• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    Ik heb momenteel alle tijd van de wereld, dus mij maakt het opzich niet zoveel uit wanneer we beginnen. Al wel liever door de week omdat ik in de weekends bij mijn vriend ben en niet gelijk achter wil lopen. :p

    [ bericht aangepast op 25 april 2021 - 11:32 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Voor Ramon ben ik trouwens nog op zoek naar een meisje met wie hij voor het eerst gezoend heeft? Hij zat toen in het begin van zijn derde jaar en zij in het tweede jaar, dus diegene moet wel redelijk vroeg interesse in jongens hebben gehad. Het idee is dat ze net een soort van begonnen te daten, hij toen ziek werd en drie kwart jaar weg was en dat het na zijn terugkomst een beetje awkward was (en bleef) en het een beetje is doodgebloed? Dus het liefst iemand die niet suuuper makkelijk met jongens omgaat en al een reeks exen heeft ofzo. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bonjour tout le monde,

    Ik ben bezig met de kamerindeling.
    Hiervoor heb ik twee vragen:
    - Zijn er nog door jullie bedachte NPC's waar ik voor jullie rekening mee moet houden?
    - Zo niet, zijn er dan NPC's uit de boeken die jullie graag in de slaapzalen met onze characters willen.

    Ik houdt 5 slaapplekken aan per afdeling per geslacht. Deze gaan eerst allemaal naar onze chars, dan onze bedachte NPC's en daarna overige NPC's.
    De overige personages krijgen een aparte slaapzaal, hiervoor ga ik btw geen indeling maken.

    Voorbeeld:
    Zaheer heeft 2 NPC volgelingen, Rabastan & Walden. Slytherin heeft nu 3 guys en ik houd 5 plaatsen aan voor iedere dorm (jongens & meisjes).
    Dus zijn er twee plekken over. Die twee plekken gaan naar Rabastan & Walden om zo het schrijven leuker te maken.
    (denk je; wacht eens even? Wie zijn deze Pokémons? lees dan het relatielijstje bij de rol van Zaheer.)


    Aangezien ik even het overzicht kwijt ben van wie allemaal zelfbedachte NPC's heeft, leg ik deze vraag even bij jullie neer.
    Dus: zijn er nog anderen die graag in de kamerindeling moeten worden betrokken als er plekken over zijn?

    Waar zijn er plekken over?
    - Gryffindor meisjesslaapzaal - 2 plekken
    - Hufflepuff jongensslaapzaal - 2 plekken
    - Ravenclaw jongensslaapzaal - 2 plekken
    - Ravenclaw meisjesslaapzaal - 1 plek
    - Slytherin meisjesslaapzaal - 2 plekken

    [ bericht aangepast op 25 april 2021 - 15:52 ]

    Eventueel kun je de plekken ook openlaten voor iemand die later inspringt? Of nog een extra personage wil later in het verhaal? Mijn ervaring is dat het slim is om wat ruimte over te laten bij zulke dingen. (Dus wel de eigen NPC's maar niet die uit de boeken? Tenzij het super belangrijk is voor iemand zijn plot natuurlijk)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Eventueel kun je de plekken ook openlaten voor iemand die later inspringt? Of nog een extra personage wil later in het verhaal? Mijn ervaring is dat het slim is om wat ruimte over te laten bij zulke dingen. (Dus wel de eigen NPC's maar niet die uit de boeken? Tenzij het super belangrijk is voor iemand zijn plot natuurlijk)


    Op dit moment en voor nog wel een tijdje is het niet mogelijk om nieuwe personages toe te voegen!
    Het loopt nu al de klauwen uit hahaha

    Ja snap ik, maar in een later stadium? Idk ik heb maar één andere rpg en die loopt een jaar en heeft 42 topics en een beetje ruimte is soms best fijn na die tijd, haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaa later eventueel wel hoor! Maar laten we maar eerst van start gaan haha

    Het speeltopic wordt btw op dinsdag 15:00 geopend!

    [ bericht aangepast op 25 april 2021 - 20:04 ]

    calice schreef:
    Jaa later eventueel wel hoor! Maar laten we maar eerst van start gaan haha

    Het speeltopic wordt btw op dinsdag 15:00 geopend!


