• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?



    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Archer St.James — Faceclaim — Sisu— 1.2
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♀ Margaret 'Margo' Graves — Maisie Williams— Klaar— 1.2
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Peitho — 1.3
    ♀ Name — Faceclaim— Isolophilia — page
    ♀ Eurybia Clarke— Faceclaim — Nesber — 1.7

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Schumacher —1.7
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Peitho — 1.3

    Ravenclaw
    ♂ Name — Faceclaim — Nesber — page
    ♂ Name — Faceclaim — Helvar — page
    ♀ Lorraine Venus Malfoy — Dove Cameron — DarkOne — 1.1
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Peitho— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Schumacher— 1.4
    ♀ Eileen Greengrass — Faceclaim — Klaar— 1.5


    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Margaret Graves
    • Keeper: Ron Weasley
    • Chaser: Margaret Graves
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker: Harry Potter

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper: unknown
    • Chaser: Lee Williams
    • Chaser: ♂ Name — Faceclaim — Schumacher —page
    • Chaser: unknown
    • Beater: Mavis Keegan
    • Beater: unknown
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Avalon Fitzgerald
    • Keeper: Roman Keegan
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser: unknown
    • Chaser: unknown
    • Beater: unknown
    • Beater: unknown
    • Seeker: unknown

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper: Eileen Greengrass
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser: unknown
    • Beater: Vincent Crabbe
    • Beater: Gregory Goyle
    • Seeker: Draco Malfoy:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Ron Weasley
    Hermione Granger

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Anthony Goldstein
    Avalon Fitzgerald

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn

    Headboy & Headgirl:



    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.



    RELATIONSHIPS

    Relatielijstjes in het praattopic:
    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — 1.7
    ♂ Archer St.James
    ♂ Ashley Joseph Jones — 1.5
    ♂ Castor Aelius Black
    ♀ Margaret 'Margo' Graves
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — 1.5

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick
    ♂ Julian Nolan Lartius
    ♀ Aiofe Zara O'Conner — 1.8
    ♀ Sasha Diggory — 1.7
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — 1.7

    Ravenclaw
    ♀ Lorraine Venus Malfoy
    ♀ Jemina Gauthier
    ♀ Pandora Lovegood — 1.5
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — 1.13

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — 1.8
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn — 1.13
    ♀ Zoya Elaine Crawfort
    ♀ Amira Lucretia Black — 1.9
    ♀ Eileen Greengrass — 1.14



    [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 22:00 ]

    Ik heb zo het gevoel dat er bij Zaheer veel rode vakjes gaan komen.....

    calice schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat er bij Zaheer veel rode vakjes gaan komen.....


    Aster is guilty as charged. (A)


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Er zijn best wat niet-hetero personages, maar wie zijn er openly out? Dan komen die op Daphnes haatlijst. En hetzelfde geldt voor de Muggle-bornes...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga mijn best doen om een soort van relatielijstje te maken, maar ik waarschuw alvast: ik ben er erg slecht in hahah. Mijn GB en PB staan open als iemand iets heeft waarin Amira zou passen of als iemand al wat wil overleggen c: Ik zal vandaag ook nog even wat berichten gaan rond sturen om te kijken van hoe en wat


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    calice schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat er bij Zaheer veel rode vakjes gaan komen.....


    Ik ga nog een personage aanmaken dat bij Ravenclaw is ingedeeld, maar zijn hele familie is Slytherin en hij had ook in Slytherin willen zitten. Daarom gaat ie ook voornamelijk om met Slytherin's. Beetje een bot persoon, wellicht een geschikte vriend voor Zaheer? :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    >> Voor Quidditch, kunnen deze in de beginpost?
    Hufflepuf; Lee als Chaser
    Ravenclaw; Ramon als Keeper.

    Mijn laatste personage staat, dus als jullie nog relatie-ideeën hebben; shoot.
    Ik dacht aan;
    - Een ex
    - Iemand met wie hij 's nachts goeie gesprekken op het dak heeft.
    - Iemand over wie hij heel beschermend is, misschien iemand met een pestverleden waarbij diegene het bijna niet meer zag zitten?
    - Evt. iemand die hij vorig jaar heeft afgewezen maar waar hij nu spijt van heeft?


