• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 maart 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Merrin vond Yrla in zijn bed, dood en dood stil. "Yrla?" vroeg hij aarzelend aan de jongen. Merrin stak zijn hand uit om de jongen even aan te raken, maar hij wist niet zeker of hij dat wel durfde. "Yrla!" zei hij nog een keer, dit keer iets harder - alhoewel, zo hard als hij durfde. Yrla reageerde echter nergens op. De jongen lag roerloos in zijn bed en opeen overviel een angstige gedachte Merrin. Wat als Dezi hier al geweest was? Wat als ze eerst voor Yrla was gekomen? Wat als ze hier al was? Of dat ze misschien een lijstje afging? Wat als hij hier nu boven stond en Dezi was op dit moment juist beneden bij Adam? Merrin schudde zijn hoofd om de belachelijke gedachten eruit te schudden. Het was vast niet zo erg. Yrla sliep gewoon, toch? Merrin schuifelde dichterbij het bed en keek naar het gezicht van de jongen. Er was niets bijzonders te zien, maar dat er geen bloed was, wilde niet zeggen dat er niets gebeurd was. Was hij dood? Die gedachte beangstigde hem om een of andere reden, waardoor hij dit keer wel Yrla zijn naam schreeuwde en greep even met beide handen Yrla bij zijn schouders.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Hij schrok zo erg dat hij met een schreeuw tot leven kwam. In zijn gang naar boven stootte hij zijn hoofd tegen iets anders aan, waardoor hij met een 'oef' weer terug in zijn hoofdkussen zakte. Hij kreunde, niet alleen van de pijn, maar ook van het feit dat hij zo ruw uit zijn slaap was getrokken. Yrla haalde een keer diep adem en kwam toen lichtelijk overeind. Tot zijn grote ergernis voelde hij zijn schouders trekken en voelde hij de spierpijn in zijn bovenarmen protesteren. Zijn humeur daalde nog een paar graden, toen hij merkte dat het Fox was die op de grond lag. En waarschijnlijk de persoon was geweest die hem wakker had gemaakt. Er waren wel flink wat leukere manieren om wakker gemaakt te worden.
          "Wat the fuck heeft dit te betekenen?!" beet hij de jongen bloed chagrijnig toe. Waarom kwam die idioot hem wakker maken? Begreep dan niemand dat hij nu de slaap nodig had en dat je hem niet voor de lol wakker kwam maken? Wat was dit?! Een of andere zieke grap?! Dat moest je hem niet flikken, zeker niet op zo'n moment als deze. Hij mocht wel met een goede reden komen, anders zou Yrla het hem zo hard betaald zetten. Kut Fox, met zijn kut kop.
          Yrla keek woest naar de jongen op de grond, die tot zijn verbazing opeens begon te stotteren. Yrla trok een wenkbrauw op, terwijl de jongen op de grond iets bazelde over dood en Dezi, en Jester en een of ander vaag geitensok verhaal, wat nergens op sloeg. Yrla zijn wenkbrauw kroop alleen maar meer omhoog en zijn ergernis werd nog groter. Wat was dat jong aan het doen? Hij had in ieder geval een grote bek terug verwacht, maar in plaats daarvan stond die te doen alsof Yrla de grote boeman was en hem bedreigde. Stond er ergens een verborgen camera ofzo? Dat hij dit later terug mocht kijken? Of stond Jester ergens in de hoek zich te verkneukelen? "Ah kom op. Zeg het gewoon wat je moet," zei hij geïrriteerd. De jongen op de grond zweeg voor een moment, maar leek uiteindelijk zijn stem terug te vinden. "Wel, Uhm. Kijk hoe het met je gaat. Fox zei..." Daar viel Yrla even helemaal van zijn stoel af (als hij op een stoel gezeten had dan). "Kijken hoe het met me gaat?!" zei hij spottend. Sinds wanneer kon de jongen met de krulletjes dat ook maar schelen. Klaploper... "Doe normaal, idioot. Je.."
