• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Zebediah


    Zebediah grinnikte zacht toen de jongen hem schuw aankeek. Hij vroeg zich af wat hem meer zou afschrikken – zijn huidige kostuum of dat wat eronder zat. Al was hij al van school gestuurd voor deze jongen erop kwam, dus waarschijnlijk was hij een van de weinigen die er kalm onder zou blijven.
          ‘Je hebt toch niet te veel gedronken hè?’ vroeg hij de jongen. ‘Daar lijk je me nog te jong voor.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Dan alsnog deed je er wel een lintje omheen," zei hij plagend terug. Hij keek Nish even aan. Hij was al bijna weer vergeten dat Nish inderdaad gezegd had dat hij sinds die ene nacht nooit meer dronken was geweest, waar hij stiekem best wel bewondering voor had. En dat hij dat ook niet echt wilde doorbreken. Hij zuchtte diep. "Ik was voor het eerst in jaren weer eens echt verliefd, maar ze wees me af zaterdag. We zijn vrienden, maar dat maakt het nog niet echt makkelijker. Ze is op dit moment op date met die lul waarvan we de kamer gaan versieren," zei hij met een grijns. Het voelde toch ergens even goed om op Fire af te reageren, want hij was de reden waarom Phone hem niet zag staan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Nee, nee," zei hij haastig. "Gewoon een beetje onhandig." Hij was ergens wel blij dat er gewoon een rustige mannenstem onder het pak vandaan kwam, en geen krakend iets of zoiets. Het maakte het kostuum al iets minder eng. Nu moest hij iets vragen... Als hij echt iemand nieuw wilde leren kennen, dan moest hij het gesprek gaande houden. "Heb jij het een beetje naar je zin op het feest?" vroeg hij met een kleine glimlach. Dat was best een goede vraag toch?


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Op date met Fire?’ Nish trok zijn wenkbrauwen op. Natuurlijk was Fire absoluut knap, maar daar was dan ook wel alles mee gezegd. Hij had zelden zo’n stijve hark ontmoet. ‘Dan houdt ze blijkbaar van saai. Maar wel kut, joh. Zeker als je bijna nooit verliefd bent. Hopelijk kunnen jullie wel gewoon vrienden blijven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah


    Zebediah was verbaasd toen de jongen niet meteen naar binnen vluchtte maar zelfs een gesprekje aanknoopte. Hij had wel iets. Zijn onhandigheid deed hem aan Fox denken en hij had sprekende blauwe ogen. Best een knappe jongen.
          Een beetje overrompeld door die conclusie schudde hij zijn gedachten uit zijn hoofd. Hij was een werktuig, dat was alles. Maar een gesprekje kon geen kwaad.
          ‘Ik hou niet zo van menigtes,’ vertrouwde hij de jongen toe. ‘Af en toe moet ik even naar buiten, weer even rust aan mijn hoofd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Ik snap ook echt niet wat ze ziet in die drol. Ze is zelf absoluut niet saai namelijk, maar goed." Hij opende de deur van de Lions campus voor Nish. Voor een moment was hij stil, om te horen of er iemand was. Maar het leek leeg te zijn. Hij glimlachte even naar Nish. "Ik hoop het ook," zei hij zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Daar kon hij best inkomen. Eerder had hij ook moeite met grote menigtes en ging hij ze liever uit de weg, maar sinds Adam er was, had hij er minder moeite mee. "Dat kan ik begrijpen," zei hij dan ook. Hij keek een beetje nerveus naar de andere jongen, waarvan hij nu ergens baalde dat hij het gezicht niet zag. Hij wist niet eens met wie hij sprak, of uit welke afdeling. Maar misschien moest dat het ook makkelijker maken. "Ik was om dezelfde reden even een rondje maken," zei hij met een kleine glimlach. Dat was niet helemaal waar, maar de vreemdeling hoefde niet te weten wat er in zijn hoofd omging.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Het grietje was hem nooit echt opgevallen, dus Nish zou haar niet echt als niet-saai omschrijven, maar hij kon geen reden bedenken om dat Yrla te vertellen.
          ‘Als jij het zegt,’ zei hij met een scheve grijns.
          Ze liepen naar de trap toe en gingen naar boven.
          ‘Eigenlijk heb ik geen flauw idee welke kamer het is,’ gaf Nish toe. Hij trok de eerste deur open en stapte naar binnen. ‘Maar dat merken we snel genoeg, waarschijnlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah


    De knul had net zijn naam, dus veel vrienden had hij waarschijnlijk niet. Zebediah besloot er maar gewoon naar te vragen. ‘Heb je niet zo veel vrienden?’
          Hij wist dat hij persoonlijke vragen kon terugverwachten, maar dat gaf niet. Hij kon wel iemand verzinnen als wie hij zich prima kon voordoen zolang hij zijn masker niet afzette.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Wel, je zit nu in de verkeerde. Het is de volgende," zei hij grijzend, terwijl hij naar de volgende deur wees. "Fersephone heeft het me vanmiddag laten zien. Ze wilde zelf een grap met hem uithalen." Hij ging Nish voor en opende de kamer van Fire voor hem. Even keek hij grijnzend naar de bruinharige jongen naast hem en schudde met zijn spuitbus. Direct ging hij aan de slag met het versieren van de kamer. "Ik zal hier even een paar extra spinnen neerzetten, gelukkig heb ik er een behoorlijke zak van," zei hij, terwijl hij een plastic zak vol neospinnen in de lucht hield.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Ik heb er een paar," zei hij met een glimlach. "En dat is ook wel genoeg, maar zij zijn op het moment met andere dingen bezig." Hij had Vienna met Fayr, Fersephone en Fire rond zien hangen. En Fox had hij eigenlijk nog niet gezien die avond. "En mijn date ligt nu op bed, hij voelde zich niet zo lekker." Hij keek even om zich heen. "Had jij geen date voor vanavond?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Als Peter niet zo’n lul was, hadden we daar echte spinnen vandaan kunnen halen,’ grinnikte Nish. Hij ontfermde zich over het andere bed, hoewel hij niet wist wie hier sliep. Niemand, waarschijnlijk, dus door dit ding ook onder plakkerig spinnenspul te bedelven voorkwamen ze dat hij hier zou gaan liggen. Hij hoopte maar voor Yrla dat Fire hierdoor niet bij zijn vlam in bed kroop – al wilde hij vast niet toegeven dat hij niet in zijn eigen bed durfde te slapen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zebediah


    ‘Mijn date was helaas al door een ander gevraagd,’ antwoordde Zebediah. ‘Dus ik ben alleen gegaan. Wie was jouw date?’ vroeg hij.
          Uit Dezi’s geheugen had hij wel losgepeuterd dat er wat had gespeeld tussen deze jongen en de tijdreisknul, maar hij had geen flauw idee of dat had standgehouden. Weten of hij ze op die manier onder druk kon zetten, was best handig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Die krijgt straks de schrik van zijn leven," zei hij grijnzend, toen hij hun resultaat bekeek. Hij keek even grijnzend naar Nish, dit was leuk om samen met Nish te doen. "We moeten die vaker doen, trouwens. Ik heb een nieuwe partner in crime nodig voor dit soort dingen. Up for the job?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Wat jammer," zei hij oprecht. "8175 is mijn date, hij is mijn vriendje." Hij dacht net op tijd eraan Adam zijn nummer te gebruiken, het leek hem niet handig zijn naam te gebruiken bij vreemden.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2020 - 16:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.