    Every villain is a hero in his own mind.

    calice schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat er bij Zaheer veel rode vakjes gaan komen.....


    He deserves it a bit 😂😂

    Catan schreef:
    (...)

    Ik ga nog een personage aanmaken dat bij Ravenclaw is ingedeeld, maar zijn hele familie is Slytherin en hij had ook in Slytherin willen zitten. Daarom gaat ie ook voornamelijk om met Slytherin's. Beetje een bot persoon, wellicht een geschikte vriend voor Zaheer? :)


    Dat is zeker een geschikte vriend voor Zaheer ^^, hit me up als je personage klaar is, dan kunnen we hun relatie verder uitdiepen ^^

    Ik zal zo even die spread sheet ook invullen! ((:


    someone out there feels better because you exist

    Oké, ik heb mijn relatielijstje even onder de spoiler gezet (kwestie van geen ellenlang bericht te hebben hier).

    Relationships Aster Muir

    •Jemima Gauthier ♦ Good friends
    Jemima is één van de weinige personen die Aster kan kalmeren wanneer hij een woede aanval heeft. Hij durft dan al eens dingen te zeggen die hij niet meent, maar Jem weet door zijn bullshit heen te kijken en hem op zijn plaats te zetten. Aster waardeert het dan ook dat ze naar al zijn problemen wil luisteren. In ruil daarvoor let hij er wel op dat ze ook voor zichzelf zorgt wanneer ze weer in één of ander project verdiept is, ook al moet hij dat soms met harde hand doen.

    •Margo Graves ♦ Best friends
    Aster en Margo waren geen voorbestemde vrienden. Hij heeft moeite met het autoriteit en laat Margo dat nu net hebben als quidditch captain van het Gryffindor team. Toch moest hij zijn oordeel over haar herzien en ontstond en maakte zijn drang om tegen haar in te gaan plaats voor respect. Ondanks dat hij weet dat ze niet zo goed kan omgaan met zijn woede aanvallen, kan hij het niet altijd tegenhouden in haar buurt. Daar heeft hij dan ook spijt van. Gelukkig kunnen ze er achteraf wel over praten.

    •Jordyn Kingsley ♦ Flirtationship
    Jordyn gedroeg zich altijd al wat flirterig tegenover hem (niet dat Aster daar niet op inging) en na een heftige quidditch training vroig jaar, draaide het in de kleedkamers uit op een make-out sessie tussen de twee. Sindsdien bleef de sfeer tussen de twee flirterig.

    •Illias Eisenberg ♦ Guy best friend
    Ondanks het feit dat hun karakters niet echt overeenkomen, is Aster trots dat Illias zijn mannelijke beste vriend is. Ze delen een eigenschap als het op niet met autoriteit kunnen omgaan aankomt. Je kan deze twee vaak achteraan in het klaslokaal terugvinden waar ze commentaar geven wanneer een professor zich té autoritair gedraagt. Of ze binnenkort Snape's leslokaal nog binnen mogen is nog maar de vraag.

    •Dmitri Volkov ♦ Quidditch buddies
    Aster deelt zijn passie voor quidditch met de jongen van Slytherin. Je zal hen dan ook regelmatig samen rondjes zien lopen of ze hangen wat rond (letterlijk) op hun bezems. Het boeit Aster weinig dat Dmitri een Slytherin is.

    •Sasha Diggory ♦ Trying to avoid
    Niet dat Aster iets tegen Sasha heeft, maar hij weet wat er met haar broer, Cedric, gebeurd is. Hij heeft schrik dat wanneer hij contact met haar zou zoeken, de pijn van zijn vermiste vader naar boven zou komen. Daarom probeert hij haar zoveel mogelijk te vermijden.

    •Novalie Fitzgerald ♦ Went too far
    Deze twee zijn allebei nogal regelmatig te vinden in de kassen. Op zich doen ze ieder hun eigen ding daar. Aster had echter een dag waarop alles fout liep voor hem en hij dus erg prikkelbaar was. Novalie kreeg die dag een verbale, kwade Aster over zich heen. De uitbarsting ging waarschijnlijk over iets belachelijks, maar Aster voelde zich achteraf schuldig en schaamde zich ook wel. Dat is waarom hij tot op de dag van vandaag nog altijd geen sorry heeft durven zeggen. Wanneer hij nu in Novalies buurt komt, durft ze hem niet eens aan te kijken.

