• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor (4/3)
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Varian— 1.5
    ♂ Joakim Ake Berglund — Rafael Miller— Helvar — 1.7
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Nikos — 1.3
    ♀ Kyra Aliyeva — Faceclaim — Varian— 1.8
    ♀ NAAM — Faceclaim — Cleland —

    Hufflepuff (3/3)
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Epione —1.7
    ♀ Alina Maedows — Karol Queiroz— Lerwick— 1.7
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Nikos — 1.3
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1 ~currently missing~

    Ravenclaw(3/4)
    ♂ Adrastos Quillon Montague — Maxence — Epione — 1.8
    ♂ Ilias Eisenberg— Louis Partridge— amren — 1.7
    ♂ Shane Montgomery — Nick Pervak— Helvar — 1.7
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Varian— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4
    ♀ Josephine Montgomery — Faceclaim — Veda — 1.8

    Slytherin(4/4)
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♂ Maximus Lovegood — calice — 1.7
    ♂ Miran Perceval Crawfort — Epione — 1.7
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Nikos— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Epione— 1.4
    ♀ Madigan Zephyrine Elingston — Varian — 1.7
    ♀ Lysandra Black— Faceclaim — Reeses — 1.8

    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordyn Kingsley
    • Keeper: Joakim Berglund
    • Chaser: Kyra Aliyeva
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: char Cleland

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper:
    • Chaser: Julian Lartius
    • Chaser: Theseus Scamander
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Adrastos Montague
    • Keeper: Adrastos Montague
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Shane Montgomery

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper:
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser:
    • Beater: Maximus Lovegood
    • Beater: Miran Crawfort
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Joakim Berglund
    Kyra Aliyeva

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Ilias Eisenberg
    no female prefect

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    VAKANTIES/AFWEZIGHEID SCHRIJVERS

    Als je geen vakantie plannen hebt dan is dat ook oké, dit schema kan miss een beetje een FOMO effect hebben. maar fuck fomo haha.
    Anway, ben je afwezig, geef het door (: Blijf je thuis deze zomer; awesome.

    ϟ Lerwick: 1 tot 11 juli.
    Alina, Aster
    ϟ Helvar: 19 tot 23 juli en 1 tot 16 augustus.
    Joakim, Aidan, Shane
    ϟ Fika: 12 tot 19 juli.
    Julian
    ϟ Calice: 29 juli tot weet niet, ik denk 8 augustus, ofzo
    Ashley, Sasha, Pandora, Max, Dmitri



    [ bericht aangepast op 14 sep 2021 - 13:28 ]

    Oké wow als echt quasi iedereen meer dan één rol neemt, zou ik ook nog graag één aanmaken. Ik denk dat ik liefst een iemand in Zwadderich zou doen, maar Ravenclaw kan eigenlijk ook? 'k Weet niet wat je liefst hebt? (Ben nog niet aan jongen/meisje uit though ... Ik heb letterlijk in geen jaren nog jongens bespeeld, maar als je liever wat meer mannelijke karakters hebt, wil ik me daar wel eens aan proberen wagen? Dunno, ik kan wel niet beloven dat mijn spel bijzonder goed gaat zijn haha)

    (Ik hoop dat ik niet vervelend overkom, trouwens, maar ik denk dat DarkOne's Lorraine Malfoy een Ravenclaw is ipv een Slytherin, zoals in de beginpost staat? Tenzij ik me serieus vergis, maar ik denk dat het zo in haar karakterbeschrijving staat. Wilde het gewoon even laten weten. (: )

    [ bericht aangepast op 22 april 2021 - 11:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hela! Ik zou ook graag mee willen doen, met twee of drie personages (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Klaar schreef:
    Oké wow als echt quasi iedereen meer dan één rol neemt, zou ik ook nog graag één aanmaken. Ik denk dat ik liefst een iemand in Zwadderich zou doen, maar Ravenclaw kan eigenlijk ook? 'k Weet niet wat je liefst hebt? (Ben nog niet aan jongen/meisje uit though ... Ik heb letterlijk in geen jaren nog jongens bespeeld, maar als je liever wat meer mannelijke karakters hebt, wil ik me daar wel eens aan proberen wagen? Dunno, ik kan wel niet beloven dat mijn spel bijzonder goed gaat zijn haha)

