• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Engelenpakket
    — Engelenleer • Jacob
    Martell, Dinah, Salhi, Luca, Elias, Jonah, Florence, Kali, Zuzana, Elijah, Lara, Ruhn, Alyssa, Laslo, Jeriah, Isara, Amarina
    — Sociologie
    Nesrin, Dinah, Salhi, Luca, Florence, Elijah, Zuzana, Lara, Ruhn, Alyssa, Laslo, Jeriah, Isara, Amarina
    — Informatica over de zeven Deugden
    Martell, Dinah, Salhi, Luca, Jonah, Kali, Zuzana, Lara, Ruhn, Alyssa, Jeriah, Isara, Amarina
    — Biologie (Planten, mensen en/of dieren)
    Martell, Luca, Elias, Zuzana, Lara, Alyssa, Jeriah, Isara, Amarina
    — Natuurkunde
    Martell, Salhi, Florence, Kali, Lara, Laslo, Isara
    — Kunst (Beeldende vorming, muziek, dans en drama)
    Muziek • Darion / Kyle: Martell, Kali, Elijah, Charlize, Amarina
    Beeldende vorming • Darion: Dinah, Salhi, Jonah, Elijah, Lara, Ruhn, Florence, Amarina, Jeriah
    Dans • Kyle: Dinah, Kali, Alyssa, Darrian, Jeriah, Florence, Amarina
    Drama: Charlize,

    — Taken van de Aartsengel • Evicka
    Martell, Dinah, Luca, Jonah, Zuzana, Alyssa, Isara
    — Taken van de Doodsengel
    Dinah, Luca, Elias, Lara, Amarina
    — Taken van de Beschermengel
    Salhi, Jonah, Zuzana, Elijah, Ruhn, Alyssa, Jeriah, Isara, Amarina


    Clubs
    — The Newspaper Club • Voorzitter: Charlize
    Charlize,
    — The Partyplanners Club
    Dinah, Evelynn, Devrim, Florence
    — The Art Club
    Jonah, Lara, Ruhn, Elijah
    — The Music, Drama & Dance Club
    Isara
    — The Book Club
    Martell, Kali, Alyssa, Amarina

    Demonenpakket
    — Demonenleer
    Nesrin, Dinah, Ramsey, Ascian, Donovan, Elias, Florence, Kali, Elijah, Evelynn, Charlize, Devrim, Ruhn, Laslo, Darrian, Amarina
    — Scheikunde (vooral gefocust op gifstoffen)
    Ramsey, Ascian, Dinah, Donovan, Evelynn, Charlize, Devrim, Laslo
    — Informatica over de zeven Zonden
    Nesrin, Dinah, Ramsey, Ascian, Jonah, Florence, Kali, Zuzana, Evelynn, Charlize, Devrim, Ruhn, Laslo, Darrian,Amarina
    — Wiskunde (beginner, normaal of gevorderd)
    Beginner: Dinah, Devrim
    Normaal: Nesrin, Ramsey, Charlize
    Gevorderd: Ascian, Donovan, Evelynn, Laslo, Darrian

    — Techniek
    Salhi, Ramsey, Elijah,
    — Taken van een Adviseur • Lysias
    Nesrin, Dinah, Ramsey, Ascian, Donovan, Florence, Kali, Evelynn, Laslo, Darrian
    — Taken van een Helbewaker
    Nesrin, Ramsey, Donovan, Elias, Evelynn, Charlize, Ruhn, Darrian, Amarina
    — Taken van een Shaduw
    Ascian, Florence, Kali, Elijah, Charlize, Devrim,

    Sporten // Vrijetijdsbesteding
    — Boogschieten • Belial
    Ramsey, Ascian, Donovan, Elias, Evelynn,
    — Schermen • Evicka
    Martell, Nesrin, Elijah, Laslo, Darrian, Jeriah, Jonah
    — Zelfverdediging • Belial
    Nesrin, Ramsey, Ascian, Donovan, Luca, Elias, Kali, Evelynn, Charlize, Laslo, Darrian
    — Lacrosse
    Dinah, Luca, Lara, Isara
    — Schaken • Ziam
    Salhi, Lara, Amarina
    — Koken
    Martell, Dinah, Jeriah, Isara
    — Yoga
    Charlize, Alyssa
    — EHBO
    Salhi, Zuzana


    I have seen my own sun darkened

    INDELING


    Room 1 : Ruhn, Alyssa, Jonah, Ramsey

    Room 2 : Charlize, Zuzana, Evelynn, Darrian, Lara

    Room 3 : Nesrin, Jeriah, Donovan, Kali

    Room 4: Salhi, Florence, Devrim, Elijah

    Room 5 : Dinah, Laslo, Ascian, Elias

    Room 6 : Martell, Luca, Amarina, Isara


    I have seen my own sun darkened

    MT

    [ bericht aangepast op 21 mei 2021 - 17:04 ]


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    MT!