    •Zoya Crawfort ♦ Hell no
    Aster moet niets van deze dame weten en zal dat ook openlijk laten blijken wanneer dat nodig is.

    •Ashley Jones ♦ Quidditch Strategies Masterminds
    Deze twee jongens zal je 's avonds vaak in de Gryffindor common room terugvinden, maar niet om huiswerk te maken. Ze spenderen hun tijd liever aan het uitvinden van de perfecte (onmogelijke) quidditch strategie voor hun volgende wedstrijd. De rest van het team mag dan wel onmogelijk beweren, maar voor deze twee is niets onmogelijk, tot grote ergernis van captain Margo.

    •Zaheer Selwyn ♦ Enemies
    Aster moet helemaal niks van Zaheer weten. Al helemaal niet wegens de banden die zijn familie heeft met Voldemort. Hij zal het ook nooit onder stoelen of banken steken dat hij de jongen niet moet hebben.

    •Avalon Fitzgerald ♦ Hurt her sister
    Op zich heeft Aster niets met Avalon, maar er is natuurlijk de situatie met haar tweelingzus, Novalie. Hierdoor vindt Avalon hem natuurlijk ook niet zo aardig en dat begrijpt hij. Hij zal dus eerder uit haar buurt blijven.

    •Aiofe O'Conner ♦ Crush
    Aster kan niet ontkennen dat hij een crush op Aiofe heeft. Hij wil dan ook niet dat ze de woede aanval kant van hem kent en weigert dan ook haar hulp te aanvaarden. Hij probeert echter om zijn crush zoveel mogelijk te onderdrukken omdat hij niet tussen haar en Castor wil komen. Beter twee vrienden dan er één verliezen.

    •Pandora Lovegood ♦ Just a girl in some of his classes
    Aster kent Pandora eigenlijk niet zo goed, buiten dat hij sommige lessen met haar heeft. Hij weet wel dat ze nogal moeite heeft met haar schoolwerk en goede punten halen.

    •Castor Black ♦ Beater Bro's
    Goede vriend Castor is ook gelijk Aster zijn mede beater in het Gryffindor quidditch team. Ze deinzen er niet voor terug om tijdens wedstrijden een weddenschap op te stellen en hebben daar ook hun geheel eigen puntensysteem voor ontwikkeld.

    •Archer St. James ♦ Frenemies
    Aster en Archie waren vroeger best goede vrienden, maar dat is over de jaren heen een beetje verwaterd. Aster verdenkt hem ervan met opzet puntenverlies te hebben genomen voor een Slytherin, Zoya. Sindsdien zijn Aster en Archer eerder frenemies. Ze zitten veel op elkaars kap, maar de situatie loopt nooit uit de hand waardoor ze ook gewoon in elkaar gezelschap kunnen zijn. Wanneer iemand anders één van de twee durf te irriteren zal de andere het wel nog steeds voor hem opnemen.

    •Amira Black ♦ Just a girl in some of his classes

    Deze twee gaan niet echt met elkaar om, maar herkennen elkaar wel van de lessen die ze samen hebben.


    Mochten er dingen niet kloppen of nog andere mensen voorstellen hebben, dan hoor ik het wel. (:

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 22:11 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Jongens, ik wordt goedsgloeiend overweldigd.... Eh.... Ik heb die spreadsheet geopend, maar ik kan er niet wijs uit worden. Ook gezien de hoeveelheid personages, ben ik het op dit moment niet allemaal bij. Ik maak eerst de relatielijstjes af met de voorstellen die ik al had, voordat ik tijd vrij kan maken om de nieuwe personages erin te verwerken....
    Daarbij vind ik het jammer dat orignele personages ondergesneeuwd raken aan de nieuwe die bijkomen en eenzelfde verhaal hebben. Maar dat moet ik voor lief nemen. In ieder geval ga ik later vanavond nog een poging wagen, maar ben ik bang de spreadsheet aan me voorbij te laten gaan. Daar ben ik toch echt niet geschikt voor XD


    I have seen my own sun darkened

    Ik sluit me aan bij Peitho, ik Ben ook vrij overwhelmed aan de plots 'Boom'. Don't get me wrong ik vind het geweldig dat iedereen zo enthusiasts is! Maar ik geraak er ook geen wijs meer uit met de haast +\- 30 rollen hier.

