• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Morrigann schreef:
    Ik ben bezig met Zuzana's relatielijstje, en ik moet even zeggen dat ik er zeer goed ga op dat over het algemeen de 'goed afgelopen' koppeltjes matchen zodiac wise, en degene die niet goed zijn afgelopen, niet matchen zodiac wise :'D


    Oehh dat is wel echt satisfying dan haha


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    ZUZANA


    Aiden • ex/friends/tutor
    Devrim • neutral
    Donovan • friends
    Elias • former friends
    Elijah • taking care of each other
    Gabrièl • coming
    Jonah • friends
    Laslo • close friends
    Luca • lil' crush
    Ramsey • friends
    Ruhn • good friends

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Alyssa • best friends
    Dinah • good friends
    Evelynn • former friends
    Florence • asking for advice
    Isara • best friends
    Kali • neutral
    Lara • friends/former crush
    Leya • neutral
    Salhi • childhood friends

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Teachers
    Asteria • neutral
    Belial • intimidated by
    Cyrus • intimidated by
    Evicka • a lot of respect for
    Jacob • favourite teacher
    Jaromir • intimidated by
    Nikolas • neutral
    Yuliya • intimidated by

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    CHICAS
    Alyssa
    best friends samen met Isara, details will follow
    Dinah
    Dinah is een goede vriendin van Zuze, die haar wat meer meetrekt naar feestjes. Zuze is haar hier heel dankbaar voor, want ze alleen zou ze dat niet goed aandurven. Daarnaast heeft Zuze het idee bedacht om Dinah te (sterrenbeeld)koppelen, maar ze weet nog niet goed met wie.
    Evelynn
    Eve en Zuze waren goede vriendinnen totdat de roodharige dame overging naar de demonenkant. Zuzana zelf had hier geen problemen mee, maar Eve bleef het contact verbreken. Enkele maanden geleden heeft Eve weer toenadering tot Zuze gezocht, om weer vrienden te worden. Zuze zelf is hier heel blij mee, maar ze weet niet dat Eve andere plannen heeft.
    Florence
    Zuze’s broer Mik heeft een tijdje gedatet met Flo, waardoor Flo en Zuze vrienden zijn geworden. Zuze heeft niet helemaal door hoe Flo met jongens omgaat en vraagt haar vaak om advies.
    Lara
    Zuzana en Lara hebben een korte fling gehad waarbij ook wat zoenen zijn uitgewisseld. Het is ondere andere nooit iets geworden door het leeftijdsverschil en dat Zuze nog vrij jong was. Niet lang hierna kreeg Lara een relatie met Donovan. Zuze voelde zich hier meer gekwetst door dan ze zou willen toegeven.
    Salhi
    Salhi en Zuze behoorden tot hetzelfde vriendinnen groepje toen ze jonger waren. Na enkele jaren van vriendschap begon dit contact te verwateren, waar Zuze nog steeds niet goed van weet waardoor dit gekomen is. Sinds kort lijkt er wat meer contact te komen, wat Zuze met open armen aanneemt
    .