    (Ik hoop dat ik niet vervelend overkom, trouwens, maar ik denk dat DarkOne's Lorraine Malfoy een Ravenclaw is ipv een Slytherin, zoals in de beginpost staat? Tenzij ik me serieus vergis, maar ik denk dat het zo in haar karakterbeschrijving staat. Wilde het gewoon even laten weten. (: )


    Jaa is goed! En maakt mij niet uit elke afdeling of jongen/meisje. zolang er maar een balans blijft tussen jongens en meisjes, hoeft niet prefect 50/50 though

    & hahah thanks dat je het zegt! Ik raak soms een beetje het overzicht kwijt met alle personages (+ vooroordeel Malfoy = slytherin? haha) dus thanks.
    Laat het in de toekomst ook vooral weten als er iets niet klopt.

    Grindelwald schreef:
    Hela! Ik zou ook graag mee willen doen, met twee of drie personages (:


    Leuk! Welke afdeling en welk geslacht?

    Eileen 'Lene' Greengrass

    'Today is only one day in all the days that will every be. But what will happen in all the other days that ever come can depend on what you do today.
    It's been that way all this year. All of war is that way.' - Ernest Hemingway


    › Naam
          Eileen › van het Franse aveline, 'hazelnoot'
          Lene › hoe ze door de meeste mensen aangesproken wordt, 'licht', 'fakkel', 'zonnestraal'
          Greengrass › familienaam, één van de Sacred Twenty-Eight volbloed tovenaarsfamilies

    › Leeftijd
          16; ze is geboren aan de start van de lente op 20 maart

    › Bloedstatus
          Volbloed

    › Afdeling
          Slytherin

    › Familie
          Mildred Greengrass › moeder, werkt op het Ministerie van Toverkunst in het Department for the Regulation and Control of Magical Creatures
          Charles Greengrass › vader, werkt in St. Mungo's als Healer
          Eleanor Greengrass › zus, één jaar ouder, zit ook in Slytherin ingedeeld

          Eileen is geboren in een verre aftakking van de volbloedfamilie Greengrass. Volgens de officiële familieverhalen is ze volledig volbloed - en ze heeft ook geen weet van Muggle-borns of Muggles in haar familie -, maar die verhalen stroken waarschijnlijk niet helemaal met de realiteit. Elk lid van haar gezin steunt in mindere of meerdere mate Voldemort, en dat zorgt voor een enorm intern conflict bij Lene (zie "innerlijk & verleden").

    › Innerlijk & Verleden
    ambitieus › intelligent › overmoed › trots, soms op het randje van hautain › maakt snel in analyses van zaken waar ze geen verstand van heeft › intern conflict m.b.t. Voldemort › geeft wel om haar medemens, is niet zo goed in dat laten merken › voor rede vatbaar › loyaal tot op het gevaarlijke af


    tl;dr: Lene is heeft geen tekort aan ambitie, trots en soms wat grootheidswaanzin. Ze is absoluut niet de moeder van de groep, maar heeft het ook niet slecht voor met haar medemens: ze geeft best wel om anderen, maar niet ten koste van zichzelf. Bovendien is ze intelligent, wat bepaald niet helpt haar hautain gedrag in te tomen. Ze weet over het algemeen emoties vrij goed een plaats te geven (het is zeker niet het geval dat ze emotieloos is, maar ze toont ze niet en heeft persoonlijk ook geen last ermee om te gaan). Binnenin speelt tegenwoordig een enorm conflict: ze is doodsloyaal aan haar familie, maar weet dat waar ze voor staan (Voldemort) fout is. Ze weet dat ze op een bepaald moment een keuze gaat moeten maken, maar wil dat liefst zo lang mogelijk uitstellen - ze weet namelijk niet welke keuze ze zál maken en wil er enerzijds niet aan denken banden met haar familie te verbreken en anderzijds wil ze ook geen gruweldaden steunen, al helemaal niet voor een zaak waar ze om te beginnen al niet helemaal achter staat.

