• Hey allemaal,

    Misschien hebben jullie mij hier het afgelopen jaar al weleens over gehoord, maar ik ga dus eindelijk mijn eerste boek uitgeven. Afgelopen week heb ik voor het eerst de cover te zien gekregen en ik ben er heel blij mee, dus die wil ik graag ook even met jullie delen:

    https://www.facebook.com/NanoukKira

    Hier kunnen jullie hem op mijn facebookpagina bekijken (en heel misschien ook even mijn pagina liken toevallig).

    Nou, dat was wel een beetje het hoogtepunt van mijn week. Wat is het leukste dat jullie de afgelopen tijd hebben meegemaakt?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wauw wat onwijs gaaf! Gefeliciteerd!

    Mijn hoogtepunt was na een week op mijn kamer een kwartier buiten in de zon zitten . Onwijs vermoeiend maar zo fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wauw, wat leuk! En wat een mooie cover zeg!

    Hmm mijn hoogtepunt van de week... Het is niet echt 1 groot hoogtepunt, maar een aantal kleine dingetjes c:
    Zoals bijvoorbeeld dat ik twee collega's (/ondertussen ook vriendinnen in wording) een kleinigheidje heb gegeven, gewoon, omdat het kan.
    Of dat ik er vandaag achter kwam dat een van die twee collega's ook in Cambodja op vakantie is geweest (net als ik, een paar jaar geleden).
    Of dat ik vorige week een kaartje heb gestuurd naar een ex-collega, en daar gister onverwachts ineens een kaartje van terug kreeg (zelfgemaakt ook nog!)
    Allemaal kleine hoogtepuntjes c:
    Oh, en dat ik zometeen een heerlijke wierook ga branden c:


    Inspiration can hit you any time

    Heel tof! Gefeliciteerd! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dat is zeker ontzettend goed nieuws, en wat ziet de cover er mooi uit zeg. Gefeliciteerd!! Heb je toevallig al een beeld bij wanneer het boek officieel zal worden uitgegeven? (A)

    Mijn hoogtepunt van deze week was dat ik ontzettend positieve feedback kreeg op de conceptversie van mijn masterscriptie!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Bedankt voor de felicitaties jongens!

    Niallerslove schreef:
    Dat is zeker ontzettend goed nieuws, en wat ziet de cover er mooi uit zeg. Gefeliciteerd!! Heb je toevallig al een beeld bij wanneer het boek officieel zal worden uitgegeven? (A)

    Mijn hoogtepunt van deze week was dat ik ontzettend positieve feedback kreeg op de conceptversie van mijn masterscriptie!


    Ik had de uitgever vandaag aan de telefoon en het is de bedoeling dat het volgende week naar de drukker gaat en in ieder geval voor de feestdagen uitkomt! Maar een precieze datum heb ik nog niet.

    Dat is altijd fijn! Loop je een beetje op schema met je scriptie?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.