          Wacht, sprak de jongen nu over zichzelf in derde persoon? Yrla zweeg in het midden van zijn zin, toen het antwoord als een bliksemschicht binnensloeg. "Oh," zei hij meer tegen zichzelf dan tegen de andere persoon in de kamer. Hij zag dat de Fox weer opgestaan was en al weg wilde lopen. Yrla liet even zijn ogen over de jongen gaan, maar niets gaf weg dat dit de echte Fox was. Hoewel het hem verschrikkelijk veel pijn deed, ving Yrla net op tijd de pols van de jongen. "Merrin, wacht..."

    [ bericht aangepast op 12 maart 2021 - 18:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Een rilling liep over zijn rug heen, toen hij voelde hoe Yrla zijn hand om zijn pols klemde. Hij durfde er echter ook niets tegenin te brengen en dus liet hij zich terugtrekken door de jongen. Merrin durfde nauwelijks iets te zeggen, zo geschrokken was hij van Yrla zijn uitbarsting en de lelijke manier waarop Yrla tegen hem gesproken had. Daar waren ze toch voorbij? Merrin verbeet de tranen die toch weer langs de rand van zijn ogen stonden, zo geschrokken was hij. Hoewel Yrla hem losliet, durfde Merrin niet weg te lopen. Yrla zou toch te snel zijn voor hem. "Merrin," Merrin reageerde nauwelijks op Yrla. "Wat wilde je?"
          Merrin hoorde de irritatie nog in Yrla zijn stem, maar de toon was al iets anders dan een paar seconden eerder. Merrin durfde de blonde jongen niet aan te kijken. Hij voelde de paniek door hem heen razen. Zie! Het was inderdaad geen goed idee geweest om Yrla zijn kamer in te gaan. "I-i-ik kwam gewoon kijken hoe het met je ging. Dezi, ze..." Hij haalde even huiverig adem bij het idee dat ze nog steeds ergens rondliep.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2021 - 19:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Irritatie vloog door hem heen, toen Merrin niet verder ging met praten. Hij verbeet echter zijn commentaar, aangezien hij Merrin niet de kast op wilde jagen. Hij wilde niet dingen tussen hen verpesten, omdat hij chagrijnig was vanwege het feit dat Merrin hem wakker gemaakt had. Maar nu hij een beetje wakker leek te worden en alles bezonk, begreep hij ook dat Merrin hem waarschijnlijk niet voor de lol wakker maakte. Merrin was een persoon die nauwelijks een stap in zijn kamer zette, laat staan hem ging wakker maken. "Ze heeft Jester aangevallen."
          Merrin leek zijn stem weer gevonden te hebben, maar het was zo zacht dat Yrla het nauwelijks verstond. Het duurde dan ook een paar tellen dat hij door had wat Merrrin zei. "Wat?!" zei hij geschrokken. Yrla schoot overeind, geschrokken, al zakte hij meteen kreunend terug in de kussens. Kut spierpijn. Yrla sloot voor een moment zijn ogen, liet de pijn even door hem heen gaan. Toen hij weer opkeek, zag hij Merrin vlak naast zijn bed staan. En direct overspoelde spijtgevoelens hem. In de ogen van Merrin zag hij zorgen liggen, met daarachter verborgen een deel angst. Yrla had het gevoel dat de jongen het probeerde te verbergen, maar Yrla had die angstige ogen vaak genoeg gezien om het nu weer te herkennen. Wat was hij een stommeling!
          "Wat is er gebeurd?" vroeg hij zachtjes kreunend. Yrla probeerde opnieuw overeind te komen en zette zijn kussen overeind. Hij keek op naar Merrin die nog altijd onwennig in zijn kamer stond. Even wist Yrla niet goed wat te doen. "Gooi er maar af," zei hij, terwijl hij naar zijn kleding op het andere bed knikte. "Dan kun je rustig vertellen wat je weet." Hij had moeten weten dat Merrin hem alleen wakker kwam maken als er echt iets aan de hand was. En hij voelde zich stom dat hij in zijn eerste chagrijnigheid gereageerd had.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Aarzelend deed hij wat Yrla van hem vroeg. De angst sluimerde nog iets op de achtergrond, maar Yrla leek iets te bedaren. Het feit dat Jester aangevallen was, had zijn bui in ieder geval doen keren. Een beetje ongemakkelijk zat Merrin op het andere bed. "Ik weet eigenlijk niet zo goed wat er gebeurd is. Fox belde ons dat we op moesten passen, want Dezi had Jester aangevallen. En ze loopt nog hier ergens rond. Dus hij was bang dat ze misschien hier heen kwam." Het bleef even stil bij Yrla, iets wat Merrin zenuwachtig maakte. "Hoe is het met Jes?"
