• 1852.
    Cirque de la Papillon heeft na een lange reis eindelijk hun nieuwe bestemming weer gevonden, dit keer in het Italiaanse stadje Venetië. Het circus is inmiddels enorm groot, met hun x aantal wagens vol met dieren, maar ook de wagens voor de familie, het circus en hun vrienden. Van clowns tot proppers, trapeze danseressen en messenwerpers, maar ook het verzorgingspersoneel en een aloud gipsy gezin met voorspellende gaven; iedereen is aanwezig.
          Tussen alle bedrijvigheid van het opzetten tot de tent en kleine kramen door, gaan een paar verkenners — vermomd als proppers — op pad om de laatste aanwijzingen van de robijn te controleren. Dit zodat zij later die week de laatste puntjes op de I kunnen zetten van het goed georganiseerde plan, waarna ze de roof kunnen uitvoeren.
          We starten het RPG aan het begin van een rustige dag. Het circus personeel is druk bezig met de laatste voorbereidingen van die dag, de allereerste show tenslotte degene die de beste indruk moet weggeven. Proppers lopen buiten het circusterrein rond, tezamen met enkele andere artiesten, maken kennis met de dorplieden en trachten hen naar de reusachtige tent te lokken met de beste verkooppraatjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2021 - 22:40 ]


    I have seen my own sun darkened

    Paracosmal schreef:
    Hallo lieve mensen,
    Vanwege de wijzigingen van vandaag heb ik zojuist één van m'n nieuwe rollen online geplaatst: Aiden, rock&roll angel extraordinair.
    Ik zoek nog allerlei relaties voor hem, maar aangezien ik momenteel zuster moet spelen voor m'n babysitpuppy, plaats ik hier een lijstje met wat ik allemaal zoek en hoop daarbij op reacties van jullie.

    MIJN DANK IS HEEL GROOT.

    Relatielijstje | Aiden

    • BFF (mannelijk / vrouwelijk)
    • Bijles | Gever (voornamelijk voor geschiedkunde > jaartallen)
    • Bijles | Ontvanger
    • Crush
    • Ex (een / twee) --> Florence?
    • Lacrossebuddies
    • Mentor
    • Muziekbuddies --> eventueel ook Florence?
    • Persoon met wie hij naar de demonenrealm gaat voor muziekoptredens --> eventueel ook Florence?
    • Vrienden --> Isara?
    • Workoutbuddies
    • . . .


    someone out there feels better because you exist

    I love him !!! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb voor de spreadsheet trouwens even een geüpdate versie aangemaakt, omdat ik het zonde vond om de oude aan te passen, zeker omdat we die relaties misschien nog nodig hebben!


    That is a perfect copy of reality.

    Paracosmal schreef:
    Hallo lieve mensen,
    Vanwege de wijzigingen van vandaag heb ik zojuist één van m'n nieuwe rollen online geplaatst: Aiden, rock&roll angel extraordinair.
    Ik zoek nog allerlei relaties voor hem, maar aangezien ik momenteel zuster moet spelen voor m'n babysitpuppy, plaats ik hier een lijstje met wat ik allemaal zoek en hoop daarbij op reacties van jullie.

    MIJN DANK IS HEEL GROOT.

    Relatielijstje | Aiden

    • BFF (mannelijk / vrouwelijk)
    • Bijles | Gever (voornamelijk voor geschiedkunde > jaartallen)
    • Bijles | Ontvanger
    • Crush
    • Ex (een / twee)
    • Lacrossebuddies
    • Mentor
    • Muziekbuddies
    • Persoon met wie hij naar de demonenrealm gaat voor muziekoptredens Elias/Jonah
    • Vrienden
    • Workoutbuddies Jonah
    • . . .

    [ bericht aangepast op 15 mei 2021 - 22:06 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Paracosmal schreef:
    Hallo lieve mensen,
    Vanwege de wijzigingen van vandaag heb ik zojuist één van m'n nieuwe rollen online geplaatst: Aiden, rock&roll angel extraordinair.
    Ik zoek nog allerlei relaties voor hem, maar aangezien ik momenteel zuster moet spelen voor m'n babysitpuppy, plaats ik hier een lijstje met wat ik allemaal zoek en hoop daarbij op reacties van jullie.

    MIJN DANK IS HEEL GROOT.