    MT

    Mttt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Concrete plan van aanpak:

    1. Ascian, Jeriah, Darrian, Amarina, Kyle, Lysias, Darian/Ziam, Charlize, Martell (vervangen door Elijah), Nesrin (vervangen door Dinah) gaan eruit.
    2. Asteria wordt in plaats van een uit de gratie gevallen Beschermengel, een uit de gratie gevallen Adviseur, haar vak blijft hetzelfde
    3. Cyrus wordt de nieuwe docent Taken van een Adviseur.
    4. Elijah & Dinah worden dus een tweeling, deze hebben een oudere broer die al naar de Hel is, maar wel de vleugel van Jonah heeft afgescheurd (idee van Romana, so thank you!)

    5. Zijn er mensen die nog een extra rol op zich willen nemen voor een docent, eventueel? Zouden jullie anders nogmaals de keuze door willen geven voor mentoren? Dan kan ik daar nog even mee puzzelen. ^^
          De docenten waar nu uit gekozen kan worden, zijn: Asteria, Evicka, Cyrus, Nikolas, Jacob en Yuliya
    6. Vervolgens heeft Sara een prachtige story gemaakt waarin ze allemaal NPC's voor docenten heeft neergeplant. Deze zal ik straks ook invoegen in ons topic. Ik ben haar hier enorm dankbaar voor.

    En ook voor jullie allemaal! Van vrijwel alle kanten kreeg ik hulp aangeboden en daar ben ik jullie ontzettend dankbaar voor! Ik moet even motivatie hervinden, maar ik geloof dat dit met deze club mensen vast en zeker goed komt! Excuses voor de manier waarop dit gegaan is! <3


    I have seen my own sun darkened

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Aw! Een kleine tegenvaller maar vindt het wel echt knap hoe het zo goed opgepakt wordt! (: Ik ben iig nog steeds van de partij!

    Wel even een klein vraagje: er staat dat Martell dus vervangen wordt door Elijah. Houdt dit in dat Elijah de status white king overneemt of blijft Elijah gewoon helemaal zoals die nu is?

    Enjoy_20 schreef:
    Aw! Een kleine tegenvaller maar vindt het wel echt knap hoe het zo goed opgepakt wordt! (: Ik ben iig nog steeds van de partij!

    Wel even een klein vraagje: er staat dat Martell dus vervangen wordt door Elijah. Houdt dit in dat Elijah de status white king overneemt of blijft Elijah gewoon helemaal zoals die nu is?


    Dat moeten we nog wat bespreken c; Maar we houden je op de hoogte!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sisu schreef:
    (...)

    Dat moeten we nog wat bespreken c; Maar we houden je op de hoogte!


    Yess helemaal goed!! En ook van mijn kant als er ergens hulp bij nodig is let me know!!

    Hallo lieve mensen,
    Vanwege de wijzigingen van vandaag heb ik zojuist één van m'n nieuwe rollen online geplaatst: Aiden, rock&roll angel extraordinair.
    Ik zoek nog allerlei relaties voor hem, maar aangezien ik momenteel zuster moet spelen voor m'n babysitpuppy, plaats ik hier een lijstje met wat ik allemaal zoek en hoop daarbij op reacties van jullie.

    MIJN DANK IS HEEL GROOT.

    Relatielijstje | Aiden

    • BFF (mannelijk / vrouwelijk)
    • Bijles | Gever (voornamelijk voor geschiedkunde > jaartallen)
    • Bijles | Ontvanger
    • Crush
    • Ex (een / twee)
    • Lacrossebuddies
    • Mentor
    • Muziekbuddies
    • Persoon met wie hij naar de demonenrealm gaat voor muziekoptredens
    • Vrienden
    • Workoutbuddies
    • . . .


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Paracosmal schreef:
    Hallo lieve mensen,
    Vanwege de wijzigingen van vandaag heb ik zojuist één van m'n nieuwe rollen online geplaatst: Aiden, rock&roll angel extraordinair.
    Ik zoek nog allerlei relaties voor hem, maar aangezien ik momenteel zuster moet spelen voor m'n babysitpuppy, plaats ik hier een lijstje met wat ik allemaal zoek en hoop daarbij op reacties van jullie.

    MIJN DANK IS HEEL GROOT.

    Relatielijstje | Aiden

    • BFF (mannelijk / vrouwelijk)
    • Bijles | Gever (voornamelijk voor geschiedkunde > jaartallen)
    • Bijles | Ontvanger
    • Crush
    • Ex (een / twee)
    • Lacrossebuddies
    • Mentor Jacob?
    • Muziekbuddies
    • Persoon met wie hij naar de demonenrealm gaat voor muziekoptredens Lara?
    • Vrienden
    • Workoutbuddies
    • . . .