    Hierdoor ga ik ook de relaties afwerken met de mensen die mij voorstellen Hadden gestuurd en ga ik daarna kijken Wie er nog in Gryffendor zit, gezien dit het huis is waar mijn personage waarschijnlijk de meeste mensen zal kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jullie hebben in elk geval het voordeel dat jullie de helft van de personages al kennen, voor mij zijn ze allemaal nieuw. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hee girls, ik begrijp dat het even heftig is ineens! Het zijn ook heel veel personages. Ik had eigenlijk die 2 personages pp weggehaald, om men niet te verplichten om een tweede personage aan te maken als je maar één hebt. Maar het is een beetje de andere kant op geschoten hahaha.

    Vier belangrijke dingen:
    - jouw char hoeft geen relatie te hebben met alle chars. Kijk gewoon welke chars jij bij jouw char vindt passen en probeer niet met iedereen iets af te spreken, dit is denk ik niet mogelijk. Bovendien heb je er niet zo veel aan, de kans dat je bij het schrijven überhaupt toekomt aan ieder character is denk ik 0.
    - vanzelfsprekend is er nu een stop op personages.
    - als je wilt kun je in het praattopic je relatielijstje plaatsen, maar plaats deze ook bij je char in het rollentopic! Denk dat we onszelf hier later dankbaar voor zijn
    - bij vragen of opmerkingen kun je mij altijd een PB sturen :)

    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 17:35 ]

    Croweater schreef:
    (...)

    Lee wil sowieso mee ronddwalen over het terrein :Y) Maar gezien ze in dezelfde afdeling zitten doen ze dat misschien al veel langer? Ze kunnen sowieso wel vrienden zijn en ik kan me voorstellen dat Lee weleens wilde kijken of er meer in zat, dus eventueel ook meteen zijn first male kiss? Hij is wel het type dat gewoon een move maakt ;')


    Jaa dat klinkt goed! Ik stuur je even een berichtje!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    begin van Novalie

