• Wat ik nou toch weer heb mee gemaakt, haha echt weer een Yvonne actie.

    Omdat ik vanaf gisteren middag snot verkouden ben besloot ik vanochtend alles af te zeggen voor de zondag en een test te gaan laten doen. Gebeld en kon binnen twee uur al terecht voor een test. Super fijn dus ik daar naar toe en dus bij post 1 moest de motor uit van mijn auto. Alles gescand en geregeld dus ik wil mijn auto starten om naar post 2 te kunnen gaan doet ie het niet meer.

    Ik ben dus geduwd door een paar mannen door de Corona test straat XD Vervolgens een uur moeten wachten op ANWB voor bleek dat mijn accu onder te lage spanning stond door het korte start en stop en dat kon hij niet aan. Achteraf hoor ik van meer mensen dat ze dit hebben gehad in de teststraat maar ik moest er wel om lachen.

    Niks kan normaal gaan zoals verwacht of gepland XD

    Hebben jullie al een test moeten doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O, wat irritant zeg! Gelukkig waren er sterke mensen die je wilden helpen 😁.
    Ik ben een keer getest en dat was een beetje gênant omdat ik begon te huilen nadat ze het staafje in mijn neus hadden gestoken. Als ik ziek ben ga ik lekker snel janken, dus zo ook deze keer. Gelukkig was ik wel negatief 🤷‍♀️


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nee, heb nergens last van. Ben volgens mijn ouders de gezondste van de familie.

    Asgard schreef:
    O, wat irritant zeg! Gelukkig waren er sterke mensen die je wilden helpen 😁.
    Ik ben een keer getest en dat was een beetje gênant omdat ik begon te huilen nadat ze het staafje in mijn neus hadden gestoken. Als ik ziek ben ga ik lekker snel janken, dus zo ook deze keer. Gelukkig was ik wel negatief 🤷‍♀️


    Ahhhhh ik had met m'n keel tranen in m'n ogen gewoon doordat ik moest kokhalzen. Momenteel ben ik ook een jankbal. Ben best ziekerig aan het worden en heb heel de dag films gekeken🙈

    En kreeg net te horen dat ik Corona heb

    [ bericht aangepast op 9 nov 2020 - 18:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O shit :( Beterschap!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    O shit :( Beterschap!
    dankjewel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Echt beterschap _O_


    Let's drink Jasmin tea!