    Aah shit dit is balen, ik ben deze week echt enorm druk met mijn studie dus als dinsdag het verhaal start dan ga ik sowieso al achterlopen :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Relaties Casper Ainsworth


    Sommige dingen zijn overlegd, anderen heb ik zelf ingevuld. Voel je vrij om me te berichten als je het ergens niet mee eens bent, het zijn nog maar (uitgewerkte) voorstellen. Ik heb alleen de personages neergezet met specifieke ideeën. Mocht je ook nog een idee hebben dan sta ik altijd open voor meer. (:

    Aoife — Een jaar geleden raakte Casper zijn zelfbeheersing kwijt toen een ouderejaars dingen over zijn ouders had achterhaald en kutopmerkingen over zijn moeder maakte. Uiteindelijk stoof Casper de zaal uit. Aoife ging achter hem aan, maar hij was zijn zelfcontrole allang kwijt en heeft haar toen ernstig vervloekt. Met een zelfgecreëerde vloek liet hij haar ogen dichtgroeien, waarbij het lang duurde voordat de helers daar een oplossing voor konden verzinnen. Casper heeft nooit zijn excuses aangeboden en houdt zich voor dat het haar eigen schuld was; ze had zich nergens mee moeten bemoeien. Daar komt nog bij dat mensen na dat akkefietje gewaarschuwd waren, sindsdien heeft niemand ooit nog wat over zijn moeder gezegd. Dat de meesten nu met een boog om hem heen lopen, komt hem wel lekker uit. Het enige minpuntje was een serieuze waarschuwing van de school; bij nog zo’n geintje wordt hij geschorst. Aoife heeft hij nooit meer gesproken. Wanneer hij binnenkort wél met haar geconfronteerd wordt, is dat dan ook even slikken en blijkt het minder makkelijk tegenover zichzelf te vol te houden te zijn dat alles haar eigen schuld was.

    Aster — Vorig jaar heeft Casper een tijdje met Aster opgetrokken. Hoewel er wel Slytherins waren met wie hij omging, was dat meer uit gewoonte dan dat hij er voldoening uit haalde. Casper merkte dat het met Aster anders was en dat riep conflicterende gevoelens op. Hoewel hij sommige onderwerpen ver bij zich vandaan hield, vroeg Aster daar wel naar en dat zorgde er alleen maar voor dat Casper zich ongemakkelijk voelde. Uiteindelijk was hij in zijn gedachten zo erg bezig met wat hij nou van Aster wilde, of hij zich wilde blootgeven en of het ook tot iets kon leiden waar hij geen spijt van kreeg dat hij uiteindelijk een soort van in paniek raakte en de jongen van zich af duwde door hem allerlei verwijten naar het hoofd te slingeren. Dit raakte Aster en dat was het einde van de prille vriendschap. Casper praat zich aan dat het voor hen allebei beter was, maar ergens baalt hij er toch van dat het zo gelopen is en doet het hem toch wel wat dat Aster met hem wilde chillen om wie hij was – en niet omdat hij een Slytherin was die toevallig opmerkzaam genoeg is om er een lijntje mee open te willen hebben. Toch is hij niet zo ver dat hij zijn excuses wil aanbieden of wil proberen de band te herstellen, bang dat hij uiteindelijk weer terugkrabbelt en hij zich er nog rukker over gaat voelen.

    Castor — Met Castor houdt Casper weleens jamsessies. Aangezien muziek een van de weinige dingen is waardoor hij alles even kan loslaten, toont hij daarmee onbewust een andere, zachtere kant van zichzelf en is hij een stuk chiller in de omgang. Daar komt bij dat hij stiekem niet zo veel op Castor heeft aan te merken en het wel een toffe gozer vindt. Een vriend zou hij hem niet noemen, maar als hij verplicht met iemand een dag moet doorbrengen zou Castor zijn voorkeur hebben.

    Eileen — Met Eileen heeft Casper niet zo veel. Hij vindt haar een betweter en hij gebruikt nogal vaak de spreuk Silencio bij haar.