          Eileen is een ware Slytherin in die zin dat ze oeverloos ambitieus is en een air om zich hangen heeft van pure tovenaarstrots: als ze wat in haar hoofd heeft, gaat ze ervoor, en ze steekt ook niet onder stoelen of banken dat ze de intentie heeft een groots, historisch gewaardeerde heks te worden. Haar trots balanceert soms op het randje van grootheidswaan. Ze stamt bovendien af van een lange lijn volbloedtovenaars, en haar trots vaak (net iets te) sterk naar voren. Haar trots is nochtans geen suprematie: ze heeft persoonlijk weinig problemen met Halfbloods en Muggle-borns, hoewel ze hen op één of andere manier toch als 'anders' beschouwd. Ze zal dat nooit zeggen, en 'anders' is hier geen synoniem voor 'minderwaardig', maar haar opvoeding heeft de categorisatie in bloedstatussen er zo diep ingebakken dat ze de wereld wel nog steeds door een dergelijke lens aanschouwt.
          De sorteerhoed had haar bijna bij Ravenclaw ingedeeld: Lene is uitermate intelligent, en ze weet het maar al te goed - ze haalt goede punten op school, doet er maar matig veel werk voor (ze is altijd stipt en in orde, hangt vaak in de bib rond, maar is het grootste gedeelte van de dag toch met andere dingen dan school bezig), en kan discussiëren tot vervelens toe. Vaak heeft ze gelijk, maar één van haar grootste tekortkomingen is dat ze weinig besef heeft van wat ze niet weet (of dat toch in elk geval niet gaat toegeven).
          Ondanks haar af en toe quasi hautain gedrag, is Lene geen slecht persoon. Al is ze niet de meest altruïstische vrouw die op aarde rondloopt, wenst ze andere mensen geen kwaad toe en heeft ze echt wel het beste met hen voor. Behalve bij goede vrienden zal ze niet snel hulp aanbieden, maar als indien haar om hulp vraagt en het komt haar niet ongelegen uit en/of ze vindt het geen idiote vraag, is de kans best groot dat ze een handje toe zal steken. Wat vriendschappen betreft, is ze voornamelijk iemand waarmee je kan lachen en wat kattenkwaad kan uitsteken: ze is niet impulsief en weet welke grenzen ze niet moet overschrijden, maar je kan met haar best fijne tijden beleven. Het liefst doet ze dingen, actief, en over emoties praten is niet echt haar ding.
          Lene geeft niet graag toe dat ze emoties heeft buiten "blij" of "boos", noch tegen anderen, noch tegen zichzelf. Ze is dan ook niet bepaald emotioneel ingesteld: ze is opgevoed met een overdosis trots en zelfzekerheid, en haar ware, zachtere aard verstopt ze daar wat achter. Het is zeker niet het geval dat die trots een façade is: Eileen ís trots, wat hautain en zacht vanbinnen op hetzelfde moment. Ze kiest er echter voor de eerste twee veel meer uit te dragen naar de buitenwereld toe.
          Hoewel ze de trots dus van thuis uit mee heeft, zorgt haar 'zachtere' kant voor behoorlijk wat frictie ten huize Greengrass. Haar moeder en zus zijn fervente Voldemortaanhangers, en haar vader is gematigder: hij is het niet eens met de middelen, noch met het idee dat alle Muggle-Borns en Muggles uitgeroeid moeten worden, maar hij vindt dat "we onszelf moeten beschermen en soms is er geen andere mogelijkheid". Bij Lene speelt een enorm innerlijk conflict: ze is opgevoed met het idee dat loyaliteit aan de familie de belangrijkste eigenschap van een heks was, en ze houdt met heel haar hart van haar familie. Aan de andere kant wéét ze, diep vanbinnen, dat waar haar ouders en Voldemort voor staan zodanig fout is dat zelfs zij het niet kan negeren, er geen blinddoek voor kan opzetten. Het liefst van al zou ze het naderende conflict in de Wizarding World gewoon kunnen negeren, maar ze weet best dat ze op een dag een beslissing gaat moeten maken tussen haar familie en haar instinct; tussen het enorme belang dat ze hecht aan loyaliteit en wie ze zou willen zijn.