          Merrin durfde bijna geen antwoord te geven. "Ik heb geen idee. Ik heb het idee dat het wel ernstig is," zei hij eerlijk tegen Yrla. "Fox klonk nogal paniekerig. Maar op Adam, Nenya en ons na is er niemand, dus ik denk dat er al heel veel hulp is." Hij hoorde Yrla even zachtjes lachen en op het moment dat de blonde jongen naar hem keek, kon Merrin zien hoe moe hij was. "Ik denk ook niet dat ik echt had kunnen helpen. Als ik al nauwelijks mijn hand op kan tillen." Als een soort demostratie stak Yrla even zijn arm omhoog, wat hem moeizaam leek af te gaan. Was dit de reden dat Fox wilde dat hij bij Yrla ging kijken? Dat Yrla waarschijnlijk nu zelf niets tegen Dezi kon beginnen? Maar hoe had Fox dat geweten?


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Hij baalde, verschrikkelijk. Blijkbaar was Jester in gevaar en hij kon nauwelijks zijn bed uitkomen. Yrla keek even opzij naar Merrin. Hij begreep nog steeds niet zo goed waarom Merrin hier zat. Niet voor hulp, had hij het idee. "Ik kwam je eigenlijk alleen waarschuwen," zei Merrin zachtjes. "V-v-voor Dezi." Dat Merrin dat zei, liet hem alleen maar schuldiger voelen van zijn uitbarsting. Merrin had het gewoon goed bedoeld. Het was alleen niet slim hem wakker te maken. Hij had dat al op meerdere vrienden geuit, alleen wisten die vaak al hoe laat het was. "Dank je," zei hij met een oprechte glimlach. "Maar ik red me wel." Al moest hij zeggen dat als hij heel eerlijk was, en Dezi zou iets tegen hem hebben, dat hij op dit moment niet zoveel tegen Dezi kon beginnen. Hij zou niet eens weten hoe hij snel bij zijn eigen deur kon komen. "Weet je het zeker?" Yrla liet even zijn hoofd zachtjes lachend hangen. Als Merrin het al vroeg... Dan moest het wel erg zijn.
          Yrla twijfelde wat hij nu zou doen. Terug gaat liggen, zou hem niet helpen. Hij zou toch alleen maar piekeren waarschijnlijk en zijn stijve spieren konden wel wat beweging gebruiken. Yrla draaide zich om en met enige moeite gooide hij zijn benen van het bed af. "Zal ik dan maar mee naar beneden gaan? Dan wachten we daar op nieuws." Merrin knikte en kwam al overeind. Maar zo snel zou Yrla nooit zijn, plus hij zat nog in zijn onderbroek en hij ging niet zo naar beneden. Voor een moment voelde hij schaamte hem overvallen, aangezien hij zo zwak was op het moment. Hij keek even op naar Merrin en vervloekte zichzelf erom dat hij Merrin om hulp moest vragen. Hij verbeet de hulpvraag zelfs, maar besefte dat als hij wat wilde hij zich over zijn eigen trots heen moest zetten. "Wil je een joggingbroek en een shirt voor me pakken?"