    Margo — Margo vindt hij maar een bemoeial. Tot vermoeiends toe heeft ze geprobeerd om een gesprek met hem aan te knopen in de hoop dat hij zijn hart luchtte, wat hem alleen maar ergerde. Ze gaf hem het gevoel dat hij als een zielig kereltje overkwam, wat niet bepaald het beste in hem naar boven haalde en uiteindelijk heeft hij haar met dreigementen weg gekregen.

    Daphne — Daphne dringt zich nogal op aan zijn afdelingsgenoten – en aan hem. Ze is zo’n beetje de enig meid op school die ooit met hem geflirt heeft, maar hij krijgt er maar de kriebels van en vindt het een aandachtsgeil, vervelend wijf. Soms doet ze echter alsof ze beste maatjes zijn en zo nu en dan laat Casper dat zo, aangezien ze een wandelend roddelblad is en hij het toch wel prettig vindt om een beetje te weten wat er zoal speelt.

    Dmitri — Dmitri zou hij niet als een vriend beschouwen, maar hij vindt hem best oké en kan vervelender gezelschap bedenken.

    Zaheer — Zaheer is altijd iemand geweest met wie Casper een beetje voorzichtig was. Hij heeft wel door dat die niets zomaar doet en dat achter veel dingen een achterliggende reden schuilt. Die berekendheid trekt hem wel aan. De laatste tijd hangt hij best vaak met Zaheer en zijn schoothondjes rond. De ene keer kan hij hen beter luchten dan de andere keer, maar stiekem moet hij toegeven dat hij zich steeds meer bij de jongen op zijn gemak voelt. Van een echte loyaliteit is echter geen sprake, hij voelt zich in geen enkel opzicht verbonden met Zaheer of de andere jongens.

    Zoya — Zoya is niet iemand met wie Casper nooit wat in zijn eentje zou gaan ondernemen, maar in groepsverband vindt hij haar best oké.



    Every villain is a hero in his own mind.

    Kan iedereen zijn relatievoorstellen/relatielijst voor morgen 15:00
    in het praattopic toevoegen/aan zijn personage in het rollentopic toevoegen!

    [ bericht aangepast op 26 april 2021 - 11:35 ]

    Ik ben alvast over mijn eerste posts aan het nadenken. c;
    Waar zullen we beginnen? Misschien als ze uit de Hogwarts-Express komen en ze in elk geval alle hoe-was-jouw-vakantie gesprekken met hun besties hebben gehad? Of willen we dat ook uitschrijven?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amira Black
    relationships & ideas