    › Uiterlijk
    FC:Amelia Zadro
    › +- 170 cm
    › lang, bruin, golvend haar
    › atletisch
    › houdt van opzichtige oorbellen


    › Verleden
          zie "innerlijk & verleden" - ik vond het moeilijk ze van elkaar te scheiden

    › Relaties
    coming

    › Extra
    Vakken
    ›

    Wand
    ›

    Posities
    ›





    [ bericht aangepast op 22 april 2021 - 20:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vul haar later verder aan. 'k Heb heel lang getwijfeld om haar Slytherin of Ravenclaw te maken, maar Ravenclaw heeft al genoeg meiden denk ik, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    CASTOR AELIUS BLACK
    quote coming

    NAAM
    Castor Aelius Black
    Nickname: Cas

    LEEFTIJD
    Zestien

    BLOEDSTATUS
    Puurbloed

    HUIS
    Gryffindor

    quote coming

    INNERLIJK
    protective af • ambitious • loyal but doesnt just give this to everyone • a tad arrogant • loves teasing • trustworthy • romantic manhoe • can go really far but won't cross his morals • passionate musician • opinionated • big puppy vibes • can be a real gentleman • humurous • suprisingly neat • persuasive • reliable • a bit of an idiot tbh • goofy • not the brightest light bulb • thinks about food a lot • a little bit extra sometimes • people’s person • ESFP • a bit selfish at times • spontaneous • devoted • bold • more sensitive than you’d expect • easily bored • flirt • lichtelijke bindingsangst

    MOODS
    O1 • O2 • O3

    UITERLIJK
    aanstekende lach • really nice arms • (hij heeft niet de bieber haircut zoals op de fotos it more like this) • 1.87 meter • donkerblauwe ogen • fan van mouwloze shirts (cause it shows of his arms) • vaak hier en daar wel een blauwe plek door Quidditch

    FAMILIE&GESCHIEDENIS
    Romulus Black • vader • medewerker Department for the Regulation and Control of Magical Creatures
    Prudence Marie Black (neé Greengrass) • moeder • huisvrouw
    Amira Lucretia Black • tweelingzus • 16 • hogwarts student • slytherin
    Deimos Orion Black • broertje • 13 • hogwarts student • slytherin
    Sage Melania Black • zusje • 10
    Seth Arcturus Black • broertje • 10

    Cas is samen met zijn hele rij aan broertjes en zusjes opgegroeid vlakbij Newcastle upon Tyne. Voor een puurbloed gezien hebben ze een vrij liefdevolle opbrenging gehad. De laatste tijd ligt Cas echter niet zo goed met zijn ouders, omdat hij het liefst een eigen band opstart na Hogwarts, terwijl zijn ouders willen dat hij gaat studeren. Ze weten dan ook niet dat Cas een grootgedeelte van de zomer heeft gespendeerd aan gigs geven en voorlopig wil hij dit zo houden. Over zijn broertjes en zusjes is hij zeer beschermend.
    Zijn ouders zijn het eens met Voldy's ideeën, alleen niet met hoe gaat. Cas houdt zich er eerlijk gezegd niet heel veel mee bezig.



    quote

    VAKKEN
    Astronomy, Defence Against the Dark Arts, Divination, Muggle Studies, Care of Magical Creatures, Potions

    EXTRA
    Likes
    girls who make him laugh • puppies • music • playing guitar
    Dislikes
    when it is deadquiet • anything school related
    Patronus
    Sexuality straight
    Other hij zou zonder enige twijfel een meisje een serenade geven • of haar verrassen met een shit ton aan puppies • singing voice (vanaf 0.58) • bijna altijd wel met een pen aan het tikken tijdens de les • zijn guilty pleasure is zoetigheden bakken • hij wilt eigenlijk na hogwarts gaan touren met een band
    Relaties
    who wants?


    quote

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 16:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @calice echt top hoe je het allemaal bijhoudt :) Er staat alleen in dat Cole van Croweater is, maar die is van mij ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    @calice echt top hoe je het allemaal bijhoudt :) Er staat alleen in dat Cole van Croweater is, maar die is van mij ;)


    Thankyoouuu ik ga hem aanpassen

    Klik hier voor een spreadsheet van alle relaties. Je kunt deze zelf ook bewerken!

    Bedoeling is dat je alleen een code erin gooit, dus hele ingewikkelde voorgeschiedenis is niet relevant, dat kan dan beter in de personagebeschrijving. Het moet overzichtelijk blijven. :)

    @calice wil je hem in de beginpost zetten?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Klik hier voor een spreadsheet van alle relaties. Je kunt deze zelf ook bewerken!