          Merrin leek voor een moment te aarzelen, maar knikte uiteindelijk. Twee tellen later lag Yrla zijn grijze joggingbroek op zijn schoot en een t-shirt dat hij niet herkende. "Wat is dit?" vroeg hij verbaasd, terwijl hij het donkerblauwe T-shirt met de bloemen op de schouder omhoog hield. Er ging vaag een belletje rinkelen dat hij het lang geleden gekocht had, en lang geleden ook dat hij het voor de laatste keer aan had. "Een leuk shirt?" hoorde hij Merrin onzeker zeggen. Yrla grinnikte om zijn onzekerheid en trok het shirt over zijn hoofd heen. "Thanks Merrin."


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Een beetje ongemakkelijk hielp hij Yrla overeind, waarna ze elkaar snel weer loslieten. Hun blikken kruisten even elkaar, waardoor Merrin Yrla zijn glimlach opmerkte. “Sorry als ik je heb laten schrikken." hoorde hij de jongen tot zijn grote verbazing ineens zeggen.
          Merrins hield de deur open voor Yrla, maar de blonde jongen maakte nog geen aanstalten om te vertrekken. "Het is al goed,” zei Merrin die zijn angst voor Yrla al aardig vergeten was en meer met zijn hoofd bij Dezi zat. Yrla haalde zijn schouders op, wat hem toch wel pijn leek te doen. “Het is gewoon niet heel handig om mij wakker te maken. Daar kan ik niet zo goed tegen." Merrin keek even vertwijfeld naar Yrla, die zich ergens ongemakkelijk leek te voelen onder die woorden. "Zeker niet als je je voordoet als iemand die ik haat," zei hij met een grijns.
          ”Je haat Fox?” vroeg Merrin verbaasd. Yrla liep vlak langs hem heen naar de gang. “Nou, ja. Haat is misschien een groot woord. Maar ik mag hem echt niet. Andersom ook niet trouwens.” Merrin liet het even over zich heen komen en flapte er toen tot zijn eigen schrik eruit: “Haat je mij?”

    [ bericht aangepast op 13 maart 2021 - 10:34 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    Yrla grinnikte om Merrin zijn vraag. "Nee." Hij aarzelde voor een moment en vervolgde toen. "Maar ik kan het je niet kwalijk nemen als dat andersom wel zo is." Hij had Merrin een jaar lang dwars gezeten en echt gemene dingen tegen hem en zijn vriendje gezegd. Hij kon het alleen maar logisch vinden als Merrin een hekel aan hem had. "Nee, ik haat je niet." Merrin ging vlak voor Yrla de trap af, die zelf een stuk slomer was. Ergens was het een opluchting dat Merrin hem niet haatte, al kon hij het nog niet echt geloven, want hij kon zichzelf soms nog haten om wat hij gedaan had.
          "Dat zou je wel moeten doen," zei hij dan ook zachtjes. "Of in ieder geval wraak moeten willen nemen. Zeker nu op dit moment, ik kan nu toch niets. Geef me een zet en ik lig onderaan de trap, zonder dat ik iets kan terugdoen." Merrin stopte ineens met lopen en keek verbaasd achterom naar Yrla. "Waarom zou ik dat willen doen?" Yrla was even uit het veld geslagen door de oprechte vraag en door het feit dat Merrin zijn woorden gehoord had. "Uhm, geen idee." Misschien dat hij zich beter zou voelen als Merrin een keer wraak zou nemen. In plaats daarvan was hij altijd zijn oprechte, vriendelijke zelf. En Yrla besefte dat hij Merrin daarom soms juist wel kon haten, al zou hij dat niet met Merrin delen. "Ik heb er gewoon geen behoefte aan," zei Merrin schouderophalend.
          Tot Yrla zijn grote opluchting liep Merrin daarna door en was het onderwerp afgekapt. Beneden aan de trap namen ze voor kort afscheid. Yrla liep naar Vienna haar kamer en dook voor een moment haar nachtkastje in. Aangezien Vienna dezelfde bijwerking had als hij, had zij vast nog wel een pil tegen de spierpijn liggen. Yrla zocht in het nachtkastje in Vienna haar toilettas en vond al gauw wat hij zocht. Met een van de pillen liep hij terug naar de woonkamer, nog altijd stijf in spieren. Terug in de woonkamer zag hij dat Merrin weer terug langs Adam was gaan staan en hij besloot de twee maar niet te storen. In plaats daarvan trok hij een glas uit de kast en slikte de pil met wat water weg. Vaak werd je nogal duf van de pil, maar uiteindelijk zou het hem helpen sneller over zijn spierpijn heen te zijn.