    Relationships & Ideas Novalie





    Aidanbest friend ❀ Het was deze jongeman die Novalie bijstond vanaf het eerste moment dat ze aan de Huffelpuff plaatsnam. Letterlijk. In haar onheidig en nervositeit had ze haar elleboog in een bord met soep geplant die zowel over Aidan als haarzelf werd gelanceerd. Hij schoot haar meteen te hulp in een vruchteloze poging alles droog te deppen waarna deze twee in een hechte vriendschap verwikkeld raakte. Kort gezegd is Aidan de steun en toeverlaat van Novalie.
    Aiofetext ❀ ext
    Amira??? ❀ ???
    Archerherbology-student ❀ Gezien de armzalige staat van Archie zijn cijfers omtrent Herbology heeft hij Novalie om hulp gevraagt om hem hierin bijles te geven. Beide tovenaars hadden voorheen al een geschiedenis met elkaar die erin resuleerde dat Novalie hem altijd van haar nieuwe theecreaties voorzag om te vragen naar zijn feedback.
    Ashleytroublemaker ❀ Hoewel Novalie het niet altijd eens is met de pranks van Ashley en Jordyn weet hun delivery haar wel vakaer aan het lachen te maken dan haar lief is. Ze doet haar best nog enig respect af te dwingen vanuit haar rol en gelukkig blijken beide leerlingen naar haar te luisteren. Verder dan dat gaat hun connectie niet.
    Asterscared ❀ Vanaf het moment dat Aster flink tegen Novalie uitgevallen was terwijl ze onschuldig tuinierde, bleef Novalie ver uit zijn beurt uit angst dat hij nogmaals zijn agressieve kant naar boven laat komen.
    Avalontwinsister ❀ Waar de zusjes Fitzgerald in uiterlijk op elkaar lijken, kon het innerlijk niet verschillender zijn. Hoewel ze heel hun leven continu in elkaars afwezigheid verkeerde, werden ze uit elkaar gehaald tijdens de Sorting Ceremony. Ava bewandelde een pad in het zonlicht en Novalie trok zich terug de duisternis in. Toch weten ze elkaar altijd terug te vinden op hun zwaarste momenten en kunnen ze beamen dat tweelingentelepathie echt is.
    Caspernothing going on ❀ Casper en Novalie spreken elkaar nauwelijks buiten lessen om en hebben geen verdere relatie.
    Castor??? ❀ ???
    Cole??? ❀ ???
    Daphne??? ❀ ???
    Dmitrinot much going on ❀ Novalie en Dmitri hebben weinig met elkaar gemeen en zullen elkaar nauwelijks buiten lessen om aanspreken.
    Eileen??? ❀ ???
    Jemima??? ❀ ??
    Jordyntroublemaker ❀ Novalie heeft Jordyn meerdere malen betrapt tijdens het opzetten van een grap of een nachtelijke wandeling door de gang. Met de nodige punten aftrek heeft Novalie haarzelf niet geliefd gemaakt bij Jordyn. Vriendinnen zullen het niet worden, maar ze begroeten elkaar wel op de gangen. Zei het met overdreven beleefdheid van Jordyn haar kant.
    Juliangood friend ❀ In een van de eerste avonden waarin Novalie last had van heimwee, was Julian degene die haar opgevangen had, waarna een aantal dagen later Novalie op haar beurt zijn leven redde van een grote spin die als grap in zijn tas was gezet door een paar vervelende Slytherins. Echter werd al snel duidelijk dat Julian een betere band kreeg met Avalon waardoor Novalie afstand nam om Ava niet het gevoel te geven dat ze haar vriendschappen in de weg stond. Toch blijken deze twee veel van zulke 'lifesaving'-momenten samen te delen.
    Leebeing okay ❀ Deze tovenaarsleerlingen bevinden zich in dezelfde afdeling. Ze kunnen prima met elkaar opschieten, maar daar blijft het bij.
    Lorrainestudy-buddies ❀ Novalie is bekend met Lorraine via haar tweelingzus Avalon. Beide dames bleken het goed te kunnen vinden met elkaar en Novalie haar concentratie verbetert met enorme sprongen in de buurt van Lorraine. Daarbij werkt haar uitleg velen malen beter dan die van de desbetreffende leraar.
    Madisonchallenge accepted ❀ Ondanks dat beide dames in dezelfde afdeling zien, hebben ze weinig gemeen met elkaar. Wel zal zal Novalie in een verzorgende rol schieten zodra ze merkt dat bij Madison haar angst omhoog komt.
    Margaret?? ❀ ???
    Noahcaring for ❀ Zodra Novalie merkt dat Noah gepest word, kom haar beschermende kan naar boven. Hoewel ze nog altijd conflictvermijdend reageert, zal ze zeker altijd na de lessen langs zijn gekomen om te vragen of het goed met hem gaat.
    Pandorachildhood-friends ❀ Beide dames vonden in elkaar eenzelfde soort persoonlijkheid: dromerig en met een voorliefde voor de natuur. Hoewel ze elkaar van jongs af aan al kennen (families kwamen geregeld bij elkaar over de vloer), zijn ze over de schooljaren heen iets meer uit elkaar gegroeid. Pandora zal wel altijd een sterke vertrouwelinge blijven van Novalie.
    Ramon??? ❀ ???
    Sashaone-sided friend ❀ Beide dames hadden al een vriendschappelijke relaie, maar de bond tussen deze twee kende een verdieping na de dood van Sasha haar broer. Novalie heef een verzorgende rol aangenomen en Sasha zo goed ondersteund waar ze maar kon. Echter zorgde dit er wel voor dat Novalie niet meer over haar eigen gevoelens kon praten zonder zelf een schuldgevoel te krijgen aangezien ze vond dat de zwaarte van haar problemen in het niet vielen bij het verliezen van een broer.
    Zaheer(fake)-boyfriend ❀ Aan het begin van dit schooljaar kwam deze jongeman zonder pardon haar coupé binnen. Compleet overdonderd onderging Novalie zijn complimentjes en lieve woorden waarna ze zich onbewust steeds meer aangetrokken voelde tot zijn charisma. Inmiddels hebben deze twee al een paar afspraakjes gehad en merkt Novalie dat Zaheer haar echt gelukkig kan maken, ondanks de twijfels die ze eerst over hem had.
    Zoyatext ❀ text


    [ bericht aangepast op 24 april 2021 - 13:58 ]


    I have seen my own sun darkened

    ︽ ︾ SASHA DIGGORY ︾ ︽




    𝓡ELATIEVOORSTELLEN
    Short summary: na het overlijden van haar broer heeft Sasha veel vrienden verloren. Eerlijk gezegd maakte het haar niet veel uit. Dit jaar wil ze vooral weer plezier maken. Iemand die hier goed bij helpt is Avalon en ook haar vriendschap met Aiofe hoopt ze dit jaar weer te laten bloeien.