    Bedoeling is dat je alleen een code erin gooit, dus hele ingewikkelde voorgeschiedenis is niet relevant, dat kan dan beter in de personagebeschrijving. Het moet overzichtelijk blijven. :)

    @calice wil je hem in de beginpost zetten?


    already did!

    Naam
    Ramon Keegan

    Leeftijd
    18

    Bloedstatus
    Halfblood

    Afdeling
    Ravenclaw

    Innerlijk
    Ramon is een jaar ouder dan zijn klasgenoten doordat hij zijn vierde jaar eens opnieuw heeft gedaan nadat hij geveld was door een mysterieuze ziekte en driekwart jaar in het ziekenhuis lag. Eigenlijk werd hij toen opgegeven, hoewel hij er toch weer bovenop is gekomen. Deze gebeurtenis heeft ervoor gezorgd dat hij zich niet zo snel druk maakt om kleine dingen en de beruchte ‘tienerdrama’s’. Hij is nuchter en bemoeit zich niet ongevraagd met anderen. Als mensen ergens mee zitten kunnen ze wel altijd bij hem terecht en zal hij zo goed mogelijk mee proberen te denken.
    Ramon is een fanatieke Quidditch-speler (chaser). Voor zijn ziekte was hij er altijd op gebrand om aanvoerder te worden, maar daarna heeft hij die kans onbenut gelaten voor het geval een van zijn afdelingsgenoten zich in Quidditch wil professionaliseren. Zelf wil hij graag naar de schouwersopleiding, waar hij zich op het internationale component wil richten. Hij is begaan met anderen. Voor zwakkeren zal hij het opnemen, maar hij leert hen liever zichzelf te verdedigen of van zich af te bijten dan dat ze zich achter anderen verschuilen.
    Ramon is direct, maar kiest soms ook juist voor een minder directe benadering bij onzekere medeleerlingen. Hij kan zich goed in anderen verplaatsen, al vult hij soms daardoor ook te veel voor hen in. Complexe personen intrigeren hem; hij probeert de beweegredenen van anderen altijd te doorgronden en voelt zich niet geïntimideerd door welk gedrag dan ook. Het is moeilijk om hem van de wijs te brengen.
    Ramon houdt van gezelligheid, hoewel hij tijdens feestjes liever aan de zijkant staat te ouwehoeren dan dat hij aan het dansen is. Toch heeft hij af en toe ook wel de behoefte om zich af te zonderen en even lekker alleen te zijn. Als zijn hoofd vol voelt, gaat hij (vaak ’s nachts) naar het dak om naar de sterren te kijken.

    Interesses
    Quidditch is natuurlijk belangrijk voor hem. Hij is nog steeds heel fanatiek, maar wil niet meer doorbreken. Verder vindt hij een hoop dingen leuk, van gezelschapsspellen tot detectives lezen.

    Uiterlijk
    • 185 cm
    • Bruine ogen

    Familie & Verleden
    Ga ik nog even over nadenken, maar ik denk niet dat hier iets bijzonders uit voortkomt.

    Relaties

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 15:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam
    Nomad Morphew

    Leeftijd
    17

    Bloedstatus
    Pureblood
    Afdeling
    Ravenclaw, al had hij liever in Slytherin gezeten

    Innerlijk
    Door zijn opvoeding heeft Nomad een bepaalde arrogantie over zich. Hij lijkt zich snel beter te voelen dan anderen, al is dat in de praktijk niet altijd waar. Hij kan heel hard en onaardig zijn, maar soms kan hij ook zijn charmante kant uiten. Hij praat liever niet te veel over zichzelf en al helemaal niet over zijn familie, wat anderen wel eens vreemd kunnen vinden. Zeker binnen Slytherin heeft zijn familie een goede reputatie. Hij is wel gék op zijn broertje Duncan en zal alles voor hem doen.

    Uiterlijk
    Nomad heeft een dik bos donker haar, en grijze ogen. Hij straalt geen vriendelijkheid uit, maar geeft wel een soort mysterieuze vibe, die sommige mensen intrigeert. Hij lijkt qua uiterlijk erg op zijn vader.