    CHICOS
    Aidan
    Aidan geeft Zuze al een erg lange tijd bijles, wat ook de voornaamste manier dat ze elkaar beter hebben leren kennen. Zuze had veel moeite om op te letten tijdens de bijlessen, wat dit keer niet enkel kwam door haar snel afgeleide hoofd. Toen hij haar mee vroeg op een date, was ze dan ook dolblij (yes this was also a good zodiac match). De twee hebben zo’n anderhalfjaar gedate, tot zo’n drie maanden geleden. Zuze zat erg in haar maag met haar broer en ze maakte het uit voor ze er goed over na had gedacht. De laatste weken lijkt hij haar veel te ontwijken, wat haar niet echt lekker zit en ze gaat hier zeker nog naar vragen (looking at you Ramsey and Don).
    Elias
    Tot enkele maanden geleden waren Zuze en Elias goede vrienden. Zo tegen het eind van het schooljaar aan begon Elias zich afstandelijker te gedragen tegenover haar en probeerde hij haar weg te duwen, wat Zuze niet zo makkelijk niet gebeuren. De bom barstte toen Elias een opmerking maakte over Laslo. Dit viel compleet verkeerd bij haar en gecombineerd met Zuze’s stress over haar broer die weg zou gaan, zorgde dit ervoor dat Zuze de enigste klap uitdeelde die ze ooit heeft verkocht. Zuze is er nog steeds wat overstuur over en ontwijkt Elias het liefst.
    Elijah
    Eli en Zuze hebben een vriendschap die vooral bestaat uit een soort ‘mutually taking care of each other’. Zuze legt al jaren een deken over Eli heen wanneer hij weer eens ergens in slaap is gevallen. Soms wil ze ook wel eens bij hem blijven zitten totdat hij wakker wordt. Zuze helpt Eli daarnaast regelmatig met zijn paniekaanvallen, en hij is op zijn beurt ook gaan aanvoelen wanneer zij zich niet goed voelt. Onlangs heeft Zuze aan Elijah gevraagd om een tattoo voor haar te ontwerpen
    Gabriel
    coming
    Jonah
    In de tijd dat Jonah in de ziekenzaal lag, heeft Zuze vele opbeurende briefjes bij hem achtergelaten. Waar dit vanwege het leeftijdsverschil eerst uitmondde in een meer beschermende relatie, is dit uitgegroeid tot een vriendschap naarmate ze ouder werden. Onbewust wilt ze hem nog wel wat de engelenkant optrekken. Hoewel ze het niet snel zal toegeven, is ze ergens bang dat ze hem aan de demonenkant gaat kwijt raken.
    Laslo
    Zuze kende Laslo voornamelijk via haar broer, en leerde hem pas beter persoonlijk kennen toen de jongen haar uit de brand hielp met een oudere demon. Ondanks dat ze complete tegenpolen zijn, klikken de twee enorm goed. Hij is de jongen die ze het meest vertrouwt en bij wie ze het meest comfortabel is.
    Luca
    Enkele jaren geleden vroeg Luca Zuze mee uit op date. Na dat ze haar almighty astrology overzicht had geraadpleegd, kwam ze tot de conclusie dat Luca en Saggitarius was, de slechtste match voor haar eigen sterrenbeeld. Zuze wees de arme jongen met moeite af, want ze vond hem wel schattig. Toen ze hem later op zijn ‘verjaardag’ een cadeau wilde geven, kwam ze er achter dat hij eigenlijk een heel ander sterrenbeeld had. Je raadt het al: eentje die wel met de hare matched. Ondertussen heeft Zuze hier behoorlijk wat spijt van, stiekem vindt ze hem eigenlijk wel leuk. Ze heeft hier nog niet voor uit durven komen, en ook niet voor de fout die ze gemaakt heeft. Er is wel een hechte vriendschap uit voort gekomen. Wanneer Luca weer eens een blauwtje heeft gelopen, staat ze steevast voor zijn deur met een grote bak chocolade-ijs en andere dingen om hem op te vrolijken.
    Ramsey/Donovan
    Zuze kent de twee beste vrienden via haar broer en ze beschouwt ze stiekem ook wel een beetje als haar eigen vrienden. Wat ze niet is dat haar broer aan beide jongens heeft gevraagd om een oogje op haar te houden. Don geeft haar hiernaast bijles.
    Ruhn
    Zuze en Ruhn zijn al goede vrienden sinds ze klein zijn. Toen ze er achterkwam dat hij een crush had op Isara, en Isara op hem, kwam ze – na wat astrologisch speurwerk – in actie om de twee samen op een date blind date te zetten. Ondanks dat Ruhn en Isara nog maar kort daten, vindt Zuze het helemaal geweldig en wordt ze blij wanneer ze die twee samen ziet.

    TEACHERS
    Cyrus
    Intimidated by, but she'll love to hear his pirate stories
    Jacob
    Fave teacher by far.
    Jaromir
    Intimidated by. Hij kiest haar vaak uit als slachtoffer voor zijn toneelstukjes omdat ze vaak afgeleid raakt tijdens zijn les. Zuze is hier verre van blij mee en kijkt enorm op tegen zijn lessen.

    credits to Nik (Peitho) & Mirt (Paracosmal) for layout inspiration


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hallo daar, Gabrièl is nu ook eindelijk zo goed als af! Ik ben alleen nog even zijn persoonlijkheid aan het tweaken en dat een kleine uitleg aan het geven, maar dat zal nauwelijks veranderingen moeten opleveren voor zijn relaties. Ik ga de jongen waarschijnlijk een crush geven (of een vriendin), maar daar ga ik die persoon dan zelf even over berichten, omdat ik wil kijken wie het beste bij de jongen past.