    • Aidan Tomas Fenwick • I only know you from our classes — Amira herkent Aidan natuurlijk van haar lessen, maar heeft verder nooit echt hem leren kennen of een ander gesprek met hem gevoerd.
    • Aiofe Zara O'Conner • tekst —
    • Archer St.James • tekst —
    • Ashley Joseph Jones • Friends with benefits — Sinds het einde van het vijfde jaar zijn Ash en Amira meer dan gewone vrienden. Ze weet dat Ash en haar broer bevriend zijn en houdt dus wijselijk haar mond hierover, wetende dat Cas beschermend is.
    • Aster Muir • We have classes together — Amira herkent Aster van de lessen die ze samen hebben, maar verder heeft ze nooit echt met hem gesproken.
    • Avalon Isolde Fitzgerald • Training and study buddy — Amira en Avalon trainen regelmatig samen en hebben dan onderling ook een friendly competition. Daarnaast studeren de dames ook wel eens samen.
    • Casper Ainsworth • You can't scare me off — Amira probeert weleens om te gaan met Casper en hierbij denkt ze letterlijk: 'you can't scare me off'. Zo nu en dan chillen de twee dus. Ze hebben allebei interesse in oude runen en draken.
    • Castor Aelius Black • My dear brother — De Black tweeling zijn best wel close met elkaar en vullen elkaar op sommige gebieden wel aan. Zo helpt Cas haar om wat meer lol te hebben en Amira helpt hem weer met schoolwerk. Hoewel Cas bekend staat als de beschermende, is er geen twijfel bij Amira mogelijk als het gaat om Castor te beschermen.
    X • Cole Asworthy • You're pretty, but I don't know you — Amira heeft Cole wel gezien bij de lessen en dergelijke, maar nooit echt met hem gepraat. Echter vindt ze hem geen lelijke verschijning.
    • Daphne Saunders • Girl, what is your problem? — Amira weet dat Daphne een hekel heeft aan LGBTQ+ mensen en als biseksuele vrouw blijft ze hierdoor ver uit de buurt van Daphne indien mogelijk. Verder negeert Amira hierdoor het bestaan van de Gryffindor.
    • Dimitri Viktor Volkov • tekst —
    • Eileen Greengrass • tekst —
    • Jemina Gauthier • Friends —
    • Jordyn Mariah Kingsley • tekst —
    • Julian Nolan Lartius • Unlikely friends — Na een overwinning van het Slytherin Quidditch team tegen het Hufflepuff Quidditch is Julian op Amira afgestapt om haar te feliciteren met de overwinning. Zo zijn de twee aan de praat geraakt en is er een vriendschap ontstaan.
    • Lee Williams • Friends — Het feit dat Lee en Amira vrienden zijn zal voor enkele afdelingsgenoten van haar in het verkeerde keelgat kunnen vallen. Echter geeft ze hier niets om en is ze blij dat ze Lee een vriend kan noemen.
    X • Lorraine Venus Malfoy • You're sweet — In de ogen van Amira is Lorraine een vrolijke en lieve meid met wie ze graag een praatje maakt of mee samenwerkt in de lessen.
    • Margaret 'Margo' Graves • You're nice — Amira kent Margo als concurrentie tijdens de Quidditch wedstrijden en het feit dat ze lessen samen hebben. Hoewel ze niet afspreken met elkaar om wat te gaan doen, is er een gelijkzijdig respect tussen de dames en zitten ze wel eens naast elkaar tijdens de lessen.
    X • Mavis Keegan • I recognise you from some classes — Amira herkent Mavis van de lessen die ze samen hebben, maar verder heeft ze nooit echt met hem gesproken.
    • Nomad Morphew • Friends — Amira en Nomad zijn niet de beste vrienden of spenderen veel tijd, maar ze kunnen prima opschieten met elkaar .
    • Novalie Aria Fitzgerald • tekst —
    • Pandora Lovegood • tekst —
    • Ramon Keegan • My Quidditch friend — Amira en Ramon kennen elkaar natuurlijk van Quidditch. Ze zijn beiden ook nog eens fan van hetzelfde team en zijn weleens samen naar een wedstrijd gegaan van dat team.
    • Sasha Diggory • You're kind — Amira en Sasha zijn elkaar in de zomervakantie in London tegengekomen en hebben toen wat boterbiertjes met elkaar gedronken.
    • Zaheer Aceves Selwyn • I should've known you would hurt me — Amira heeft een tijdje een relatie gehad met Zaheer, tot hij haar plots dumpte. Hoewel ze het nooit zou toegeven heeft dit haar toch wel pijn gedaan. Echter behandelt Amira hem nog normaal.
    • Zoya Elaine Crawfort • tekst —


    Alles met een X ervoor is iets wat ik heb opgeschreven na het lezen van de rollen (aka suggesties, kinda ), wat ik nog niet heb ingevuld is nog in overleg (heb gister of eergister vrijwel iedereen een GB gestuurd) en wat wel overlegd is heb ik opgeschreven. Mocht ik iets verkeerd hebben opgeschreven: stuur me een berichtje, dan verander ik het! c:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2021 - 21:34 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    -

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 9:59 ]


    I have seen my own sun darkened

    OH. Ik zoek voor Cas nog iemand op wie hij zijn experimentele baksels kan uitproberen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    OH. Ik zoek voor Cas nog iemand op wie hij zijn experimentele baksels kan uitproberen :Y)


    Jordyn... ZIj is zo'n vreetschuur dat ze alles in haar bakkes stouwt. Gewoon zonder twee keer te kijken XD

    [ bericht aangepast op 26 april 2021 - 13:51 ]


    I have seen my own sun darkened