    Verleden
    Hij heeft altijd geleerd dat status en zuiver bloed enorm belangrijk zijn. Zijn ouders - en dan met name zijn vader - heeft daar bijzonder hard op gehamerd. Toen hij naar Hogwarts ging en werd ingedeeld in Ravenclaw, waren zijn ouders dan ook diep teleurgesteld. Na een jaar vechten tegen het feit dat hij in Ravenclaw zat - hij stond bekend als één van de moeilijke eerstejaars, door zijn agressieve buien - werd hij in zijn tweede jaar rebels tegenover zijn ouders. In zijn eerste jaar deed hij nog heel erg zijn best om met de Slytherins op te trekken, maar in zijn tweede jaar ging hij júist om met mensen met dreuzelouders, om zich van zijn ouders af te stoten. Eén van de mensen met wie hij de beste klik had, was Lee. Toen echter in de vakantie erna bleek dat zij dit niet accepteerden, heeft hij die vriendschappen verbroken en heeft hij Lee op zo'n level pijn gedaan dat hij niet verwacht dat hem dit vergeven wordt.

    Familie
    Hij is de oudste zoon van Lenin en Vita Morphew. De Morphews zijn een vooraanstaande familie met veel lijntjes binnen het ministerie, met een hoge status die ze ook graag hoog houden. Dat hun zoon in Ravenclaw zit, vinden ze dan ook op z'n zachtst gezegd niet fijn. Duncan heeft nog een jonger broertje, Duncan, die in zijn tweede jaar zit en wél in Slytherin is ingedeeld.

    Relaties
    Zijn vriendschap met Lee is verbroken in het begin van zijn derde jaar. Verder is hij nu bevriend met Daphne en gaat hij veel om met Zaheer (en Zoya?). Ramon is zijn beste vriend, al liggen ze niet altijd op één lijn.

    Extra

    [ bericht aangepast op 24 april 2021 - 9:17 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam
    Mavis Keegan

    Leeftijd
    16

    Bloedstatus
    Halfblood

    Afdeling
    Hufflepuff

    Innerlijk
    Mavis is een lolbroek. Ze neemt het leven niet al te serieus en wil gewoon plezier hebben, zeker nu ze nog jong is. Dit zorgt er ook voor dat ze de hele situatie rondom Voldemort moeilijk vindt, omdat er mensen verdwijnen en sterven en dat haar veel te dichtbij vindt komen. Het liefst plaagt ze iedereen en ze haalt vaak pranks uit, zeker met mensen waarvan ze vindt dat die wel even op hun plek gezet mogen worden.
    School neemt ze niet zo serieus, want er zijn leukere dingen in het leven. Het enige waar ze écht serieus over is, is over Quidditch. Ze is beater in het Hufflepuff-team en omdat haar afdeling een bepaalde status heeft, wil ze die dolgraag met haar team doorbreken.

    Uiterlijk
    Mavis heeft bruin, stijl haar en hazelkleurige ogen. Meestal straalt ze iets uit dat ze altijd iets ondeugends gedaan heeft - en dat klopt ook wel vaak.


    Verleden

    Familie
    Zusje van Ramon

    Relaties
    - Ramon is haar broer. Ze hebben een erg goede band, zeker sinds hij een jaar over moest doen. Ze hebben een gezonde rivaliteit op het gebied van Quidditch, maar kunnen verder gewoon erg goed met elkaar opschieten.
    - Lee is haar beste vriend. Ze kan gemakkelijk al haar tijd met hem doorbrengen.
    - Ze heeft vorig jaar een tijdje met George Weasley gescharreld, maar door hun niet-serieuze persoonlijkheden is dat ook nooit serieuzer geworden dan een scharrel. Toch heeft ze nog wel een zwak voor hem.

    Extra
    Fred en George zijn haar grote voorbeelden en ze heeft op de tweeling jarenlang een soort stille crush gehad. Nu zij de Weasley's Whizard Wheezes hebben geopend, hebben ze Lee en Mavis ingezet om hun spullen binnen Hogwarts te promoten.

    [ bericht aangepast op 24 april 2021 - 12:49 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kan Mavis als beater in het Quidditch-team van Hufflepuff?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heb hier even over moeten nadenken, maar mag Eileen Keeper zijn voor Slytherin? Denk dat die positie best bij haar past.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried