• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya



    Maaya grinnikte spottend. ‘Werkt dat echt bij je afdelingsgenoten? Tegen ze praten alsof ze een tienjarige zijn die je wilt overhalen om een koekje te jatten? Ach – waarom verbaast het me ook. Jullie House zit vol broekies.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    De laatste zin van Adam stelde hem meer gerust dan elk ander woord wat Adam tegen hem had kunnen zeggen. Ze hadden inderdaad Nenya, hij kon zich iets voorbereiden, niet helemaal blanco erin gaan. "Ja, Nenya kan vast helpen." En aan die zin hield Merrin zich stevig vast, want hij was als de dood dat ze in zijn hoofd gingen kijken op zoek naar waar hij bang voor was, of dat door een bepaald programma iets uit zijn verleden op zou duiken (of vooral iemand) en dat dat het einde voor hem zou betekenen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    "Als hij je er maar niet teveel aanleert," zei ze met een glimlach. "Ik kan namelijk niet hebben als je net zo irritant wordt als hij. Zo ben je ook al gezellig genoeg."


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "Bij de meeste niet. Maar ik ben in ieder geval al gepromoveerd van kleuterklas naar tien jaar," zei hij grijnzend. Hij keek even peilend naar Maaya. "Je bent wel een beetje een pretbederver, Maaya."


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya



    'Dat ligt aan je definitie van pret. Maar dat die van ons verschilt weet je allang. Ik dacht tenminste dat dat wel duidelijk was na de naamcermonie van dat kleine grietje.' Ze knikte opzij, waar het meisje met Jester stond te praten. 'Hoe zit het trouwens jou en die rooie? Probeer je nog steeds in zijn gunst te komen of zie je nu ook in dat het een verwaand kutjong is?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Jester en ik zijn geen vrienden meer." Het voelde zuur pm dat uit te spreken, maar hij ging verder niet in op wat Maaya verder zei. Waarschijnlijk probeerde ze gewoon wat uit te lokken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2020 - 19:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya



    Maaya keek weer even opzij en leunde toen iets dichter naar Yrla toe. ‘Houdt dat in dat je er wel voor in bent om een geintje met hem uit te halen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    ‘En volgens mij heb je mijn gezellige kant nog nauwelijks gezien,’ zei hij met een flauwe grijns. ‘Dan moet ik die maar goed verborgen houden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    De toon in Maaya haar stem beviel hem niet echt en hoewel hij altijd in was voor een geintje was hij nu op zijn hoede. "Hij heeft nog iets te goed van mijn verjaardag, waar dacht je aan?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya



    Iets tegoed hebben van zijn verjaardag. Dat klonk veel te tam.
          ‘Hmm, laat maar. Ik denk dat je nog te veel aan hem hangt voor zoiets. Volgens mij wil je diep vanbinnen nog steeds een aai over je bol en geen klap voor je kanis.’
          Ze draaide zich iets weg om om een nieuw biertje te vragen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    Ze liet zijn hand los en vouwde haar armen over elkaar. Ze leunde iets naar hem toe en keek hem met samengeknepen ogen aan. "Nu maak je me nieuwsgierig," zei ze, terwijl ze een mondhoek op trok.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



          'Heb je Fox al gesproken?' vroeg Jester, toen Emil buiten gehoorsafstand was.
          Nenya schudde haar hoofd. 'Nee, we waren nog iets later dan jij. Moet- moet ik het nu al vertellen?' Ze zag hem even de menigte afzoeken naar de Lion en daarna langzaam knikken. Meteen werd haar mond een beetje droog en ze begon achter haar rug aan het puntje van haar haar te friemelen, zonder dat ze het echt bewust doorhad. Eén onheilspellend gesprek, komt eraan... 'Oké,' zei ze, en probeerde een beetje kracht achter haar woorden te leggen.
          Jester keek weer terug naar haar. 'Wil je dat ik meega?' stelde hij voor, alsof hij haar nervositeit leek op te pikken. Hij glimlachte geruststellend. 'Dat kan best hoor. Fox snapt vast ook wel dat je naar mij bent gekomen als je denkt dat hij in gevaar is.'
          Maar Nenya schudde al haar hoofd. 'Nee, ik red me wel. Maar bedankt.'
          Oké Nen, even je grote meiden schoenen aan.
          Ze liep bij Jester vandaan en stapte dapper op Fox af, die met de naamloze van de Lions stond te praten. 'Fox? Heb je even?' vroeg ze, zo rustig mogelijk.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    Yrla zuchtte. "Maaya zeg gewoon je idee en doe niet zo moeilijk. Het boeit me niet wat Jester doet." Dat was niet waar, dat was helemaal niet waar. En dat wist hij zelf heel goed, maar het werd wel gewoon een keer tijd om los te komen van Jester.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Zodra Nenya naar hem toestapte, schoot er maar één gedachte door zijn hoofd.
          Kris.
          Dat betekende dat hij nog leefde, toch? Nenya zou hem heus niet tijdens een feest vertellen dat zijn vriend dood was, zo cru was ze niet. Hij knikte met een enthousiaste glimlach.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2020 - 20:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



    Ze stapten even iets weg van de naamloze zodat ze wat privacy hadden. Fox' glimlach was zo ontzettend enthousiast, dat ze hoopte dat wat ze hem ging vertellen niet te weinig was. 'Ik heb hem gezien,' zei ze zachtjes, en het was niet eens een echte leugen, toch? 'Alleen hem, de rest was allemaal grijs. Het duurde maar heel kort en daarna kon ik het niet nog eens vinden, dat gebeurt wel vaker, maar ik zag hem dus wel. Ik- ik heb maar gewoon gezocht op morgenmiddag, omdat ik niet echt een andere tijd had. Waar weet ik dus nog steeds niet, maar misschien als ik langer mijn best doe dat de visoenen vanzelf komen.' Ze zag zijn gezicht al oplichten en begreep dat ze heel snel moest zijn als ze nog wilde dat hij de rest ook hoorde. 'Maar ik heb ook- ehm niet zo goed nieuws, Fox. Niet over Kris, maar over jou.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.