    Wat ik zoek voor hem is:
    > beste vriend / partner in crime / rechterhand
    > een clubje vaste goede vrienden (zijn 'adviseurs' if you will)
    > een soft spot / protective over (mag een engel zijn als we hier iets goeds voor kunnen vinden, maar twijfelaars/demonen zijn voor de hand liggender)
    > verloren vrienden (engelen?)
    > eerste kus
    > eerste keer seks
    > FWB
    > ex
    > iemand met wie hij een lange en slechte geschiedenis heeft
    > overige vijanden
    > leraar die hem in de gaten houdt en niet vertrouwt
    > een favoriete leraar
    > volitaires waar hij het op gemunt heeft (aka pesten)
    > optioneel: vaste mensen met wie hij feest
    > optioneel: mensen die een crush op hem hebben
    > optioneel: iemand om een bandje mee te vormen misschien? (Gabrièl kan keyboard en drums spelen)

    Als je iets hebt wat hier niet tussen staat, mijn GB staat altijd open! Hoewel dit een hele waslijst is geworden, dus ik denk dat iedereen wel wat kan vinden, hopelijk haha.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2021 - 23:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Wat ik zoek voor hem is:
    > beste vriend / partner in crime / rechterhand
    > een clubje vaste goede vrienden (zijn 'adviseurs' if you will)
    > een soft spot / protective over (mag een engel zijn als we hier iets goeds voor kunnen vinden, maar twijfelaars/demonen zijn voor de hand liggender)
    > verloren vrienden (engelen?) > Aiden?
    > eerste kus
    > eerste keer seks
    > FWB
    > ex
    > iemand waar hij een lange en slechte geschiedenis heeft Aiden / Ruhn?
    > overige vijanden Aiden / Ruhn?
    > leraar die hem in de gaten houdt en niet vertrouwt
    > een favoriete leraar > Jaromir?
    > volitaires waar hij het op gemunt heeft (aka pesten)
    > optioneel: vaste mensen met wie hij feest > Devrim?
    > optioneel: mensen die een crush op hem hebben
    > optioneel: iemand om een bandje mee te vormen misschien? (Gabrièl is een gitarist) > Aiden? Alhoewel hij zelf gitarist is. . .


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    MENTOREN


    Nou, het moment vol spanning is, voor de derde keer, aangebroken!

    Asteria : Ruhn, Naida, Luca

    Belial : Kali, Elias, Laslo

    Cyrus : Devrim, Leya

    Evicka : Aidan, Alyssa, Isara

    Jacob : Florence, Zuzana

    Jaromir : Dinah, Donovan, Gabrièl

    Nikolas : Salhi, Lara, Jonah

    Yuliya : Ramsey, Elijah, Evelynn




    Als het toch niet helemaal naar wens is, hoor ik het graag! Nog veel plezier gewenst met relaties overleggen! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Paracosmal schreef:
    (...)


    Ja daar kwam ik ook achter, dus ik heb het weggehaald en kijk even naar iets anders. Op de rest kom ik zo even terug!


    That is a perfect copy of reality.

    Peitho schreef:
    MENTOREN


    Nou, het moment vol spanning is, voor de derde keer, aangebroken!


    Driemaal is scheepsrecht! haha
    denk niet dat een vierde keer nodig gaat zijn hahaha

    Amren schreef:
    Hallo daar, Gabrièl is nu ook eindelijk zo goed als af! Ik ben alleen nog even zijn persoonlijkheid aan het tweaken en dat een kleine uitleg aan het geven, maar dat zal nauwelijks veranderingen moeten opleveren voor zijn relaties. Ik ga de jongen waarschijnlijk een crush geven (of een vriendin), maar daar ga ik die persoon dan zelf even over berichten, omdat ik wil kijken wie het beste bij de jongen past.

    Wat ik zoek voor hem is:
    > beste vriend / partner in crime / rechterhand
    > een clubje vaste goede vrienden (zijn 'adviseurs' if you will)
    > een soft spot / protective over (mag een engel zijn als we hier iets goeds voor kunnen vinden, maar twijfelaars/demonen zijn voor de hand liggender)
    > verloren vrienden (engelen?) Jonah?
    > eerste kus
    > eerste keer seks
    > FWB
    > ex
    > iemand met wie hij een lange en slechte geschiedenis heeft Elias/Jonah?
    > overige vijanden Jonah?
    > leraar die hem in de gaten houdt en niet vertrouwt
    > een favoriete leraar
    > volitaires waar hij het op gemunt heeft (aka pesten) Jonah?
    > optioneel: vaste mensen met wie hij feest Elias?
    > optioneel: mensen die een crush op hem hebben
    > optioneel: iemand om een bandje mee te vormen misschien? (Gabrièl kan keyboard en drums spelen)

    Als je iets hebt wat hier niet tussen staat, mijn GB staat altijd open! Hoewel dit een hele waslijst is geworden, dus ik denk dat iedereen wel wat kan vinden, hopelijk haha.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Amren schreef:
    Hallo daar, Gabrièl is nu ook eindelijk zo goed als af! Ik ben alleen nog even zijn persoonlijkheid aan het tweaken en dat een kleine uitleg aan het geven, maar dat zal nauwelijks veranderingen moeten opleveren voor zijn relaties. Ik ga de jongen waarschijnlijk een crush geven (of een vriendin), maar daar ga ik die persoon dan zelf even over berichten, omdat ik wil kijken wie het beste bij de jongen past.

