed neerzakken. 'Echt. Morgen als je weer nuchter bent, dan kunnen we misschien iets doen. Praten, of een spelletje spelen?' Jester beeldde zich in dat Fox vrolijk naast hem zat en er allemaal voorstellen uitgooide en en bemoedigend toeknikte. Het hielp.
          Dronkaards spreken de waarheid, zo ging het spreekwoord, toch? Onyx had gezegd dat hij hem miste. En eerlijk was eerlijk, andersom was het ook zo. Maar het was ook Onyx die had gezegd dat ze beter geen vrienden konden blijven, dus Jester wist niet zo goed waar de lijn nu lag. Misschien moest hij het eens aan Adam vragen, wat hij het beste kon doen.
          'Kom op, Scary Vibes. Je hebt een toffe avond gehad en ik heb je net bijna letterlijk van de straat geplukt. Je hebt slaap nodig, gast. Morgen weer een nieuwe dag.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zaterdag 15 oktober

    Onyx


    ‘Ik ben bang dat ik nuchter terugkrabbel,’ mompelde hij. Hij veegde zijn wangen droog. Hij verlangde zo erg naar een knuffel dat het gewoon pijn deed. ‘Adam is een ontzettende steun en ik geloof echt dat ik een nieuwe vriend in Nish gevonden heb, maar ik blijf jou missen en het was dom om te denken dat dat weg zou gaan.’ Ondanks zijn betraande ogen keek hij naar Jester op. ‘Ik wil niet meer… doen zoals we de laatste weken tegen elkaar deden. Ik mis je, Jes. Ik mis je zo erg.’ Hij keek weg en knipperde een paar keer met zijn ogen om de tranen op afstand te houden. ‘Dus ja, een spelletje ofzo, iets kleins, zou ik leuk vinden,’ mompelde hij bijna onverstaanbaar.
          Als Jester dat nog wilde. Niet uit medelijden, maar omdat hij dat zelf ook wilde.
          Maar dat durfde hij niet hardop te zeggen, bang als hij was dat het van Jester allemaal niet meer hoefde. Niet écht.





    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaterdag 15 oktober


    Jester Madcap



    Nish? Die Buffalo dude?
          Om compleet eerlijk te zijn, wist Jester niet echt wat hij daarvan vond. Er was iets aan die gast dat hem niet lekker zat en zeker de laatste tijd als hij hem af en toe tegenkwam in de gang, had hij steeds meer het idee dat het wederzijds was, for some reason.
          'Dan doen we dat toch?' Jester schudde de gedachten aan de buffalo van zich af. 'Morgenmiddag ofzo, dan heb jij de tijd om je roes uit te slapen. En als jij er niet mee komt, kom ik wel op jouw deur hameren, goed? Ben je me wel je toetje verschuldigd,' voegde hij er met een lichte glimlach aan toe. 'Want ik... mis jou ook.' Dat laatste kwam er een heel stuk zachter, maar desondanks niet minder gemeend uit. Onyx' betraande gezicht deed hem even aarzelen en hij blikte even naar zijn handen.
          Hij wist wat Fox zou doen.
          Kom op, Jes. Je bent niet bang.
          Hij deed het niet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2020 - 2:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dinsdag 18 oktober


    Jester Madcap



          Jester duwde zijn handen in zijn zakken en keek naar het bos voor hen. 'Omdat ik de mijne had teruggehaald. Alles.'
          En ook zo stom was ze weer kwijt te raken, laten we wel wezen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maandag 17 oktober

    Vienna



    Haar wenkbrauwen zakten naar beneden. "Hij was niet trash aan het praten!" verdedigde ze haar beste vriend. "Hij was gewoon onzeker over hun vriendschap en kwam naar mij voor advies. Dat is alles." Onyx kon Yrla er niet zomaar van beschuldigen dat hij rot achter Jester zijn rug om praatte, maar ook hij moest ergens zijn ei kwijt toch als het niet bij Jester was? Onyx deed het tegenwoordig toch ook met Adam?
          Zijn voorstel liet echter de moed in haar schoenen zakken. Al was het misschien beter om het gewoon te doen en het niet nog langer uit te stellen. Ze knikte. "Lijkt me ergens een goed plan. Bedankt, Onyx." Hij had haar toch geholpen toch?


    It's never gonna happen, Guys.