          Yrla plofte op de bank neer en zette de tv aan, in de hoop wat afleiding te krijgen. Het was nu wachten... Wachten tot ze terug zouden komen met Jes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Hij ging naast zijn vriendje staan, toch al iets opgeluchter dan net. Merrin sloeg zijn arm om de middel van Adam heen en drukte een zachte kus op zijn wang. "Er is verder niemand in huis, behalve wij en Yrla." Hij hoopte dat die woorden Adam wat zouden gerust stellen. Voor hemzelf in ieder geval wel, Dezi was nog niet in het Panther house. En de enige weg naar binnen was de voordeur, die ze zo prima in de gaten konden houden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam had nog geen antwoord gekregen van Onyx. Nu reageerde die jongen wel vaker niet of heel laat, maar het nam zijn zorgen niet weg. Nu was het wachten tot Nenya terugkwam.
          ‘Was Azumi er wel?’ vroeg Adam toen ze naar de gang toe liepen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2021 - 11:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Uhm, nee. Die was er niet," zei hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2021 - 11:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Azumi was er niet.
          Direct kromp zijn maag samen.
          Ook zonder Azumi was Dezi gevaarlijk, met haar klauwen en ijspegels. Jester kon daarentegen wonden dicht praten en waarschijnlijk zelfs iemand overtuigen om te stoppen met ademen als de nood écht hoog was, maar werkte zijn gave ook op dieren?
          Bij Zebediah was dat wel het geval geweest, realiseerde hij zich, maar kon hun gave één op één gelijk worden getrokken? Bovendien hoefde Dezi alleen maar oordopjes in te doen en Jester kon niet veel meer.
          Nerveus beet Adam op zijn nagel terwijl hij weer naar buiten keek. Moesten ze niet iets doen? Iets bedenken om zich te verdedigen als Dezi straks wel dwars door het raam vloog? Maar wat deed je tegen een draak?
          ‘Kun je in nog meer dieren veranderen?’ vroeg Adam aan zijn vriend. ‘Iets… wat opgewassen is tegen een draak?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin schudde zijn hoofd en keek even over zijn schouder naar de blonde jongen op de bank. Hij wilde niet dat Yrla dit wist, maar de blonde jongen keek niet eens hun kant op. "Nee, ik denk niet dat ik grote dieren kan, zoals Fox dat kan." Hij had bij Zebediah in een tijger willen veranderen, maar het werd een doodgewone huiskat. Tegenover Dezi kon Merrin niet veel beginnen, behalve in iemand veranderen die Dezi hopelijk met rust zou laten. Maar goed, daar kon hij Adam niet mee beschermen. Of Nenya of Yrla.
          "Zal ik anders mijn zus bellen om te zien waar ze is? Of wachten we tot Nen terug is?"

    [ bericht aangepast op 13 maart 2021 - 12:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    ‘Het kan sowieso geen kwaad om Vienna op de hoogte te stellen, toch?’ vond Adam. Misschien had Fox haar al op de hoogte gebracht, maar hij kon zich voorstellen dat het niet echt leuk was als je pas uren later te horen kreeg dat je afdelingsgenoot was aangevallen en de meesten er al van hadden geweten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Hij viste zijn iNet uit zijn zak en toetste het nummer van zijn zus in. Al snel kreeg hij Vienna aan de lijn. "Merrin! Alles goed daar?" Ze klonk flink bezorgd, iets wat Merrin liet denken dat ze al wist wat er aan de hand was. "Het gaat goed hier, niets aan de hand." Hij hoorde Vienna aan de andere kant van de lijn opgelucht adem halen. "En met jou? Wat is er allemaal aan de hand, Vie?"


    It's never gonna happen, Guys.