    ︽ Zaheer Selwyn — how is he my first kiss?
    Het leek een top idee in haar 2e jaar om met de knappe Selwyn te zoenen. Zoenen kon hij wel, maar daar hield het ook op. Inmiddels snapt Sasha niet zo goed wat ze ooit in die jongen heeft gezien.
    ︽ Aiofe O'Conner — best friends
    Aiofe haar broer was beste vrienden met Cedric, toen Aiofe en Sasha op Hogwarts kwamen ontstond er ook tussen hen meteen een vriendschap.
    ︽ Avalon Fitzgerald — the perfect girl-friend
    De vriendschap met Avalon is nieuw, en hier is geen ruimte voor drama of verdriet. Sasha vindt het heel fijn dat ze Avalon pas leerde kennen nadat Cedric overleden was. Wanneer ze omgaat met Avalon voelt het alsof er een nieuw hoofdstuk is aangebroken in haar leven; een hoofdstuk waarin ze weer plezier kan maken. Deze twee hebben een typische vriendschap: ze gaan samen uit, houden sleepovers, praten over make up en natuurlijk ook over jongens.
    ︽ Margeret Graves — lost friend
    Margo was een goede vriendin van Sasha, maar ze heeft deze dame volledig buiten gesloten. Nu ziet Sasha wel in dat dit waarschijnlijk heel vervelend moest zijn geweest voor Margo. Ze ontwijkt deze Gryffindor nog steeds, omdat ze zich schuldig voelt over hoe hun vriendschap is geëindigd.
    ︽ Aster Muir — avoiding you
    Aster zijn vader is vermist, dat weet Sasha maar al te goed. Ze ontwijkt deze jongen, omdat ze niet wil praten over hun grote gemeenschappelijkheid; allebei zijn ze familie verloren door Hij Die Niet Genoemd Mag Worden.
    ︽ Lee Williams— lost friend
    Lee is een van de vrienden ie Sasha is verloren nadat haar broer is overleden. Ze sloot zich volledig af en liet het contact doodbloeden.
    ︽ Jordyn Kingsley — we kissed, that's it, I guess/still crushin'
    Jordyn en Sasha hebben gezoend, daar is het ook bij gebleven en Sasha is daar een tijd teleurgesteld in geweest. Nog steeds heeft ze wel een kleine crush op deze Chaser, maar ze weet niet of ze zich over haar trots heen kan zetten om ook daadwerkelijk weer actie te ondernemen.
    ︽ Novalie Fitzgerald— depended friend
    Sasha heeft veel aan Novalie gehad sinds de dood van haar broer. Ze weet dat hun vriendschap op dit moment vooral veel voor Sasha betekent, ze hoopt dit jaar Novalie ook beter te kunnen steunen.
    ︽ Jemina Gauthier — good friends
    Toen Sasha niet sprak kwam Jem vaak naast haar zitten, zonder iets van haar te verwachten, althans zo ervaarde Sasha dat altijd. In stilte is er een fijne vriendschap ontstaan. Sasha geniet van de aanwezigheid van Jem.

    ︽ Castor Black — you're okay
    ︽ Archer St. James — you're okay
    ︽ Zoya Crawfort — don't talk to me
    ︽ Amira Black— you're okay
    ︽ Julian Lartius — you seem fun
    ︽ Aidan Fenwick — you're okay
    ︽ Cole Asworthy— you're okay
    ︽ Casper Ainsworth — you're okay
    ︽ Daphne Saunders — don't like you
    ︽ Eileen Greengrass — you're okay
    ︽ Ashley Jones — you're a lot
    ︽ Pandora Lovegood — you're okay
    ︽ Dmitri Volkov — you're okay



    [ bericht aangepast op 23 april 2021 - 21:03 ]