    Wat ik zoek voor hem is:
    > beste vriend / partner in crime / rechterhand
    > een clubje vaste goede vrienden (zijn 'adviseurs' if you will) Eve ?
    > een soft spot / protective over (mag een engel zijn als we hier iets goeds voor kunnen vinden, maar twijfelaars/demonen zijn voor de hand liggende) Eve ?
    > verloren vrienden (engelen?)
    > eerste kus
    > eerste keer seks
    > FWB
    > ex
    > iemand met wie hij een lange en slechte geschiedenis heeft
    > overige vijanden
    > leraar die hem in de gaten houdt en niet vertrouwt
    > een favoriete leraar
    > volitaires waar hij het op gemunt heeft (aka pesten) Aly ?
    > optioneel: vaste mensen met wie hij feest
    > optioneel: mensen die een crush op hem hebben
    > optioneel: iemand om een bandje mee te vormen misschien? (Gabrièl kan keyboard en drums spelen)

    Als je iets hebt wat hier niet tussen staat, mijn GB staat altijd open! Hoewel dit een hele waslijst is geworden, dus ik denk dat iedereen wel wat kan vinden, hopelijk haha.

    Amren schreef:
    Hallo daar, Gabrièl is nu ook eindelijk zo goed als af! Ik ben alleen nog even zijn persoonlijkheid aan het tweaken en dat een kleine uitleg aan het geven, maar dat zal nauwelijks veranderingen moeten opleveren voor zijn relaties. Ik ga de jongen waarschijnlijk een crush geven (of een vriendin), maar daar ga ik die persoon dan zelf even over berichten, omdat ik wil kijken wie het beste bij de jongen past.

    Wat ik zoek voor hem is:
    > beste vriend / partner in crime / rechterhand Naida
    > een clubje vaste goede vrienden (zijn 'adviseurs' if you will)
    > een soft spot / protective over (mag een engel zijn als we hier iets goeds voor kunnen vinden, maar twijfelaars/demonen zijn voor de hand liggender)
    > verloren vrienden (engelen?)
    > eerste kus Naida
    > eerste keer seks
    > FWB / ex Naida???
    > iemand met wie hij een lange en slechte geschiedenis heeft
    > overige vijanden
    > leraar die hem in de gaten houdt en niet vertrouwt
    > een favoriete leraar
    > volitaires waar hij het op gemunt heeft (aka pesten)
    > optioneel: vaste mensen met wie hij feest
    > optioneel: mensen die een crush op hem hebben
    > optioneel: iemand om een bandje mee te vormen misschien? (Gabrièl kan keyboard en drums spelen)

    Als je iets hebt wat hier niet tussen staat, mijn GB staat altijd open! Hoewel dit een hele waslijst is geworden, dus ik denk dat iedereen wel wat kan vinden, hopelijk haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet iemand hoe het zit met de Newspaper Club? Wie is daar voorzitter van of naar wie zou Naida kunnen komen daarvoor?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyonyeo schreef:
    Weet iemand hoe het zit met de Newspaper Club? Wie is daar voorzitter van of naar wie zou Naida kunnen komen daarvoor?


    Naida kan gewoon voorzitter zijn, als je dat zou willen! ^^
    Eventueel zou ze daar haar Mentor ook voor kunnen benaderen!


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    (...)
    Naida kan gewoon voorzitter zijn, als je dat zou willen! ^^
    Eventueel zou ze daar haar Mentor ook voor kunnen benaderen!

    Nee, ze wilt geen voorzitter zijn, ze wilt dingen doorsnitchen uit eigen belang. 😂


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hyonyeo schreef:
    (...)
    Nee, ze wilt geen voorzitter zijn, ze wilt dingen doorsnitchen uit eigen belang. 😂


    Hmm, dan ben ik bang dat er en NPC moet komen of een andere volitare moet zich geroepen voelen? HEHEHE


    I have seen my own sun darkened

    Hmm, opzich past dat wel bij Leya 🤔


    To the stars who listen — and the dreams that are answered