    Relatielijstje | Aiden

    • BFF (mannelijk / vrouwelijk)
    • Bijles | Gever (voornamelijk voor geschiedkunde > jaartallen)
    • Bijles | Ontvanger
    • Crush
    • Ex (een / twee)
    • Lacrossebuddies
    Mentor | Yuliya? > niet zeker of dit de meest passende leraar is.
    • Muziekbuddies
    Persoon met wie hij naar de demonenrealm gaat voor muziekoptredens | Las 100% would tag along
    Vrienden | Las?*
    Workoutbuddies | Las?
    • . . .


    *doet Aiden aan twijfelaar vrienden?


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Ik heb voor de spreadsheet trouwens even een geüpdate versie aangemaakt, omdat ik het zonde vond om de oude aan te passen, zeker omdat we die relaties misschien nog nodig hebben!


    Heb je een linkje? Of is het hetzelfde bestand?

    calice schreef:
    (...)

    Heb je een linkje? Of is het hetzelfde bestand?


    Hetzelfde bestand gewoon ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Ik heb voor de spreadsheet trouwens even een geüpdate versie aangemaakt, omdat ik het zonde vond om de oude aan te passen, zeker omdat we die relaties misschien nog nodig hebben!


    You are amazing!!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amren schreef:
    Ik heb voor de spreadsheet trouwens even een geüpdate versie aangemaakt, omdat ik het zonde vond om de oude aan te passen, zeker omdat we die relaties misschien nog nodig hebben!


    Heldin!


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Ik wil heel even een klein berichtje plaatsen dat ik iedereen echt enorm dankbaar ben voor de hulp die ik aangeboden heb gekregen en de lieve berichtjes die ik van alle kanten heb mogen ontvangen. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldige mensen en ik ben ontzettend blij met jullie te kunnen schrijven! Mijn excuses voor de vertraging, maar ik ga mijn best doen om alsnog het speeltopic zondag open te gooien.
    Ik ben anders bang dat Mirte me vermoord.... XD

    Dank jullie wel allemaal voor jullie geduld en begrip!! <3

    EDIT: @Demi, je bent een held voor de spreadsheet, @Saar, je bent een held voor de moeite die je in de story hebt gestopt en de emotionele steun, @Mirte, je bent een held voor de rollen die je erin hebt gegooid, @Cheryl @Lotte @Nienke @Maia @Enjoy_20 @Sharon jullie zijn heldinnen voor jullie lieve berichtjes <3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2021 - 22:33 ]


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    Ik wil heel even een klein berichtje plaatsen dat ik iedereen echt enorm dankbaar ben voor de hulp die ik aangeboden heb gekregen en de lieve berichtjes die ik van alle kanten heb mogen ontvangen. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldige mensen en ik ben ontzettend blij met jullie te kunnen schrijven! Mijn excuses voor de vertraging, maar ik ga mijn best doen om alsnog het speeltopic zondag open te gooien.
    Ik ben anders bang dat Mirte me vermoord.... XD

    Dank jullie wel allemaal voor jullie geduld en begrip!! <3


    Maar wel met liefde. ^^


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    Hallo lieve mensen,
    Zojuist heb ik ook m'n tweede aanvullende rol geplaatst — Jaromir, lief schatje (kuch) die Geschiedkunde geeft. Dat wil dus zeggen dat hij alle leerlingen heeft, want Geschiedkunde is een van de verplichtte vakken.
    Jaromir is niet zo sociaal, maar mocht je nog iets zoeken voor je Volitare met een leerkracht, stuur me dan even een GB/PB — anders ga ik af op impressies.

    Voor de docenten: Jaromir geeft al langer les op Metanoia, dus degene die er ook langer zijn, zal ik benaderen voor een relatie te bespreken. ^^


    Whatever causes night in souls, causes stars too.

    He looks awesome ! :Y) Ik ga je zo meteen lastig vallen voor relaties met je twee nieuwste rollen hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dus we hebben nu alle docenten klaar! Zouden jullie je twee keuzes willen opgeven via mijn PB voor mentoren: Evicka, Asteria, Jaromir, Cyrus, Nikolas, Jacob, Belial en Yuliya.

    Dank jullie wel alvast! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ahaha, unaniem voor #1. Okidoki, 1 it is • thanks all!

    @Peitho: ik maak haar niet zo uitgebreid als Nikolas hoor. Mostly because I'm lazy, but also because ze meer tot recht kan komen in de RPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.